mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2057 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 103  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1187
Dołączył(a): 30.03.2006
Offline
PostNapisane: 13 mar 2010, 15:53 
Cytuj  
@up - używasz już tego interfacu?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2010, 16:20 
Cytuj  
Imo bardziej wygodny, bardzo przypomina system zakładek w przeglądarce.

W patch notesie też nie ma chyba info o tym że, teraz jak sprawdzasz komuś staty to widzisz 4 hero którymi najczęściej gra. Bardzo fajny myk. Będzie widać kto gra scoutem 24/h a kto na przykład lubi supportować lub tankować.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 11:03 
Cytuj  
tak sie w sumie zastanawiam.
lol i hon sa jeszcze w fazie beta, ale ktora bedzie prawdopodobnie bardziej popularna i ta raczej esportowa platforma? w hona mnie ofc karaja rowno, nic zabic nie moge, ale calkiem fajnie sie gra. 8) jak widzialem gameplay z lola to fuj, cukiereczki straszne i do tego interface jakis nie tego.

btw ma ktos strone z fajnymi guidami i tipami do hona? szukalem wczesniej, ale raczej takie opierdziane stronki po kilka guidow i tyle. :har:


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 11:28 
Cytuj  
IceFrog jakiś czas temu podjął współpracę w Valve, niebawem wchodzi SC2.

Wątpię żeby HoN długo utrzymał pozycję lidera Dotowego, oraz wątpię w opłacalność zakupu HoN.


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 11:53 
Cytuj  
gufnowapnjasz napisał(a):
tak sie w sumie zastanawiam.
lol i hon sa jeszcze w fazie beta, ale ktora bedzie prawdopodobnie bardziej popularna i ta raczej esportowa platforma? w hona mnie ofc karaja rowno, nic zabic nie moge, ale calkiem fajnie sie gra. 8) jak widzialem gameplay z lola to fuj, cukiereczki straszne i do tego interface jakis nie tego.

btw ma ktos strone z fajnymi guidami i tipami do hona? szukalem wczesniej, ale raczej takie opierdziane stronki po kilka guidow i tyle. :har:


http://forums.heroesofnewerth.com/showt ... hp?t=64274

Mini guide, ale w tym dziale masz mase poradnikow na kilka stron dla kazdego hero.

HoN kosztuje 80 zlotych, wiec znowu nie az tak duzo. Co do nowej doty, to chgw kiedy bedzie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 11:58 
Cytuj  
kikas napisał(a):
IceFrog jakiś czas temu podjął współpracę w Valve, niebawem wchodzi SC2.

icefrog to tworca doty afair? grunt, ze jak valve to biore w ciemno, co by to nie bylo. :]

dziex za guide btw


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

****

Posty: 1391
Dołączył(a): 23.02.2006
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 14:09 
Cytuj  
Nie ma jednego newsa odnosnie pracy nad jakas nowa dota, takze bym sie tutaj nie napalal. Na sc2 dote pewnie troche poczekamy.
Cieszmy si darmowym honem

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 17:34 
Cytuj  
Gra Valve+Icefrog ma ETA 2012/13 - trochę się naczekamy, zresztą Icefrog nie potrafił nigdy balansować doty, więc tutaj też z początku nie spodziewam się kokosów. A i poślizg z premierą nie jeden będzie.

Stworzenie doty zajęło parę ładnych lat, do sc2 nie ma nawet jeszcze edytora, także prędzej valve wypoci coś z icefrogiem niż będziemy pizgać w dotę w kosmosie.

Imho hon będzie wiódł prym w najbliższym czasie (kikas dostaje w pizdeczkę dlatego gada to co gada).
W końcu 20-40k graczy online, bez względu na porę dnia to już zacny wynik. Z tego co lookałem na sytuację community to w US pizgają na potęgę, w EU jest mniej graczy, ale w stosunku do innych mmorts i tak daje to 1-3 miejsce.
S2 różni się od reszty tym, że prawie wszystkie propozycje graczy wprowadzają i to bardzo szybko. Nawet takie duperele jak modele postaci, czy kosmetyczne zmiany w stylu 0,5 armora albo 0,25 sekundy nerfa biorą pod uwagę (chociaż mnie osobiście to zaczęło już wkurwiać - zamiast nowych hero co chwila jakiś pacz ze zmianami kosmetycznymi w stylu nerf z 17 do 16 base agi i zwiększeniu armora o 0.25 ;F).

