mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 487  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2010, 22:18 
Cytuj  
GoW3 skończony na hardzie, ale co się nakląłem przy ostatnim bossie to moje.
Zrobiłem też pierwszy i ostatni challenge, ale raczej nieprędko (o ile w ogóle) zrobię wszystkie.
Pod wszystkim, za co chwalona jest najnowsza (ostatnia?) część przygód Kratosa zdecydowanie się podpisuje.

Żeby jednak nie było zbyt słodko, moja łyżka dziegciu:
Faktycznie brak jest pod koniec takiego uderzenia jak na początku. Ba, wygląda to wręcz, jakby twórcom niejako skończyły się pomysły. Nie mówię bynajmniej, że jest źle, ale po prostu mogłoby być lepiej i bardziej epicko.

Glitche/bugi:
- Udało mi się w pewnym miejscu obrócić kolumnę o 45, a nie 90 stopni wsuwając ją w wąski przesmyk. Efekt? Musiałem wczytać grę, bo stałą się bezużyteczna.
- W tym samym miejscu, podczas próby przeskoku nad jednym z płotów Kratos zawisł w powietrzu i musiałem go tak wiszącego "przesunąć", żeby grać dalej.
- Stunlock - dokuczało mi szczególnie w ostatniej walce, że możliwa była sytuacja kiedy mam full hp, padam na ziemię i nie jestem już w stanie wstać, mimo że pojedynczy atak odejmuje mi stosunkowo mało energii.
- Czasem za pierwszym razem nie łapało R1 przy otwieraniu skrzyń.
- Popsuty restartu przed pierwszą fazą ostatniej walki - zamiast czarnego ekranu widziałem albo białą planszę w żółte plamy (autentyk) lub moment w którym wybrałem wczytanie, ale z wyłączonymi efektami (grafika wyglądała wtedy... ciekawie). Co ciekawe, popsuty był tylko ten jeden loading, wszystkie przedtem i później były ok.
- Fakt, że jeśli wokół jest 5 przeciwników, z czego jednego nie da się złapać, Kratos oczywiście wybiera tegoż i się od niego odbija (ok, może się czepiam, ale w drugim challengu to strasznie irytuje).
- Dziwne skoki postaci przy próbie zrobienia im L1+O, szczególnie widać to było przy ostatnim bossie. Robienie tego w powietrzu przy pomocy rękawic to w ogóle komedia była - Kratos zamiast przyciągnąć się do wroga "przesuwał" go. Dosłownie.
- Strasznie nienaturalna animacja i ślizganie się postaci przy ostatniej walce.

Tyle błędów, poza tym grało mi się bardzo przyjemnie. Szkoda tylko, że tak krótko.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2010, 23:03 
Cytuj  
tez wlasnie skonczylem. hehe, ostatnia walka byla super ;] ta gra jest jednak masakrycznie hardkorowa na wyzszych poziomach trudnosci ;]

nic to, trzeba platynke wbic jakos jak troche wolnego bedzie ;]


_________________
Obrazek
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2010, 23:11 
Cytuj  
Jak dla mnie ta walka była bardziej "popsuta" niż hardkorowa, no ale co kto lubi :P
Swoja drogą - wiadomo czy zabójstwa/oślepienia/combo zdobyte w tym trybie odkrywającym się po przejściu wyzwań liczą się do trofeów?


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2010, 23:13 
Cytuj  
zwykle w tego typu grach (uncharted) liczylo sie tylko to co zrobiles w danym playthrough.

nie wiem jak jest w GoW ale wydaje mi sie ze trofea bedzie trzeba robic od poczatku ;]


_________________
Obrazek
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 21 mar 2010, 23:26 
Cytuj  
całościowo trylogia z Kratosem wgniata w podłogę, trójka jest jeszcze fajnie filmowo pociągnięta (epiczne intro, trochę mojej ulubionej artsy stylistyki ala 300) no i jest okrutnie przez cały czas, Kratos nawet raz się nie uśmiecha

no przyznam się, że myslałem że na słynnej już końcowej scenie gra mi się zwiesiła (wiecie o co chodzi :lol: )

co do minusów - Keii ładnie zjechałeś GOWa jak burą sukę :P , ja powiem, że się zgadzam - ta gra to "nie dyszka" jak dla mnie, dlatego bo niektóre elementy są po prostu słabe albo frustrujące do granic, nieprzemyślane, co oni betatesterów nie mieli? frustracja nie jest funem

