mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
**

Posty: 341
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 14:48 
Cytuj  
Wcale nie jest tak różowo. Trzeba trzymac dystans :) bo jak dopadna cie marauderzy albo te zjebane elfie kobitki to jest nieciekawie.

Wg mnie duzo trudniej zabic szamana na tym samym levelu co ja - ba to jest praktycznie niemozliwe.


Przy grze RP positioning jest najwazniejszy. No i chec robienia dmg trzeba w sobie ograniczyc do minimum bo w miedzyczasie party Ci wybija.

:)


_________________
...:Mystical Awakening - DFO:...R.I.P
i parę innych...

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 14:50 
Cytuj  
senti napisał(a):
Wcale nie jest tak różowo. Trzeba trzymac dystans :) bo jak dopadna cie marauderzy albo te zjebane elfie kobitki to jest nieciekawie.


Marauderów jest mało u nas, więc RP są spokojni. Bitch elfek jest trochę, ale nie kroją takie dmg jak marudy.


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 14:50 
Cytuj  
Bo grasz na RP. Na Core jest zatrzęsienie szamanów. Zresztą Zealot jest równie dobry jak RP.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 14:51 
Cytuj  
Poczekajcie tylko pare leveli na rozpowszechnienie sie healing debuffow ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 15:07 
Cytuj  
Że nie wspomnę o silence+damage burst skillach :]


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 15:41 
Cytuj  
Dlatego mowie, ze nie wiem jak na T3 i T4, kiedy wszyscy zaczna dostawac fajne zabawki z mastery points albo zwyczajnie nowe core.

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 16:21 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Bo grasz na RP. Na Core jest zatrzęsienie szamanów. Zresztą Zealot jest równie dobry jak RP.

V.


Że niby nikt nie chce RPować zielony pokurczem?
Gobosy rządzą :)


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 16:27 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Jest nie do ubicia w T2 chyba, że wsiądzie na Ciebie WE/Mara. Wtedy jest po zawodach. Wytrzymasz jakiś czas healując wyłącznie siebie ale to tylko odwlekanie nieuniknionego jeśli nikt z Ciebie ich nie ściągnie/nie rzuci guarda itd.

Na 21lvl dostajemy 50% redukcję dmg na 10sec a potem aoe knockback.

V.


Na dodatek armor tactic, ktora robi z robe medium armor :)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 17:31 
Cytuj  
No prawie. Na 31lvl miałem 35% redukcji z nią. Medium armor jest koło 43% na tym lvl.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.


Posty: 20
Dołączył(a): 22.10.2008
Offline
PostNapisane: 22 paź 2008, 16:45 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
BZresztą Zealot jest równie dobry jak RP.

V.

Niekoniecznie na scenario zazwyczaj rp wywalaja wiecej hp healed niz zealoci (mowie o sytuacji gdy jest tyle samo healerow po stronie order jak i destro)

Gram rp jest to moj main, fajna klasa ale czesto doprowadza do frustracji. Pozwole sobei na maly opis:
Zady:
-wątły (mimo iż może sie instant healami oraz hotami bez problemu wyleczyc gdy ma 1 osobe na plecach która nie jest bitch elfka)
-ta !@!#@! czapka
-nie ma debuffow praktycznie
-ciężko solować (chociaż to nei do końca minus;) )
-pokurcz
-czasem ciezko znależć swoja role w pve grupie jak ejst duzo WP bądź AM, którzy to mogą walić dps i przy okazji healowac, w 80% przypadkow ich leczenie jest wystarczajace
-w pve ma sie wrażenie bycia healbotem

Walety:
-Najlepszy healer w grze
-najszybszy res (3s cast 5 albo 6 cooldown)
-oath rune z granted abilities-wbrew pozorom bardzo przydatna sprawa dla innych klas, szkoda żę tak rzadko używana
-mnóstwo funu z gry rvr!

Must have:
-Whiny spell timer pokazuje paski z hotami i dotami zamiast ikonek oraz czas do końca, w sumie must have tak naprawde dla wsyzstkich klas
-Squared pokazuje health, buff, debuff status wszystkich czlonkow party/warband/scenario oraz ulatwia szybkie targetowanie ich alterenatywa dla squared jest healgrid ale ejst mniej zaawanasowany i prostszy

Bez tych addonow gra nie ma sensu i gra sie bardzo trudno szkoda ze funkcje squared nie zostaly zaipmlementowane w grze

Taktyki których używam:
-Discipline- Dodaje willpower najbardziej przydatna taktyka w wielu przypadkach powinnabyc na wiekszosci tactic setow
-Subtlety- Zmniejsza agrowanie mobow spowodwane przez towj healing o 25%, taktyka przyadatna tylko w sytuacji gdy mamy pve bez tanka
-Divinfe fury-Zmniejsza siłe heali o 20% zwiekza dps o 25%, przydatne tylko i wylacznie w solo, a i to nie zawsze
-Ancestral inheritnace- dodaje do armora, jedna z abdizej przydatnych takty w pve i rvr
-regenerative shielding- każdy tick rune of regenartion (podstawowy hot 15 s ma 25% szans na zwiekszenie armora targetu na 10s)
-Swift runes- granted abilities co 30s anie co minute- nawetp rzydatna do solo pve

Scenario/rvr set: (Discipline/Ancestral inheritnace/regenerative shielding)
Pve solo:(Divinfe fury/Swift runes/Ancestral inheritnace)
Pve Party:(regenerative shielding/Discipline/Subtlety)

Build
Z tym był największy problem ale w końcuwybralem taki:
Kod:
http://www.wardb.com/career.aspx?id=3#15:41600:5:32:0:0:25

Jak wiadomo hoty to podstawa przy oakzji master rune of speed w polaczeniu z rune of restoration daje duży i syzbszy heal a przy okazji buffnie party. Dalej byl problem bo ciężko było się zdecydować między single target a aoe, wybralem single target bo w ekstremalnych sytuacjach grungni's gift (instant single target heal) jestnajrpzydatniejszym skillem więc warto go wymaksować. Zastanwiałem się również nad jakimś buildem zrównoważonym (każdy apth po trochu) ale nie mam pojęcia jak to zrobić żeby miało ręcę i nogi.

Szkoda że ten temat podupadł, ale cóż nie dziwie sie rp jest straszna postacia do expienia poza tym jest najmniej popularna klasa na moim serwerze (dragonback mountains) jest ich najmniej chyba z calego orderu.
Jak ktoś by miał jakeiś cieakwe mastry buildy to byłbym bardzo wdzięczny bo do mojego aktualnego buildu nie jestem do końca przekonany.

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 paź 2008, 18:21 
Cytuj  
i tam, rp nie raz robilem 1st dmg na scenario t3 ( pod 70k), trzeba sie tylko na doty specnac. Solo play czy to pve czy pvp jako dmg dealer tez jest przyjemne, zabija sie moby tak samo szybko jak witch hunter czy bw.


_________________
Nie mam pomyslu na signature

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2008, 20:53 
Cytuj  
Ta w t3 jest fajnie, mozna sobie dpsowac spokojnie w scenario, ale w t4 juz jest duuzo gorzej, channeling pali prawie tak samo jak w t3, tylko ze przestaje to robic wrazenie na ludziach.

No i jeszcze fixneli renown dla healera, kiedys czlowiek wnerwiony solujacymi dpsami mogl wyjsc z grupy i leczyc za ogromne ilosci renown, a teraz juz tak milo nie jest, natomiast dpsom solowac sie oplaca nadal za exp.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.