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 18:09 
Cytuj  
shp napisał(a):
Gra Valve+Icefrog ma ETA 2012/13 - trochę się naczekamy, zresztą Icefrog nie potrafił nigdy balansować doty, więc tutaj też z początku nie spodziewam się kokosów. A i poślizg z premierą nie jeden będzie.

Lol Icefrog właśnie dokonał tego czego Eul i Guinsoo nie umieli i zrobił zajebiście zbalansowaną rozgrywkę, to że wraz z nowymi herosami balans zostaje zachwiany to inna sprawa, ale zawsze prędzej czy później pojawiają się łatki z buffami i nerfami.

Cytuj:
Stworzenie doty zajęło parę ładnych lat, do sc2 nie ma nawet jeszcze edytora, także prędzej valve wypoci coś z icefrogiem niż będziemy pizgać w dotę w kosmosie.

Do SC2 raczej wyjdzie od cholery AOS'ów (kategoria map, do której zalicza się m.in dote), wątpię, żeby znalazł się ktoś kto dokładnie odwzoruje Dote na SC2.

Cytuj:
Imho hon będzie wiódł prym w najbliższym czasie (kikas dostaje w pizdeczkę dlatego gada to co gada).
W końcu 20-40k graczy online, bez względu na porę dnia to już zacny wynik. Z tego co lookałem na sytuację community to w US pizgają na potęgę, w EU jest mniej graczy, ale w stosunku do innych mmorts i tak daje to 1-3 miejsce.
S2 różni się od reszty tym, że prawie wszystkie propozycje graczy wprowadzają i to bardzo szybko. Nawet takie duperele jak modele postaci, czy kosmetyczne zmiany w stylu 0,5 armora albo 0,25 sekundy nerfa biorą pod uwagę (chociaż mnie osobiście to zaczęło już wkurwiać - zamiast nowych hero co chwila jakiś pacz ze zmianami kosmetycznymi w stylu nerf z 17 do 16 base agi i zwiększeniu armora o 0.25 ;F).

Raczej już nowych herosów nie dadzą przed retailem, teraz właśnie chcą jak najbardziej zbalansować rozgrywkę, naprawić bugi, wprowadzić zmiany kosmetyczne, tak by klient otrzymał gotowy, dopracowany produkt.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 18:39 
Cytuj  
Icefrog był subiektywny w balansie, z reguły nie podobały mi się jego pomysły, whatever. S2, 3/4 pomysłów na balans bierze z community, słuchają się grzecznie graczy.

Ja nie mówię o dokładnym porcie doty, bo to byłoby idiotyczne. Oczywiście, że wyjdzie pełno dota-alike map, ale to nie takie hop siup. Chyba szybciej wyjdzie beta od valve.

Nie przed retailem tylko open betą - Idejder pisał o tym, że wprowadzą 2-3 nowych (nie porty z doty) w trakcie open bety. Podobno tego żółwia i pudge'o-podobnego grubasa z głową smoka zamiast brzucha - z conceptów na fb.
Ale to nie zmienia faktu, że mi się już znudziło to co jest teraz. Za mały wybór kontr przez co rozgrywka wygląda tak samo, te same bany ciągle lecą.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 20:29 
Cytuj  
E, mi sie HoN bardzo podoba. Zwlaszcza jak sie ma okazje zagrac jakiegos clan wara na 1800. Rozgrywka wtedy jest bardzo ciekawa. Bo zwykle gierki pubowe faktycznie koncza sie na wyborze bohaterow.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 20:45 
Cytuj  
Trzeba tylko uważać na EM. Już nie raz miałem sytuację, że ludzie 1750+ nie potrafili nawet deny'ować - później patrzysz na staty a tu 70%em.

True, jakby był team 5 x 1800 to co innego, można by w końcu poszaleć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 mar 2010, 19:16 
Cytuj  
Ja tam w dalszym ciągu jestem chętny na inhousa, tylko powiedzcie kiedy. :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2010, 20:28 
Cytuj  
Cytuj:
Version 0.2.44
-------------
Matchmaking

- Players tagged as "leavers" can no longer join Matchmaking
- Matchmaking fixes (297,391,991 fixes)
- Chat server should no longer crash. It was a sad panda before.
- Players who leave a game before it starts (during the 'loading' phase of a game) will automatically be replaced by someone else.
* This means if you are in a game that someone leaves during the loading circles (before hero picking), do not leave, someone else will replace the leaver.


