mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 01:41 
Cytuj  
Atlantic & Lake Superior
8:00 am CDT, Friday, July 12

AOL Legends & Napa Valley
9:00 am CDT, Friday, July 12

Baja & Sonoma
8:00 am CDT, Monday, July 15

Chesapeake & Great Lakes
9:00 am CDT, Monday, July 15

Izumo & Yamato
5:00 pm CDT, Monday, July 15

Catskills & Drachenfels
8:00 am CDT, Tuesday, July 16

Europa
9:00 am CDT, Tuesday, July 16

Asuka & Hokotu
6:00 pm CDT, Tuesday, July 16

Arirang & Balhae
3:00 pm CDT, Wednesday, July 17

Formosa
4:00 pm CDT, Wednesday, July 17

Mizuho & Oceania
5:00 pm CDT, Wednesday, July 17

Wakoku
6:00 am CDT, Wednesday, July 17

Siege Perilous & Mugen
To be announced.


Caluje ... OSI heh :wink:

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 04:38 
Cytuj  
mam nadzieje, ze jeszcze przemysla te area spelle :((

*

Posty: 107
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 06:16 
Cytuj  
Huraaa,, Huraaa, Huraaa
I love OSI.
Huraaa,, Huraaa, Huraaa
;P

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 06:26 
Cytuj  
Ale maja organizacje :/
Wczoraj ok 16 naszego czasu jak sprawdzalem to bylo info ze podadza date wprowadzenia
na poczatku przyszlego tygodnia.
Btw orientuje sie ktos skad wyrwac poszczegolne surowce do produkcji armorkow itd ... ?
Pozatym widze ze poprawili GGS :/
Teraz jest lepiej, o duzo lepiej. Jak sobie ktos zrobi staty ping-pongiem to gainy od 95-100 co 27 h :P
a dla kogos kto zaczyna zabawe gainy co 6 h.
Ciekawe czemu tak to zrobili ?
Tak na marginesie jesli komus sie wydaje ze szybko napakuje np resist to chyba jest w bledzie bo od 100-120 przy 700 skillcap jest tylko 51 h :P
Teraz zacznie sie trenowanie resista na postaciach ze skillcapem ponizej 350 :/ na CM a nie na reaperkach :P

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2002-07-12 07:40 ]</font>

***

Posty: 623
Dołączył(a): 4.12.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 09:08 
Cytuj  
kurde zastanawiam sie czy plakac czy sie smiac :sad:

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 09:20 
Cytuj  
to zalezy od punktu siedzenia :/
Ja uwazam ze podzial na tych z skillcapem 350/500/700 jest bez sensu.
Ale proponuje zajrzec na stratics do forum dla tamerow i przeczytac opis mob hunting na harrowera :razz:

**

Posty: 322
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 09:45 
Cytuj  
A sa jakies ograniczenia na staty?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 10:11 
Cytuj  
Tak. Min 10 pkt. np Str 105, int 10, dex 110 dla 225 - to samo przy stat scrolach min 10 w danym stacie :/

A propo ktos cos wie o tym drobnym szczegole ? :
"Players with over 100.0 mining skill will be able to use mining specialization books. "
_________________
Rishnak Uruk Snaga - COY Europa

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2002-07-12 11:12 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2002-07-12 12:15 ]</font>

****

Posty: 1775
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 11:28 
Cytuj  
saigon :sad:

myslalem ze resist odpierdole logowaniem sie co kilka godzin na 2 charach i sztos....

gdy byla ankieta na stronce jakies pvp

Will u create new chars for pvp after pub16?
Yes 22%
No 78%
a to bylo miesiac temu
lipalipalipa
jutro wyjezdzam a przydaloby sie wykonac kilka ph :sad: :eek:...eh

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 11:52 
Cytuj  
Cytuj:
2002-07-12 12:28, Smolik napisał:
saigon :(

myslalem ze resist odpierdole logowaniem sie co kilka godzin na 2 charach i sztos....
*cenzura*

no co 27 godzin :P przy 95-100 ;)

