Escaflone napisał(a):
Mark24 napisał(a):
kup PS3 i MW2 poklikamy na padach w spec opy bo nie mam z kim grać kurwa (albo ze mną nie chcą bo jestem za cienki - albo ja nie chce bo są za cieńcy i muszę ich popychać do przodu). Brak mozliwości grania z randomami w to mnie dołuje.
Mark wybacz ale MW2 to tylko na Xbox
Tam chociaż nie czekasz w kolejce na party 5 minut i nie masz lagów.
A i jak jest za dużo ludzi grających w MW2 psn pada
Przyznaje PS3 jest silniejszą konsolą, przyznaje chciałbym mieć blu ray w konsoli, ale jeśli chodzi o "fun" online Xbox 360 rządzi !!!
escaflone - to jest własnie typowy bullshit. Po pierwsze nikt w MW2 nie czeka w kolejce 5 minut. Nigdy nie widziałem w MW2 żadnej kolejki - gdzie one są? Interwał między meczami trwa chyba 60s, więc maksymalnie się czeka te 60s, są też gry gdzie jest ten interwał skrócony. Nie mówiąc o tym, że pierwszy mecz jest najczęściej insta - bo wrzuca cie do już rozpoczętego meczu.
Lagi są identyczne na PS3/X360/PC - ja przynajmniej na PS3 żadnych lagów nie widziałem. Owszem jest przenoszenie hosta - jak host sobie gdzieś pójdzie, ale dokładnie na to samo bodajże mendol narzekał na PC. możesz mieć 20 meczy pod rząd bez migracji hosta, a możesz mieć w jednym meczu i ze 2-3 migracje - trwa to ze 5-20s wiec da się żyć. Ale nie powiem wkurwia. Online w tej grze jest zrobiony całkiem nieźle. A byłby rewlacyjnie gdyby servery były dedykowane i host sobie nigdy nie chodził na spacery.
Jedyne do czego mogę mieć zastrzeżenia to Spec Opsy. Nie wiem jak one wyglądają na PC-cie/X360, ale na PS3 musisz mieć "czyste" łacze bo inaczej rwie. Jak gramy we dwóch - wystarczy że ja lub kolega włączy torrenta i spec ops robi się niegrywalny a postać obraca się co 90 stopni. Co ciekawe online dalej śmiga...
Co lepsze nie trzeba torrenta - wystarczy głupi skype - i już gra zaczyna delikatnie haczyć. A nawet delikatne haczenie uniemożliwia praktycznie grę bo celować się nie da.
A mi potrzebny ktoś właśnie do spec opsów - donoszenie magazynków, czyszczenie broni etc.
rotfl - PSN pada - a co ma wspólnego PSN z ilością osób w MW2? Kiedy ostatnio padł PSN bo na codzien gra ze 2mln osób w MW2 a jakoś nie zauważyłem by PSN kiedykolwiek padł. PSN tylko obsługuje zaproszenia do gry - resztę obsługuje gra.
Ktoś ci nagadał strasznych głupot. Na PS3 tak samo laguje jak na X360/PC - wszystko zależy to od hosta/servera/pinga, PS3 ani PSN nie wprowadza żadnych lagów w żadnej grze, kod sieciowy w grach jest identyczny.
Różnica jest w PSN - w X360 łatwiej wysyła się zaproszenia i jest cross-voice-chat. W PS3 trzeba wejść w odpowiednią opcję, potem listę znajomych kliknąć "invite" etc. Druga osoba musi odczytać wiadomość i kliknąć join.
Cała różnica pomiędzy darmową usługą a płatnym robieniem w chuja. A microsoft i slaviki microsoftu muszą od czasu do czasu poszkalować konkurencję by dumni posiadacze X360 czuli za co płacą - a tak naprawdę płacą za nic - dokładnie to samo mam na PS3 za free.