mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 paź 2002, 08:27 
Cytuj  
WIZARD:
Hm, ogolnie Wizard jest klasa ktora specjalizuje sie w roznego rodzaju DD (direct damage-bezposrednie obrazenia) - zakleciach zadajacych obrazenie. Oprocz glownego celu posiada pare zaklec ochronnych self only (moze je rzucac tylko na siebie).

Wiz w grupie:
Zadaniem Wiz'a w grupie jest jak latwo sie domyslec zadawanie obrazen swoimi zakleciami... i uwazanie zeby nie przedobrzyc z tym DD i nie zwrocic na siebie uwagi monsterka bo wtedy on rzuci sie na tego wiza... a magowie nie specjalnie moga uczestniczyc w walce...

Wiz solo:
Tu nie trzeba sie juz martwic o overdmg bo wszystkie obrazenia i tak zadaje sam wiz, natomiast trzeba sie martwic o to zeby nas potworek nie siegnal, do tego sluza zaklecia typu:
-Root - zatrzymanie przeciwnika w miejscu, nie mozna na nim jednak polegac specjalnie poniewaz 1-2 DD i zwykle schodzi :sad:
-Snare - zwolnienie biegu przeciwnika, to nie schodzi tak czesto jak root i mozna rzucac DD bez ograniczen niestety pierwszy snare dostajemy dopiero na 29 lvl'u...

Quad kyting:
Cos co moze robic tylko wiz i druid, jest to solowanie do 4 potworkow naraz... niestety dopiero od 29 lvlu kiedy to dostajemy snare... Do tego sluza zaklecia AE DD (Aera Effect Direct Damage - Dzialajace na Obszar, Promieniujace od Celu) (wszystkie te zaklecia maja ograniczenie do 4 celow)

AE groups:
Grupy AE polegaja na sciaganiu masy potworkow ktore sa nastepnie ogluszane przez Enchantera, gdy zbierzecie odpowiednia ich liczbe wtedy Wizardzi uzywaja PBAE (Player Based/Point Blank Area Effect - Dzialajace na obszar, Promieniujace od rzucajacego)

Bol Wiza:
Napisze krotko, szybkosc regeneracji many, zawsze za mala :cool:

Nagroda Wiza:
Wiz Najsilniejszymi zakleciami powodujacymi obrazenia w Grze... Aktualnie jest to Strike of Solusek za 2700... Wiz na wyzszych poziomach dostaje tez zaklecia ktore przechodza przez odpornosc przeciwnikow jak przez maslo (no prawie zawsze :razz:) Co przydaje sie w high end game (to wszystko duze, brzydkie i wymagajace strategii :cool: )

Reasumujac:
Zeby grac wiziem trzeba miec do tego po prostu zaciecie, grupy sie niestety ustawiaja za czesto pod zbrojnych uwazajac ze my mamy za mala regeneracje many... Chociaz dawno nie gralem nizszego poziomu Wizem, tu musialbym prosic o komentarz Ciri... Nic, to tyle i guess...


_________________
Master Tuxie Crystalblaze, confused 61-62 Sorcerer
Inspect Tuxie
Master of most trades...(i can make vodka!)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2004-04-08 07:52 ]</font>

****

Posty: 1090
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 paź 2002, 13:36 
Cytuj  
okis to ja opisuję Enchantera :grin:

Enchanter to jedna z "magicznych" klas.
Przy tworzeniu postaci należy zwócić uwagę na dwie rzeczy:
1. Jest Intelligence based
2. Sporo czarów opiera się na charyźmie.

Dlatego IMHO najlepsza rasa dla Enchantera do High Elf. Mimo że na wysokich lvlach traci to całkowicie znaczenie ponieważ i tak możne osiągnać Capy tych umiejętnowści, a do tego zmieniać dowolnie rasę(ale o tym potem) to na początku gry jest to dosyć istotne.

Kolejna sprawa na którą zwraca się uwagę w większości Guidów dla encha to fakt że najlepjej byc Agnostic czyli nie wybierać żadnego bustwa, dlaczego ?? o tym również przy okazji iluzji.

