mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 21:46 
 
lamoon napisał(a):
Skoro konsole mają taką be grafę i w ogóle są be to ja się pytam...co z takim Crysis 2, co z takim Metro 2033 np. ? Podobno wersja PCtowa tej pierwszej ma być maksymalnie upierdolona z racji iż żaden współczesny PC nie udyga tej gry w full max detalach.

Najnowsze gry, robione pod rozdzielczość 1080 mają o niebo lepszą grafikę niż ich PCtowe odpowiedniki. Przykład Lost Planet 2. Na 40" tv z podpiętą PS3 wygląda po prostu ślicznie. Miałem okazję widzieć to na bardzo mocnym PC i powiem z ręką na sercu...nie umywa się. Miałem przyjemność zagrania na 22" monitorze z full detalami 1900x1200 i miejscami piec nie dawał rady. A nie był to słaby komp. W takiej full zadymie fpsy spadały do 20-30.

Ale to tylko moje osobiste odczucia. Sam uważam że konsole są do gier a PC do gówno-gówno :] Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie że przyjdzie taki czas że naprawdę gry konsole wyprą ich pecetowe klony na dobre. Dojdziemy do czegoś takiego że gry będą tak mocno graficznie robione że przestanie się opłacać robić je na PCty.


:lol:

No offence ale pierdolisz i to ostro. Gry na konsole jeżeli chodzi o możliwości graficzne są w tyle w stosunku do tego co "może" zaoferować dobry piec.

Jedyna przyczyna tego że na pc nie wychodzą częściej tytuły które powodują opad szczęki to taka że baza graczy z topowymi piecami jest dużo mniejsza niż liczba posiadaczy ps3/x360, więc robienie czegoś co wymaga takiego sprzętu to strzelanie sobie w stopy.

Co do portów to, sure zdarza się że jakiś port wygląda/chodzi gorzej ale to tylko wina leniwych programistów.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 21:52 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
BTW lamoon gdzie widziales Lost PLanet 2 na PC? Mysalem, ze demko juz wyszlo ale nie widze. Czyzbys tak bardzo chial udowaodnic racje, ze nos Ci sie wydluzyl? :]


Nawet na gównianym yt masz filmiki z PCtowego gameplaya i to w różnych konfiguracjach sprzętowych nagrane.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 21:55 
 
lamoon napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
BTW lamoon gdzie widziales Lost PLanet 2 na PC? Mysalem, ze demko juz wyszlo ale nie widze. Czyzbys tak bardzo chial udowaodnic racje, ze nos Ci sie wydluzyl? :]


Nawet na gównianym yt masz filmiki z PCtowego gameplaya i to w różnych konfiguracjach sprzętowych nagrane.

Ale przecie miales mozliwosc zagrania w full detal na 22" moniotrze w 1900x1200 i piec nie dawal rady. Oj klamac to trzeba umiec, bo potem taki fail jest. :/


_________________
Χ Ξ Σ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 21:57 
 
No dokładnie miałem taką możliwość...wbrew pozorom. Chodziło mi tylko o to że powiedziałeś że wersji PCtowej nie ma a tutaj popatrz...jest i nawet zagrać można :]


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 22:00 
 
Chyba sie starasz o pierwsze miejsce faila mmorpg. Zycze sukcesu!


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 22:28 
 
Lamoon skończ pisać te bzudury już bo musiałem wstecz stronę zrobić przez Ciebie.

Aktualnie, grafika na PC miażdży grafikę na konsolach i takie pierdolenie jakie Ty robisz, to aż mi Ciebie żal. Gram w 1920x1200 w każdą grę i na niektórych mam opad szczęki do sąsiadki na dole, żadna gra na Xboxie przez ostatni rok nie wyglądała tak jak 90% tytułów serwowanych na PC.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 22:53 
 
Sobtainer napisał(a):
żadna gra na Xboxie


Hmmm...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 23:01 
 
Zadna gra wydana na jakokolwiek platforme (tak PS3 tez) nie moze sie rownac jakoscia grafiki z paroletnim juz Crysisem na PC. I tu powinien byc koniec tematu.

Crysis 2 tego nie zmieni bo nowy silnik Cryteka, dostosowany do "mozliwosci" konsol to smiech na sali w porownaniu z silnikiem jedynki pisanym pod PC.

http://www.youtube.com/watch?v=WMZEO3z4maE

Graficznie PC>konsole. Koniec. I jesli chodzi o rozdzielczosc i jesli chodzi o stricte jakosc tekstur, itp.... Konsolowa grafa to w wiekszosci przypadkow PCtowe "medium details" chociazby ze wzgledu na rozdzielczosc (FullHD vs. 720p i to nie zawsze a czesto ledwo, ledwo).

