mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 13:37 
 
Wielkość czcionki możesz sobie bezproblemowo zmienić afair.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 14:10 
 
Open beta to bedzie taka prawdziwa open beta?
Bo chyba gdzies tutaj ktos pisal ze dla tych co zamowili pre-order...

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 14:14 
 
Mendol napisał(a):
combat wyglada tak jak wygladal. nie zauwazylem zmian w tej kwestii.


Zapomniałeś dodać: i bardzo dobrze
:]


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 14:21 
 
Przeciez nikt nie mial zamiaru zmieniac samego combatu, a jedynie jego plynnosc po stronie klienta.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 14:27 
 
Dajcie znać czy info z wardb jest aktualne, te wszystkie zmiany w masteries/actions w wardb.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 14:44 
 
Jedyne co mi przeszkadza w combacie to fakt, że jak się spamuje przyciski to AP się nie odnawia.

No i pociski latają dosyć wolno u mojego Witch Huntera którego teraz testuję.

Tak czy siak - ta gra jest skazana na sukces, mimo wszystko. Jeśli będą ją poprawiać na bieżąco, w co nie wątpię, to szykuje się MMORPG z klasą.

**

Posty: 330
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 14:48 
 
może dajcie jakieś screeny ?


_________________
Obrazek

**

Posty: 330
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 14:55 
 
News z dziś

Cytuj:
Hey there,
You've read what Mark has to say on the matter and some of you may have read some of the posts I made on the various fansites late last night. I don't think it's particularly worth going over the preview weekend issues again, Mark pretty much nailed it in his post and there's little point in me saying the same thing in different words.

I will however address two of the points Tobold brought up in his post.
Firstly, there is no doubt about whether Europeans will get an open beta. We announced this in the last newsletter and confirmed it yesterday in our news. The EU open beta has never been in any danger of being postponed, canceled or otherwise missed.

Secondly our website has already been dealing with traffic that makes the expected rush for signups pretty trivial. We get more visits per day that the total number of open beta keys in existence across the world. We have launched major timed events before and we have a lot of experience in making sure that key systems are able to handle the pressure. The account pages are coming, they have been tested thoroughly and we aren't concerned about the stability of the server.

Iain Compton
English Community Manager
WAR Europe


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 16:09 
 
Razoth napisał(a):
Jedyne co mi przeszkadza w combacie to fakt, że jak się spamuje przyciski to AP się nie odnawia.

No i pociski latają dosyć wolno u mojego Witch Huntera którego teraz testuję.

Tak czy siak - ta gra jest skazana na sukces, mimo wszystko. Jeśli będą ją poprawiać na bieżąco, w co nie wątpię, to szykuje się MMORPG z klasą.

Wszystkie pociski lataja wolno. Aniektore maja strasznie na sile udziwnione trajektorie (jakby nie mogl leciec prosto do przodu..).
Ja w plynnosci comabtu duzych roznic nie widze. Pasek castowania dalej nienadaza za tym co sie dzieje, albo ja jeszcze nie rozgrylem mechaniki interruptow..
Ogólnie dalej potrzebna robota pod tym wzgledem :E.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 16:53 
 
Obrazek Obrazek Obrazek

Grafika po patchu 4.1 na oko wydaje sie "lagodniejsza", nie ma tu rewolucji bo trudno jest oczekiwac rewolucyjnych zmian ale widac ze jest poprostu przyjemniej.
Mam 20-25fps w normalnej grze gdzie biega bardzo duzo graczy i mobkow, na scenariosach podobnie, nie ma przyciec i gra sie plynnie mimo niskiej ilosci fps ( 9600gt, 3gb ram, [email protected] - 1680x1050 ).
Gra u mnie obciaza kompa bardziej jak AoC, zobaczymy po betach jak bedzie gra dzialala, plusem jest ze nie wazne czy biegne solo czy w tlumie 20-30 ludzi to fps trzyma sie na stalym poziomie co daje nadzieje ze w RvR nie bedzie problemow.