Idźmy dalej. Enchanter nie jest od zadawania obrażeń, ani od leczenia, bardzo słabo sobie radzi solo, nie ma portów, a grając w grupie przeważnie siedzi i niewiele gada. Zapytacie pewnie "co on w takim razie robi???"

W największym skrócie odpowiem "crowd controll". Kluczowa linia spelli Enchantera, w której w zasazdie jest nie zastąpiony to MEZZy. Mezz polega na wyłączeniu z walki jednego będź wielu przecwników na czas trwania czaru bądź do czasu aż przeciwnik otrzyma jakiekolwiek obrażenia, w taki sposób że przeciwnik tylko stoi i podziwja kolorki. A dlaczego Ench niewiele gada ?? bo patrzy na sekundnik :grin: jeżeli bowiem przegapi moment w którym powinien ponowić mezz najprawdopodobniej jest trupem :grin:

Kolejne zadanie enchantera w grupie to Buffy i debuffy. Bardzo ładna gama jednych i drugich powoduje że enchanter ma często problemy z ilością many :grin:

Na ostatnim miejscu listy priorytetów Enchantera jest zadawanie obrażeń. W zasadzie zdarza się to tylko przy próbach solowania bądź kiedy ma się na tyle dobrą grupę że można sobie pozwolić na utratę many.

Kolejna unikalna linia czarów to tak zwane Crack. Są to czary wspomagające regenrerację many a na wyższych lvlach również dodające bonus do inteligencji i wisdom. Z doświadczenia wiem że każdy kto posiada chodź odrobinę many bardzo szybko uzależnia się od Mind Candy :grin:

A co robi Enchanter kiedy nie walczy ??
I tu wrócę na chwilę do wspomnianych przezemnie na początku Iluzji. Enchanter to mistrz iluzji, może przybrać wygląd każdej rasy w EQ i dzięki temu w zaasdzie bez ograniczeń zwiedzać cały świat wraz z niedostępnymi dla wielu miastami. I wraca tu przy okazji sprawa wyznania. Dzięki temu że jesteśmy "agnostic" nie mamy problemu z tym że w jakimś mieście wyznawcy jakiegoś Boga są KOS (czyli zabijani na miejscu).

Kolejna warzna rzecz której zazdroszczą enchom inne klasy to Enchantowanie metali, czyli nadawanie im takich magicznych właściwości dzięki którym można tworzyć magiczne przedmioty (orzy pomocy trade skilli).

Co jeszcze można dodać ?? W zasadzie Enchanter jest klasą storzoną do grupowania i o dziwo prawie nigdy nie ma problemów ze znalezieniem grupy.

Jeżeli jesteście gotowi na podjęcie trudnego wyzwania jakim jest granie Enchanterem mozecie być pewni że na wysokich lvlach będziecie naprawdę usatysfakcjonowani efektami swojej ciężkiej pracy.



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Kordian dnia 2002-10-23 16:14 ]</font>

*

Posty: 79
Dołączył(a): 28.03.2002
Offline
PostNapisane: 22 paź 2002, 13:56 
Cytuj  
Warrior:

Po pierwsze: niech nikt nie wyobraza sobie wojownika jako kogos w stylu conana, wiedzmina, czy innego pakera, ktory samemu zabija wszystko co sie rusza - w EQ rola wojownika jest troche inna - jezeli ktos chce zabijac wszystko solo, niech wezmie juz lepiej monka, czy tam sk :razz:

Wojownik dzieki najwyzszym potencjalnym hit points w grze oraz latwosci osiagania AC softcap (okolice 1250-1300) oraz /defensive disc (o tym pozniej) jest najchetniej wybieranym tzw. "tankiem" w EverQuescie.

Dzieki swojej najwiekszej zalecie - hit points - leczenie go za pomoca Complete Heal jest najefektywniejsze, dlatego to zawsze warrior zbiera baty, gdy reszta sie tylko gapi ;p

Druga najwieksza zaleta wojownika: discipline /defensive (zdobywana na 55lvl), trwa 3 minuty i zmniejsza otrzymywane obrazenia kosztem mniejszych DPS.