Bel jak zrobiles na orku gm archery ?
_________________
Rishnak Uruk Snaga - COY Europa

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2002-07-12 13:35 ]</font>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 16:11 
Cytuj  
Zarzuccie linki do opisow GGS poprawionego. Bo pierwsze slysze o jakis 20 kilku godzinach. :eek:

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 16:25 
Cytuj  
http://uo.stratics.com

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: scorpio dnia 2002-07-13 09:14 ]</font>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2002, 16:46 
Cytuj  
Nie www.... tylko uo.stratics.com :razz:
A poza tym zrodlo juz sam znazlazlem jest w update.uo.com, a dokladnie

http://update.uo.com/design_425.html

Mam jeszcze pytanko. Kto wie jak bedzie z nabijaniem statsow. OSI napisalo, ze limit 6 statsow na dzien. Mnie interesuje, czy beda rosnac identycznie jak na siege? Bo ja lubie ta metode z siebe (pelna kontrola).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 07:29 
Cytuj  
Ups :/
Robilem sobie wyliczenie ile potrzeba czasu na podpakowanie skilla od poziomu 30 do GM
opierajac sie wylacznie na GGS
dla skill cap do 350 potrzeba na to 53 dni z zalozeniem ze nie bedzie ominiety zaden gain. Gainy od poziomu 70 do gm to tylko 46 dni i 14/100 godziny :P
Dla skillcapa 700pkt wartosc ta jest niewiele odbiegajaca od tej dla 350 :wink: a mianowicie wynosi 257 dni co daje prawie 5x tyle czasu. Gainy od 70 do gm to tylko 210 dni.
Ok wg mnie jesli ktos zaczyna w chwili obecnej od nabijania prostych skilli i statow a ma niskie skille na innych skilach tych bardziej pracochlonnych typu ressit i czeka na GGS lepiej zaczac od zera.
Zastanawiam sie wlasnie czy nie skasowac mojego tammera i nie zaczac od zera.
Powiem czemu. Wydaje mi sie ze startujac od zera z skillami typu tamming/resist lub taming / magery na dzien dobry mozna w ciagu hmm powiedzmy trzech miesiecy spokojnego grania nabic 2 x gm (wersja turbo podana powyzej z wykluczeniem normalnch gainow)zakladajac ze GGS nie padnie przed tym czasem te dwa najgorsze skille resist/taming zasadzie bez zadnego ryzyka ze strony nabijajcego :P mozna dozucic do tego veterinary na jakims niskim lv bo animal lore/magery/eval/meditation to sie zrobi w kilka dni olewajac GGS
Powiem wiecej poniewaz zmienila sie zaleznosc i animal lore ma tylko 20% wplywu na posluszenstwo podopiecznego moze sie okazac ze tammerowi wystarczy jeden skill ale to juz trzeba by testnac na TC



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2002-07-15 09:02 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 08:08 
Cytuj  
rofl niezle..
ja sie zastanawiam - czy to sie tak osi z wlasnej inicjatywy w to wszystko pakuje, czy ich ktos z ea naciska. uo bylo jedynym wyrozniajacym sie mmorpgiem, a niedlugo bedzie nastepna lvlowka gdzie trzeba spedzic pare miesiecy tylko po to, zeby char sie do czegokolwiek nadawal :[

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2002-07-15 09:08 ]</font>

**

Posty: 299
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 09:26 
Cytuj  
Hmm, GGS wg mnie nie zlikwidowal pol gainow etc. i 8x8 bedzie dzialac z ta roznica ze gainy beda od success a nie takze od fail (no i podczas PH). Wiec przynajmniej czesc skili bedzie mozna zrobic "stosunkowo" szybko (magery, meditation, evaluation, moze resista)
Czy się mylę?


