mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 sty 2011, 10:21 
Cytuj  
Kwiestia potwierdzenia konta smsem z koreanskiej sieci


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*

Posty: 61
Dołączył(a): 13.01.2011
Offline
PostNapisane: 14 sty 2011, 10:21 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Albo znalesc jakiegos loreanczyka ktory nam zalozy konto.


Hej ja znam koreanczyka stoi w budce na bazarze obok .Inside mam pogadac ?

Przyjmiecie mnie do swojej ekipy pve ?


_________________
http://www.youtube.com/watch?v=9EfdiKz-z8U!
Moim marzeniem jest dostac sie do elity pve
OnlyPRO
kabras,murdol,upside,błądleaf i emo tomus

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2011, 10:32 
Cytuj  
pooma napisał(a):
iniside napisał(a):
Albo znalesc jakiegos koreanczyka ktory nam zalozy konto.

Ale to kwestia lokalizacji zakladajacego konto czy bariera jezykowa? :P

Edit:
A rofl już wiem
Cytuj:
This requires a Korean social security number

Numeru telefonu :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 61
Dołączył(a): 13.01.2011
Offline
PostNapisane: 14 sty 2011, 10:33 
Cytuj  
inside chesz numer telefonu ?


_________________
http://www.youtube.com/watch?v=9EfdiKz-z8U!
Moim marzeniem jest dostac sie do elity pve
OnlyPRO
kabras,murdol,upside,błądleaf i emo tomus

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 sty 2011, 10:38 
Cytuj  
Ktos sie orientuje czy bedzie tutaj jakis system stigm,talentow albo cos w tym stylu?


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*

Posty: 88
Dołączył(a): 12.05.2006
Offline
PostNapisane: 14 sty 2011, 11:59 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Ktos sie orientuje czy bedzie tutaj jakis system stigm,talentow albo cos w tym stylu?


http://www.teraonline.info.pl/node/422

*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 14 sty 2011, 13:40 
Cytuj  
@ubeck
Co do "tolerancji celownika" to wyglada tak, że masz taki "lock-on-target" jak to devsi opisali.
Jak zaczynasz strzelać to tolerancja jest dosyć niska, ale jak stargetujesz/trafisz moba skillem to poźniej skille strzelane w jego kierunku maja dużą tolerancję na oko to jest jego hitbox +50% - 100% - ale to głównie dotyczy podstawowego spamowalnego skilla.
Skille bardziej zaawansowane np takie które atakują wszystkich w linii, albo lobem jak się rzuca bombkę raczej nie "nakierowują" się na cell.


Do rejestracji potrzebny jest KSSN, do aktywacji konta koreańska karta płatnicza lub koreański telefon.

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 14 sty 2011, 14:09 
Cytuj  
dzieki za info, to by wyjasnialo to, co widzialem na filmikach. W sumie strasznie dziwny system. Trzeba bedzie obadac w praktyce.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 sty 2011, 14:13 
Cytuj  
"lock-on-target" - dotyczy aoe skilla, co do celowania jak strzelisz nad czy kolo moba to to nie trafisz

http://www.youtube.com/watch?v=5reec1gRZ3s - enjoy


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 10:09 
Cytuj  
Warrior Class Q&A

Cytuj:
Weapons

Do warrior swords come in pairs?
Do different warrior swords have different purposes such as threat generation or damage mitigation? Are swords uniform in length?
Can the warrior equip weapons other than swords?

Warriors fight with twin swords, not two swords. It is a millennia–old combat style, and the federation's weaponsmiths have created carefully matched swords meant to be used together. There's no need to research the properties of an individual sword, since you'll never find just one. If using one sword is the kind of play you enjoy, give the slayer a try!

Tanking

Are warriors a tanking or DPS class?

How do the warrior's tanking abilities compare to those of a lancer?
Will some monsters be easier to fight with evasion tanking versus lancer tanking?
Are warriors and lancers interchangeable in the tank role of a party?
Given their evasion tanking nature, are warriors hearty enough to take a few hits?
Given the nature of evasion tanking, will holding a target's threat be a problem?

