tczewiak napisał(a):
Czy masz pojęcie czym jest streaming audio? Tu nie potrzeba ogromnych mocy na kompresję/dekompresję. Jedyny problem to load balancing serwerów, bo wiadomo, że jeden serwer nie pomieści kilkuset tysięcy userów ps3 naraz. A jak load balancing przy streamingu kilku userów na kanał to także replikacja danych (chociaż można by tworzyć tymczasowe pokoje w obrębie jednego serwera).
Crossgame chat to nie coś co powinno być zależne od gry tylko od strony XMB. Problemem mogło by byś ewentualne sterowanie tym (aktywacja głosem? dodatkowy przycisk? dodatkowy kontroler? lol). Nie napisałem byle studenciak, ale byle grupa studentów po inżynierce na politechnice.
I śmiem twierdzić, że mam większe podstawy teoretyczne oraz praktyczne od ciebie w dziedzinie programowania.

a ja śmiem twierdzić że nie masz - ale żyj sobie w błogiej nieświadomości. Klejenie blogów w PHP to podstawówka człowieku.
XMB już obecnie jest przeładowane - porównaj sobie co miało XMB 3 lata temu a co ma teraz. A konsola pozostała bez zmian. Konsolę obciąża i XMB i gra aktualnie uruchomiona a biorąc pod uwagę cross-game-chat musisz wziąć obie rzeczy pod uwagę. Nie masz zapewne pojęcia jak zasoby konsoli są przydzielane, i czy to jest przydzielanie dynamiczne czy XMB ma wydzielony np. jeden rdzeń i określoną ilość pamięci. A biorąc pod uwagę jak zachowuje się XMB obecnie po odpaleniu dowolnej gry to podejrzewam, że albo XMB ledwo dyszy, albo to jest przydzielanie dynamiczne.
Więc podejrzewam, że Sony jest w tym momencie udupione.
Osobiście podejrzewam, że X-game-chatu w PS3 nigdy nie będzie. Mimo tego, że twoim zdaniem byle studenciak by to zrobił...
Jak ktoś przez całe życie bawił się we wstawianie znaczników htmlowskich w odpowiednich miejscach i szło mu to na tyle świetnie, że gdy sięgnął po najprostsze języki skryptowe to myślał, że złapał pana boga za nogi. Jak zaczniesz w czymś programować to porozmawiamy