General

- Fixed the reconnection box and some reconnection functionality
- Reconnect dialog no-longer darkens the screen. Can now close it.
- Named the Tutorial map correctly and fixed it loading properly from the button
- Fixed Tutorial textures
- Fixed the "Send" button to work in the game lobby if it's clicked.
- Added a new filter option to the server browser "Game Mode:" section called "Advanced". It allows players to filter multiple game modes (ie. SD, BD, BP) all at once locally in the client. Upon selecting 'Advanced' a small panel pops up and the player can choose the game modes they want to see in the game list just by selecting the appropriate checkbox then clicking OK
- Removed 'remove hero' button in practice mode
- Easter egg with closing the game
- Changed some hard coded strings to stringtables for translations
- Auto-login now works properly and the password field clears properly if auto-auth is unchecked
- Fixed Kongor new mechanics so wards and such will hit Kongor
- Now able to set display for fullscreen window on os x (We can't test this publically yet due to no mac client for this beta beta)
- Added sounds for the Picking/Banning phases of a game
- Clients who join matchmaking games should no longer send join game notifications to friends/clan members although their "in game" status should reflect on the buddy/clan list and in channel
- The game server browser should no longer display games that are of the arranged type
- Added new "Ping" filter next to the "Full Games" checkbox. It filters the results on the client so only pings less the chosen number populate the game list.

- Added new search support for filtering games by name:
* Added feature to allow players to type in multiple search phrases. By typing a search phrase and adding a “|” the client will distinguish one phrase from another. The browser will then search the available games and show any games showing any one of the phrases separated by a "|".
* Added feature to allow players to exclude certain games based on the search phrase. By typing in a "-" at the beginning of the search phrase the client will automatically filter any games with "Phrase" to not show up. Note that exclusion of search terms takes precedence over inclusion. (Excluding a term, and then trying to include the same term will cause it not to appear, ie “noobs|-noobs”)
* The "|" and "-" can be escaped with a "\" should the player want to search on a game with the pipe or hyphen in it.
* All searches are color and case insensitive, and the order that the search phrases are entered have no effect on how they will display. So "1500|-no ab" is the same as "-no ab|1500".

Some examples:
search Phrase: "1550|1600|1650|-no ab|-noobs" - This searches on any game with "1550", "1600", and "1650" in the name, and if it has the words "no ab" or "noobs" in it it will not display.
search Phrase: "-no ab|1500|1550|-countryname|ab" - This searches on any game with "1500", "1550" and "ab" in the name, and if it has the words "no ab" or "countryname" in it it will not display.
search Phrase: "1500|\-SDEM|pipe\|test" - This searches on any game with "1500", "-sdem" and "pipe|test" in the name.


Items

- Reverted Nome's Wisdom


Heroes

Blacksmith
- Armor increased by .5
- Flaming Hammer manacost no longer scales with Mulitcast

Chronos
- Damage removed from leap
- Chronofield won't freeze swiftblade if he is mid-ult anymore

Hellbringer
- Summoning Malphas now has new ground effects

Madman
- Snare debuff stuff removed from Stalk

Maliken
- Manacost on heal sword removed
- Self hurt from flame sword changed to 6,9,12,15 from 5,10,15,20

Pollywog Priest
- Cooldown of wards is now 110/95/80 from 110 at all levels

Succubus
- Manacost of ult is now 150/250/350 from 200/300/400

Treant
- Eyes are now stealthed and become revealed when a hero comes into the 300 reveal range

Valkyrie
- Arrow is no longer "Physical"
* This means it will hit someone who has void talisman active


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 18:52 
Cytuj  
Cytuj:
Version 0.2.45
-------------
- default SFX volume down to 0.6 from 0.7
- Average xp earned now uses commas in its display (xxx, xxx, xxx.x)
- Average xp/min now has a decimal
- Notifications no-longer slide to the left when logging out
- Bunch of other stuff with the interface
- Fixed reconnect dialog. Again.
- Chat sounds no-longer play in-game

Matchmaking
- Interface cleaned up and more feedback given to the player
- A lot of bug fixes on replacing players and matching in general

Kongor
- Fixed an issue preventing invulnerable entities (such as defiler's spirits) from attacking him