Chociaz wojownik posiada wysokie skill caps na wszystkie typy broni (poza piercing) - bodajze 252 - posiada bardzo niski damage output.
Jezeli ktokolwiek decyduje sie na wojownika, powinien miec swiadomosc, ze nigdy jego pierwsza rola bedzie zadawanie obrazen - mnich, ranger, rogue, czy nawet momentami SK i paladyn (o pure casters juz nie wspominam) maja wieksze DPS od niego.

Najwazniejsza - i w zasadzie jedyna - rola wojownika, jest sprawienie, by stwor atakowal j e g o, a nie jakiegos delikatnego castera. Dlatego wlasnie wojownik posiada skill taunt (chociaz tak naprawde, przy maksymalnie wytrenowanym tym skillu to i tak dziala w 40% przypadkach, czasami rzadziej - /rude VI ).
Dual Wield jest preferowany przez wojownikow nie dlatego, ze daje wiecej obrazen, lecz daltego, ze wtedy zwiekszona jest szansa na to, ze potwor zwroci na niego uwage.

Najwiezniejszy sprzet dla wojownika:
-szybka bron z dobrym prociem (dobry - najlepiej pure hate proc (Enraging Blow), stun proc, debuff proc: (slow, snare, ac debuff -cokolwiek w tym stylu) zwykle Direct Damage proci malo co daja.

Proc jest dlatego wazny, ze przy pomocy samych obrazen, nie ma szans utrzymac stworka na sobie (mowie o rajdach) - praktycznie kazda klasa jest w stanie przewyzsyc dps warriora, a na rajdzie mamy takich osob duzo za duzo ;p

kolejnosc w jakiej powinno sie upgrade'owac warriora:
haste (zasada haste > all jest bardzo prawdziwa)
ac (do okolo 1250 unbuffed - potem niewazne)
sta (do 205 - potem mozna dojsc do maxa z buffami
HP's
resists (ale to tylko na specjalne walki - nalezy trzymac w plecaku na takie okazje jakis "resist kit"
reszta niewazna - buffy i tak dobija do maxa

W chwili gdy wojownik nie pelni roli MT (main tank) najlepiej korzystac z dobrej broni dwurecznej: wiekszy dps (zazwyczaj - mowie tutaj o broniach 2h i 1h podobnej klasy), raczej nie ma szans zabrac aggro od MT (w calej grze sa moze 2-3 bronie 2h o takich procach, ktorych niebezpiecznie uzywac (czyli moga "ukrasc" aggro od MT)

Tak naprawde wojownik jest jedna z prostrzych klas do grania - jezeli nie jest MT, to wystarczy, ze podejdzie do stwora, wlaczy autoattack i idzie AFK.....

Jezeli jednak pelni funkcje MT, to jedyne o czym musi pamietac: dobry dobor broni i odpowiednie ustawienie siebie w stosunku do potwora.

Mam nadzieje, ze udalo mi sie opisac najwazniejsze aspekty tej profesji - jezeli kogos interesuje wiecej szczegolow o tej klasie, to polecam:
http://pub14.ezboard.com/bthesteelwarrior - najlepsze forum, z mnostwem porad zarowno dla newbies, jak i dla bardziej doswiadczonych wojownikow

[60]Warlord Tyanar Venomblade <Silverfire> Karana server

****

Posty: 1090
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 paź 2002, 14:54 
Cytuj  
Kórdę sporo byśmy dali żeby mieć takiego Tankera w Polskim Timie na Tarew :grin:


Wpakowales sie kordi, postawiles post w guide topicu... teraz musisz go wyczyscic i napisac ench. guide niedobry(dop. tux)
_________________
Kordian Taciturn
the Greatest Enchanter of 50 lvl
master of jewelcraft
on the Tarew Marr

Korer
the Roug of 15 lvl
on the Tarew Marr

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2002-10-22 20:05 ]</font>

**

Posty: 488
Dołączył(a): 28.03.2002
Offline
PostNapisane: 22 paź 2002, 18:36 
Cytuj  
Nekromanta

Nekrus to profesja wprost idealna do gry solo. Bez niczyjej pomocy mozna osiagnac 60 lvl ale prawde mowiac po 50 zaczyna byc troche nudno :sad: Oczywiscie mozna sie grupowac - pozera to jednak duze ilosc czasu ( dla necro, nie wiem jak u innych klas ).