- nie ma cancela animacji, dostajesz szlagi np w środku L1+[]
- sekcje latane to nieporozumienie, wpadniesz w jedna belke to od particli i dymu nic nie widzisz i walisz w nastepne - tutaj kurwiłem ostro
- niektóre sekcje np zjazd na ostrzach przy Hermesie albo w innych podobnych - musisz to zrobić tak jak sobie zażyczyli devsi, bez minimalnego odchyłu - albo umierasz
- cała gra właściwie sie opiera na metodzie prób i błędów, a szkoda bo gra robi się fajniejsza jak płynnie przelatujesz przez levele jak burza
- David Jaffe > Cory > Stig, ten ostatni nie zaproponował właściwie żadnych ciekawych gameplayowych nowości, oprócz jebitnego wejścia, ale wcześniejsze części też miały pałer wejścia (Hydra, Kolos)

wiem jedziemy po dosyć grubej grze, ale cała reszta jest już pyszna i można się tylko oblizywać, BOSKA oprawa av bardzo w tym pomaga, właściwie już po pierwszej scenie z tą panoramą Olimpu stwierdziłem, że ta gra potrzebowała TAKIEJ grafy, żeby mieć odpowiedni przytup

dopiero teraz te wszystkie ostre akcje są odpowiednio dosadne i wygladają już bardzo przekonująco, jak rozpruwasz brzuch centaurowi to możesz przyjrzeć się - jest jelito grube, jelito cienkie...ahhh :wink:

na PS2 też były sute akcje ale nie miały tyle polyganz żeby mieć taką siłę jak tu, i dlatego też GOWIII jest najlepszy z całej serii

a Linda? Zheeeushhhe whhocił twój syhhhn! Dobry szef z niego :) ta sama półka co TC Carson (ale on jednak lepiej rejdżuje)

PS. IGN zrobił fajne streszczenie 1 i 2 dla tych co już nie pamiętają/nie grali
God of War in 5minutes


_________________
you are already dead


Ostatnio edytowano 21 mar 2010, 23:35 przez redruM, łącznie edytowano 2 razy
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2010, 23:31 
Cytuj  
redruM napisał(a):
- sekcje latane to nieporozumienie, wpadniesz w jedna belke to od particli i dymu nic nie widzisz i walisz w nastepne

O, dzięki - zapomniałem o tym. Strasznie wkurzające było, dobrze że sekcji latanych nie wrzucili więcej.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 07:46 
Cytuj  
Pytanko: Czy Killzone 2 posiada jakis znosny MP? Kupuje w koncu tego Psiaka i zastanawiam sie czy brac Killzone w platynie czy Uncharted 1 ...

T.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 07:59 
Cytuj  
Powiem że dawno żadna gra mnie nie wciągnęła tak jak DS , strasznie klimatyczna w tunelu tam gdzie się idzie tunelami wykopanymi przez robale miałem parę momentów że mi się akcja serca zatrzymała za pierwszym razem.

Jedno ale mam tylko do bossów , strasznie łatwi mi się wydają w stosunku do mobów ale zabiłem dopiero 3 , wszystkich za pierwszym podejściem.

Świetny system fantomów/graczy , nie jestem nawet w połowie a już mam nadzieję że wyjdzie dwójka...

Co do FF XIII to powiem tylko tyle że XII jednak bardziej mi się podobała ( nie pod względem graficznym) , nie wiem dlaczego ale czuję się jakbym nie miał kompletnie żadnego wpływu na walkę...


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 12:50 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Jedno ale mam tylko do bossów , strasznie łatwi mi się wydają w stosunku do mobów ale zabiłem dopiero 3 , wszystkich za pierwszym podejściem.


Większość bossów jest niestety do przejścia "trickami" - używając łuku z dużej odległości albo poison fielda.
Ten problem "znika" przy drugim przechodzeniu gry - łuk i poison field mają wtedy za mały dmg i nikomu się juz nie chce np. truć bossą z 1-4 przez 40-50 min żeby go załatwić "safe" tylko wybiera się "otwartą walkę".
Co nie zmienia faktu, że często droga do bossa będzie dużo trudniejsza niż sam boss (spróbuj zbadać dokładnie obszar 5-2 - nawet przy pierwszej grze potrafi dać w kość).


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 14:01 
Cytuj  
A to dobrze wiedzieć że będzie trudniej, 5tka to to o tym szamanie z tymi ludzmi-ptakami? Bo tam sie lekko poddałem na razie nawet w 5-1 przez poison i plague :P

Jak jestem "duszkiem" to sie też najmuje często przy bossach i obserwuję jakie taktyki face to face inni mają , można się dużo nauczyć.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 15:02 
Cytuj  
Templair napisał(a):
Pytanko: Czy Killzone 2 posiada jakis znosny MP? Kupuje w koncu tego Psiaka i zastanawiam sie czy brac Killzone w platynie czy Uncharted 1 ...

T.


