roball napisał(a):
Przetestowalem ten aoe grind build i musze przyznac ze jednak nei jest tak zle. Do 15 mobow o 2 levele wyzsze moge spokojnie brac na klate, mimo ze nie mam wcale tank-oriented gearu.
Uzywam czegos takiego:
Kod:
http://www.wardb.com/career.aspx?id=5#0:0:14:8200:0:0:25
Zbieram grupe mobow, wrzucam sobie Da Toughest! (ktory leczy za 1020hp na tym levelu), wrzucam sobie Can't hit me! i jak mi hp zjezdza ponizej polowy to wrzucam na moba Wot Armor? az procnie wystarczajaco duzo razy zeby mnie podleczyc.
Co do mobow meele, w ch17 ork, na prawo przez gorki od campa, albo na lewo od warcampa w Thunder mountain jest PQ z ogrami na stage 1, i gnoblarami na stage 2. Piekne miejsce do aoe grindu, BARDZO fast respawn, zadnych championow przez stage 1 i 2, raj dla scavengera.
Niestety wardb cos dziwne pokazuje twoj build, pkt sa wbite nie do konca w da toughest. 9 pkt jest wolnych, nie wiadomo ktore skille wykupiles. Ja na 35 levelu, jak tylko dostalem big swing, wrzucilem da boss specc i bylem bardzo zadowolony. Z healerem na plecach mozna jechac na aoe dowolna ilosc mobkow. IMHO wymagane big swing ( zadnego cooldowna to nie ma, genialne na aoe), no i WAAAGH!, ktore wali aoe dmg i obniza resisty dzieki czemu next hit bije mocniej. Sorc toto nie jest ale zabijac zabija efektywnie no i moze wziac chore ilosci mobow bez ryzyka smierci.
Ogolnie z klasy jestem coraz bardziej zadowolony bo dzieki tym trzem drzewkom nadaje sie do wielu rzeczy w zaleznosci od specca.
HINT: Aoe tanking w instancach: speccujemy sie na da toughest, przynajmniej tak zeby miec "cant hit me", ubieramy oczywiscie gear z dobra tarcza i obrzydliwa iloscia hp/toughness, dodatkowo bierzemy szamana z taktyka do heala ktora przywraca AP. Sciagamy aggro na siebie, odpalamy cant hit me, szaman pompuje w nas AP, mobki za kazdy blok bija sie same lapiac aggro. Proste, skuteczne, ulatwia zycie;]