mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 72  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 15:29 
Cytuj  
W takim razie troszke traca sens te wszystkie knock-/pushback skille.
Kolizja jednak bardzo uatrakcyjnia rozgrywke grupowa.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 15:56 
Cytuj  
Beith napisał(a):
Tak jak pisalem gdzies w tym watku tym co jeczeli na grafike nie bylo oswietlenia jeszcze. Teraz mozna zobaczyc jaka to daje roznice.


Kod:
obrazki blablabla


no ale z wymyslaniem lokacji to juz sie wogole nie wysilili :D 99% kalka wystroju wnetrz w dungeonach z daoca :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 16:07 
Cytuj  
Cytuj:
Dotychczasowe zalozenia byly takie ze sie mialy nie przenikac


Lies, na początku miał być full CD, ale potem postanowili że będzie tylko spowalniać do 50% podczas przechodzenia przez wrogów. Devki stwierdzili że system może być abusowany (vide EQ).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 16:12 
Cytuj  
bedzie albo nie bedzie.
foot ladnie wyglada czepia sie. poza tym zawsze lubilem wszystkie czesci
"powrotu do przeszlosci" :-)
martwi mnie tylko to instanced rvr, ma byc za to wiecej punktow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 16:42 
Cytuj  
Mnie bardziej martwi prawdopodobna dysproporcja sil. Ze wszystkich ankiet jakie widzialem na forach wynika, ze 2/3 graczy _zamierza_ grac w destruction, 1/3 w order. Zreszta nic dziwnego, klasy greenskinow/chaosu wydaja sie jak narazie bardziej zroznicowane i ciekawsze (nie wspominajac o lore, przyciagajacym ludzi do tych wlasnie frakcji).

A kolizja, hmmm, to devsi powinni sie naglowic, zeby nie bylo przez to za duzo abuse, zamiast rezygnowac z takiego rozwiazania.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 16:43 
Cytuj  
Cytuj:
Lies, na początku miał być full CD, ale potem postanowili że będzie tylko spowalniać do 50% podczas przechodzenia przez wrogów. Devki stwierdzili że system może być abusowany (vide EQ).


Lies?
Wywiad z dewsami sprzed 2 tygodni:

Onrpg: Collision detection in a PvP setting is something that almost anyone who has played a front lines-type character has been begging for since the creation of the genre, yet has been denied by other companies due to "technical limitations". How can we expect it to work within the game?

Richard Duffek: Absurdly well! Collision detection is a feature we're very proud of because it can have a very positive impact on the RvR experience. First of all, it eliminates the irritating behavior of a target running through you to either stay out of sight or to execute positional attacks. It seems like a minor thing, but it dramatically improves the overall feel of combat.
Second, it will add a much needed tactical layer to combat as players will be able to create formations on the battlefield to maximize the effectiveness of their party. They will be able to create walls of protection and attackers will need to find ways to deal with this. No longer will people be able to zip through a ten-foot Black Orc with an eight-foot shield to take out the little Shaman in the back.


juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 16:56 
Cytuj  
No to wyszło małe nieporozumienie :)

Napisałeś
Cytuj:
Dotychczasowe zalozenia byly takie ze sie mialy nie przenikac

A ja w jakiś sposób czytając pominąłem "NIE".

A to samo napisałem
Cytuj:
na początku miał być full CD
.

