mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 12:02 
Cytuj  
ja mam postać w drugiej wiosce khuritów, w zasadzie niedaleko Melui, moze wieczorkiem sie przebiegne...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 12:09 
Cytuj  
Ossur jak się nazywa Twój pamper? Przyleć wieczorkiem do Melui to polecimy może na tego Razora:)


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 12:45 
Cytuj  
mój pamper dla odmiany zowie sie 'ossur' :P

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 12:53 
Cytuj  
No to bardzo oryginalnie nie powiem:) Bo mój to Lamoon :D Dobra zgadamy się jakoś wieczorem i zobaczymy co i jak:)


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 13:23 
Cytuj  
Razorback bije za 30 na gołą klatę, tak ku przestrodze :]


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 13:32 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Mark powtarzasz się. Wiesz jaki jest Twój problem. Błędy które wytykasz (one są faktycznie i nikt temu nie przeczy, bo faktycznie jak chowasz łuk w momencie jak miałeś naciągniętą cięciwę to w takim stadium widać go na plecach) są błędami popierdułkami. Uważasz że one mogą w jakimś większym stopniu wpłynąć na gameplay? Nie wydaje mi się. W DFO do dzisiaj zdaje się są jeszcze skille podpisane s_<nazwa skilla> i jakoś nikomu to nie przeszkadza:) Łuk z naciągniętą cięciwą na plecach...to pikuś...Pan Pikuś:)



ja pierdolę ty jesteś niereformowalny lamoon, a te 10 000 pozostałych bugów począwszy od kamery która jest jakiś 1m za nisko i biegniesz z nosem w trawie, poprzez ogólny performance który tnie jak cholera przy grafice z końca lat 90 na komputerze sprzed 2 lat, skończywszy na zjebanym tamingu/magii/combacie etc?
Przecież w tej grze NIE MA NIC co możnaby z czystym sumieniem uznać - DZIAŁA w 100%/SKOŃCZONE. Generalnie wszystko jest ruszone i rogrzebane i działa w iluś tam % lub w ogóle jest zbugowane.

lamoon - to nie wiem jak ty grasz, że dopiero spotkałeś razorbacka? :0 Razorback jest bardzo często przy stadzie domesticpig, gdy tamowałem te świnie razorback też zabił mi jedną a sam uciekłem. Podobnie z wilkami - przy stadzie jest jakiś osobnik "alphawolf" (lub coś w tym stylu) te jednak są dużo bardziej agresywne i te duże bydle omijałem z daleka.

Ja tam nawet nie wiem w jakim mieście jestem - zwiedziłem 2 - pustynne domki przy jakimś morzu i średniowieczny zamek w jakimś lesie.

Nick: Shaki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 14:41 
Cytuj  
razorback to naprawde duza swinia!


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 14:54 
Cytuj  
no ja sobie potamowałem wilki, komenda follow działa ale chyba z 5s opóźnieniem i bydle podchodzi krok-2 kroki. Doprowadzenie wilka pod miasto zajęłoby mi jakieś ~3 dni.

Craft nie jest tak bajecznie skomplikowany, tylko tak wygląda. Wszystkie materiały da się wydobyć ze skały - potem tylko trzeba je kilkakrotnie przerafinować.
I tak rafinujemy skałę - dostajemy silver, gold, Nyx i chyba pig iron
pig iron znów rafinujemy - dostajemy steel
steel rafinujemy - dostajemy tungsten steel

każda rafinacj zmniejsza nam ilość materiałów o połowę. Więc jak ze skały dostaliśmy 1000 pig iron to tungsten steel dostaniemy 250.

Teraz sam crafting:
bajecznie prosty, tylko nic nie jest opisane i cholera szczerze mówiąc wie co jest lepsze a co gorsze. Interfejs chyba robiłą osoba upośledzona lub chora - gorszego sobie nie wyobrażam, jakieś nexty, przewijania etc, rotfl :/.
Rzeczywiście wybieramy 4 materiały - ale do swordów nie wybieramy żadnych proporcji (to tylko do armoru).
Materiał na rękojeść, obicie na rękojeść, materiał na ostrze, {coś jeszcze czego nie pamiętam teraz). Oczywiście rękojeści jest kilka rodzaji (1h, 2h, etc, etc.), i podobnie ostrz - hammer 1h, hammer 2h, axe 1h, sword 1h, great axe etc.
Zrobiłem great axe z czystego tungsten steel tylko na obicie dałem jakiś materiał i okazało się, że cholera jest za ciężka by nią machać. Do tego był bug i nawet tej axe nie wyświetlało.
POtem zrobiłem 1h sword też z tungsten steel-u (to chyba najlepszy rodzaj stali) i spokojnie sobie wyskillowałem swordy do ponad 60+. na jakimś priescie za miastem (bo w miescie od razu wołają guardsów).