Wybor rasy:

Powinno sie wybierac rase ktora podoba nam sie najbardziej - w end game rasa i tak ma marginalne znaczenie.
No ale jak ktos juz chce grac i byc best of the best to powinien wybrac iksara. Ma niska startowa int ale to nie jest problem - u necro bardziej liczy sie speed regeneracji many a nie jej ilosc. Jaszczur ma wrodzana zdololnosc regeneracji hp ( 2x szybciej niz "zwykle" rasy ) Ta zdolnosc bardzo sie przydaje biorac pod uwage mozliwosc przerzucania hp w mane ( o tym dalej )
Jak ktos nie lubi iksarow to moze grac gnomem - wysokie statsy, infrawizja i niezla frakcja. Moze swobodnie wejsc zarowno do miasta ludzi ( Freeport ) jak i dark elfow ( Neriak ).
Jak powiedzialem na poczatku, rasa w end game ma male znaczenie wiec lepiej wybrac to co sie lubi i grac for fun a nie wybierac jaszczura ( bo jest silny) zeby pozniej sie z nim meczyc.

Grupy spelli:

- darkness spells, efekty tych czarow to spowalnianie szybkosc poruszania sie moba + maly dot ( o tym nizej )
- roznego rodzaju doty ( damage over time spells -> np. splurt zadaje 1600 dmg w 96 sec czyli 16 tickow ) na bazie magic, disease, fire, poison )
- lifetapy. Sluza do wysysania hp z przeciwnika ( deflux zassysa z moba 320 hp ). Uzywane glownie kiedy nekro ma malo hp :smile: Istnieja pojedyncze tapy oraz doty.
- direct damage spells ( oczywiscie nie takie jak wizard ale sie przydaja )
- charm undead spells ( mozna przejac kontrole nad wybranym celem, undead ofcorz )
- fear spells. Powoduja ze cel zaczyna uciekac
- pet. W zaleznosci od levelu wzrastaja hp / ac / atk a z czasem dochodza dodatkowe zdolnosc np. dual wield, kick, bash, lifetap.
- dark pact spells. Powoduja ze co tick nasza postac traci X hp i dostaje Y many.
- feign death i harmshield. Dzialanie pierwszego to "falszywa smierc". Nekro upada i moby mysla ze umarl ( ratuje zycie ). Harmshield chroni nas przed jakimikolwiek obrazeniami przez 18 sek.
- rozne pomniejsze "linie" czarow typowe dla casterow czyli invis, gate, bind aoe ( slabe ) itd.

Solo:

Podstawowa taktyka grania necro to tzw. fear kitting aka reverse kitting. Wyglada to mniej wiecej tak:

- pullujemy moba czarem typu snare ( czasami uzywa sie do tej operacji innych czarow )
- posylamy nasze zwierzatko ( pet ) do ataku
- rzucamy czar z serii fear
- jezeli zachodzi taka koniecznosc to rzucamy inne doty

Grupowanie sie:

- necro moze byc pullerem ( koles ktory wyciaga stworki do czekajacej grupy ), spell feign death jest tutaj bardzo pomocny.
- moze zadawac dmg -> pet + ewentualnie jakis dd ( dot za dlugo trwa zeby mogl byc efektywny )
- jezeli grupa jest w opalach albo nie ma enchantera moze wspomoc towarzyszy spellem screaming terror - mezz effect przez 18 sec. Zmezzowany mob nie moze nic zrobic chyba ze zostanie zaatakowany ( wtedy mezz peka )
- nek posiada dwa rozne rodzaje spelli slow. Czary z serii darkness zmniejszaja szybkosc biegania natomiast spelle shackle spowalniaja szybkosc ataku moba ( ale tylko undead - nieumarly :smile: )
- necro moze robic za "manapompke". Ta klasa ma najszybszy mana regen w grze co w polaczeniu z linia spelli ktora pozwala przepompowac czesc swojej many do "potrzebujacego" np. kleryka.


