mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3870 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 194  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2011, 20:00 
Cytuj  
72 minuty heh. Pamietam jak w dote gralem i nie bylo mozliwosci concede. Gry 60-65 minut to standard, a moj rekord to chyba 170 minut bylo :)

***

Posty: 873
Dołączył(a): 19.08.2006
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2011, 20:01 
Cytuj  
teemo w sumie tez ma lacznie 25 fragow, wiec nie za duzo


_________________
"Czasy sie zmieniaja, ale pan zawsze jest w komisjach" :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2011, 20:34 
Cytuj  
Było 4v4 bo Czogat i Timo sobie poszli.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2011, 20:57 
Cytuj  
Kurde już myslałem że mnie nic nie zadziwi a tu proszę mój team przegrał z botami, jak kurwa można zginać 15 razy pod rząd przeciw botom ja pi... tak ich sfeedowali że było bez szans -_-


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***

Posty: 873
Dołączył(a): 19.08.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2011, 13:43 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Kurde już myslałem że mnie nic nie zadziwi a tu proszę mój team przegrał z botami, jak kurwa można zginać 15 razy pod rząd przeciw botom ja pi... tak ich sfeedowali że było bez szans -_-


pwned :D


Edit: dobra...smialem sie ale wlasnie trafilem identyko, ryze leavnal, pozniej pant i leblanc siedzieli afk, jak mieismy z amumu po 12 lvlu pant mial 5 i leblanc 8...gdyby nie to ze namowilem amumu do tankowania mi wiez przegralibysmy...na to, ze afkuje co odpisal pant? "i'm def", ciekawe przed czym jak z mumu mielismy ciagle 2vs5 u nich w bazie, serio takie tardy jednak istnieja O_o


_________________
"Czasy sie zmieniaja, ale pan zawsze jest w komisjach" :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2011, 23:12 
Cytuj  
Co do tej 72 minutowej gry - smutek i zalosc jesli chodzi o itamz.
niewidać kto wygral ale pewnie wy chociaz oni mieli lepszy team, bo tryndai karthus late game to miazdzyciele, jakby trynda wzial GA + bloodthirster + 1x Last whisper(niema to ak dublowac item z unique passive) +1x infinity edge + buty as + phantom dancer = niema co zbierac:P ale byl debilem wiec pewnie wygraliscie :]
Taki sam szacun dla karthusa z 1300 Ap czy ile ale bez magic penetration, kupilby void staff i mielibyscie zdupy jesien sredniowiecza :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2011, 10:19 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=2Dmh9QXxdnU

Buff Alistar, buff Fiddlesticks, buff Xin Zhao.
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1546
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2011, 10:36 
Cytuj  
Ciekawe, ciekawe.


Po kiego czorta jednak buffować Xina? Byłbym nawet za lekkim nerfem, a tu popatrzcie.


_________________
Zdarzają się takie dni, kiedy dostaję gęsiej skórki na myśl, że co człowiek to wszechświat.

***

Posty: 873
Dołączył(a): 19.08.2006
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2011, 11:54 
Cytuj  
Dana napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=2Dmh9QXxdnU

Buff Alistar, buff Fiddlesticks, buff Xin Zhao.
Obrazek


Hurray for Alistar! :D


_________________
"Czasy sie zmieniaja, ale pan zawsze jest w komisjach" :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2011, 15:09 
Cytuj  
Alistar obecnie jest i tak bardzo mocny. Moja trójca tanków których nienawidzę (bo są tak silni) to właśnie Alistar, Mordekeiser i Rammus :D

***

Posty: 873
Dołączył(a): 19.08.2006
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2011, 18:18 
Cytuj  
Wiem, bo tanki to moja specka, ale farmienie minionow nim to byl koszmar :). ten jego nowy passive bedzie o wiele lepszy!

do Twojego grona bym amumu doliczyl, w late game 4 moich padala, 2 u nich i walilem trippla :D, zabic sie amumu nie dalo, a dmg mial nie najgorszy


_________________
"Czasy sie zmieniaja, ale pan zawsze jest w komisjach" :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2011, 18:25 
Cytuj  
No i ChoGath...w sumie to wszystkie tanki są mocne. Poza Galio :D

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2011, 21:44 
Cytuj  
na fiddlu to jest nerf nie buff. Boje sie ze nie bede mogl zrobic solo blue na 1wszym lvlu bez smite :/


_________________
oumn da lololegend

***

Posty: 873
Dołączył(a): 19.08.2006
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2011, 09:46 
Cytuj  
Dana napisał(a):
No i ChoGath...w sumie to wszystkie tanki są mocne. Poza Galio :D

no nie, shenem sie takiego dmg nie wsadzi w playera jak to potrafi zrobic amumu/malphite :)
Alistar tez do zabijania jest sredni (chyba, ze mu wpakujesz ap, ale wtedy to on tankiem nie jest), taric tank, tez tylko 2 skille ze srednim dmg i koniec


