mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 15:18 
Cytuj  
blasz napisał(a):
Od zmiany dyrektora na oficjalnym forum eng klimat bardziej pozytywny i przede wszystkim sporo konstruktywnych postów z gotowymi sugestiami przyporządkowanymi do poszczegolnych elementów funkcjonowania gry.

Czy cd projekt wtopi czy nie trochę za wczesnie, by o tym mowic - sprzedaż mogą mieć niezłą, pozniej sie okaze ile osob przedluzy abonament i bedzie za niego poprzez odpowiednio dlugi czas placic. Premiera pl wersji i kolejny miesiac wiele powie o faktycznej kondycji AoC.


Wtopil na teraz, bo przygotowal polska wersje i pewnie nie malo wydal na promocje, a wplywow na teraz nie ma. Co bedzie w styczniu zobaczymy.
Osobiscie zycze im jak najlepiej, bo cenie sobie cdproject, a AoC jak gra tez cos w sobie ma.

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 15:51 
Cytuj  
Cytuj:
nawet w jakiejs gazecie widzialem AOC komiks dolaczony


Logo :)


_________________
...

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 17:31 
Cytuj  
Chyba wykrakalem.

Nie jest fajnie jak w tak spektakularny sposob wykladaja sie na pysk MMORPG-i (reklamowane jako) hardcore PVP i nie bedzie fajnie, jesli wylozy sie na pysk pierwsze tak mocne wsparcie dla MMORPG-a w Polsce (chociaz za "lokalizowanymi" serwerami i coraz wiekszymi podzialami nigdy nie szalalem i nie bede szalal), bo na tym wszystkim straca takze gracze.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 19:40 
Cytuj  
Cytuj:
Cytuj:
blasz napisał: Od zmiany dyrektora na oficjalnym forum eng klimat bardziej pozytywny i przede wszystkim sporo konstruktywnych postów z gotowymi sugestiami przyporządkowanymi do poszczegolnych elementów funkcjonowania gry.

Czy cd projekt wtopi czy nie trochę za wczesnie, by o tym mowic - sprzedaż mogą mieć niezłą, pozniej sie okaze ile osob przedluzy abonament i bedzie za niego poprzez odpowiednio dlugi czas placic. Premiera pl wersji i kolejny miesiac wiele powie o faktycznej kondycji AoC.

Mrynar:
Wtopil na teraz, bo przygotowal polska wersje i pewnie nie malo wydal na promocje, a wplywow na teraz nie ma. Co bedzie w styczniu zobaczymy.
Osobiscie zycze im jak najlepiej, bo cenie sobie cdproject, a AoC jak gra tez cos w sobie ma.

A za pre ordery i zamowione edycje kolekcjonerskie pl nie mają jak na razie wpływów? za sprzedaz eng wersji?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 20:35 
Cytuj  
jeśli abonament faktycznie będzie wynosił 29,90 zł miesięcznie to myślę , że jednak sporo ludzi będzie w to grało -obecnie średnio cena abonamentu to kwota 40-50 zł, więc róznica jest - za taką kasę dostaję sie pełnoprawnego mmorpg a nie corp jak GW
dodatkowo fakt lokalizacji działa na olbrzymią korzyść - to nie tylko tak , że małolaty będą grać bo słabiej znają angielski- dziś małolaty znają angielski znacznie lepiej niż starsi- na przykład ja- niestety przez całą edukację miałem tylko rosyjski i niemiecki - nawet na studiach - tak jakoś wyszło i moja znajomość angielskiego jest słaba- gram w mmo , bo w sumie wszystko jest podobne :) , ale chetnie zagram w grę , w której gdzie nie kliknę będę miał wsio czarno na białym - takich ludzi jest na prawde sporo- to że w modnym tonie jest najeżdżać na gry w języku polskim to fakt udowodniony :) a tłumaczony tak bzdurnymi tekstami - , że tłumaczenie nazw broni do bani ( sami znawcy wojskowości i filolodzy angielscy), a to gracze z Polski to neo i emo-kids itp
mi to strzyka , czy miecz nazywa się Dwuręczny Miecz Błyskawicy czy Podchwytak Czachowalący- chodzi mi o grę jako taką , a grając tyle lat w mmo wiem , ze NIE MA NACJI , w której nie byłoby graczy typu neo-kids

ogólnie w większości to szpanowanie - gra sie w wersji angielskiej i na angielskich serwerach itp

