Nie wiem, po co komuś jakieś 'nagrody' żeby czerpać radość z PvP. Mi to dostarcza emocji niezależnie od tego, czy dostanę jakieś punkty, itemy czy coś innego.
Nie grałem w żadnego MMORPGa z 'hardcore PvP' (no, w AO lootnąłem z fixera 40k amunicji, jakaś pozostałość starego systemu, bo zdaje się można było dawno temu trochę lootować), więc możecie mnie oficjalnie zjechać (:P), ale chyba macie rację i full loot dawałby grze smaczku i dodatkowej dawki emocji, niestety nie ma takiego MMORPG-a na rynku, który by mnie interesował.
Tylko dziwię się czytając wypowiedzi typu: "po co mam kogoś bić jeśli nic z tego nie mam?"
. Ja tam się świetnie bawiłem w AO, WoWa i w AoC chyba też będę, napieprzając graczy 'nie mając nic z tego'
.
Aha, tak btw. Mówicie, że aby wprowadzić system a'la UO, nie można robić itemizacji typowo WoWowskiej. Albo zrobić dobre itemki raczej z craftingu niż rajdów. Jak to w końcu wygląda w AoC? Co prawda jak na EA trochę za wcześnie o tym mówić, bo ludzie dopiero zaczynają craftować, ale jak to wyglądało w becie? Mam nadzieję, że nie trzeba będzie rajdować jak w WoWie...
Edit: odnośnie serwera PvP. Wszystko OK, tylko czasem trafia szlag, jak cię campią. W AO takie akcje mogły być uznane za griefing i wtedy szły za to bany. Mam nadzieję, że tu będzie podobnie.