That's a big chunk of really good questions. I can tell you all really care about the warrior and its role in TERA's fast-paced action combat, so here's what we can tell you now.

The warrior, like the lancer, has a vital role in TERA's gameplay. With quick, devastating attacks, warriors command the attention of all foes regardless of size. Where lancers create a point of control around which the battle revolves, warriors define the battlefield as they move. Both can stand up to powerful foes, and the warrior's lighter armor and motion-based skills avoid the damage the lancer blocks with his shield, while at the same time allowing the warrior to survive the few hits that land.

Combat

In a party, will healing warriors be difficult due to their high mobility?


Like any of TERA's classes, a warrior needs to keep in mind the range and radius of incoming heals. We won't sugar coat it—a healer's role is just as challenging as a front-line fighter's or a ranged combatant. All require the skill and timing from the player as much as the skills on the bar.

How does the warrior avoid being quickly disposed of after being knocked down?


By standing up.

Skills

Will the warrior's evasion skills have cooldowns or can warriors just evade non-stop?

Will warriors be able to interrupt or cancel skills while they're being cast?

All skills have cooldown times, regardless of class. Some can be interrupted by incoming damage, and over time the MP cost of a skill determines when and how it is best used.

How does the "shadow clone" warrior skill work?

As mentioned previously, the warrior takes up a large part of the battlefield with sweeping attacks and quick movement. But he doesn't have to do it alone, and by sacrificing some HP, he can animate his shadow to fight alongside him for a while.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 10:28 
Cytuj  
Rock Boss Lv 21 Instance Part 1

Rock Boss Lv 21 Instance Part 2

GM Sorcerer Nectemar AOE training mobs

Evasion Tank video of Party Elite

Co do kwestii grindu, ludzie co dobili lvl 30+ pisza ze maja tony rzeczy do roboty i nadal lvluja na questach.

EDIT:

Wypowiedz usera z forum TERY:
Cytuj:
PvE jest za to wyśmienite, wyobraź sobie instancje, która jest na 6 osób a my zrobiliśmy ją w 3 osoby z Mystikiem (JA) jako healerem, Warriorem i Slayerem którzy na zmianę tankowali. Wszystko dzięki non-target bo kiedy rzuciło się na nas przypadko 6 elitarnych mobów, tylko uniki pozwoliły mi przetrwać bombardowanie 2 którzy rzucali we mnie (bo po pierwszym healu wszystko poleciało na mnie - tanka nie mieliśmy ) oraz to że goniły mnie 2 jakieś zmutowane psy i 2 kolesi z wielkimi toporami (berserkerzy).
W targetowalnych grach każdy ich atak dosięgnął by mnie, w TERA tak nie jest dzięki Bogu.

O walce z samym bosem na końcu nie wspomne, cud miód malina, 10 minut totalnego zgrania, jeden błąd (wpadnięcie w łapska i combo bossa) zakończyłby naszą zabawę, na szczęście daliśmy rade chociaż było gorąco gdy boss dostał rage.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 12:15 
Cytuj  
Mam wrazenie, ze bicie mobow jest ciekawsze od bicia bossow. Jakos combat mnie nie zachwyca, jakos w vindictus mam wrazenie ze jest ciekawiej (choc nie gralem ani w jedno ani drugie). A takie celowanie to w ddo juz bylo.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 12:22 
Cytuj  
@Nyx

Biłeś bossa?, ja na mobach mam większy fun...zobiłem nową postać i poszedłem tankować moba 10+ powyżej, po 7min mnie zabił i healera :x combo niektórych mobów są łatwe do przewidzenia, inaczej 1 hit i koniec.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 14:08 
Cytuj  
"Trzy dni wystarczyły, by „pękła” granica maksymalnego poziomu w koreańskiej TERA Online. Taką granicę osiągnęło dwóch graczy – Warrior Zheng oraz Lancer Han. Pierwszy z nich odmówił podzielenia się tajemnicą, więc zajmijmy się drugim bohaterem.

