mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 10:44 
Cytuj  
jest Anquer Quare
http://mortalonline.org.pl

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 10:49 
Cytuj  
Mendol powiedz tak szczeze jak to jest z tym zaludnieniem. Robisz postac wbijasz do start zony i co nikogo nie ma? Czy wszyscy pozamiastem napierdalaja drzewo skaly dla str upa. Rozbiegales sie gdzies dalej? najebales komus? Sa ladne dupeczki ?


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 10:56 
Cytuj  
zalogowalem sie w 4 roznych lokacjach. w pierwszych 3 spotykalem (w miescie) po 3-4 osoby.
4 lokacje wybralem zgodnie z zaleceniami stad, i faktycznie bylo w startowej zonie juz okolo 12-14 osob. z czego 10 siedzialo na jednym drzewie.
walnalem jednego siekierka, zawolal guardsow i to na tyle. dalej balem sie wybiegac bo bylo ciemno i pewnie bym sie zgubil :)

dzisiaj sprobuje zrobic postac w tym miescie, w ktorym nie ma ochrony.
tylko nie wiem jaka rase do tego wybrac :)
anyway daj znac jak bedziesz cos grac wieczorem to mozemy pobiegac.

Ossur a biegacie jakos razem? mozna ewentualnie dolaczyc? jesli tak, to w ktorym miescie?

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 11:05 
Cytuj  
dołączyć zawsze można, biegamy, krafcimy, a siedzimy częściowo w Fabernum a częściowo w Kranesh...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 11:09 
Cytuj  
jakies ciekawe walki juz byly?

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 11:12 
Cytuj  
nic ciekawego sie nie działo, skilowaliśmy bronie, zbieraliśmy matsy a niektórzy krafcili bronie i zbroje...

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 12:56 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
np. do DFO w dniu premiery. ale jak jestes zbyt durny zeby na to wpasc, to coz my mozemy poradzic.


zacznijmy zatem od listy tego co naobiecywało aventurine na starcie, czego dotrzymało i jak to wszystko działało.

Pamiętam że housingu nie było. Ale w zamian koślawo działający siege wars.

Co do stabilności serwerów to nie pamiętam po ilu godzinach/dniach nie sypał się oblężony serwer dfo.


O MO w kwestii serwerów to 2 restarty, ale żadnych problemów z zalogowaniem czy desynchrem. Przyobiecany content jest działający. Thieving owszem, może i jest wyłączony, ale nie miało go być na starcie.

Ludu nie ma za dużo, ale wydanie w środku tygodnia to imo nie najlepszy pomysł. Poczekajmy do weekendu.
Inna sprawa to superzajebiścieszybki download :\


ps. nie my, tylko Ty


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 13:08 
Cytuj  
wielu rzeczy nie bylo.
co nie zmienia faktu, ze byl dzialajacy 'combat', magia, archery. i wiele innych rzeczy. ciekaw jestem jak wyglada w tej chwili archery w MO.

mam po prostu wrazenie, ze obiecany content w MO jest bardzo biedny.

i tak jak napisal tomu - w dfo od samego poczatku byl juz fun - nie musialem sie 'zmuszac' zeby grac. nie potrzebowalem 20h zeby sie 'wciagnac'.
nie wspominajac o tym, ze bylo widac GRACZY.

i o ile sie nie myle premiera dfo tez miala miejsce w tygodniu - a nie w weekend. i stabilnosc serwerow na poczatku byla calkiem ok - biorac pod uwage wielkosc swiata i ilosc ludzi jednoczesnie grajacych.

ciekaw jestem co sie stanie w MO jak w jednym miejscu spotka sie 100 osob i czesc z nich zacznie walczyc.


ps. ja = my.

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 13:12 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ps. ja = my.

aaaaa wiedzialem, ze polowa Twoich postow musi byc pisana przez siostre/kobiete ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 13:13 
Cytuj  
dobrze, ze chociaz tyle wiesz :)

anyway jakas gildia, osoby, ktore chcialby sie spotkac w miescie bez guardsow i pokillowac troche noobzorskimi weaponami?

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 13:27 
Cytuj  
archery w MO nie znam, nigdy się nim nie interesowałem.
Tyle wiem że desync 2-3 miechy temu uniemożliwiał strzelanie.
No i do tego wieczne pianie że strzała leci przez 3m i spada.
Oczywiście mało kto rozkminił żeby poćwiczyć odpowiednie skillsy :D

Piszesz o biednym contencie w MO. Ale z czym tak naprawdę wyjechało DFo ? Wspomniałem już o siege wars. Ok, było jeszcze naval warfare, ale nie przypominam sobie by wszyscy się tym zachwycali. Inna sprawa to większość zdaje się pływała na tratwach, bo większe jednostki nie były opłacalne (?) w budowie i utrzymaniu.

Dlaczego w DFo fun zaczynał się od spawnu w realmie ?
Bo na starcie wepchnęło się tyle ludu - a przynajmniej próbowało - ile tylko fabryka zmieściła. Wszystkie mmo, w których wydarzeniem jest spotkanie innego gracza wydają się być biedne i nudne. Taka przypadłość.
Jeśli w MO nie zwiększy się playerbase w ciągu 2 tyg, to ciągle będzie nudna jak flaki. To w zasadzie nie jest giera dla solistów.
Tak czy srak szału z launchem MO nie było.

Craftu w DFo nie znam, w MO bez ściemy przyznaję że jest b.dobry. Jakość interfejsu do obsługi craftu to już sprawa umowna.