Co jest bardzo optymistyczne to fakt ze wiekszosc upierdliwych bledow zostalo zlikwidowane i widac ze pracuja nad gra bardzo intensywnie, oby tak trzymali caly czas.

Bardzo ladnie dopracowali UI, tu bija na leb wszystkie gry mmo jakie znam, wyglad i mozliwosci customizacji jest rewelacyjna i co wazne nie odstaje od klimatu gry/grafiki w grze.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 17:04 
 
Szef Mythica w jednym z wywiadow powiedzial, ze "dajcie mi 100 mln dolarow to pokonamy WoWa", i coraz bardziej mu wierze :)


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 17:53 
 
Graficznie War wyglada juz bardzo ladnie. Embe a jak jest teraz z combatem jakies usprawnienia w dynamizmie?


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 18:12 
 
Cytuj:
Bardzo ladnie dopracowali UI


http://alpha-war.com/videos/NEWUI.wmv

Mały preview.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 18:25 
 
Getting ready for Open Beta:

Cytuj:
We have improved the beta client downloader based on your feedback. Now, if you download the client you will be able to set the upload and download speed to suit your connection. This will make the download significantly faster for many of you. If you don't already have the client for the open beta then go here to get it.

Many of you may be wondering what to do with your open beta key also. Before the servers open on Sunday we will open the validation page and you will be able to complete your preparations for the start of the open beta. We will of course post an update to let you know the moment the page is available.


Nie no, dwa dni przed usprawniaja download ;D Ehh :) No ale coz, niektorzy w sumie mogli dopiero dzisiaj zostac zaskoczeni kluczami.
Natomiast z tekstu mozna zgadywac jakoby w niedziele jednak dopiero zrobili rejestracje... Naprawde chca zrobic stress test wszystkiego chyba :PP

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 18:28 
 
Będą pierwsze /flex "Zarejestrowałem klucz za trzecim razem" ;)

**

Posty: 330
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 18:31 
 
...czyli te 3Gb do ściągania będą po OB dopiero? czy w niedziele?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 18:33 
 
Yuurei napisał(a):
Będą pierwsze /flex "Zarejestrowałem klucz za trzecim razem" ;)
gdzie ?


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 18:39 
 
Nyx napisał(a):
Graficznie War wyglada juz bardzo ladnie. Embe a jak jest teraz z combatem jakies usprawnienia w dynamizmie?


Ja nie widze tu usprawnien od ostatniego miesiaca ale juz wiele razy bylo pisane ze dynamika combatu w WAR jest podobna jak w WoW, nie tyczy sie to oczywiscie "dynamiki" zabicia przeciwnika, nie da sie zrobic w tej grze ze 1,2,3 dead bo RvR by stracilo sens i wiecej czasu by ci zajmowalo bieganie z cmentarza.

Wizualny brak dynamiki combatu byl zwiazany z brakami w animacji jej plynnosci, teraz nie zwraca sie uwagi na to czyli oznacza ze jes dobrze.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 89
Dołączył(a): 12.09.2007
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 18:39 
 
Patchnotes 4.1
http://www.warhammeralliance.com/forums ... hp?t=73994


_________________
s4ndm4n.com
clanfire.org
“It is better to be hated for who you are, than to be loved for someone you are not."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 18:41 
 
Elendir napisał(a):
...czyli te 3Gb do ściągania będą po OB dopiero? czy w niedziele?


Narazie wieści niosą, że obecny wymagany patch ma 188MB. 3gb maja pliki audio różnych języków, które nie będą wymagane aby grać. Osobiście strzelam, że jeszcze po/w czasie OB jakiś patch się pojawi, natomiast ten 188 powinien być dostępny do ściągania zaraz po udostępnieniu rejestracji - przynajmniej tak byloby rozsadnie :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.