_________________
"Czasy sie zmieniaja, ale pan zawsze jest w komisjach" :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2011, 10:54 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=Dghwqj_Qddc

Rumble spotlight. Taki Melee Corki, z mechaniką zainspirowaną zapewne Bright Wizardem z Wara :D

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2011, 16:59 
Cytuj  
czy ludzi placacych za ta gre nie wkurwiaja notoryczne freezy i lagi serwerowe w godzinach szczytu?
atm to pingi sa po 200+ co chwila, tak ze sie nei da grac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2011, 17:54 
Cytuj  
To ktos za to placi? ;[


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2011, 18:06 
Cytuj  
Pacznoty.

Cytuj:
League of Legends v1.0.0.116
-Rumble, The Mechanized Menace
Flamespitter: Rumble torches the area in front of him with his flamethrower dealing damage to all units in a cone for several seconds. While in the “Danger Zone,” this spell deals additional damage.
Scrap Shield: Rumble creates a shield blocking incoming damage for several seconds and granting a short duration speed boost. While in the “Danger Zone,” the shield’s strength and speed boost increase.
Electro-Harpoon: Rumble launches a missile that deals magic damage and applies a stackable slow on the target. A second shot can be fired for no additional cost within several seconds. While in the “Danger Zone,” the damage and slow percentage is increased.
The Equalizer (Ultimate): Rumble calls down a line of rockets over the target location. Enemies in the scorched area take damage over time and are slowed.
Junkyard Titan (Passive): Rumble's abilities generate heat. When Rumble is above 50 heat, he is in the "Danger Zone," causing all his basic spells to have additional effects. When Rumble reaches 100 heat he overheats, silencing himself and causing his physical attacks to deal additional magic damage. Rumble loses heat over time.

-Alistar
General
Base movement speed increased to 305 from 300
Base health reduced to 552 from 582
Health per level reduced to 110 from 114
Damage per level increased to 3.62 from 3.375
Base damage reduced to 58.65 from 62.9
Base mana increased to 253 from 225
Mana per level increased to 38 from 33
Trample (new Passive)
Whenever Alistar casts a spell, he gains Trample for 3 seconds ignoring unit collision and dealing 10-23 (+10% ability power) area damage per second (double damage to minions and monsters)
Added new animations and particles for Trample
Pulverize
Damage reduced to 60/105/150/195/240 from 80/125/170/220/270
Ability power ratio reduced to 0.8 from 1.0
Cooldown changed to 17/16/15/14/13 from 15
Range increased to 365 from 330
Stun duration reduced to 0.5 seconds from 1 second (1 second knockup unchanged)
Headbutt
Improved Headbutt's targeting/direction against moving targets
Headbutt can now target minions
Damage reduced to 85/135/185/235/285 from 90/140/190/245/300
Cooldown changed to 14/13/12/11/10 from 12

-Brand
Fixed a bug where Pyroclasm could sometimes fizzle if there was an enemy stealthed nearby
For consistency with other chain missiles, Pyroclasm no longer is consumed by spell shields

-Caitlyn
Yordle Snap Trap
Activation range increased to 150 from 125
Mana cost reduced to 50 from 60
90 Caliber Net mana cost reduced to 75 from 90
Ace In The Hole
Mana cost reduced to 100 from 150.
Range increased at early levels to 1900/2050/2200 from 1600/1900/2200

-Ezreal
Mystic Shot now has an additive 0.2 ability power ratio
Trueshot Barrage now scales additively with both attack damage and ability power

-Fiddlesticks
General
Base armor increased to 14.5 from 8.25
Armor per level increased to 3.5 from 3
Movement speed increased to 310 from 300
Fear
Range increased to 575 from 525
Mana cost decreased to 65/75/85/95/105
Drain
Ability power ratio increased to .5 from .48
Life Steal amount reduced to 60/65/70/75/80% from 100%
Leash Range decreased to 650 from 700
Dark Wind
Damage adjusted to 65/85/105/125/145 from 100
Ability power ratio increased to .45 from .35
Dark Wind now bounces 5 times at all levels
Cooldown adjusted to 15/14/13/12/11 from 14
Projectile speed decreased to 1100 from 1200
Crowstorm
Damage decreased to 125/225/325 from 150/250/350
Cooldown adjusted to 150/140/130 from 150
Ability power ratio increased to .4 from .35