Nie wiem jak wyglądała kontrola terenu w DFo. W MO również tego nie ma. Są co prawda osady gildiowe. Nie wiem jednak czy można ustawiać opcję flagowania graczy znajdujących się w zonie.

Jak tam się sprawuje skill-grind w DFo ? Jest to chyba największa porażka aventurine. Są w ogóle pure magowie czy łucznicy którzy nie wkurw# się nonstop podczas pvp ?
W MO full plate knight+mount+2h sword = über. Ale w nocy trochę inaczej sprawa wygląda.

To chyba tyle co mogę porównać.


ps. o wielki, samozwańczy ...


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 13:30 
Cytuj  
łuki nie były takie złe - dobrze skrafcony łuk + odpowiednie skile i było ok...

knight w MO jak spadnie z konia i będzie w tej płycie to juz nie będzie taki uber... staminka...:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 13:37 
Cytuj  
no i wlasnie o taka dyskusje chodzilo. a nie ciagle pisanie, ze 'mo' jest fajne :)
anyway sprobuje jeszcze pograc i zobaczymy jak to wyglada.


ps. tak wiem, wiem.


Posty: 46
Dołączył(a): 5.04.2010
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 13:41 
Cytuj  
Ossur napisał(a):
...........
knight w MO jak spadnie z konia i będzie w tej płycie to juz nie będzie taki uber... staminka...:)


No właśnie, jak wygląda walka w Mortal Online, bo...
pograłem trochę w Darkfalla i...
walka w Darkfallu wygląda tak:
super szybkie i dalekie skoki + jeszcze superszybsze dalekosiężne strafowanie z jednoczesnymi całkiem fuksiarskimi próbami trafienia przeciwnika ----> wygląda to śmiesznie i karykaturalnie, jak Tom i Jerry tylko inna kreska graficzna :)
Może... grawitacją w Darkfallu powinni zainteresować się fizycy ;)


_________________
...kiedy byłem młody, miałem marzenia... teraz, jestem szczęśliwy że je miałem :)

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 14:03 
Cytuj  
No i jednak MO to fail? Szkoda...

Niektorzy tutaj sie widze, moze nie tyle co zachwycaja ale podniecaja mozliwosciami gry...

Sorry Panowie, ale 13 lat temu mielismy to dopracowane duzo bardziej w UO. Dla kogos kto popykal chwile na freeshardach z 30playerbase taki niedopracowany Mortal Online to musi byc niezla frajda - no i ciesze sie z Wami, ale niestety po tym ile kiedys tam przegralem - zeby cos mnie wciagnelo musi byc dopracowane. A MO nie jest. I tyle.

HF, ale jezeli za sandboxa nie zabierze sie powazne studio, z powaznymi pieniedzmi to nic z tego nie bedzie. A jak sie juz takie studio zabierze, to za ~2 lata zrobia z tego 250238239832923 klona Everquesta i i tak chuj z tego bedzie.

Wiec zyjmy sobie wspomnieniami jak fajnie biegalo sie w sandalkach w UO i chyba czas postawic sobie krzyzyk i skonczyc bawic sie w te mmo.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 14:29 
Cytuj  
roball napisał(a):
Asmax napisał(a):
Wiec zyjmy sobie wspomnieniami jak fajnie biegalo sie w sandalkach w UO i chyba czas postawic sobie krzyzyk i skonczyc bawic sie w te mmo.


To wlasnie zrobilem przy release dfo.


Wróćmy do mudów. Przynajmniej nikt nie będzie pieprzył, że mu grafika i interfejs nie odpowiada :lol:


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 14:55 
Cytuj  
Jakie wracanie do mudów. Tu chodzi o czystą ludzką przyzwoitość.

Chociaż z drugiej strony, nikt nie zabrania partaczom tworzyć tego co tworzą, a tym bardziej nikt nie ma pretensji do frajerów, którzy na to partactwo się nabierają zaślepienie obietnicami, tylko trochę dziwnie się to czyta.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 15:00 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Chociaż z drugiej strony, nikt nie zabrania partaczom tworzyć tego co tworzą, a tym bardziej nikt nie ma pretensji do frajerów, którzy na to partactwo się nabierają zaślepienie obietnicami, tylko trochę dziwnie się to czyta.


były jakiekolwiek wyjątki poza eq, uo, daoc, ewentualnie L2, lotro a niech będzie i WoW ?

Bo już mnie nudzi gadka że kolejne devstudio wydało crap.
Z 6 ostatnich tytułów p2p tak właśnie jest opisywanych.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 15:09 
Cytuj  
nvm. musialem sie przelogowac i poszlo.

w tym 'open' city pusto. zero zywej duszy ;/

i sie popsulo :)


Ostatnio edytowano 10 cze 2010, 15:29 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 15:18 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Chociaż z drugiej strony, nikt nie zabrania partaczom tworzyć tego co tworzą, a tym bardziej nikt nie ma pretensji do frajerów, którzy na to partactwo się nabierają zaślepienie obietnicami, tylko trochę dziwnie się to czyta.


były jakiekolwiek wyjątki poza eq, uo, daoc, ewentualnie L2, lotro a niech będzie i WoW ?

Bo już mnie nudzi gadka że kolejne devstudio wydało crap.
Z 6 ostatnich tytułów p2p tak właśnie jest opisywanych.


fe, eve, eq2, sw, ao, tak było / jest ich dużo

Co w żaden sposób nie usprawiedliwia to twórców takiego MO.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.