mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:52 
Cytuj  
Oj tam, nie dali nic więcej przeżywalności magom, imo padają jak szmatki to chociaż powinni mieć więcej możliwości ucieczki.

nadal nie zmienili Archmaga i magowie nadal jako jedyni aby użyć ucieczki z cc i dostać immune muszą mieć nabity i niezużyty charge.

Widac za to lekki buff innych callingów.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 20:07 
Cytuj  
Teraz Burning Bright ma 24% dmg i jest od 15 punktów...Fakt, jak władujesz 51 to będzie 30,6% . Lepsze to to będzie po władowaniu 40 punktów, więc raczej trudno to uznać za boost jakiś super.
Cloudburst dostał nerfa, SoC fatycznie lekki boost. I jestem ciekaw czy będą liczone faktycznie wszystkie punkty, czy po prostu inaczej zapisali 15p-20p.No i zmniejszyli dmg speli, więc ten procentowy boost może i tak być nerfem :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 22:05 
Cytuj  
Moze te zmiany dotycza balansu w endgame? My caly czas bardzo malo wiemy ;(


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 00:26 
Cytuj  
Z magiem jest problem, bo w PvE jest ok- bardzo mocny dmg, najlepsza pet klasa na solo(na niespodziewanego ganka też ma niezłą odpowiedź),niezły healer. Brakuje mu jednak przeżywalności w PvP, każdy ogarnięty przeciwnik da natychmiast na niego focus, bo schodzi błyskawicznie, a dmg generuje spory. No i ten dmg jet też jakimś wyznacznikiem - "patrzcie zrobiłem pierdyliard dmg!" tyle że od dmg jest ważniejsza ilość killsów. AoE rzucone na 5playerów tikając za 200 da 1k ,ale każdy cel ma trochę więcej niż 200HP. Pusty dmg. Rozumiem że devsi nie chcą przepakować maga, żeby nie wyszedł z tego drugi BW (zajebiście OP klasa w WAR, głownie ze względu na "bombsquady" czyli odpalanie AoE na zesnarowane/stunowane cele), ale jak widzę, co robi ze mną war/rogal to jest nie fajnie.
Ale mag i tak mi się podoba, na PvP Rift się nie kończy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 00:28 
Cytuj  
To juz rola teamu, zeby dali ci pocastowac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 00:33 
Cytuj  
Tak, ale jeśli jedna z klas w teamie jest nieco gorsza, to cały team działa nieco gorzej. Lepiej zamiast maga wziąć rogala - dps podobny,a przeżywalność większa.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 06:41 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
AoE rzucone na 5playerów tikając za 200 da 1k ,ale każdy cel ma trochę więcej niż 200HP. Pusty dmg.


Tu się akurat nie zgodzę, mag poprzez AoE ma wywierac presje na wrogich healerów, popatrz na taki fork ligtning, napierdalasz tym tak że wroga grupa zaraz sie cofa z pola bitwy.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 07:45 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Z magiem jest problem, bo w PvE jest ok- bardzo mocny dmg, najlepsza pet klasa na solo(na niespodziewanego ganka też ma niezłą odpowiedź),niezły healer. Brakuje mu jednak przeżywalności w PvP, każdy ogarnięty przeciwnik da natychmiast na niego focus, bo schodzi błyskawicznie, a dmg generuje spory. No i ten dmg jet też jakimś wyznacznikiem - "patrzcie zrobiłem pierdyliard dmg!" tyle że od dmg jest ważniejsza ilość killsów. AoE rzucone na 5playerów tikając za 200 da 1k ,ale każdy cel ma trochę więcej niż 200HP. Pusty dmg. Rozumiem że devsi nie chcą przepakować maga, żeby nie wyszedł z tego drugi BW (zajebiście OP klasa w WAR, głownie ze względu na "bombsquady" czyli odpalanie AoE na zesnarowane/stunowane cele), ale jak widzę, co robi ze mną war/rogal to jest nie fajnie.
Ale mag i tak mi się podoba, na PvP Rift się nie kończy.

Bullshit. Ilosc kilow nie ma znaczenia. Kiedy walisz AoE, wrogim Healer jest duzo trudniej utrzymac cala grupe przy zyciu, bo musza sie skupia na wiekszej ilosci osob jednoczesnie. Nie wspominajac o tym, ze Stormcaller ma takie uber AoE, ktore zaklada 50% snare. JAk dobrze tym wycelujesz, to mozesz urznac 10 przeciwnikow jednoczesnie -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 08:17 
Cytuj  
AoE heal jest do kontry aoe dmg. Kile są ważniejsze, bo nie ma w rift combat rezów. Dmg jest przeceniany, chyba że AoE ma jakiś sposób na trzymanie przeciwnika w zasięgu. Jeśli storm ma coś takiego, to dobrze. Pyro nie ma.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 08:20 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
AoE heal jest do kontry aoe dmg. Kile są ważniejsze, bo nie ma w rift combat rezów. Dmg jest przeceniany, chyba że AoE ma jakiś sposób na trzymanie przeciwnika w zasięgu. Jeśli storm ma coś takiego, to dobrze. Pyro nie ma.