BTW. Lamoon piszesz o Metro2033 porownaj sobie wersje PCtowa i konsolowa. :)


Ostatnio edytowano 3 maja 2010, 23:04 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 23:02 
 
Oyci3C napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
żadna gra na Xboxie


Hmmm...


widzę, że idziesz na łatwiznę:/


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 23:19 
 
Sobtainer napisał(a):
Aktualnie, grafika na PC miażdży grafikę na konsolach i takie pierdolenie jakie Ty robisz, to aż mi Ciebie żal. G

no wlasnie nie miazdzy, bo wiekszosc gier jest multiplatformowa i ze wzgledu na konsole grafika sie nie rozwija.
ostatni 'przelom' byl 3 lata temu - crysis, ktory nie wyszedl na konsole. crysis 2 to tylko zoptymalizowany silnik i pewnie ostro pociety na konsolach (niech sie tylko okaze ze wersja na pc tez wrr)

fu i die plz konsole. ale najgorsze jest to, ze natal&ps3move nie dadza tym konsolom zdechnac tylko beda eksploatowac te szity przez pare najblizszych lat. czyli beda robic dalej gry na odpowiedniki 7900gtx.
nawet jeszcze gorzej, bo konsole nie poradza sobie z obsluga tych zajebistych nowinek + renderowaniem grafiki - przeciez juz zapowiadali, ze gry z 1080p beda na 720p scalowane itd. i to w przypadku ps3 afair, a natal w koncu bedzie wymagal wiekszej mocy obliczeniowej.


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

****

Posty: 1490
Dołączył(a): 19.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 23:44 
 
Pamiętacie pierwszego deus ex?
Taaak to była gra, której nikt nie mógł odpalić, ale to było dooobreee, bo postęp byyył :roll:
Jeżeli postęp wyhamuje to będzie to wina devsów - nie konsol FFS!


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 07:41 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mam wrazenie, ze to jakas urban legend bo czytam o tym co jakis czas, a nie pamietam takich sytuacji od wielu lat. Jedyne problemy jakie mialem na PC to czasem malo fps, na co pomagalo zmniejszenie detali. Oczywiscie po takim zabiegu gra i tak wygladala lepiej niz wersja konsolowa.


Ale to są problemy jakie TY miałeś , producentów sprzętu do PC jest wielu jak też jest dużo konfiguracji w jakich jest potem złożony.

Daleko szukac nie będę , Bad Company 2 , na PC były problemy ze zbyt małą liczbą fps , z punkbusterem , z uciekającymi teksturami itd, itp.
no chyba że wszyscy którzy pisali o problemach to :

a ) - Byli pc-haterami i kłamali żeby konsole lepiej wypadły.
b ) - Żaden z nich nie potrafi ogarnąć PC i nie potrafią nawet zainstalować gry

PC ma swoje dobre strony ale nie jest nia przyjazność użytkownikowi. tyle z mojej strony.

@Kabraxis

Mało jaka gra może sie równać z Crysisem , nawet te na PC, FFXIII jest w 1080 więc nie wiem skąd to ledwo , ledwo 720 na konsolach, że nie wspomnę o problemach różnorakich przy podłączaniu PC do różnych TV.





Acha i żeby nie było ja nie twierdzę że grafa na konsole > grafa na PC , ale twierdzę że łatwość obsługi i przyjazność > eye candy.


@Icrom tu sie zgodzę :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 08:03 
 
pc ma ten plus,ze nie ma sie grajac na nim takich pedo sigow z postaciami z gier(np z malpkami) i lista achievmentow, ktore kazdy prawdziwy PCtowy gracz ma w dupie 8)

edit:
ten nowy Splinter Cell to 8h gr za 100zl? Potem jest jakies sensowne multi, czy achievment runy?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 08:45 
 
No tak to jest argument , wygrałeś, ale to tylko dlatego że jak to było w jednym sigu że się z "pewnymi ludzmi" nie dyskutuje bo sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 08:54 
 
gufnowapnjasz napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Aktualnie, grafika na PC miażdży grafikę na konsolach i takie pierdolenie jakie Ty robisz, to aż mi Ciebie żal. G

no wlasnie nie miazdzy, bo wiekszosc gier jest multiplatformowa i ze wzgledu na konsole grafika sie nie rozwija.
ostatni 'przelom' byl 3 lata temu - crysis, ktory nie wyszedl na konsole. crysis 2 to tylko zoptymalizowany silnik i pewnie ostro pociety na konsolach (niech sie tylko okaze ze wersja na pc tez wrr)

Nie jest pociąety na konsole -;-. Na PC zresztą też nie jest. Powiem więcej ;o. Ma wszystkiego więcej niż poprzednia wersja.

