mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 04:46 
Cytuj  
Highlander, gry ci sie pomylily.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 05:56 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Daty premiery jeszcze nie ma.


A startuja jak Tera najpierw w Korei, a rok-dwa pozniej dopiero w US i EU? Czy moze od razu caly swiat?

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 18:43 
Cytuj  
Zaznaczyli że cały świat


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 20:13 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Highlander, gry ci sie pomylily.

tia...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 20:21 
Cytuj  
Huragan będzie wydawcą w Polsce.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 11 cze 2011, 22:41 
Cytuj  
embe napisał(a):
Huragan będzie wydawcą w Polsce.

ROFL! Touche!


_________________
BF3: hungrymumin

*

Posty: 58
Dołączył(a): 10.02.2010
Offline
PostNapisane: 13 cze 2011, 20:08 
Cytuj  
A teraz coś z innej beczki czyli o ArcheAge :lol:
Przegląd maga -
http://www.aaportal.net/en/news/38-arch ... eplay.html
Filmik pokazuje min. ,że twórcy gry muszą jeszcze sporo popracować , szczególnie nad AI mobów. Także poruszanie się postaci pozostawia sporo do życzenia. Mam nadzieję ,że to poprawią choć jakoś nie liczę niestety na moby tej miary co w Darkfall :(


_________________
http://zezem.salon24.pl/312090,ubu-roi-ou-les-polonais
Hic amor, haec patria est

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 00:41 
Cytuj  
Co taka cisza w tym temacie? :o


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 00:51 
Cytuj  
Ludzie dalej nie mogą dojść do siebie po informacji, że będzie można wchodzić na drzewa


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 03:07 
Cytuj  
za niecale 2 miesiace bedzie wiecej info bo chlopaki z XL Games wystawiaja sie na http://prime.paxsite.com/


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 18:33 
Cytuj  
Wywiad z Jake Songiem dla mmorpg.com

MMORPG.com: ArcheAge has become a highly anticipated MMO, can you give us a short overview of the game?

Jake Song: ArcheAge is the Real Blockbuster MMORPG, in development by XLGAMES since 2006. There are many aspects of ArcheAge such as the realistic graphics, solid game scenarios, and the massive world. We are trying to make ArcheAge a game where players can make their own content by themselves instead of just consuming the content already made by the game developer.

MMORPG.com: Tell us about the two races in the game, the elves and ferres. How do they interact? When will we hear about more races?

Jake Song: We have announced 3 races in ArcheAge so far; Nuian, Ferre, and Elf. There will be a total of two alliances and eight races in ArcheAge but the announcement schedule for the next ones are not decided yet. The two alliances are Nuian and Hariharan. The Nuian alliance (led by the Nuian race, a human race in the Western continent), and Hariharan alliance (led by the Hariharan race, a human race in the Eastern continent) are in a hostile state when the game starts. However, we will design it so that certain races of Nuian alliance can be separated out and become friendly or neutral with Hariharan Alliance, depending on players’ behavior. PvP between players from the same alliance will be allowed in certain zones or situations, but will be regarded as a crime and players will be put on trial.

MMORPG.com: The class system is very open and offers players a lot of options. Can you tell us about how it works?

Jake Song: There are 10 abilities in ArcheAge and each player can combine 3 out of 10. That makes 120 unique classes. In the current class system, even if you are in the same class, players can choose the skills they want to learn, and I think this would give originality to each character. If certain skills are too strong, then players will only make the classes that can use that skill. To avoid such situations, we are considering making skills that are not too strong, but can give characteristics to the class. For instance, for the Bard class, there can be a skill that can sing. I think skills that match the classes’ names go well with ArcheAge’s features.

MMORPG.com: You are moving into a fourth closed beta soon, what have you learned from the beta tests?

Jake Song: We just finished our 3rd Closed Beta Test in May. I think Closed Beta Tests are to figure out what players would like to play and to check if the game is being developed in the right way. Through ArcheAge’s 3rd Closed Beta Test, players gave feedback that the gameplay environment in the early levels is not satisfying. I think this is because we developed the end content of the game first. For out next Closed Beta Test, we will improve the early level game environment, include more characters, animation, and also the siege warfare system.

