Cytuj:
2002-07-14 01:52, Kielas napisał:
Lepsza grafa wymaga tylko mocniejszego kompa.
AO albo DAOC maja o nibo lepsza grafike a przy tym wymagaja o wiele slabszego laczy niz UO.
Z drugiej strony po OSI wszystkiego mozna sie spodziewac wiec to roznie byc moze

W DAoC jest 'lagomierz' ktory ma 3 wskazniki:
- strata pakietow
- ping
- szybkosc kompa
Na ten 3ci wskaznik ma wplyw:
- ilosc osob w zasiegu gracza (ostatnio przyznali ze glupi zrobili ze renderuja innego gracza z full iloscia detali nawet jak sie znajduje na granicy widocznosci)
- ilosc efektow specjalnych (spele - szczegolnie te area)
- ilosc detali przy grafice otoczenia (szczegolnie to widac w DF - "wysoki" dungeon gdzie sklepienie i sciany maja bardzo szczegolowe faktury)
W praktyce spotkalem sie tylko z lagiem "graficznym" zwiazanym z duza iloscia osob napierdalajacych sie w jednym miejscu. Nawet w duzych walkach wskaznik "zapchania lacza" nie wskakiwal mi nawet na poziom zolty.