mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 12:54 
 
My mówimy o płynności animacji a nie o wyglądzie.

No dobra - przynajmniej ja mówie. ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 13:01 
 
ausus napisał(a):
Jak checie uper animacji to pograjcie w L2 wowa albo aoc. Osobiscie jesli bedzie taka mozliwosc wylacze polowe animacji castow. Widzialem walki w sporych teamach gdzie castowane czary przyslaniaja polowe pola walki. Trzeba wam wiedziec ze tu nie walczy sie tak latwo jak w wowie.

czary sa po to zeby przeszkazac przeciwnika.. W tym rownierz zaslaniajac polowe ekranu :P

Wyglad i plynnosc. WoW > Who. Mimo wszystko. Powinni Outsourcingowac jakis grafikow, bo Mythic nie ma pojecia jak to sie robi :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 13:10 
 
Ekhrmm widzieliście mam nadzieję jak wygląda WAR po ostatnim update...? 3.2 naprawdę sporo zmienił.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 13:11 
 
Viracept napisał(a):
Ekhrmm widzieliście mam nadzieję jak wygląda WAR po ostatnim update...? 3.2 naprawdę sporo zmienił.

V.

Ano widzialem. Prticles dalej sa takie sobie. Brakuje im glow.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 13:45 
 
Dajcie linka do video z tej juz dobrej bety bo na youtube widze tylko same starocie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 55
Dołączył(a): 21.05.2008
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 13:52 
 
Ja tam szczerze mowiac nie widze particles tylko editable poly/patches objects z kanalem opacity. Ale bedac szczerym jakos nie zwracalem na to uwagi.
Co do plynnosci grafiki to jeszcze po patchu nie gralem zadnego scenaria ale faktycznie sporo zmienilo sie na +.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 13:52 
 
Nie możemy, ponieważ jeszcze takowego nie ma. Po za tym na forum obowiązuje NDA.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 13:55 
 
embe napisał(a):
Dajcie linka do video z tej juz dobrej bety bo na youtube widze tylko same starocie.


czyżby aoc Ci się znudziło ?? :)

ps - na http://www.gametrailers.com

a ten wygląda sensownie http://www.gametrailers.com/player/35504.html choć nie mam porównania do wcześniejszej wersji beta, bo w nią nie grałem.

edit : dodałem zły - poprawiłem


_________________
no more wow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 14:37 
 
ausus napisał(a):
Ja tam szczerze mowiac nie widze particles tylko editable poly/patches objects z kanalem opacity. Ale bedac szczerym jakos nie zwracalem na to uwagi.
Co do plynnosci grafiki to jeszcze po patchu nie gralem zadnego scenaria ale faktycznie sporo zmienilo sie na +.

Wszystkie dymki, i rozne swiecace sie rzeczy to particles.
Troche failowe by bylo robienie tego modelami tbh :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 14:50 
 
Viracept napisał(a):
Pewnie dlatego order wygrywa większość scenariuszy 8) Imo balans jest dobry, jedynie WP jest przegięty na niższych levelach.

V.


W Chaosie kazda klasa sie da grac. Przy obecym patchu Warrior Priest, Witch Hunter, Engineer, Bright Wizzard stracili tak na wartosci ze w ogole nie ma sensu tym biegac.
DPS u Orderu jest 50% mniejszy atm niz niedawno.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*

Posty: 55
Dołączył(a): 21.05.2008
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 14:53 
 
Niestety panie kolego komp nie udzwignal by zaawansowanych czastek w mmo. Same dymki itp robi sie faktycznie jako particles ale renderuje je sie do bitmapy z kanalem alpha. Docelowo robi sie obiekt typy plane i daje sie wyrenderowany wczesniej material dymku czy tam czego. Kanal alpha daje sie do jako mape opacity i włala jest dymek. Jedynie wykorzystanie particles moze byc przy zmultiplikowaniu naszego plane by dymkow bylo kilka. To w rozumieniu particles moze funkcjonowac. Sprawa polega zeby zrobic to low poly czyli zamiast kilku k poligonow mamy 3-4 dla kazdej mapy uwzgledniajac iz planow jest kilka razem mamy max kilkadziesiat poligonow zamiast kilku k. Ku mojemu zdziwieniu a dzieki bugowi wczesnej bety zobaczylem ze w ten sposob sa robione takze itemy - bitmapa + kanal opacity + oczywiscie inne kanaly typu normalize map czy bump.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 15:15 
 