trzymam gorąco kciuki za polskie wydanie AoC i na pewno będę w nią grał- i mam nadzieję , że z przyjemnością a ekipie która podjęła takie wyzwanie jak lokalizacja mmo i otwarcie polskich tańszych serwerów po prostu dziękuję :)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 23:52 
Cytuj  
10zl to jest naprawde niewielka roznica. Jesli kogos stac na komputer, na ktorym uruchomi sie taka gra jak AOC, stac go na oplacenie abonamentu za internet, zakup gry i w koncu oplacanie abonamentu za gre online, to nie sadze, zeby dodatkowe 10-20zl go zrujnowalo. Ale oczywiscie fajnie, ze bedzie mozna taniej...

Lokalizowane wersje i serwery sa zle dlatego, ze MMO zaczynaly jako gry globalne i laczyly ludzi z calego swiata. Osoby slabo znajace jezyk angielski zawiazywaly sobie klany, w ktorych sobie zyly i radzily swietnie - teraz mogloby byc podobnie (niestety jest podzial na wersje US, Europa, Azja i do tego serwery dla graczy z poszczegolnych krajow), ale to tylko pobozne marzenia, bo wiadomo, ze lepiej sprzeda sie gra, ktora ludzie beda rozumiec, i przy ktorej nie beda musieli kombinowac.

Osobiscie leje cieplym moczem na modny ton - wiem tylko tyle, ze wiekszosc tlumaczen, lokalizacji itp. jest po prostu spartaczona, dlatego wole sie trzymac tych oryginalnych. Lokalizowane nazwy broni sa do bani nie dlatego, ze komus moze nie podobac sie nazwa, tylko dlatego (przyklad z D2), ze jak gramy na serwerze miedzynarodowym i chcemy cos ustalic z kims (sa to gry multiplayer przypominam), kto ma inna wersje jezykowa, to wiekszosci (nawet tym, ktorzy znaja angielski w stopniu wystarczajacym, aby bezproblemowo sie porozumiec z innymi), troszeczke trudno bedzie te wszystkie nazwy przetlumaczyc wstecz. Niby problem znika w momencie gdy mozna po prostu przeciagnac dany przedmiot do chat window i na podstawie jego id w kazdej wersji klienta wyswietli sie odpowiednia nazwa, ale nalezy pamietac, ze problem z tlumaczeniem konkretnych rzeczy w celu dogadania sie z innymi tyczy sie takze poszczegolnych umiejetnosci, crafting skilli, potworkow, lokacji itp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 06:45 
Cytuj  
konrador napisał(a):
10zl to jest naprawde niewielka roznica. Jesli kogos stac na komputer, na ktorym uruchomi sie taka gra jak AOC, stac go na oplacenie abonamentu za internet, zakup gry i w koncu oplacanie abonamentu za gre online, to nie sadze, zeby dodatkowe 10-20zl go zrujnowalo. Ale oczywiscie fajnie, ze bedzie mozna taniej...

Lokalizowane wersje i serwery sa zle dlatego, ze MMO zaczynaly jako gry globalne i laczyly ludzi z calego swiata. Osoby slabo znajace jezyk angielski zawiazywaly sobie klany, w ktorych sobie zyly i radzily swietnie - teraz mogloby byc podobnie (niestety jest podzial na wersje US, Europa, Azja i do tego serwery dla graczy z poszczegolnych krajow), ale to tylko pobozne marzenia, bo wiadomo, ze lepiej sprzeda sie gra, ktora ludzie beda rozumiec, i przy ktorej nie beda musieli kombinowac.

Osobiscie leje cieplym moczem na modny ton - wiem tylko tyle, ze wiekszosc tlumaczen, lokalizacji itp. jest po prostu spartaczona, dlatego wole sie trzymac tych oryginalnych. Lokalizowane nazwy broni sa do bani nie dlatego, ze komus moze nie podobac sie nazwa, tylko dlatego (przyklad z D2), ze jak gramy na serwerze miedzynarodowym i chcemy cos ustalic z kims (sa to gry multiplayer przypominam), kto ma inna wersje jezykowa, to wiekszosci (nawet tym, ktorzy znaja angielski w stopniu wystarczajacym, aby bezproblemowo sie porozumiec z innymi), troszeczke trudno bedzie te wszystkie nazwy przetlumaczyc wstecz. Niby problem znika w momencie gdy mozna po prostu przeciagnac dany przedmiot do chat window i na podstawie jego id w kazdej wersji klienta wyswietli sie odpowiednia nazwa, ale nalezy pamietac, ze problem z tlumaczeniem konkretnych rzeczy w celu dogadania sie z innymi tyczy sie takze poszczegolnych umiejetnosci, crafting skilli, potworkow, lokacji itp.


