mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 15:21 
Cytuj  
H3h3h3 sweng, lepiej juz zdjecia mlodego wrzucaj ;]

A na temat - nie wiem jak mozna sie nudzi w grze ktora nic ci narzuca. Nawet jak nie masz pomyslu co zrobic z wolnym dniem/godzina to znajdzie sie jakis znajomy chcacy pomordowac/pozwiedzac/poplywac/nazbierac malin.
Jak mozecie nudzic sie grindem w grze ktorej jeszcze nie ma? :<


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 15:21 
Cytuj  
tak samo jak sie nim nudzimy w grach, ktore juz sa :p

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 15:23 
Cytuj  
brazz napisał(a):
nie, walka z żywym graczem to coś zupełnie inego. w cod4 wg. statystyk zdobyłem około 50k fragów, grając praktycznie na kilku różnych mapkach przy użyciu cału czas tego samego sprzętu i perków, a do nudy mi daleko.

w MMO, gdzie różnorodność kazdego aspektu gry jest znacznie wieksza niż w FPSie PvP praktycznie nie może się nudzić., jeśli tylko mechanika walki jest ciekawa.


Racja. Jak czlowiek przyssa do fpsa, np do coda 4 to mozna grac i grac, mimo tego ze co chwile na tych samych mapach i z tym samym ekwipunkiem. Ba, wedlug mnie przyjemnosc rosnie z czasem i lubie nawet zagrac iles razy z rzedu na tej samej mapie.


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 17:03 
Cytuj  
Zapomniales dodac do listy pvp

Tak jak powyzej napisal brazz, walki z zywymi przeciwnikami nie sa monotonne, o ile combat system nie zasysa. Open PVP, wielki teren, walki 1v1, group vs group, zergowanie i uciekanie przed zergiem, przeciwnicy slabsi (ktorych mordowanie moze znudzic), przeciwnicy lepsi, z ktorymi walczy sie dlugo (oby) - jesli ktos jest z gory negatywnie nastawiony do jakiejkolwiek formy wspolzawodnictwa, to moze mu sie nie podobac, a innym moze sie po jakims czasie znudzic, ale na pewno znacznie pozniej niz zabijanie tego samego mobka ograniczonego kawalkiem kodu.

*

Posty: 112
Dołączył(a): 13.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 18:45 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Tak jak powyzej napisal brazz, walki z zywymi przeciwnikami nie sa monotonne, o ile combat system nie zasysa. Open PVP, wielki teren, walki 1v1, group vs group, zergowanie i uciekanie przed zergiem, przeciwnicy slabsi (ktorych mordowanie moze znudzic), przeciwnicy lepsi, z ktorymi walczy sie dlugo (oby) - jesli ktos jest z gory negatywnie nastawiony do jakiejkolwiek formy wspolzawodnictwa, to moze mu sie nie podobac, a innym moze sie po jakims czasie znudzic, ale na pewno znacznie pozniej niz zabijanie tego samego mobka ograniczonego kawalkiem kodu.


Rzecz gustu
Gralem w pare MMO (najwiecej w UO i EVE) i jeszcze nie znalazlem takiego w ktorym pvp by jakos szczegolnie zachwycalo. Jak chce sobie pomordowac to wole CSa czy UT.
W grach MMO wole handel i rzemioslo, ktore dla mnie osobiscie sa wielokrotnie ciekawsze niz pvp ktore w MMO jest po prostu nudne jak flaki z olejem i nie kumam czym ludzie sie tak zachwycaja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 18:49 
Cytuj  
Tobie chyba potrzeba więcej rl a nie gry...


_________________
@polygamia

****
Avatar użytkownika

Posty: 1546
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 18:53 
Cytuj  
Sam napisałeś, że to rzecz gustu.

Dla mnie PvP w MMO > FPS'y i tak dalej.

Wiesz, w dużej mierze PVP w MMO to tak jakby "dodatek". W CSie czy tam innym FPSie, cała gra się na tym opiera, i do tego jest przeznaczona. ( to są już logiczne i dawno odkryte rzeczy ; P )

Z tego co widziałem, to DFO ma trzymać poziom adrenaliny z FPSów podczas walk PvP. Jak jest naprawdę, nie wiem. Zobaczymy, to już jutro ; )

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 18:54 
Cytuj  
Gerhardt napisał(a):
W grach MMO wole handel i rzemioslo, ktore dla mnie osobiscie sa wielokrotnie ciekawsze niz pvp ktore w MMO jest po prostu nudne jak flaki z olejem i nie kumam czym ludzie sie tak zachwycaja.


