mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 24 lis 2007, 14:17 
Cytuj  
i tak zjebany wzrok ze nawet na Trident bedziesz mial rozmyte tekstury :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2007, 15:17 
Cytuj  
pełnoekranowe sprzętowe AAx16


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lis 2007, 17:03 
Cytuj  
sweng: na 2 ekrany, z bezpośrednim ogniskowaniem na siatkówke ;D


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 23:55 
Cytuj  
czuli twierdzicie, że gdy dfo wyjdzie ludzkość wciąż będzie używać monitorów? ciekawa teoria.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2007, 18:04 
Cytuj  
http://www.warcry.com/articles/view/dev ... A-Round-Up


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2007, 18:37 
Cytuj  
Jak zwykle zadnego info o beta testach, poza tym ze sa (jak zwykle) opoznieni :har:

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2007, 19:36 
Cytuj  
Mac Ty zardzewiejesz w tym deep space :(

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 19:32 
Cytuj  
Gierka wygląda na całkiem fajną. Z tego co widziałem na screenach to grafika podobna do tej z Lineage 2. teraz wyczekuję już na 2 gry: Dark fall i AoC.


_________________
...

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 19:42 
Cytuj  
Helgard napisał(a):
Gierka wygląda na całkiem fajną. Z tego co widziałem na screenach to grafika podobna do tej z Lineage 2. teraz wyczekuję już na 2 gry: Dark fall i AoC.

Helgard - jesteś mi winien czyszczenie monitora. Właśnie herbatę piłam :)
A do tego mało z krzesełka ze śmiechu nie spadłam!


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 21:48 
Cytuj  
Hehe, u mnie podobnie, tyle, ze ja zalalem pudelko czekoladek herbata.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 17 gru 2007, 19:37 
Cytuj  
A co w tym takiego śmiesznego? Może w czymś się pomyliłem? Ja nic takiego nie widzę. Podpowie ktoś?


_________________
...

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 gru 2007, 21:50 
Cytuj  
ta gra wchodzi od dobrych kilku lat (8?) i ani widu ani slychu o betach etc ;]

ale mimo wszystko kazdy chyba czeka na te gre ;D


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 gru 2007, 21:51 
Cytuj  
Helgard napisał(a):
Gierka wygląda na całkiem fajną. Z tego co widziałem na screenach to grafika podobna do tej z Lineage 2. teraz wyczekuję już na 2 gry: Dark fall i AoC.


Dark Fall:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Fall

Lineage 2:
Obrazek

Darkfall:
Obrazek

:har:

*

Posty: 136
Dołączył(a): 9.02.2007
Offline
PostNapisane: 18 gru 2007, 16:54 
Cytuj  
Nie widzisz tego uderzającego podobieństwa? Przecież obie gry są 3D:P

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2007, 20:56 
Cytuj  
Nowy dev journal:
http://www.warcry.com/articles/view/dev ... creenshots

Wreszcie jakis Alfar screenshot \o/

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2007, 05:35 
Cytuj  
całkiem niezły update, też miałem obawy, że walka będzie zbyt prosta i za dużo będzie zależało od pingu


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 gru 2007, 17:13 
Cytuj  
Nic czego nie byłoby juz wiadomo.
Fragment ktory wywolal najwiecej emocji to ten w ktorym Tasos oznajmia ze nie planuja "items on ground"

Co rzeczywiscie ssie pauke, i czesc ludzi zaczela powątpiewać w DF player freedom.
Wydaje mi sie ze zabardzo koncetruja sie na Mass battles ,powinni wlasnie pójść za przykladem UO i postawic na player freedom.


A items on ground ktore maja generowac lag mozna zalatwic na 100 i jeden sposobow.



PS: to mnie rozbawilo , LOL nasi trade mark. inc (Sad)

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=46654

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 gru 2007, 19:51 
Cytuj  
Pewnie beda zszokowani i zdruzgotani, gdy dowiedza sie, ze za gre w DFO trzeba bedzie wnosic comiesieczna oplate abonamentowa :(

A no items on teh ground = failz0r. Kolejny przyklad jak technologia cofa sie do tylu. 10 lat temu w UO itemy kurwa byly na ziemi i w zasadzie jedyny lag jaki kojarze zwiazany z przeladowaniem itemami to byl ten, ktory pojawial sie przy wejsciu na schodki czyjegos uber udekorowanego keepa... A lag graficzny? Czy naprawde kilka/kilkanascie/(w ekstremalnych przypadkach) kilkadziesiat low poly lezacych na ziemi obiektow zownowaly by dzisiejsze karty graficzne? Dla mnie glupia wymowka + automatycznie staje sie niemozliwe dekorowanie itemami swoich domkow (jesli nie mozna ich dropnac) i w najlepszym przypadku pozostanie cos na ksztalt domkow w DAoC.

***

Posty: 696
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2007, 21:34 
Cytuj  
instancjonowane domki

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 gru 2007, 21:41 
Cytuj  
roball napisał(a):
A tam zaraz kilkanascie itemow, wystarzczy zeby sie bagi dropowaly tak jak w ncr.

Dokladnie, "worek placeholder" wystarczy jak dla mnie.
No i co dzieje sie ze zwlokami (nawet creepa), po jakims czasie rozkladaja sie, znikaja, a taki miecz powinien miec dluzsza zywotnosc.

Za duzo w roguelike (a to zwyczajne H&S) ostatnio pykam i wszystkie inne gry wydaja mi sie jakies takie uproszczone.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.