W guildwars bardzo fajnie to rozwiązali, po przytrzymaniu danego buttona na klawie cały interface i tłumaczenia zmieniały się z pl -> eng.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 08:17 
Cytuj  
Jestem za tlumaczeniem gier (choc sam zazwyczaj wole grac w wersje oryginalne), ale nie za serwerami dla poszczegolnych grup jezykowych, tak jak Kon napisal to pozbawia mmo jedengo z wiekszych plusow tych gier - grania z ludzmi z roznych nacji.
Tym bardziej, ze sie da inaczej - w FFXI sa wspolne serwery dla wszystkich, a wersje klienta sa rozne: japoskie, angielskie, niemieckie, francuskie. Do tego jest opcja translatora dla podstawowych slow i sformulowan - my wpisujemy cos po angielsku, a np. Japonczyk widzi tekst w swoim jezyku.


Posty: 22
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 23:00 
Cytuj  
Ja również należę do grupy ludzi gdzie w czasach młodości , królował tylko język Puszkina i Putina ;) , więc nie jestem mocny w języku Szekspira , aczkolwiek gram parę lat w wow , parę miesięcy w EQ II czy LOTRO i problemów większych nie miałem - ale ciekawi mnie właśnie Conan PL - jest duża szansa iż zakupię ten produkt i zagram ...
WoW już nie ciągnie mnie , nawet dodatek jakoś nie przyprawia mnie o "drżenie" serca i chciałbym coś odkryć nowego - właśnie Conan wydaje mi się tym produktem tym bardziej iż będzie po "naszemu " - oby się wszystko udało a jak bedą jakieś babole w tłumaczeniu pewnie poprawią i ten argument iż źle będzie tłumaczony odpada - czekam na ten produkt z niecierpliwością :) Pewnie też się znajdą w grze dojrzali gracze i zabawa będzie przednia ( pewnie sporo będzie "młodych gniewnych " ) ale dajmy szansę CD Projektowi :) :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2008, 11:41 
Cytuj  
"... Nowością jest promocja dla użytkowników, którzy zdecydują się założyć polskie konto do gry lub przejść na polską subskrypcję Age of Conan 2009. Stawka abonamentowa dla tych osób będzie wynosić przez pierwsze 3 miesiące (po zakończeniu darmowego okresu) jedynie 19,90 złotych!"


_________________
Maiori Cede

**

Posty: 479
Dołączył(a): 31.10.2008
Offline
PostNapisane: 5 lis 2008, 17:59 
Cytuj  
Znakomicie, zapraszam zatem do Conana :) WarCry czeka z otwartymi ramionami na tych co zabladzili an morzu :)


Posty: 21
Dołączył(a): 3.01.2009
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 12:30 
Cytuj  
Bawi mnie tylko jedno . Kilka osób śmiało się że w polską wersję będą grały tylko dzieci a angielskie serwy są the best .Gram mnóstwo lat w mmorpg i jestem z rocznika 1978 tak więc jak na średni wiek gracza jestem raczej dziadkiem :) Nie grałem na angielskojęzycznych serwach aoc pomimo tego ze nieźle sobie radze z tym językiem a zasób słów szczególnie fachowych dotyczących rpg mam całkiem spory^^ Wreszcie ktoś nas Polaków potraktował poważnie i jest polska lokalizacja i w pełni polski serw , wreszcie nie jesteśmy narodem gorszej kategorii . Zamówiłem już z kilkoma znajomymi aoc 2009 pl w preorderze i pewien jestem ze polaków grających w ten tytuł na serwie pl będzie mnóstwo . Zamierzamy przyjmować do klanu ludzi od + - 18lat żeby można się było ze wszystkimi jakoś sensownie porozumieć . Gdyby ktoś chciał z nami pograć zapraszam na www.aocpl.hobbisci.pl szczególnie mile będą widziane osoby z doświadczeniem , ja sam znam aoc tylko z filmów i dogłębnej lektury oficjalnej strony oraz for internetowych:)


_________________
Tchórze giną w hańbie !!!
22 stycznia start polskiego serwa Age Of Conan Zapraszamy do federacji C9 & GK www.ageofconan.hobbisci.pl gg 377759

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 13:13 
Cytuj  
"Kilka osób śmiało się że w polską wersję będą grały tylko dzieci a angielskie serwy są the best"

Zagaramniczna dzieciarnia ma często większe kieszonkowe, niż my zarabiamy w miesiąc, więc - teoretycznie - zawsze będzie jej więcej na eu serwerach.