Cytuj:
Crysis 2 tego nie zmieni bo nowy silnik Cryteka, dostosowany do "mozliwosci" konsol to smiech na sali w porownaniu z silnikiem jedynki pisanym pod PC.

http://www.youtube.com/watch?v=WMZEO3z4maE

Daj sobie spokoj. Porownania haterow na youtube w niskiej rozdzielczosci sa nic nie warte. Nie jestem ekspertem, ale wysarczy przeczytac features document i miec przynajmniej polowe mozgu, zeby dojsc do wniosku ze CE3 to mała rewolucja zarówno na PC jak i na konsole.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 09:57 
 
prezciez devsi sami mowili, ze niektorych zmian, usprawnien w grafice nie wprowadzali, jesli jakas konsola sobie nie dawala z nimi rade.

w sumie zobaczymy jak wyjdzie, ale po prostu nie ma szans, zeby konsola wyrenderowala grafike porownywalna z high (nie vhigh) detalami z crysisa w 1080p.
mam nadzieje, ze cryengine 2 naprawde pokaze naprawde fajna grafe + stosunkowo male wymagania i beda pisac sporo gier na ten silnik. (w tym multiplatformowki)


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 10:07 
 
lamoon napisał(a):
No dokładnie miałem taką możliwość...wbrew pozorom. Chodziło mi tylko o to że powiedziałeś że wersji PCtowej nie ma a tutaj popatrz...jest i nawet zagrać można :]


Ktos Cie zrobil w ch i podlacyzl konsole do monitora.
Nie ma dema LP2 na PC :<


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 10:09 
 
Sobtainer napisał(a):
mam opad szczęki do sąsiadki na dole


fajna ta sasiadka? , wolna? :wink:


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 10:17 
 
gufnowapnjasz napisał(a):
prezciez devsi sami mowili, ze niektorych zmian, usprawnien w grafice nie wprowadzali, jesli jakas konsola sobie nie dawala z nimi rade.

w sumie zobaczymy jak wyjdzie, ale po prostu nie ma szans, zeby konsola wyrenderowala grafike porownywalna z high (nie vhigh) detalami z crysisa w 1080p.
mam nadzieje, ze cryengine 2 naprawde pokaze naprawde fajna grafe + stosunkowo male wymagania i beda pisac sporo gier na ten silnik. (w tym multiplatformowki)

Masz rcje. Nie wprowadzali, przy czym usprawnienia == nowosci. Wiec tam jest to co było w wersji 2 + nowe rzeczy. Np. Global Illumination, inteligentny streaming danych(projektant nic nie musi robic, zaleznie od sprzetu, dane są doczytywane i wywalne w odpowiednich ilosciach automatycznie), proceduralny blending animacji (nie zastanawilaiscie sie dlaczego animacje w cryengine 3 automatycznie reaguja na ukształtowanie powierchni ?), destrukcja otoczenia, dynamiczne deformacje obiektów, tamnie ma chyba tylko doczepiania ubran do postaci, chociaz cloth sim jest ;e.
Ale i tak największe znacznie ma imo dynamiczny GI. CE2 i 1 praktycznie sie nie nadawały do robienia róznych zamkniętych pomieszczeń, albo przestrzeni, bo ciezko je było oświetlić. Teraz z GI i Radiance Volumes mozna srac swiatłami do uporu ;e. No i najważniejsze Nie ma lightmap ;p.

Wiesz. Prawda jest taka, ze kazdy mowi ze nie ma szans. Przychodzi ktoś, kto o tym nie wie i po prostu sprawia ze jednak działa. Według mnie wszystko to jest jak najbardziej możliwe. To co sprawia ze CE3 nie jest i raczej w najbliższej przyszłości nie będzie zbyt popularny to strasznie restrykcyjna licencja i to, ze zwyczajnie nikt poza crytek nie potrafi się tym posługiwać -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 11:49 
 
Hehe wth...popatrzcie na screeny :o

Cytuj:
A to ci dopiero. Gears of War 3 nie jest jedyną nową produkcją studia Epic Games, która zostanie wkrótce ujawniona. W najnowszym wydaniu magazynu Game Informer pojawił się obszerny artykuł dotyczący… projektu Bulletstorm naszego rodzimego People Can Fly.