A tak zeby wszyscy zrozumieli; pare miesiecy temu efekt jednego z czarow Bright Wiza byl tak przesadzony, ze kiedy kilku sie takich zebralo destruction padalo jak muchy, a ich komputery kladly sie obok nich.
Patrzec na ladne czary to mozna sobie w asian grind fescie zagladajac czarodziejce pod spodniczke.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 15:18 
 
Ja wiem jak sie robi particles w grach i wiem ze nie robi sie ich tak samo jak np. w Mayi.
Chodzi o to ze na to sie mimo wszystko mowi particles, bo tak sie przyjelo.
Wiem ze ogien w grach to nie sa jakies zaawansowane symulacje Fluids (bo to zarznie kazda maszyne..), tylko jest prerenderowany wczesniej + pozniej odpowiednie shadery.
Ale na to i tak sie mowi particles bo kazdy wie o co chodzi :P.
Ogolnie mysle, ze taki dym z fireballa co jest na filmiku ktory dalem embe na pm to tez sa fluidy. Prerenderowane bitmapy, ktore w grze wystepuja na pojedynczych czasteczkach.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 55
Dołączył(a): 21.05.2008
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 15:31 
 
Generalnie mozna by przyjac nazwe particles chociaz kazdy znawca tematu wie ze okreslenie to jest nagiete. Bardziej chodzi tu chyba o okreslenie stworzone na potrzeby graczy. Wiec sie juz nie czepiam

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2008, 09:16 
 
Z tego co wiem, to w beta testach nadal funkcjonuje konflikt krasnale-orkowie.

Czy mógłby się ktoś podzielić wrażeniami z gry dwarven engineer?

Jak w becie wygląda ilość inżynierów w stosunku do pozostałych 2 klas krasnoludzkich? Czy rzeczywiście jest to klasa mid range dps/aoe i jak się sprawdza? Jakie są jej bolączki, a co sprawia największą frajdę?

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 4 sie 2008, 11:13 
 
W zwiazku z NDA moge powiedziec tylko, ze slyszalem ;)
Ze jak na razie sa dosyc popularni i niestety mocno ograniczeni. Ranged ataki srednie, pare fajnych CC/DoTow, dmg kiepski, turrety mocno zbugowane.

Jak naprawia, to bedzie fajna klasa. No i w melee nie ma najmniejszych szans.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 sie 2008, 12:53 
 
Tak wogole to strzelanie z ranged broni(a przynajmniej lukow) wyglada zdeka zalosnie:| Nawet jak strzelasz do kogos kto jest naprawde blisko to walisz takim lobem jakby to byl malutki zabawkowy luk.
Niby pierdola ale mnie jako fana ranged klas i luków zdeka to razi :|

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2008, 13:12 
 
Dostalem dostep do bety i mam pytanie czy warto w to sie pobawic ?
Tzn gre kupie na pewno i bede w nia gral, a chodzi mi o to czy beta jest w takim stanie, ze mozna w nia milo pograc czy lepiej nie psuc sobie zabawy?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2008, 14:07 
 
Vercin napisał(a):
Tak wogole to strzelanie z ranged broni(a przynajmniej lukow) wyglada zdeka zalosnie:| Nawet jak strzelasz do kogos kto jest naprawde blisko to walisz takim lobem jakby to byl malutki zabawkowy luk.
Niby pierdola ale mnie jako fana ranged klas i luków zdeka to razi :|


Tia, na dodatek jak jakis miesiac temu bawilem sie Squig herderem to tej jego strzaly prawie w ogole nie bylo widac - dopiero po usilnym wytrzesczeniu oczu zobaczylem w locie pare czarnych pikseli :) Ot, jeden z dziesiatek szczegolow do poprawienia w walce - ale to juz ponoc juz wkrotce, juz zaraz bedzie zrobione!!!11!1 /ironia off

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 sie 2008, 14:47 
 
Przyglądaj się uważniej...

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.