mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 01:04 
Cytuj  
Widac ze sporo przy gierce majstruja :D

I widac ze kreator postaci bez suwakow... jak w GW1. Szkoda ale jakos przezyje. Grunt zeby bylo sporo opcji do wyboru.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 01:13 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
I widac ze kreator postaci bez suwakow... jak w GW1. Szkoda ale jakos przezyje. Grunt zeby bylo sporo opcji do wyboru.

"There is a large variety of faces and hairstyles, and you can even customize facial features, including five sliders just for your human character’s nose!"

Jak to nie będzie suwaków jak będą. :wink:

System ustalania wyglądu postaci zostanie jeszcze ulepszony. Info z Guru. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 01:48 
Cytuj  
No no. Coraz lepiej.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 06:20 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Ale jaja:
- skille nie używają energii


Ale jak to? No mana break? Fail!!!!1111oneoneone

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 06:53 
Cytuj  
Skile nie uzywaja energi.
Najlepszy ficzer jaki widzialem tbh.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 07:24 
Cytuj  
Czy ja wiem? W pve moze to i dobre, ale w pvp? Juz mana drain nikomu nie zrobisz;)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 07:29 
Cytuj  
Mi tam odpowiadało osobiście ,że muszę uważać na poziom many i nie spamować wszystkiego ile wlezie tylko starać się przewidywać, zostawiać jakis poziom many w razie nieprzewidzianych problemów ,etc

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 07:32 
Cytuj  
Ideałem był system z GW1.
Mana to był najgorszy ficzer GW2.
Wołabym zeby poprostu dali to GW1. Ale skoro nie, to już lepiej niech usuną. Też dobrze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 07:37 
Cytuj  
A co było w GW1 zamiast standardowej many?

edit: a raczej jak działało?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 07:40 
Cytuj  
Energia, która się bez przerwy regenerowała.
W GW1 były regen, który oznaczały strzałki. Dla większości klas były t 4 strzałki, dla niektórych 2.
Regen można było zwiększyć używając skili (lub zmniejszyć).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 07:52 
Cytuj  
Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ?

A ilość strzałek to szybkość regeneracji?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 07:57 
Cytuj  
sula napisał(a):
Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ?

A ilość strzałek to szybkość regeneracji?

Nie było. Energia zawsze regenerowała się ze stałą prędkością (dość szybko).
Tak ilość strzałek = szybkość regeneracji.

Jak nie grałeś, to nie uchwycisz różnicy pomiędzy tym rozwiązaniem a mana z innych gier ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 08:16 
Cytuj  
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ?

A ilość strzałek to szybkość regeneracji?

Nie było. Energia zawsze regenerowała się ze stałą prędkością (dość szybko).
Tak ilość strzałek = szybkość regeneracji.

Jak nie grałeś, to nie uchwycisz różnicy pomiędzy tym rozwiązaniem a mana z innych gier ;p.

Nie trudno sobie to wyobrazić. Wolniej niż w innych grach poza walką dużo szybciej niż w innych grach w walce.

Grałem w sporo single i mmorpg gier gdzie była mana ,energia , stamina czy whatever i różnice w szybkości regeneracji były kolosalne czasem pomiędzy tytułami.

Summa summarum i tak pomysł many czy podobnych sprowadzał się do tego ,aby ograniczyć spam skilli. Oczywiście były też pomysły ograniczające to w inny sposób ( skończona ilość rzuceń czarów w przypadku casterów w BG , ID ,etc) lub jeszcze inne.

W GW2 - z tego co piszecie nie będzie żadnego ograniczenia z wyjątkiem ewentualnego cooldown?

Szczerze mówiąc nie bardzo mi się to podoba.

Choć i tak oczywiście teoretyzować sobie można - okaże się podczas właściwej gry jak w praktyce się to sprawdza.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 11:38 
Cytuj  
Przecież w dotychczas pokazywanych na różnych targach buildach i tak najwięcej energii zużywały uniki. :wink:

Zdobywanie skilli 2-5 będzie szybkim procesem. Drugi skill zdobywa się po ubiciu 10 mobów. Liczba ta zwiększa się trochę dla pozostałych 3 skilli. Nie będzie to żmudna czynność. :)

Skille 1-5 polepszają się automatycznie wraz z levelowaniem postaci. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 13:13 
Cytuj  
kurwa nie bedzie już surge mesmerów ? :<


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 13:23 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
kurwa nie bedzie już surge mesmerów ? :<

W "GW2" o ile mnie pamięć nie myli nigdy nie było mowy o wysysaniu energii z przeciwnika. Na interrupty będzie położony mniejszy nacisk. No i nie ma już hexów. :)

Jeżeli mesmer wróci, to odmieniony na maksa. :wink:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 13:40 
Cytuj  
No z wywiadu linkowanego tu jakis czas temu wynikalo ze:

1. W gw2 zgodnie z obietnica bedzie klasa przeznaczona dla fanow mesmerow.
2. Nie jest to zadna z pokazanych do tej pory klas.

Pozostaje czekac.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 16:07 
Cytuj  
Skoro wprowadzają takie radykalne zmiany, to ciekawe jak gra zmieni się do premiery. Nieźli są. O ile te wszystkie nowości będą na plus, to niech mieszają ile wlezie. Jestem za. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 20:13 
Cytuj  
Cieszy mnie, że kombinują z tą energią, bo nie podobał mi się pomysł zostawienia jej jako 'long term resource'. Typowe w MMO stackowanie many i uzupełnianie jest potkami jest tak nudne, że nie będę za tym płakać.

Do postów wyżej: oczywiście, że w GW poza walką energia regeneruje się szybciej, tak jak w innych grach. Różnica polega na tym, że w GW mamy bardzo ograniczony energy pool (coś jak w WAR, tam to było podobne). W praktyce wygląda to tak, że rozwiązaniem nie jest jego stackowanie, a zadbanie o odpowiedni stosunek energy regenu do kosztu skilli.

Każdy caster za wyjątkiem ele ma energy pool w granicach 50 energy, a są spelle / rytuały kosztujące po 25. I to tu jest różnica, a nie w tym, czy po walce nam się energia regeneruje szybciej, czy nie. W miarę bezboleśnie można spamować spellami za 5 energy. Każdy droższy (nawet za 10 energy), prowadzi do nieuchronnego zaburzenia energy managementu i wymaga wprowadzenia do buildu skilla niwelującego ten efekt.

Ponieważ w grze nie ma potek, nie ma możliwości przywrócenia sobie raz straconej równowagi energetycznej podczas walki.

Za tym wszystkim na pewno masa graczy będzie tęsknić. Ale z drugiej strony, cały czas liczę na to, że dostaniemy coś fajnego w zamian.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 20:24 
Cytuj  
Czyli to generalnie dzialalo jak energy rogala w Wow?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.