"Przykładowe wagi starszych pozycji:
Przykładowe wagi:
LAIR 22.92 gb
Heavenly sword 18.75 gb
Res Fall Of Men 15.54 gb
Motorstorm 14.36 gb "
Haha plz nie wbijaj sobie gwozdzi do trumny lol.
LAIR 23GB chujowego sterowania i niegrywalnej gry, grafika przecietna, gra krotka.
HS - 6-godzinny slasher co prawda z ladna grafa ale 19GB i 6h dlugosc gry? Moc BluRay na calego.
RES 1 - 15.5GB sztampowego FPSa z srednia grafika.
MS - 14GB sredniej grafy najebanej takim blurem zebys nic nie widzial i myslal ze jest ladna. Do tego masakryczna ilosc 8 tras (doprawdy niepojete jak oni sie zmiescili w 15GB danych) i tylez "aut". Loading time jedyne 1,5 minuty.
Sorki marku ale patrzec obiektywnie to te gry tyle zajmuja bo to sa w wiekszosci tytuly startowe albo prawie startowe i wychodzi tu niekompetencja devsow a nie moc BluRay, ktorej tu nie ma.
Napisalbys ladnie - MGS4 byloby OK a takto... smiech na sali.
I nikt, NIKT mi nie wmowi ze 6h slascher MUSI byc na BluRay, albo LAIR czy inne gowno. To sa pliki nagrywane po kilka, klikanascie razy na plyte aby przyspieszyc loading z super szybkiego BluRayx2 (a i tak taki MS to tylko 1,5 minuty - WOW - MOC BLURAY !!!).
Pamietam szok jaki byl jak sie okazalo ze Oblivion na PS3 bedzie zajmowal prawie 20GB - O JA PIEDOLE!! LE BEDZIE RZECZY MOWYCH!! ITD... co sie okazalo? Gra nagrana 4 razy na jedna plyte aby nie zabic graczy PS3 loadingami, niczym nie rozniaca sie od wersji PCtowej (jedno DVD ZWYKLE -4,7GB i Xowej (jedno DVD-DL).
I nie pierdol ze taki LAIR musi miec 23GB danych i BluRay skoro Oblivion bedacy RPGiem, gra niebotycznie dluzsza i bardziej rozbudowana moze smigac ze zwyklej plytki.
Skoncz albo jak juz pisalem zacznij choc troszke myslec obiektywnie.
"ale Microsoft już myśli nad następcą felernego X360:"
Niech mysla, jestem bardzo ciekawy co wymysla skoro ten "felerny"X360 niezmiennie od 4 lat bije po pupie zajebista i nieskazitelna PS3ke.