Kombinacji trochę jest, ale gathering jest uproszczony na max-a więc i tak każdy będzie biegał z jednakowym sprzętem. Kwestia doczytania co jest dobre a co złe. Ale na pewno nie są to miliony kombinacji a raczej setki (no chyba, ze ktoś chce rękojeść zrobioną ze skóry bawoła, obitą złotem, i kamienne ostrze).

Na dzień dzisiejszy jedyne co da się robić w tej grze to kopać, robić bronie/armory (których i tak nie można sprzedawać) i chyba stawiać domki bo usrane domkami już jest wszędzie prawie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 15:27 
Cytuj  
Mark, bierzesz pod uwagę to że grasz w coś co się nazywa CLOSED BETA? Nawet nie open tylko pieprzona closed beta, czyli grasz w coś w co ci pozwalają grać. Kurwa...co ja gadam! Ty nie masz tam grać Ty masz testować tę grę!:) Co się podniecasz i psioczysz na produkt który jest w fazie produkcji?? Myślę że możesz z powodzeniem Twoje pretensje wyciąć i wkleić po premierze na to forum to pogadamy. O ile będziesz miał podstawy żeby wklejać. A jak narazie skupmy się na tym co robią i zobaczymy co będzie dalej. Więc TESTUJ i nie psiocz na coś co jest nie skończone.


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 16:07 
Cytuj  
nie, oni mi nie pozwalają łaskawie grać, bo ja za mozliwość gry zapłaciłem.
Z tą closed beta to bym dyskutował, bo closed beta zawsze oznaczała betatesty dla grupy szczęśliwców wylosowanych przez firmową sierotkę, a to jest nie closed a płatna beta. A płacę to kuźwa wymagam i będę psioczył.

Do tego do bety to im jeszcze daleko. Raczej powinno być PŁATNA PREALFA.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 16:33 
Cytuj  
Mark robaczku, nie chcę się z Tobą kłócić o gówna ale z tym nie masz do końca racji. Ty wykupiłeś pre-order czyli zamówiłeś grę przed premierą. To praktyka stosowana przez wiele firm nie tylko produkujących gry (np.Mercedes prowadzi przedsprzedaż modelu, który dopiero co wejdzie na rynek). Kupiłeś właśnie tego Merca sugerując się tym co zapowiedzieli producenci. Bo sam do końca tak na dobrą sprawę nie wiesz jak to będzie globalnie wyglądało. A to że producent dał Tobie możliwość pojeżdżenia swoim testowym modelem to tylko BONUS. W ogóle nie musieli tego robić!:) Mogli pozostawić wszystko w ukryciu i pokazać światu produkt finalny i wtedy mógłbyś psioczyć że to że chuj tamto. Ogólnie jest to praktyka rzadko spotykana żeby dawać do pojeżdżenia potencjalnym klientom autkiem testowym. Tak więc ciesz się że masz taką możliwość i jeździj do woli. A jak dostaniesz finalny produkt i będzie on odbiegał znacznie od tego który obiecał Tobie producent to podasz SV do sądu z powództwa cywilnego i koniec. Chyba nie powiesz nam że wydałeś 50 ojro żeby tylko pograć sobie w betę? ;) Mam nadzieję że zanim zrobiłeś pre-order MO, poczytałeś fora, artykuły, opinie o tym produkcie, jak będzie wyglądał itd. i po prostu spodobał się Tobie ów...


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 16:45 
Cytuj  
Porownanie lekko smieszne bo jesli dostajesz sobie do pojezdzenia tego merca ale okazuje sie ze ma tylko wsteczny, a silnik wpakowali tak tymczasowo od malucha to mozesz byz zawiedziony, jedak masz pewnosc ze w dniu premiery ten model bedzie swietny bo to mercedes.
Te patalachy co robia MO trudno porownywac do w/w firmy i naprawde trudno uwierzyc ze za miesiac ta gra bedzie miala to co oczekuje gracz.

Ta gra i tak nie wyjdzie w tym roku, a jesli wyjdzie to zalicza faila i beda w rankingu debili zaraz za aventurine i funcom.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 17:02 
Cytuj  
Ja bym nie oceniał dnia przed zachodem słońca. A Wy widząc to co jest teraz od razu że 'ale będzie fail' a tak prawdę mówiąc gówno wiecie, więcej sam nie wie jak to będzie wyglądało. Może faktycznie failną i będzie po sprawie (albo i nie). Prawda jest taka że czytając wypociny co poniektórych to przekonuję się że tak naprawdę należałoby w ogóle nie dopuścić nikogo z zewnątrz do bety, nałożyć mega NDA i koniec. Nie byłoby psioczenia, pierdzenia, opluwania, kłótni itd. Byłyby tylko przypuszczenia i spekulacje, które gówno kogo obchodzą tak na dobrą sprawę.