Ekwipunek:

- nekro to int caster wiec oplaca sie inwestowac w itemy dodajace do int ale tylko do 200. Powyzej tej granicy przyrost many maleje i lepiej zaczac zbierac itemy dajace...
- hitpointy ( hp :smile: ) jedna z najbardziej charakterystycznych dla nekromany "lini spelli" sa tzw. dark pact spells. Dlatego tak wazna jest ilosc zycia. Taki arch lich zabiera 60 hp na tick dajac 40 many - to duzo. Zeby moc efektywnie tego uzywac TRZEBA miec sporo hp.
- mana i resisty. Nie wymaga komentarza :smile:


Dobre strony nekro to:

- bardzo wysoka skutecznosc w grze solo
- roznorodnosc spelli ( nie jest nudno, w kazdej walce uzywa sie kilku spelli )
- duza niezaleznosc tzn. jak chcesz to idziesz robic expa jak chcesz zarabiac to idziesz bic guardow. Taki enchanter np. tak nie moze - jest uzalezniony od grupy.
- prawie zerowa umieralnosc. Posiadajac czary feign death i harmshield naprawde trudno dac sie zabic;)


Wady:

- ograniczone mozliwosci gry w grupie. Niby moze pelnic kilka funkcji ale i tak 95% ludzi uwaza ze nec nadaje sie tylko do pompowania many. Coz tak to juz jest :smile: Chociarz wydaje mi sie ze gdyby tak bylo to nekrosow nie byloby we wsyzstkich najlepszych gildiach EQ, po co im taki bezuzyteczny char ?

Odpowiedzi na pytania dotyczace nekromanty mozna znalezc na forach tej strony:

http://necro.eqclasses.com/

Oki, good luck & have fun :smile:

_________________
Nukh Elthar
Defiler of Innoruuk

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Carnal dnia 2002-10-25 10:57 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Carnal dnia 2002-10-25 14:33 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Carnal dnia 2002-10-25 22:36 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Carnal dnia 2002-10-26 15:39 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Carnal dnia 2002-10-26 15:43 ]</font>

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 paź 2002, 20:09 
Cytuj  
Druid

Klasa uniwersalna, ma dostep do wiekszosci rodzajow spellow dostepnych w grze.
Jest druga po necro klasa ktroa moze efektywnie solowac.
I jest najlepsza klasa ktora moze quadowac (4 potwory na raz) tu wizardzi roznie mowia ale fakt iz mamy dostep do HP buffow, regenow i speed buffow powoduje ze mamy tu jednak nieznaczna przewage.

Druid jest rowniez mile widziany w grupach aczkolwiek jest to trudniejsze na poziomie 51+.Poniewaz mozemy doskonale dawac sobie rade solo w zasadzie nie ma to wielkiego znaczenia, chyba ze ktos zaklada ze bedzie duzo grupowal.

Mamy port spelle a wiec jako jedna z 2 klas ktora ma te mozliwosc, doslownie w kilka sekund mozemy znalesc na durgim koncu swiata sami badz z grupa.

Dysponujemy:
DD czarami (Direct Dmg)
Regenami (regeneracja punktow zycia, druga najlepsza klasa po shamanie)
DoT (jak necro..)
Animal charm
Evac (uciekamy z grupa w bezpieczne miejsce)
Resist buffy (najlepsze cold,fire buffy)
Snare,Root (redukcja szybkosci ruchu moba)
Wolf form (stajemy sie wilkiem...)
SoW,SoE (speed buffy)
Heale
I pare innych...

Style gry sa rozne.Ten najlepszy to tzw. quading ale o tym mozna mowic na poziomie 49+ (uzywamy do tego Point blank AoE spell ktory pojawia sie na 49+) wczesniej AoE spell fatalny dmg>mana ratio.
Wlasnie mozliwosc quadingu pozwala nam bardzo syzbko lvlowac! =)

Inny styl to root/dot/rotting a wiec rzucamy spell ktory unieruchamia nam delikwenta a nastepnie wrzucamy DoT-a i siadamy patrzac jak nasza ofiara ginie w straszliwych cierpniach.

W grupie pelnimy role Second/Assist healera nasze zadanie to primo utrzymac kleryka i chantera przy zyciu.
Secundo snare-owac potwory (ich syzbkosc porusznania spada o 50-60%)
Rzucac DS (dmg shield-potwor uderzajac kogos kto ma taka oslone zostje uderzony o pewna ilosc punktow)
W zasadzie mozemy wypelnic kazda luke jaka panuej w grupie, wiec jesli brakuej shamana mamy 90% jego spelli wiec mozmy go CZASOWO zastapic.