Tutorial
- Fixed an issue that causes the Thunderbringer Vs Arachna section to cut off prematurely
- Tutorial now pauses when it's supposed to (and the pause button works)
- Interface elements from the tutorial shouldn't remain after quitting the tutorial
- Practice Menu should no longer be available in the tutorial

Andromeda
- Rescaled ult range to 750/975/1200 from 600/900/1200

Armadon
- Added cast effect for throwing snot

Thunderbringer
- Cast times of all abilities lowered to 300ms from 400ms
- Damage from Chain Lightning is now instant on the first target

Legionnaire
- Terrify Removed
- Terrifying Charge Added
* The Legionnaire charges very quickly at a target foe and swings wide with his mighty axe upon reaching them, dealing damage and Terrifying those unfortunate enough to be standing there. Terrified enemies attack very quickly, but do less damage per attack.
* 1000 Range, 40/50/60/70 Manacost, 30s Cooldown
* Charges at max movespeed towards the target. Being stunned or issuing another command will cancel the charge early.\n\nUpon reaching the target, forces an attack that deals 150/200/250/300% of your base damage and applies Terrify for 4/5/6/7 seconds to all enemies in a 110 degree 240 distance cone.
* Terrify debuff: -50% Attack Damage, +50% Attack Speed
* NOTE: Effects and Visuals for this are temp for now

Pollywog Priest
- Number of targets hit by Electric Jolt is no longer capped


EMBA buff dla Lega.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 19:20 
Cytuj  
Nikomu się grać nie chce.
Niech dają te pacze, paru nowych hero i wydadzą w końcu ten syf.
Beta już chyba z 10 miechów trwa - nie pamiętam dłuższej, a przez brak nowych hero ludzie uciekają ;F

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 19:24 
Cytuj  
Mi się nie podoba, podzielenie beta testerów na "Testerów Elytarnych" i na resztę...Po to jest beta, żeby wszyscy testowali i się wypowiadali, a nie 6 tygodni testuje grupa a potem dostają wszyscy...I i tak będzie w pizdu bugów, tweaków itd...Sigh. Tutaj S2 imo po raz pierwszy failnął jeśli chodzi o community : P


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 19:47 
Cytuj  
To już nudne jest. Rozumiem, że unikają sytuacji jak np. teraz z bc2 - bug na bugu po wydaniu gry i ludzie rage'a łapią.
Ale wtf, ile można betę ciągnąć? Nie mogą dać tego nowego UI, wydać gry i tweakować gry na bierząco? Czego oni się boją, chcą produkt idealny dopiero wypuścić?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2010, 21:30 
Cytuj  
Cytuj:
You can now talk about these notes on the public forums. I will be compiling a version you can copy pasta easily tomorrow if you choose to wait until then. We hope to get this done and patched into the normal beta client as soon as we are comfortable with it all.
Version 0.2.46
-------------
- Stringtable fixes
- Interface fixes
- Matchmaking Fixes
- New Notifications / Options
- Leaver threshold lowered to 5%

Tutorial:
- Fixed tutorial interfaces remaining on screen after quitting
- Fixed an issue that would allow players to kill creeps prematurely during the basic hero controls phase, preventing them from progressing

Ice Ogre
- Cooldown of the frost shield increased by 4 seconds (to 5s)

Chronos
- Curse of Ages now steals 1/1/2/3 agility per charge, decreased from 1/2/3/4
- Curse of Ages now stuns the target after 5 attacks, increased from 4
- Targets stunned by Curse of Ages will now properly play their attack animation when the stun wears off
- Added damage back onto leap
- Chronosphere now freezes everyone by default, with Staff of the Master lets allies move in the field

Dark Lady
- Turn rate increased to 900 from 360
- Dark Blades don't interrupt movement, cast time removed

Defiler
- Spirits movement speed increased to 500, from 400

Hellbringer
- Negative Magic Armor is now 3,4,5,6 from -2.7,-5.1,-6.9,-8.3

Legionnaire
- Sight removed from Terrifying Charge. If the person you are charging goes into the fog the charge breaks now.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2010, 13:51 
Cytuj  
Updating from 0.1.66.2 to 0.3.0.0

53.55 mb!

No to znowu bedzie potop starych wyjadaczy:>.

edit: Bardzo elo, ten nowy HoN!


edit: Narazie chyba nie dziala lulz.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2057 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 103  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.