A tak btw...embe mówisz że AV zaliczyło faila z DFO? :> Chciałbym tylko zauważyć że na tym failu jadą już prawie rok i nie zapowiada się żeby coś miało się być ku schyłkowi. Chyba że masz inną definicję faila. Moja jest taka że padliby w 2-3 miechy po wydaniu crapa.

Naprawdę chciałbym wierzyć że tak jest:) Chociaż kurcze jak się ogląda te filmiki to przecież dzień do nocy. Płynność, dynamika...kurcze sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Przecież te filmiki są wyraźnie znakowane jako 'ingame beta gameplay' czyli to nie jakieś wyreżyserowane filmiki tylko obraz z gry. Hmmm....


_________________
LaMoon#2988


Ostatnio edytowano 27 lis 2009, 19:40 przez lamoon, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 17:07 
Cytuj  
Ciezko powiedziec ze gra osiagnela sukces lamoon.
Gra sie fajnie fakt, ale po 2 miesiacach (badz mniej) makrowania skilli i statystyk naprawde sie nudzi, a dalej jestes w tyle za innymi.

Co do MO to jesli nie maja jakiegos miracle patcha ktory naprawi wszystkie wieksze problemy - zwlaszcza z walka, synchronizacja, no i oczywiscie content to ja tego nie widze. Zastanawiam sie rowniez czy zrobili juz jakis stress test sprawdzajac czy gra pociagnie wiecej niz 15 osob w jednym miescie.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 17:22 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
(...)
A tak btw...embe mówisz że AV zaliczyło faila z DFO? :> Chciałbym tylko zauważyć że na tym failu jadą już prawie rok i nie zapowiada się żeby coś miało się być ku schyłkowi. Chyba że masz inną definicję faila. Moja jest taka że padliby w 2-3 miechy po wydaniu crapa.

Nie powiedziałby, żeby osiągneła sukces raczej "jeszcze dycha" :-?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 17:40 
Cytuj  
Lamoon jest jeden problem.Nigdy nie widzialem gry tak niedopracowanej na miesiac przed premierą ...A ten potezny mega patch raczej tego nie naprawi (ale mówię mogą mi kutasa obciąć jak naprawi większe bugi/laga/combat/performance 8)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach


Ostatnio edytowano 27 lis 2009, 18:05 przez zaboleq, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 17:43 
Cytuj  
od wczoraj mnie też strasznie freezuje - Zresztą zużycie procka prawie na max-a, w pamięci to coś zajmuje 1.2GB. Potrafi ładnie przyciąć przy obrocie lub przyfreezować na 1-2s jak szybko biegniemy.
Co lepsze te haczenia są chyba całkiem losowo - bo stoję przed NPC-em nic innego nie robię tylko klika mi się na mysz, żeby skilla wbić i co kilka minut mam freez-a na kilka sekund :/

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 18:17 
Cytuj  
Mark24: dlaczego jeszcze w to grasz ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 18:39 
Cytuj  
lamun fanbojujesz jak ja przy war'ze. albo i gorzej ;/
mo ma szanse stac sie fajna gra ale w tej chwili jest to dla wiekszosci ludzi jakies nieporozumienie. dfo w dniu premiery bylo 100 razy bardziej grywalne niz mo.
nadal twierdze, ze grafika to nie wszystko, animacje rowniez ale niestety w mortalu az za bardzo rzuca sie to w oczy. walka jest niby podobna do tego mod'u hl'a (nie pamietam) ale do piet mu nie dorasta jesli chodzi o 'feeling' 'fun' i wykonanie. postac wpadajaca w konie, drzewa, kamienie, latanie nad ziemia to wszystko pewnie da sie naprawic ale nie sadze, ze w przeciagu miesiaca.
co wiecej nikt nie wie co sie stanie jak w miescie nagle na raz znajdzie sie 400 osob. bo cap bedzie 2000? a miast startowych ile? z 5? 8?
nie przekreslam mortala, ale poza 'featursami' jak na razie tak jak pisalem, ta gra jesli chodzi o wykonanie jest na poziomie Wurm'a sprzed paru lat.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 18:43 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
walka jest niby podobna do tego mod'u hl'a (nie pamietam)

Age of Chivalry?

Zastanawiam sie jak MO poradzi sobie z tlokiem w miescie. No i co z ta magia? Niektorzy pisza ze nie dziala, inni ze dziala tylko trzeba reagentow, jak to w koncu jest i czy oplaca sie w to inwestowac?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.