Nestor napisał(a):
Umieraja, wystarczy przewaga liczebna 3-5:1 jesli grasz imperial guard ;p Ledwo udalo mi sie nekronami przejsc misje gdzie byly 2 bazy IG ;/ 30 minut obelisk w cloaku i ostrzal ze wzgorz ;]
Grając Chaosem na najtrudniejszym poziomie w tej misji rzeczywiście było truudno. Najważniejsze przeżyć początek bez większych strat i następnie wysyłać kilka oddziałów niewidzialnych marines do wypełniania zadań
Do tego działo robi swoje
Nestor napisał(a):
Zapominasz o solar flare necron lorda, o teleportacji, o masowym cloaku, no i obeliskach ktore maja duzo wiekszy zasieg niz heavy boltery, i potrafia zniszczyc caly oddzial w kilku strzalach. Do tego dochodzi masowa rezurekcja , i teleportujace sie zombi ktore niszcza morale jak nikt inny.
Jedyny problem jaki mialem nekronami w grze, to walki przeciwko IG, atryleria i miliardy miesa armatniego :\
- teleportacja - nikt ciebie nie zmusza do walki z nekronami przy ich punktach kontroli
ty-punkt kontroli-------armia nekronów
- masowy cloak - można łatwo rozproszyć za pomocą bohatera/jednostek (chociażby postawić gdzieś 'z tyłu' heretyków)
- obelisk - gdy chcemy zniszczyć obelisk i boimy się teleportu nekronów można skorzystać z artylerii, samolotów etc
- mass resurrection - ma spore znaczenie jedynie przy dużych bitwach w innym przypadku albo nekron już nie żyje albo powstaje jedynie drobnica
- zombi - oplątanie eldarów albo szybką jednostkę melee typu championy khaina czy (chaos) marines z plecakami