38 lvl (maksymalny poziom podczas OBT) Lancer osiągnął grając nie więcej niż 7 godzin dziennie, co w sumie daje 21 godzin zabawy. Przez większość czasu przebywał on w pięcioosobowej grupie, składającej się z – Lancera, Priesta, Slayera, Sorcerera oraz Archera. Party skupiło się głównie na wykonywaniu questów.

Najtrudniejszym okresem – jak mówi sam zdobywca – był czas pomiędzy 30-38 lvl. Bossy i moby okazały się tak wymagające i silne, że kilkanaście razy jego Lancer po prostu ginął.

Han nie enhance’ował żadnego przedmiotu ze swojego ekwipunku. Zrobił to dopiero po osiągnięciu maksymalnego poziomu.

Podczas finalnej wersji, lvl cap w TERA Online wzrośnie do 50. "


Sam nie wiem co o tym myslec. Z jednej strony robili questy wiec spoko. Z drugiej strony 38lvl questujac w 21h? Zakladajac optymistycznie ze pozostale 12lvl to drugie tyle to max lvl w 50h? Dla nolife w trybie "popremierowym" to tydzien grania, dla normalnego kolesia, ktory sobie wezmie urlop by pograc w nowe MMO tyle samo lub niewiele wiecej (to dosc czeste zjawisko nawet u nas). I potem co?

Z jeszcze innej strony grali w party wiec solo pewnie dluzej zejdzie. Ale i tak czarno widze ilosci contentu w tej grze. Niestety.

No i jak slysze "enchancowanie" ekwipunku to az zal sciska bo oznacza to kolejny "zajebisty" system monotonnego wielogodzinnego grindowania jakis matsow lub kasy aby ulepszac bron na "+9" przy czy przy +8 mamy failed i item idzie sie jebac. :) Taki system jest obecny w 90% darmowek i po przeczytaniu tego slowka jestem pewny ze tu tez tak bedzie. Dla mnie to juz wystarczajacy powod by nie grac bo taka itemizacja to jeden z najwiekszych faili koreanskich gierek. Dla mnie.

PS. Zrodlo: http://mmorpg.org.pl/tera-zdobyl-maksym ... n2050.html

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 14:16 
Cytuj  
Zamiast marudzic to powinno sie cieszyc, ze jak na azjatyckie standardy lvling jest szybki. Dodatkowa jeszcze maja gre zrobic pod EU.

No i ten combat mocna zmienia rozgrywke bardziej sie tutaj czuje jak bym gral w Demon's Souls mmo - w kwesti combatu, nie mylic stylu i klimatu.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 15:26 
Cytuj  
Taka szybkosc levelingu to dla mnie jeden z lepszych newsow. W takim Rift dla przykladu juz przy 12-13 lvl-u walilem nosem w klawiature, tak wolno to szlo.
A ze hardcore'y beda marudzic - mam to w dupie.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 15:28 
Cytuj  
No nie przesadzaj, ze na 13 leveluje sie juz wolno w rift. To co w Terze ci goscie odjebali to sa jakies piwnicowe koreanskie nolify, ktorym nikt raczej nie dorówna i watpie zeby w Terze byl szybszy lvling niz w rift.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 15:31 
Cytuj  
Dla mnie bylo juz wolno. IMO w Rift leveling jest wolniejszy niz w wow.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 15:33 
Cytuj  
LVL cap:
Rift - 50
Wow -85

Gdyby w rifcie lvlowalo sie tak szybko jak w wowie do 50 to w 1 dzien bys mial lvl cap - bezsensu.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 15:40 
Cytuj  
Ale co mnie to jaki jest level cap? Skoro moze sie okazac, ze np te 50 lvli bije sie dluzej niz 85 w wow. Mogliby chociaz rozwiazanie z AoC wziac, gdzie byly przez pewien czas double xp potiony - kto chcial to uzywal. Bo o samodzielnym ustawianiu xp rate'a to moge se oczywyscie tylko pomarzyc.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.