W swojej informacji prasowej Microsoft oświadczył, że Gears of War 3 ukaże się 8 kwietnia 2011 roku. Oczywiście należy wziąć pod uwagę, że termin ten może jeszcze ulec zmianie.

Bulletstorm

Informacji jest sporo, prezentujemy je więc w punktach:

* akcja gry zostanie umiejscowiona w XXVI wieku, kiedy to jedną z najważniejszych sił w całym wszechświecie jest Konfederacja Planet;
* jedną z najważniejszych osób w Konfederacji jest niejaki generał Serrano, cieszący się dużą popularnością w oczach opinii publicznej. Na jego usługach jest grupa specjalna o nazwie Death Echo, której członkowie podejmują się najtrudniejszych misji wojskowych;
* wcielimy się w członka grupy Death Echo, Graysona Hunta, agenta najlepszego z najlepszych. Jego celem jest zlikwidowanie mordercy odpowiedzialnego za śmierć tysięcy osób;
* gdy Grayson dociera do zabójcy, okazuje się jednak, że Serrano nie jest tym za kogo się podaje, natomiast rzekomy kryminalista jest niewinny. Hunt odmawia więc wykonania rozkazu i ucieka, stając się jedną z najbardziej poszukiwanych osób w galaktyce;
* po tych wydarzeniach akcja Bulletstorm przeniesie się o dziesięć lat w przód. Grayson stał się lubiącym napoje wyskokowe piratem, napadającym na fregaty Konfederacji. Jego jedynym towarzyszem (także broni) jest cyborg Ishi Sato;
* pewnego dnia obaj natykają się na wielki, wojenny statek Ulysses należący do generała Serrano. Grayson w swej impulsywności postanawia zemścić się na dawnym mocodawcy i atakuje jego okręt. Niestety ostrzał z małego stateczku nie robi wrażenia na ogromnej fregacie. Huntowi i Sato pozostaje jedno wyjście: dostanie się na pokład wrogiego okrętu. Coś jednak sprawia, że jego silniki zostają zniszczone i statek musi awaryjnie lądować na pobliskiej planecie Stygia;
* sama planeta przypomina swym wyglądem Dubaj i... Las Vegas. Stygia jest w większości opuszczona, a na planetę opanowały mięsożerne rośliny oraz plemienne gangi. Większość akcji gry toczyć się będzie w mieście Elysium;
* wszystkie powyższe wydarzenia to zaledwie prolog. Co ważne, w jego trakcie prawie przez cały czas mamy kontrolę nad Graysonem. Zresztą samych przerywników filmowych ma być w Bulletstorm niewiele – twórcy chcą bowiem, byśmy wsiąkli w przedstawiony świat. Cut-scenki pojawią się jedynie w najbardziej dramatycznych momentach i wtedy, kiedy twórcy będą chcieli pokazać graczom, jak wygląda główny bohater. Sam Hunt nie będzie typem milczka i często będzie zabierał głos w trakcie zabawy;
* w czasie przechadzki po mieście, Grayson i Sato natykają się na tajemniczą (łysą…) kobietę, która wydaje się wiedzieć, co nieco o zasadach rządzących Stygią. W pewnym momencie cyborga porywa ogromny potwór. Oczywiście celem Hunta jest uwolnienie przyjaciela;
* w trakcie misji ratunkowej natrafimy na wielu przeciwników. Co ważne, będziemy mogli się ich pozbyć na kilka sposobów. To będzie zresztą bardzo istotne. W zależności od tego, jak będziemy eliminować przeciwników, otrzymamy określoną liczbę punktów. Te z kolei wydamy na ulepszenia posiadanej broni;
* samych narzędzi zagłady będzie kilka. Wśród nich znajdzie się energetyczny bat, czy broń miotająca połączonymi łańcuchem granatami, które mogą owinąć się wokół oponenta;
* w grze obecny będzie tryb multi, nie mamy jednak co liczyć na zabawę w kooperacji;
* w Bulletstorm pojawi się poziom trudności skierowany do najbardziej „niedzielnych” graczy;
* za scenariusz odpowiedzialny jest Rick Remender, autor komiksów z serii Fear Agent, który maczał palce także w pracach nad fabułą do pierwszego Dead Space;
* gra ukaże się na PC i konsolach w 2011 roku


http://www.totalvideogames.com/Bulletst ... hots/4879/

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 maja 2010, 11:55 przez Piaskowy, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.