KZ2 ma zajebiste multi, tryby gry zmieniają się w locie (raz TDM raz przejmowanie miejscówek itd), jest fajny feeling trzymanych pukawek, jedyne co trzeba zrobić to włączyć w opcjach high precision controls (wywala "ciężar" gunów i controlsy są przyjemniejsze) ; no i ten dźwięk zdobytego fraga - śliczny ;

ale z Uncharted(ów) to nie rezygnuj przypadkiem


_________________
you are already dead

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 15:09 
Cytuj  
Nie, nie nie rezygnuje. Musze ustalic priorytety ;) ...

T.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 15:13 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Powiem że dawno żadna gra mnie nie wciągnęła tak jak DS , strasznie klimatyczna w tunelu tam gdzie się idzie tunelami wykopanymi przez robale miałem parę momentów że mi się akcja serca zatrzymała za pierwszym razem.


No DS jest super :P

Wiesz mimo wszystko polecam ci pooglądać parę filmików na YouTube jak inni grają w DS. Unikniesz pewnie paru wpadek jakie ja miałem, i przez to zjebałem sobie (zajebiście utrudniłem) grę.

Wczoraj zabiłem jakiegoś tam fałszywego króla w 1-5, przed nim był Ostrava co dał mi klucz a potem się zamieniał w fantoma, dropnął coś po tym jak go zabiłem (pewnie coś zajebistego :-( ) nie miałem miejsca by to podnieść, nie wiem czemu jak zacząłem wywalać śmieci to co on dropnął zniknęło... ???

Karol co to było?? :D

OK ale spoko zostało mi 4 bossów do zabicia i potem gram od nowa tym razem bez wpadek :D

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 15:34 
Cytuj  
@Escaflone

Podobno prawdziwa gra zaczyna się od "nastepnej" nowej gry z podwyższonym poziomem trudności :P
Ostrava chyba dropi klucz do mauzoleum ale nie jestem pewien :P

Czytałem wiki wczoraj i dziś , filmików nie oglądam , najwyżej coś tam zrąbie i tak build robię pod siebie a nie według poradników, wiem jedno to nie moja ostatnia postać w DS-ie :-) a człowiek się na błędach to.. :P


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 16:33 
Cytuj  
Escaflone napisał(a):
Wczoraj zabiłem jakiegoś tam fałszywego króla w 1-5, przed nim był Ostrava co dał mi klucz a potem się zamieniał w fantoma, dropnął coś po tym jak go zabiłem (pewnie coś zajebistego :-( ) nie miałem miejsca by to podnieść, nie wiem czemu jak zacząłem wywalać śmieci to co on dropnął zniknęło... ???

Karol co to było?? :D


Rune sword i rune shield - ten sam komplet można zdobyc w 3-2 spadając w pewnym miejscu w przepaść (2-5 prób i powinno Ci się udać - poczytaj opis na wiki tego levelu).
Ale jak masz klucz od ostravy to leć zabić king dorana w 1-1. Daje niezły miecz dla ludzi z white character tendency (im bardziej masz "biała" postać tym wiekszy damage - przy pure white 480), set świetnego male armora (parametry chaina ale bez penalty do stamina regen) i pierścień stamina regen.
Generalnie te 3 rzeczy są "must have".


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 16:38 
Cytuj  
@Karol

Takie pytanko co jeszcze jest "must have" w DS , bo teraz te 3 rzeczy mi doszły no i wiem o tych 2 ringach w 1-1.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 17:15 
Cytuj  
Muszę jakoś domęczyć FF13 do końca i się chyba zabiorę za DS, bo z tego co tutaj czytam chyba naprawdę warto :)


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

**

Posty: 410
Dołączył(a): 14.06.2007
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 17:16 
Cytuj  
Mam pytanko czy jak ukoncze GoW3 bede mial bron herkulesa jesli zaczne od nowa gre? bo widzalem na filmikach z gameplay jak goscie łupia ta bronia przy heliosie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 17:26 
Cytuj  
Skonczyl ktos FFXIII? Mocny ten ostatni boss?
Trash moby dookola w ostatnim chapterze az takie latwe nie sa i nie chcialo mi sie godzinami przebijac przez nie zeby dojsc do bossa, ktorego nie moge pokonac, wiec skoczylem portalem do Gran Pulse zeby troche pofarmowac.
Czy trzeba miec wymaksowane wszystkie 3 glowne profesje i bronie, zeby dac rade ostatniemu bossowi? Czy raczej niekoniecznie?


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2010, 17:27 
Cytuj  
V napisał(a):
Mam pytanko czy jak ukoncze GoW3 bede mial bron herkulesa jesli zaczne od nowa gre? bo widzalem na filmikach z gameplay jak goscie łupia ta bronia przy heliosie.

To filmiki z dema są, tam miało się podstawową broń i rękawice.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 487  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.