Ja nie zmieniam serwera z 2 powodów. Po pierwsze - lubię grać w międzynarodowym środowisku. Po 2 - boję się o populację. Aby była zabawa w AoC, trzeba grać na zaludnionym serwerze. Teraz, nawet najbardziej zaludniony serwer w Europie - Fury ma z tym problemy. Dlatego, co będzie na serwerze, którego populacja ogranicza się tylko do Polaków? Aby była zabawa, potrzeba jest kilkadziesiąt dużych gildii. Ile się uzbiera na polskim serwie? Kilka? To dużo za mało.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 13:17 
Cytuj  
Łonszocie z Geofizyki Krakow powinienes wziasc pod uwage ze sporo ludzi ma zle doswiadczenia z ta gra, to co wyprawial i wyprawia nadal Funcom nie zacheca.
Ja osobiscie chcialem grac w polska wersje AoC ze wzgledu na poznanie gry ale na sama mysl ze jednak trzeba wykonac kolejny raz milion questow ina serwerze pve to az mnie ciarki po plecach przechodza.

Co do samego faktu ze to polski serwer to bardzo dobrze, tzn sam pomysl z lokalizacja gry i rozwalaniem populacji na setki serwerow to wielki blad.
Jednak serwery nie moga byc international i nie pociagna wiecej jak pare tysiecy, wiec nie ma co dyskutowac tylko sie cieszyc ze powstalo pierwsze mmorpg dla polaka.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Posty: 21
Dołączył(a): 3.01.2009
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 14:29 
Cytuj  
Ja się raczej nie boję o to że powstanie tylko kilka guildów . Mnóstwo moich znajomych czeka na polską wersję z tego co czytałem po różnych forach chętnych do gry na pl serwie jest bardzo wielu . Jakie zalety ? Przede wszystkim nie będzie problemów z komunikacją między graczami i co istotniejsze wszelkie spory dotyczące gry będą rozstrzygane w języku ojczystym to samo tyczy się pomocy technicznej . Samo poznanie gry , fabuły , questów będzie dużo przyjemniejsze gdy człowiek nie będzie musiał wysilać mózgownicy przy tłumaczeniu . Poza tym ja uważam lokalizacje i czysty serw pl za rewelacyjny pomysł o ile tylko dopisze frekwencja to myślę że ludzie którzy obawiali się tego pomysłu też się do niego przekonają . To będzie jak nasza dawna Polska gdzie każdy był sobie panem "Szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie"
oj będzie się działo . O ile łatwiej będzie urządzać rajdy zawierać sojusze knuć intrygi :) lokalizacja pl naprawdę dostarczy wielu możliwości .
Ktoś wspomniał o problemach dotyczących zgrania nazw pl i us jeżeli ktoś z was grał (a grał napewno :)w guildwars wie jak to tam zostało rozwiązane wciskamy przycisk na klawie i mamy nazwy angielskie puszczamy są polskie^^ myślę że funcom sięgnie po ten sprawdzony pomysł . Ja już sobie właśnie rzeźbie stronkę na start polskiego serwa .
Zerknijcie na nią i powiedzcie co o niej myślicie :) Tylko proszę sie nie zagrzewać dopiero dzisiaj zacząłem .

www.greyknights.hobbisci.pl

Mam nadzieję że wielu z was zobaczę na pl serwie po 22 stycznia:) tym bardziej że można przenieść konto za free i zobaczymy jeszcze jaki za to będzie od funcomu bonus ^^


_________________
Tchórze giną w hańbie !!!
22 stycznia start polskiego serwa Age Of Conan Zapraszamy do federacji C9 & GK www.ageofconan.hobbisci.pl gg 377759

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 14:53 
Cytuj  
o problemach dotyczących zgrania nazw pl i us jeżeli ktoś z was grał

Problem dotyczyl raczej gry na angielskojezycznych serwerach przy wykorzystaniu polskiego klienta. Ja CDP zle nie zycze, ale rowniez watpie, zeby gra PVP sprawdzila sie przy niewielkiej ilosci graczy. Plus takiego serwera jest taki, ze zniknie problem ludzi porozrzucanych po dziesiatkach roznych dystryktow...