-Gangplank
General
Movement Speed increased to 320 from 315
Base mana increased to 255 from 239
Mana per level increased to 40 from 34
Raise Morale (remake)
No longer targets a unit (Gangplank can no longer kill allied minions)
Passive changed to 3/4/5/6/7% movement speed from 2/4/6/8/10% and 8/10/12/14/16 attack damage from 8/12/16/20/24
Activating Raise Morale grants Gangplank 14/18/22/26/30% movement speed and 20/28/36/44/52 attack damage
The activation also grants nearby allies 7/9/11/13/15% movement speed and 10/14/18/22/26 attack damage
Duration reduced to 6 seconds from 10
Mana cost changed to 50/55/60/65/70 from 60
Cannon Barrage
Reduced the size of the area affected by Cannon Barrage
Now slows all enemies in the AoE for the duration, but slow reduced to 15/20/25% from 35/45/55%
Reduced damage to 65/110/155 from 100/140/180
Updated the random algorithm to not favor one quadrant over others
Fixed a bug where the tooltip said it lasted for 8 seconds, but it actually lasted 7
Parrrley
Base damage reduced to 20/45/70/95/120 from 20/55/90/120/150
Extra gold gain reduced to 4/6/8/10/12 from 4/7/10/13/16
Cooldown reduced to 5 seconds from 6
Mana cost reduced to 40/45/50/55/60 from 50/55/60/65/70
Remove Scurvy base heal changed to 80/150/220/290/360 from 70/125/195/280/380
Grog-Soaked Blade
Damage increased to 6-23 per second from 5-18
Fixed a bug where it applied 9 damage ticks instead of 10

-Leblanc
Fixed a bug where Mimic: Distortion would not properly show allies if it was ready to cast or not

-Lee Sin
Fixed a bug where Resonating Strike could follow the target over indefinite distance

-Nocturne
Fixed a bug where Paranoia would follow targets over variable amounts of distance depending on spell rank

-Ryze
Overload mana ratio reduced to 8% from 10%
Desperate Power spell vamp now scales to 15/20/25% from 15%

-Sona
Power Chord
Diminuendo duration increased to 4 from 3
Tempo slow amount increased to 40% from 25%
Hymn of Valor's attack damage and ability power aura increased to 8/11/14/17/20 from 6/8/10/12/14

-Trundle
Fixed a bug where Rabid Bite could be dodged

-Twisted Fate
Pick a Card Blue Card mana restore increased to 65% from 50%

-Udyr
Tiger Stance's hit particle no longer plays on turrets
Udyr's hands will now always display hand particles when his next attack will shred the target

-Xin Zhao
General
Base Attack Damage increased to 59.1 from 52.3
Attack Damage per level decreased to 3.1 from 3.3
Fixed a bug where Three Talon Strike could be activated while it was still active
Battle Cry
Passive Attack Speed is no longer removed while the ability is on cooldown
Attack Speed increased to 20/25/30/35/40% from 15/20/25/30/35%
Crescent Sweep
Armor and Magic Resist reduced to 25
Now scales and gives 7/10/13 Armor and Magic Resist for each champion hit

-Zilean
Revised Zilean's idle animation loop
Fixed a bug where Zilean's Chronoshift would sometimes not report to allies whether it was castable

-Items
Randuin's Omen
Cloth Armor added to the recipe
Armor increased to 75 from 55
Total gold cost increased to 3075 from 2775
Blasting Wand now shows an upgrade path into Void Staff instead of Archangel's Staff

-General
Revised tooltips for Anivia, Dr. Mundo, and Tryndamere
Updated numerous character bios
Updated the following 'move-to-unit' spells so they will fail less often: Aegis of Zeonia, Audacious Charge, Bandage Toss, Bladesurge, Cataclysm, Demacian Standard + Dragon Strike, Headbutt, Heroic Charge, Leap Strike, Paranoia, Resonating Strike, Safeguard, and Twisted Advance
Fixed a bug where Fear spells were slowing the target additively rather than multiplicatively
Fixed a bug where Summoner Exhaust was slowing the target additively rather than multiplicatively
Fixed a bug where Evelynn's new attack animations were playing too quickly
Fixed a bug with Mordekaiser's Taunt animation
Fixed a display issue with Kayle's Battleborn skin
Changed the general frost slow particle (ie: Ashe's Frost Shot, Rylai's Crystal Scepter) to significantly reduce frame lag
Improved the following spell particles: Trundle's Agony, Nunu's Absolute Zero
Fixed a bug with the Sword of the Divine active particle

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2011, 06:43 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
czy ludzi placacych za ta gre nie wkurwiaja notoryczne freezy i lagi serwerowe w godzinach szczytu?
atm to pingi sa po 200+ co chwila, tak ze sie nei da grac.


Ja na ironie losu to mam tylko problemy z lagami ect tylko rano jak malo ludzi gra , potem wogole cos takiego mi sie nie zdaza.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2011, 07:25 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
czy ludzi placacych za ta gre nie wkurwiaja notoryczne freezy i lagi serwerowe w godzinach szczytu?
atm to pingi sa po 200+ co chwila, tak ze sie nei da grac.


Nie wiem, ja gram za darmo, pewnie dlatego nie mam żadnych freezów i lagów.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3870 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 194  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.