MMORPG.com: Has testing the game led to any changes in design? Can you give us an example?

Jake Song: We received many feedbacks after the 3rd Closed Beta Test. As for the design, we are trying to improve the UI of ArcheAge to a more player-friendly and intuitive style and also introduce new sleek-looking characters too.

MMORPG.com: The world in the game is quite large, how will players navigate the continents?

Jake Song: Mounts, such as horse, are given to each character in the very early levels. As for the transportation, users can get on monorails, carriages, airships to travel from zone to zone, or just to watch the scenery of ArcheAge. Similarly users can witness teleportation books would allow you to navigate to any destination on the map. Besides that, in ArcheAge’s 3rd Closed Beta Test we added a mini-map along with the time of day information.

MMORPG.com: How will PvP work in the game? Is it an open system?

Jake Song: The answer is half yes and half no. In ArheAge, players can attack another player if they wish and can steal crops that the other user raised. Such sandbox features can give fun, but it can create conflict and disputes between players, and might damage the game play. Especially free PvP is favored by some but hated by some others. So in ArcheAge there is the trial and jail system. Players who kill another player will be put under a trial by the other players and be judged whether the activity was reasonable or not.

MMORPG.com: How do you think the game will translate to Western audiences?

Jake Song: We started developing ArcheAge considering global service in the first place. We want to let the players feel the true beauty MMORPG by forming a society like real life by networking with other players. The motto of ArcheAge is ‘A world made of your own free will’. I think such facts of ArcheAge are what Western game players would also want and enjoy.

MMORPG.com: Best of luck with the betas, how can players get involved?

Jake Song: I regret to say this to the gamers outside Korea, but ArcheAge Closed Beta Tests are designed for Koreans only. Schedule for the ArcheAge’s 4th closed beta test is not fixed yet. When we announce the schedule for the test, if you are Korean and live in Korea, you can apply as a tester through ArcheAge website and wait for the raffle result.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 08:22 
Cytuj  
"Players who kill another player will be put under a trial by the other players and be judged whether the activity was reasonable or not."

super pvp kurwa.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 08:25 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
"Players who kill another player will be put under a trial by the other players and be judged whether the activity was reasonable or not."

super pvp kurwa.


Hue hue hue UO RP shard :) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 08:46 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
"Players who kill another player will be put under a trial by the other players and be judged whether the activity was reasonable or not."

super pvp kurwa.

Zakładam, że to będzie na carebear kontynencie tylko a nie w całej grze.
Mimo wszystko trochę z dupy pomysł.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 09:11 
Cytuj  
no z wypowiedzi wynika, ze to chyba na calym serwerze bedzie obowiazywac.
ale wazne, ze hurri zadowolony bo nikt mu krowy nie ukradnie.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 09:46 
Cytuj  
sula napisał(a):
Mendol napisał(a):
"Players who kill another player will be put under a trial by the other players and be judged whether the activity was reasonable or not."

super pvp kurwa.

Zakładam, że to będzie na carebear kontynencie tylko a nie w całej grze.
Mimo wszystko trochę z dupy pomysł.


O co wam chodzi? Chyba nie ma gry MMO w ktorej sie chodzi i zabija kogo popadnie bez konsekwencji o_O


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 09:50 
Cytuj  
dfo? eve?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 09:57 
Cytuj  
Sou napisał(a):
O co wam chodzi? Chyba nie ma gry MMO w ktorej sie chodzi i zabija kogo popadnie bez konsekwencji o_O


No please przecież nawet w głupim WoWie możesz zabić ludka i nic z tego nie ma.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:31 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
dfo? eve?

No w EVE w hi-secu to faktycznie nie ma konsekwencji ;o.


Rzecz nie polega na tym, zeby wpuscic graczy i pozwolic się im mordować gdzie popadnie i jak popadnie.
Rzecz polega na tym, aby gracz się zastanowił czy warto zostać pkerem. I akurat system koskwencji kiedy zabija się graczy z własnej fakcji jest dobrym pomysłem. Kwestia tego jak to będzie zrealizowane.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:35 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
dfo? eve?


W obydwu sa konsekwencje za PK.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.