W "polskich warunkach" [*] do eksploracji podziemi w grupie znajomych, poznawania swiata gry i rozkoszowania sie klimatem zdecydowanie najlepsze byloby DDO.

[*] - mala ilosc graczy, bo WOW jest ewenementem jesli chodzi o MMO takze w Polsce i jego popularnosc w naszym kraju nie oznacza, ze ludzie rzuca sie na AOC, ktore - niestety - reszte swiata zawiodlo i teraz juz tylko umiera.


Posty: 21
Dołączył(a): 3.01.2009
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 15:58 
Cytuj  
Wiesz na czym polega problem ludzi którzy piszą że aoc umiera ? To ludzie którzy rzucili się na aoc na starcie i praktycznie grali na becie:) wystarczy spojrzeć jak jest waga ptchy które trzeba ściągnąć po instalacji klienta . Ludzie rozsądniejsi wśród nich i ja czekali na poprawienie bubli dodanie lokacji i wersję pl . Myślę że o tym czy aoc umrze będzie można gdybać po polskiej premierze . Dodatkowo funcom dostał taki zastrzyk finansowy że gra będzie się miała tylko ku lepszemu i na zmiany z pewnością nie będzie trzeba długo czekać . Po za tym moja babcia zawsze powtarzała

"Szkoda gadać . Pożyjemy zobaczymy:)


_________________
Tchórze giną w hańbie !!!
22 stycznia start polskiego serwa Age Of Conan Zapraszamy do federacji C9 & GK www.ageofconan.hobbisci.pl gg 377759

*

Posty: 131
Dołączył(a): 21.05.2007
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 16:00 
Cytuj  
[GK]_1SHOT napisał(a):
Zerknijcie na nią i powiedzcie co o niej myślicie :) Tylko proszę sie nie zagrzewać dopiero dzisiaj zacząłem .

www.greyknights.hobbisci.pl


Szata graficzna ładna (poza tekstem wychodzącym poza środkowa ramkę), ale opis klas jest słabiutki, robisz stronę na bazie polskiej wersji AoC-a, a w opisach klas roi się od angielskich opisów broni, zbroi, ras itp.
Do tego nie mam pojęcia dlaczego niektóre klasy występują w liczbie mnogiej w nagłówkach?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 16:04 
Cytuj  
1. W tej grze nigdy juz nie bedzie wprowadzone planowanych rzeczy jakie mialy tworzyc jej zarabistosc.
2. Patche sa wielkie ale nie wnosza nic co urozmaica gre, pvp pierdolki z karami/nagrodami i nowe instancje.
3. Polski serwer to PVE :wtf:
4. Nowa kraina na lvl 55, a na 80lvl nadal pozostaje keshata oczywiscie jak gramy na pvp serwie.
5. Nowy szefo mowil ze beda rozwijac tylko content pve.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 16:21 
Cytuj  
Wiesz na czym polega problem ludzi którzy piszą że aoc umiera ?

To nie jest problem ludzi, tylko gier, ktore wydawane sa w stanie, w ktorym nie nadaja sie do gry. Ja jestem do tego przyzwyczajony - wiem o tym i liczylem sie z tym kupujac AOC, ale gracz niezaznajomiony z tematem moze sie sparzyc. Najwiekszym problemem AOC i FunCom bylo to, ze w pewnym momencie zmienili kierunek rozwoju gry i w dniu premiery zaserwowali graczom zupelnie co innego niz to, co zapowiadane bylo X miesiecy temu. Mimo to nadal po cichu liczylem, ze jakos to wszystko powoli odkreca.

Ostatecznie jednak decyzje o zakonczeniu przygody z AOC pomogl podjac poziom oferowanych przez FunCom uslug oraz ich tzw. customer support. Jestem przyzwyczajony, ze gry wydawane sa zbyt wczesnie i nie zawsze na starcie oferuja wszystko to, co mialy oferowac, ale nie zaakceptuje sytuacji, w ktorej na porzadku dziennym jest wysypywanie sie instancji zone'y, w ktorej przebywam, czasem nawet kilka razy na wieczor, a na in-game zgloszenia graczy nie mozna doprosic sie odpowiedzi.



embe, nie to zebym cie do czegos chcial prowokowac, ale bawi mnie zmiana twojej postawy. Moze po miesiacach trollowania nalezaloby sie jakies male: "Przepraszam, mylilem sie." ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.