lamoon napisał(a):
Naprawdę uważacie że poprawienie combatu to aż tak dużo żeby nie mogli tego zrobić w krótkim czasie? Faktycznie walka jest mało dynamiczna i animacje poruszania się postaci są po prostu zjebane ale myślę że to nie jest nie do zrobienia. Patrząc na postęp pomiędzy patchem 0.8 a 0.9 to wersja 1.0 finalna może się duuużo różnić od tej co mamy teraz.
Patrzę na to z trochę innej perspektywy. Mnóstwo denerwujących bugów, które znacznie obniżały gameplay jest łatanych na bieżąco. Większe zmiany następowały raz na 2-3 tygodnie. Dlatego ciągle trzymam się nadziei, że wraz z wydaniem klienta do open bety, combat będzie cycuś.
Jeśli nie, to zbyt wielu graczy open beta nie pociągnie do zakupu pełnej wersji.
Odnośnie animacji. Wczo.. w sumie dzisiaj spatchowałem to bydlę i trochę nieufnie odpaliłem MO.
Na plus przy samym starcie: launcher wreszcie nie sprawdza wszystkich 147X plików przed odpaleniem.
Nowy wygląd schowka postaci wymaga jeszcze trochę pracy (zbyt ciemny jest). Ale już sama kreacja postaci jest zajebista.
Wprowadzono blood mixing i jest w pytę. Parę mniejszych niedociągnięć w interfejsie jeszcze jest, ale przy samej kreacji postaci można spędzić kupę czasu - mi zeszła godzinka zanim w końcu wcisnąłem "save".
Piszesz lamoon o animacjach, że są zjebane.
A ja twierdzę wręcz przeciwnie. Olbrzymi postęp dot. stabilności od ostatniego mojego logowania (ze 3 tyg temu)
Postaci biegają płynniutko (wokół miałem chyba 6-7 osób), jeżdżący na koniach również nie zacinają (dostałem z konia, zatem lepiej nie stawać na drodze) Tak samo animacje wydobywania surowców dużo lepiej, czy nawet animacje własnej postaci już nie tną. Zwłaszcza pasek staminy, który zacinał się jak tylko mógł.
Tekstury mam wrażenie że nieco uległy zmianie na lepsze, ale to pejoratywna opinia.
Jest już muzyka w tle, przynajmniej w mieście khurcośtam.Swoją drogą klimatyczna i bardzo mi się podoba.
Wybór lokacji startowej chyba nie działa i ciągle jest random
Nie wiem niestety jak combat, bo nie chciało mi się biegać stu mil w poszukiwaniu dzika, a na pvp jakoś nie miałem ochoty z niewidzialną siekierką.
Ogólnie na plus wszystko, giera nie tnie (poza doczytywaniem podczas przechodzenia przez zony, ale mam dość słaby sprzęt)
O negatywach jak trochę się zagłębię w skillowanie.
Na pewno okna dot. skillów nie są przejrzyste i zrozumiałe na pierwszy rzut oka.
Viracept napisał(a):
Pół roku tomu, pod warunkiem, że w tym czasie poprawią combat. Jeśli będzie dalej w obecnej formie to możesz sobie odpuścić.
Nie będę strzelał, bo nie wiem ile im to zajmie dokładnie i czy po drodze huj nie strzeli całej inicjatywy.
Zakładając że MO miało wyjść jakoś tak na przełomie października i listopada. W 1 kwartale przyszłego roku mieli updejtnąć grome-a 4 na 5 i wprowadzić oddziaływanie pogody na gameplay. Nie wiem co i jak dokładnie, ale na pewno deszcz i być może wiatr.
Potem (albo nawet równocześnie) ma wyjść update dotyczący rzeczy zawierających w nazwie "basic". Nie szybciej jednak niż 4-5 miechów.
Huj z tym, naprawią combat, zwiększą wydajność i można prać od samego początku. Niech jeszcze dojdzie przyzwoite zarządzanie grupą (czy to gildia czy party), kontrola terenu (i ogólnie system wojen), to już więcej na tak 4-5 miechó potrzebne nie będzie.
tomugeen: czy niewygodną czynnością jest stanie na spocie i używanie skilla/czaru AoE, aby w tym celu odpalić makro ?