Na raidach dru to kluczowa postac, przedwszystkim zapewniamy transport ludzi w okolice raidu, po drugie naszym celem jest utrzymanie przy zyciu klucozwych osob na raidzie a wiec mozemy pilnowc zycia clerykow/mezzero/wsipierjacych tankow/innych casterow.
Zapewniamy pewne buffy.
W sytuacji zagrozenia mozemy evacuowac sie razem z nasza grupa.
Nowy dodtake daje nam jeszcze wiecej opcji pomocy naszej grupie.

Gra Druidem daje duzo satysfakcji ale moze tez przyspozyc duzo zmartwien i problemow.
Po 50 poziomie granie drudiem wymaga duezj wprawy i zaangazowania.

Co do "ubierania" druida to jesli jestemmy 50+ to min wis jaki wypada miec to 200+.
W drugiej kolejnosci sta (zycia nigdy za malo) AC i agi reszta w zasadzie nas nie intersuje.
Resisty, w zasadzie jesli nie bierzemy udzialu w duzych raidach to 50+ na codzien wystarcza (self buffed powyzej 100).Na raidy im wiecej saveow z itemow tym lepiej...

Nasz epic to scimitar ktroy "strzela" listkami, efekt to mana free 1600 DoT.

Wood elfy,asslingi i ludzie.

Wood elfy sa najlepsze wygladaj dobrze i maja wysoki bazowy wis.

Kurduple wygladaj jak wygladaj maja nieznacznie wiecej wis.Szkoda czasu...

Ludzie takie niejakie druidy z nich sa...
Jak ktos lubi.

Wiecej informacji:
http://www.eqdruids.com

_________________
Obrazek
Telumeh Leafdancer
Preserver of the 58th season.
I'm Guarding the Stars!


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Zematis dnia 2002-10-25 11:39 ]</font>

*

Posty: 79
Dołączył(a): 28.03.2002
Offline
PostNapisane: 22 paź 2002, 20:49 
Cytuj  
druid to jeszcze:
-PotG (lepsze od aego dla casterow, bo daje mana regen

-Evac i portwhore :razz:

-Resist buffs (Circle of seasons)

a DS maga jest lepsze od druida o bodajze 1 czy tam 2 punkty :razz:

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 paź 2002, 09:21 
Cytuj  
To sa role jakie pelnie podczas raidu, no poza evaciem ktory zazwyczaj przydatny jest w kazdym lochu...

I nie jestem portho!a przynajmniej od PoP ;p


I wiem doskonale ze nasze DS sa raptem o 3 punkty gorsze od magow ale wolalem powiedziec ze po magach bo zaraz by sie znalazl ktos kto powie ze to magowie sa najlepszymi DSrami ;p

_________________
Obrazek
Telumeh Leafdancer
Preserver of the 58th season.
I'm Guarding the Stars!

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Zematis dnia 2002-10-23 10:35 ]</font>

*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 paź 2002, 09:39 
Cytuj  
*Ten post zostanie skasowany*

Uhm sluchajcie, z braku www w zalozeniu tu mial byc guide... ) tyle ze podwieszanie ilusnastu topicow o class'ach zrobilo by to balagan =/

Takze Lame: za ten post o dru piszesz teraz o jakiejs innej classie :cool:

Zem: uhm dal bys rade dodac te porozrzucane info do tego wielkiego posta o dru ?

Nic, oki :cool: topic w sumie juz gotowy do podwieszenia wyglada! *grrrrin*


_________________
..of Tarew Marr, ew, Nagafen!

Let fools do good, and fair men call for grace; Aaron will have his soul black like his face.