Kajam się.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 17:08 
Cytuj  
foot do tego tez przywyklem. w daoca gralem w hibernii ;-pp
poza tym mysle ze nie bedzie tak zle. zalezy ile bedzie serverow bo jesli tak jak w wowie tzn 150 to pies wie co bedzie. mam nadzieje ze zwieksza limit graczy do paru tysiecy bo jednak w daocu to najbardziej przeszkadzalo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 17:56 
Cytuj  
Tez jestem ciekaw jak im wyjda proporcje w RvR, co do ciekawych klas to dwarfy ze swoim enginering poprostu wymiataja, a duze zainteresowanie napewno bedzie elfami, zreszta beta i ankiety nie sa obiektywne i przekonamy sie w przyszlosci dopiero o proporcjach.
Nie kazdy lubi patrzec caly czas na martwe zwierzeta w lasach, wypalone lasy i przewracajace sie szopy, tak samo jak w WoW, co sklania ludzi do gry aliantami czy hordziakami ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Posty: 46
Dołączył(a): 23.08.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 18:08 
Cytuj  
dla mnie warhammer to wspomnienie z zamierzchlych czasow zarywania nocek i calych dni na sesje RPG, pozniej, granie jakis czas w wersje bitewna armia orkow i gobasow :-). mam szczera nadzieje ze producenci nie zwala tej gry i zrobia cos na co marka Warhammer zasluguje. na miano najlepszego mmorpg'a...
a co do ostatnio omawianego tematu o "collision detection system" to swietny pomysl i mam nadzieje ze go wprowadza :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 18:14 
Cytuj  
ogladalem jakies poll'e na stronach i dwarfy wcale nie ciesza sie takim wzieciem. po ostatnich filmach dark elves ;-p

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2007, 19:04 
Cytuj  
Elfow narazie nie ma, ale pewnie wszyscy beda nawet poproszeni o robienie postaci, teraz najwiecej widze dwarfow i chaos.

"collision detection system" jest i naprawde wkurza bardzo jak uciekasz lub wejsc komus szybko na tyl, taktyka z tym zwiazana narazie kiepsko wyglada ale trafilo mi sie ze 3 postacie blokowaly ucieczke i dolapali mnie tak :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 sie 2007, 19:07 
Cytuj  
no to zajebiscie. z cd. heheeh

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 09:55 
Cytuj  
MAcie jakies typy/plotki co do pozostalych 4 klas?:) Licze na jakas ranged elfia klase w typie huntera(najlepiej z petem)


_________________
Vercin

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 09:59 
Cytuj  
Squig Herder ci się nie podoba? ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 10:02 
Cytuj  
to nie jest wow. nigdy nie bedzie. nie bedzie huntera z petem bo z tego co sie orientuje nie ma hunterow w warhammerze. bedzie engineer ktory tez nie bedzie hunterem gdyz najwieksza skutecznosc bedzie mial w medium/close range uzywajac roznego rodzaju substancji wybuchowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 10:07 
Cytuj  
Ok.

Obrazek

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 10:12 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
to nie jest wow. nigdy nie bedzie. nie bedzie huntera z petem bo z tego co sie orientuje nie ma hunterow w warhammerze. bedzie engineer ktory tez nie bedzie hunterem gdyz najwieksza skutecznosc bedzie mial w medium/close range uzywajac roznego rodzaju substancji wybuchowych.

A Squig Herder to co jest jak nie hunter z petem:)?


_________________
Vercin

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 10:13 
Cytuj  
As a Squig Herder you lead from the rear, turning your Squigs loose on the enemy and supporting them with commands, arrows and bait while safely out of harm’s way. The most critical elements of your strategy revolve around your choice of Squigs for your pack, and the abilities you use to support them. Your various breeds offer you tools for different situations, and you must mix and match them to meet your needs. Tactically speaking, your job is to kill the enemy while avoiding his counter-attacks – both you and your Squigs are deadly but fragile beasts.

* Lightly armored in leather and equipment harnesses (often made from Squig skins)
* Outfitted with numerous and varied Squig herding tools (made from anything and everything)
* Carries a bow or spear for personal combat (or uses his Squig pipes for calling Squigs)


imo to nie jest hunter. ale moge sie mylic

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 10:15 
Cytuj  
Ranged klasa uzywajaca luku i peta wedlug ciebie nie jest odpowiednikiem wowowego huntera? Na filmikach sle peta na kogos i strzela z luku ja tu widze spore podobienstwo:) Nawet bardziej odpowiada mojemu wyobrazeniu huntera bo nosi leather a nie mail jak to jest w wow


_________________
Vercin


Ostatnio edytowano 28 sie 2007, 10:19 przez Beith, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 72  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.