mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 8 sie 2009, 15:51 
Cytuj  
Ale ta zbroja musi byc ciezka :o


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2009, 16:31 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Ale ta zbroja musi byc ciezka :o

zaiste jest
15m sprintem i kolo pewnie dyszy mając stan przedzawałowy :lol:


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 8 sie 2009, 20:24 
Cytuj  
Jest nowy filmik z archery:

http://www.youtube.com/watch?v=AfFkUwzzAA0&hd=1


_________________
For the pony!

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 8 sie 2009, 20:36 
Cytuj  
Oni maja zamiar dodac jakies moby? Czy to taki total hardcore sandbox i jak ktos chce to bedzie musial moba udawac?

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 8 sie 2009, 20:41 
Cytuj  
Nie widziales polskich zubrow na jednym z leakow :D ?

edit: http://img207.imageshack.us/img207/5493 ... 175817.jpg

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 09:16 
Cytuj  
Tak sie zastanawiam bo na tych filmikach z miastem na pustini niebo jest tak zachmurzone jak by na burze tropikalna się zbierało :o, wogole jeszcze na zadnym screenie nie widziałem bezchmurnego nieba , czy oni tworzac gre tak sie obsrali ze zapomnieli textur od czystego nieba?


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 11:52 
Cytuj  
Graficznie nawet fajne. Ale low-res textury wygladaja koszmarnie. Zamiast starac sie stylizowac na realizm, ktory wyglada gownanie, moglby bardziej uhhhhmmm rysunkowo zrobic..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 12:43 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Graficznie nawet fajne. Ale low-res textury wygladaja koszmarnie. Zamiast starac sie stylizowac na realizm, ktory wyglada gownanie, moglby bardziej uhhhhmmm rysunkowo zrobic..

zainteresuj się champions online, albo jego starym CoH/CoV

mnie pasuje realizm i wygląda miodzio

Nyx: mam wrażenie że obecnie jest ustawiona tylko 1 pora dnia, może jak wprowadzą cykl pór dnia zmieni się trochę oprawa


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 12:48 
Cytuj  
imo to oni wypuscili te gre w takim stadium, ze mozna sobie tylko widoczki poogladac, a teraz beda kodowali cala reszte i co jakis czas beda dodawac mechanike do gry.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 12:55 
Cytuj  
coldzik napisał(a):
imo to oni wypuscili te gre w takim stadium, ze mozna sobie tylko widoczki poogladac, a teraz beda kodowali cala reszte i co jakis czas beda dodawac mechanike do gry.

to jak nakręcili combat w 2 trailerze ? cinematic zrobili czy co ?

http://www.youtube.com/watch?v=QeN0M1mu8sg
jota w jote DM

http://www.youtube.com/watch?v=AfFkUwzzAA0
archery z deczka jak w M&B


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 13:55 
Cytuj  
Taki combat jaki pokazali to mozna zrobic w godzine...

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 20:51 
Cytuj  
Wiec combat z DFO mozna zrobic w 25 minut ?

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 20:59 
Cytuj  
chodzi o to, co pokazali w 2 trailerze... Pokazanie tego na filmiku, nie musi sie wiazac z tym, ze jest to zaimplementowane...

Narazie mam takie odczucie, ze dopiero zabrali sie za pisanie calej mechaniki, bo ile juz ta niby beta trwa? 2 tygodnie? Najpierw przez tydzien tylko sie biegalo, pozniej dodali jakies siekierki, pozniej dodali jakies luki, teraz armorki... Dla mnie nie wyglada to na uruchamianie w becie nowych rzeczy, ale wlasnie na pisanie wszystkiego na bierzaco...

A co do Twojego najazdu na dfo, to combat narazie jest w cholere bardziej rozwiniety, anizeli to co jest w MO, wiec odpusc sobie...

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 21:55 
Cytuj  
W MO nie gralem wiec ciezko powiedziec. W DFO gralem i walka niestety jest slaba. Uwazam, ze to co widac na kliku leakach MO w polaczeniu z malym pingiem, dobra synchornizacja i reszta pierdol (na ktorych sie wogole nie znam) bedzie lepsze. Z tym ze nie wiadomo czy te warunki beda spelnione.

Gdyby w tym leaku z walka na siekierki pozmieniac kilka rzeczy (np predkosc swinga [tak wiem, ze one sa do drzewa], dodac tarcze etc.) to juz byloby bardzo w porzadku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 22:08 
Cytuj  
Narazie to bez sensu pisac na temat walki w Mortalu bo wyglada to jak polaczenie DFO z LotRO :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 9 sie 2009, 23:49 
Cytuj  
Jak dotąd udało się mi pograć łącznie ze 3h i w moim odczuciu wystawianie MO jakichkolwiek opinii na chwilę obecną jest nieporozumieniem. Gra jest w fazie niekomercyjnej wczesnej bety/późnej alphy z włączonym basic combatem i basic craftingiem plus trochę mobków i tyle.

Pogadamy w grudniu. Do tego czasu nie widzę sensu by cokolwiek pisać na temat MO. Kupa roboty przed devsami jeszcze, mam nadzieję, że faktycznie maja gotowych sporo rzeczy, które będą dodawać szybko. Jeśli nie to do zobaczenia za rok.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 07:06 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Gra jest w fazie komercyjnej wczesnej bety/późnej alphy


Fixed.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 08:10 
Cytuj  
Płatny jest preorder gry z bonusem dostępu do bety a nie sama beta. Jak dla mnie to dość istotne rozróżnienie :)


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 10:23 
Cytuj  
@UP

Mylisz sie ... platna jest beta a dostep do wersji alpha jest gratisem :)

Tak to niestety wyglada ...


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 10:49 
Cytuj  
Tak jak napisałem :) Jakikolwiek komentarz na temat MO poza "lepiej żeby mieli w ch gotowego contentu na podorędziu" mija się z celem.
Widzę 2 możliwości. Albo mają dużo rzeczy w miarę gotowych i będą wszystko wprowadzać stopniowo, tak sobie założyli i tak widzą betę albo gotowe mają tyle ile widać w grze.

Fakt, że od 3 tyg nie potrafią ustabilizować login serva napawa uczuciem niebezpiecznie bliskim opcji numer 2.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.