_________________
Magus
vel Adsumus

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 10:03 
Cytuj  
Zalozenie ggs jest prawdopodbnie takie zeby ludzie spedzali wiecej czasu na tzw czesci produkcyjnej (skill gain) gry. W wyliczeniach oparlem sie wylacznie na gainach z GGS. Niewatpliwie pomoze to popchnac niektore "zblokowane" skille do przodu ale juz nie bedzie gainow za fail.
Owsze magery mozna bez ph zrobic, eval to juzo wogole zaden problem bez ph to samo meditation czy healing, anatomy, tactics i kilka innych skilli. Ale trening niektorych skilli dotad opieral sie wlasnie na tzw failach, np magery czy bs. Pozatym w Ph wystepowal chyba dosc czesto mechanizm czestszych gainow kiedy dana postac wykonala iles tam okreslonych czynnosci prawidlowo.
Z moich wlasnych doswiadczen wynika ze w ph wystarczylo zrobic polowe danego itemka do osiagniecia gaina nawet jesli nie bylo faili niz poza ph albo za prawidlowo wykonana czynnosc otrzymywalo sie wiecej mikrogainow.
Przykladowo obecnie robie bowcrafting mam cos kolo 98 i w zasadzie o dziwo mam malo faili przy x-bow ale prawie na 90% w ph mam gain przy przerobieniu 250 szt drewna a poza ph na 90% dopiero przy 750-1000 !!!! choc ilosc wykonanych przedmitow (x-bow) jest podobna.
Zreszta system GGS bedzie dosc wydajny dla tzw omc GM (o malo co) np Coval majc 99,6 carto dobije do gm w 5 dni i prawdopodobnie na 4 mapkach lv 4 czego by nie dokonal bez GGS(zobaczymy jak to wyjdzie) to samo tyczy sie lockpicking czy stealing itd ...
Majac wystarczajaco wysoki skill mozna uzyc GGS jako akcelerator ale przy tzw przekwalifikowywaniu postaci to samobujstwo.
Powiedzmy masz wariora i chcesz go przerobic na tammera to poprostu kaplica. Raz ze musisz zmienic staty co przy 6 pkt na dzien moze troche potrwac(15 dni) i do tego gainy w tamming. Mysle ze tamming do 70 - 75 dosc latwo sie zrobi ale potem to juz chyba tylko GGs do 83- 85 itd ...
Latwiej skasowac hara, przenies kase sprzet itd ... i zaczac od nowa bo wtedy opierajac sie na GGS nawet niezle mozna gainowac. Podejzewam ze zeby dojechac do tego 90 tamming nie bedzie potrzebane jakies szczegolne umiejetnosci walki czy obrony.
OoT:
Z drugiej strony nalezy OSI chyba zatrudnilo ludzi od EMU do pracy nad "ulepszeniem" UO, bo
1) kolorowe pancerze maja rozny ar ! nastepnym krokiem zapewne bedzie dodanie pary monsterkom - choc podbno juz sa niezle jaja jak monsterek wali na siebie bless a potem invis :razz:
2) usuniecie powerhour - zastapienie GGS
Zobaczymy jak to bedzie :/

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2002-07-15 11:09 ]</font>

**

Posty: 299
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 lip 2002, 11:50 
Cytuj  
Cytuj:
2002-07-15 11:03, Scorpio napisał:
...
Owsze magery mozna bez ph zrobic, eval to juzo wogole zaden problem bez ph to samo meditation czy healing, anatomy, tactics i kilka innych skilli. ...


Hmm, wlasnie, podaj jesli mozesz ten sposob na anatomy. Strasznie wolno mi idzie.

***

Posty: 793
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 lip 2002, 12:17 
Cytuj  
Anatomy robisz tak:
zablokuj healing
na lodzi 8x8 jak zlapiesz gaina to stajesz i robisz w tym samym miejscu az przestanie rosnac
w jednym miejscu mozna podniesc nawet o 20-30 jak ma sie niezlego farta :smile:

***

Posty: 508
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 lip 2002, 13:40 
Cytuj  
i healing nie w rocie :/


_________________
Kiyote aka Gudluk
[_0_]
Nudzilo mi sie chyba

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.