1. A ja sie z taba Eldorn nie zgadzam, czary sa odpowiednio silne, wczesniej nawet headlessa nie mozna bylo energy boltem zabic, niedawno to poprawili. W tym swoim poscie mocno przesadzasz, nie wiem jaki piorun 40 hp zabiera, ja mam grubo ponad mastera w magery, a tak silny corp por zadko mi sie uda, pamietajac ze mam duzo evaluating, wiec nie p%^%^dol. Zreszta serie czarow ofensywnych mozna walnac raz, typ ginie, i trzeba przerwac na pare minut na medytacje, a ty mieczem mozesz dalej nawalac, nie mowiac o tym, ze magery jest duzo trudniej wytrenowac, do tego czary zdobyc. Wiem ze sword wolno rosnie, ale i tak masz latwiej bo to tylko czasu wymaga, a magery czasu na trening+kasy na regi+czasu na zarobienie tej kasy, wiec jakis bonus z tego musi byc. W kazdej chyba grze RPG mag na poczatku jest najslabszy, a na koncu najsilniejszy, wiec niby czemu na sc ma byc inaczej? A to ze jakis mag ci skopal dupe nie znaczy, ze odrazu trzeba caly serwer zmieniac.
2. Rzeczywiscie, powinno sie przyspieszyc resista, bo rosnie beznadziejnie.
3. A skoro juz jestesmy przy temacie magii, to czary chain lighting i meteor swarm (flamestrike i earthquake nie wiem, ale pewnie tez) nie dzialaja, nie zadaja obrazen.