AoE ?Heale nie sa szczególnie mocne. Nie w porownaniu z damage jaki robi AoE.

Pewnie ze Pyro nie ma. God damn, ludzie opanujcie sie. W tej grze wlasnie o to chodzi ze rozne klasy maja rozne rzeczy, i zeby te klasy mieszac w celu otrzymania optymalnego buildu. Jkaby kazda klasa miala to co maja inne klasu to jaki kurwa sens by byl zeby je mieszac ze soba ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 08:58 
Cytuj  
Jeśli u maga jeden soul da radę na pvp, to przeciwnik będzie wiedział czego się spodziewać i nie będzie stał w kupie.
Inne archetypy mają znacznie większy wybór souli do pvp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 09:06 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Jeśli u maga jeden soul da radę na pvp, to przeciwnik będzie wiedział czego się spodziewać i nie będzie stał w kupie.
Inne archetypy mają znacznie większy wybór souli do pvp.

Ja nie wiem czy tylko jeden. Stormcallerem mialem najwiekszy fun.
Jest jescze dominator, chloromancer, necro.
Kazdy soul da rade. Kwestia odpowiedniego zmiksowania z innymi. Zrozum ty i tobie podobni ze na 30lvl, jest za malo punktow, zeby w pelni wykorzystac potencjal wiecej niz jednego soula. A o to w tej grze nie chodzi.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 09:11 
Cytuj  
Dokladnie (drugi raz sie z iniside zgodze).
Kazdy, prawie kazdy build ma swoje zastosowanie, wiec nie rozumie placzu ze rogue jest w czyms lepszy od maga. W naszej grupce zajmowalem sie robieniem dmg, ale niekoniecznie killing blowami i brakowalo wlasnie maga z jakims nuke.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 09:28 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Dokladnie (drugi raz sie z iniside zgodze).
Kazdy, prawie kazdy build ma swoje zastosowanie, wiec nie rozumie placzu ze rogue jest w czyms lepszy od maga. W naszej grupce zajmowalem sie robieniem dmg, ale niekoniecznie killing blowami i brakowalo wlasnie maga z jakims nuke.

No właśnie mag ma mało przydatnych buildow pod pvp, a jego spike nie są lepsze od rogalowych. Za to nie ma przeżywalności rogala.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 10:17 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
No właśnie mag ma mało przydatnych buildow pod pvp, a jego spike nie są lepsze od rogalowych.


Sorry ale pier....isz teraz, jakie mało przydatnych bulidów pod pvp ? Stormcaller jest przydatny pod pvp, domi jest przydatny pod pvp , chloromancer jest przydatny pod pvp , dobrze zmiksowany pyro jest przydatny pod pvp, necro jest przydatny pod pvp ( w mniejszym stopniu i w mniejszych fightach ) , lock jest przydatny pod pvp , inna sprawa że jeśli wejda zmiany z alfy to będzie mag miał znerfiony dmg i już nie będzie tak fajnie.

Isengrim napisał(a):
Za to nie ma przeżywalności rogala.


Tu sie zgodzę, powinni cos zrobić z przeżywalnościa maga bo jest kiepsko a jak wiadomo martwy mag żadnego damage nie zrobi.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 10:28 
Cytuj  
ale w kazdym mmo mag byl dosc slaby jesli chodzi o przezywalnosc.
cos za cos.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 10:40 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ale w kazdym mmo mag byl dosc slaby jesli chodzi o przezywalnosc.
cos za cos.

Ale za to miał jebnięcie najlepsze, a w rift ma albo przeciętne, albo cast absurdalnie długi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 10:44 
Cytuj  
hm czy ja wiem. na wf zauwazylem, ze ogarniety mag potrafil przywalic calkiem mocno.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 10:57 
Cytuj  
Ale tylko całkiem mocno, na razie jest tylko glass bez cannon, co nie znaczy że jest nieprzydatny ale imo jak sobie przeliczysz przeżywalność x pierdolnięcie to mag jest na szarym końcu.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sty 2011, 11:00 
Cytuj  
Moze i prawda, na razie jeszcze zbyt mocno nie testowalem - mam zamiar to zrobic w nastepnym evencie, bo faktycznie malo magow biega.
a zakladam, ze jednak jakis cel trion mial, umieszczajac ich w grze :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.