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 25 paź 2002, 10:59 
Cytuj  
Napiszcze tez cos o rasach bo np dla klas czarujacych najlepsza bedzie chyba z najwyzszym int czyli erudite??? Chociaz wole dobierac rasy, ktore pasuja klimatem do danej klasy :wink:

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 paź 2002, 10:59 
Cytuj  
*post do usuniecia*

to zaraz pytanie jak szczgeolowe robimy?

ja nie pislem o wszytkim bo nie wiedzielam jak ma to wygladac jak robimy takie szczgeolwe opisy zycia klasy , lacznie z rolami na raidach itp.

to zaraz napisze od nowa (i tak servery leza na 2h)


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 paź 2002, 14:18 
Cytuj  
Oporowo... wszystko i plusy i minusy (te tylko kordzik i lama wypisal :razz: ) jak kazda klasa bedzie opisana do konca wtedy kasujemy zbedne posty jak ten i lock na topic :cool:

Kompleksowo... tylko tak z neutralnej perspektywy... nie np. "dru powinien byc wood elf bo wood elfz r00lz j00 4evah!" ale np. wood elf uzyskuje duzo wis, pozniej to nie ma znaczenia ale... :cool:

PS. Ulineczq, mozesz zrobic clr i mnka ?
PS2. ktos zna inna klase niz jego main ? tak 30-40 lvl alter ? :cool:

_________________
Master Tuxie Crystalblaze, 60 Sorcerer
Inspect Tuxie
Master of most trades...(i can make vodka!)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2002-10-25 15:23 ]</font>

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 paź 2002, 15:57 
Cytuj  
robie to obiektywnie ale asslingow nie trawie i tego nie zmienie...


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

*

Posty: 61
Dołączył(a): 25.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2002, 12:56 
Cytuj  
Obiektywnie: assling(halfling) <(nizszy) od wood elf-a :grin:
(a mi sie hlf i tak podobaja)

Carnal : nic ujac (i niewiele dodac :smile: *clap* *clap* *clap* do nec guide

co do shama i rog to nie mam jeszcze niestety duzo do opowiadania, sorki Tux :sad:

***post do skasowania***


_________________
just ordinary...
...Zulus

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 13 lis 2002, 14:04 
Cytuj  
Hmm doczekam sie opisu wizia?:)

Ta notka specjalnie dedykowana dla Tuxa :grin:

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2002, 12:32 
Cytuj  
Proponuje zamknac topic skoro nikt nie chce tu nic napisac...

*

Posty: 99
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2003, 14:23 
Cytuj  
No moze ja sie skusze na opisanie Rangera... ale jakos motywacji znalezc w sobie nie moge. :razz: :wink:

Landriell Silverarrow
Outrider of the 53rd season
Master fletcher
Sullon Zek

*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2003, 10:47 
Cytuj  
Projekt naprawy projektu (brzmi jak PRL-plan 5-letni LOL) - Post do skasowania :cool:

No wiec nowe zasady, aby uniknac balaganu i zeby nam sie newbiesy nie pogubily zrobimy to tak: zaczety guide zostanie, jezeli ktos cos dopisal zostanie to doklejone do poprzedniego z nazwa autora tak zeby postow bylo mniej wiecej tyle ile class :cool: Posty nie na temat zostana skasowane... czyli mniej wiecej, wipe :cool:

Ok, jezeli ktos protestuje, shout please :cool: jezeli nie bedzie protestow to przemodelujemy to wsio w srode :cool:

PS. Newker skasuj w necro guide "wiadomosc zmieniona przez: 5 razy :razz: pls? :razz:"

_________________
Master Tuxie Crystalblaze, confused 61-62 Sorcerer
Inspect Tuxie
Master of most trades...(i can make vodka!)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2003-03-02 11:37 ]</font>

*

Posty: 109
Dołączył(a): 2.10.2003
Offline
PostNapisane: 5 gru 2003, 15:36 
Cytuj  
Mam małe pytanie, szczególnie do Uliego, co do kleryka. Jaki niezły sprzęt można questować po 30 poziomie? Jestem otwarty na wszelkie złote myśli :smile:
Dzięki.

**

Posty: 284
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 gru 2003, 16:18 
Cytuj  
Hmm jesli chodzi o questowanie sprzetu z lvl 30+ to znam tylko stare questy z swiatyni Sol Ro (Temple of Solusek Ro kolo Lavastorm Mountains).
Niestety na dzien dzisiejszy zbroja ta juz jest ciut przestarzala a innych questow nie znam :sad:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.