Chocby tym ze w fps pokonanie kogos to tylko frag, lub dodatkowo zmiana sytacji w danej roozgrywce, a tutaj, jeszcze przy full loocie, mozesz odjebac kogos i cieszyc sie z tego ze wlasnie zmarnowales mu 5 godzin grindowania golda etc. Jest masa powodow.


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 18:57 
Cytuj  
jak dokladnie ten full loot ma funkcjonowac ? poprostu zabijasz goscia i czyscisz go do cna ?


Ostatnio edytowano 21 sty 2009, 19:04 przez QFC, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 18:59 
Cytuj  
QFC napisał(a):
jak dokladnie ten full loot ma funkcjonowac ? poprostu zabijasz goscia i czyszcisz go do cna ?

Tak, dlatego nazywamy to "full loot".


PS. 3 startowych broni nie tracisz.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:07 
Cytuj  
to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:09 
Cytuj  
to nie wow, gdzie trzeba bedzie farmic kilka miesiecy aby miec jakis tam stuff...
To nie Item, a Skill based mmo

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:13 
Cytuj  
QFC napisał(a):
to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......


Ograniczony wow plajer jest ograniczony.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:14 
Cytuj  
no i wlasnie aby to bolalo aby gosciu tracil te 5h czy abys Ty sie bal pasc musi byc grind - cos malo przyjemnego
w zasadzie tylko taki mechanizm jest dostepny w grach
moze kiedys jak wprowadza bol do gry to sie zmieni - a narazie pozostaje nam grind ;)
pamietam jak na MUDzie padles a miales wysoki poziom to bywalo ze wracales po 2 dniach do gry - jak nerwy przeszly
poznawales ludzi na ktorych mozesz polegac i takich ktorych nalezy omijac bo wiesz ze spierdola i zostawia Cie "wycienczonego" (tam bylo cos takiego jak zmeczenie) na trakcie
piekne PvP ktorego juz od tamtych czasow chyba nie doswiadczylem

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:21 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
QFC napisał(a):
to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......


Ograniczony wow plajer jest ograniczony.



ty jestes chory !

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:22 
Cytuj  
QFC napisał(a):
Shadhun napisał(a):
QFC napisał(a):
to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......


Ograniczony wow plajer jest ograniczony.



ty jestes chory !


hehe... o Tobie mozna podobnie powiedziec, bo wpadles na forum odjebales jakiegos posta, ktory potwierdza, ze kompletnie nic nie wiesz o grze... Wyglada to na proby zwrocenia na siebie uwagi, a to tez jest chore :D

Oczywiscie, ze nie powinno byc tak, ze stuff jest rozdawany za darmo i smierc w ogole nie boli, ale trzeba wtedy znalezc zloty srodek. To bedzie jedna z trudniejszych rzeczy do wykonania przez tworcow gry, poniewaz zle dobranie tych czynnikow spowoduje spadek grywalnosci...

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:25 
Cytuj  
itemy nie powinny byc rozdawane ale tez nie powinny byc hardcorowe do zdobycia bo smierc 1,2,3 i depresja gptpwa po czym quit game


@Coldzik

malo wiem bo nie napalam sie na cos co prawdopodobnie moze byc failem ( AoC, WAR czegos mnie nauczylo) a forum jest od tego zebym zadawal pytania i ktos na nie odpowiadal co nie ? forum to nie tylko dla super poinformowanych nolife'ow, zrozumiales ?


Ostatnio edytowano 21 sty 2009, 19:28 przez QFC, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:28 
Cytuj  
QFC napisał(a):
to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......


.. i wlasnie w tym momencie pojawia sie mozliwosc gonienia celu, jak ktos juz tu cytowal pewna piosenke, "Nie o to chodzi by złowić króliczka
Ale by gonić go"... a jak juz zlapiemy to jeszcze wieksza przyjemnosc, po dluzszej gonitwie, albo zaskoczenie kiedy to on nas pokona, moze chocby zawolac znajomych itd. itd. Rozwiazan jest multum, to wlasnei dzieki open pvp i full lootowi.

Juz nie nawiazujac do tego farmienia


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:29 
Cytuj  
Mam nadzieje, ze itemy mimo wszystko beda trudne do zdobycia/scraftowania, bo co to za przyjemnosc loolotoac ciagle jakis crap, a jak ktos po stracie paru pikseli jest gotowy quitnac gre to mysle, ze sa fajniejsze gry dla niego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:31 
Cytuj  
QFC napisał(a):
itemy nie powinny byc rozdawane ale tez nie powinny byc hardcorowe do zdobycia bo smierc 1,2,3 i depresja gptpwa po czym quit game

DFO to nie je bajka nie glaszcze cie po jajkach
od tego masz inne gierki - mase gierek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.