mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:21 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Jeżeli taki elementalista dzierży laskę to nigdy nie będzie tak, że różne laski będą dawały mu inne skille. To samo tyczy się innych profesji. :)

Pech.
Ale imo mozliwosc przypisywania stałych skill-setów do różnych broni byłaby fajna. Po tym jak odblokujemy taki set skili, mozna by go przypisac do dowolnej innej broni.

Chociażby z czystego widzi mi się, niechce biegać, że scepterem i orbem, tylko z łyżką i widelcem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:32 
Cytuj  
Dla każdego żywiołu będziesz musiał skille osobno odblokowywać także i tak będziesz miał sporo roboty. :)


Skille broni to według mnie naprawdę świetny pomysł. Oczywiście można psioczyć, że odbiera to trochę zabawy z buildami. Chociaż będą te traity. No i dzięki skillom broni zawsze mamy dobrą podstawę do zrobienia dobrego buildu. Według twórców kombinowania ze skillami jest nie mniej niż w jedynce. Chyba pozostaje im tylko wierzyć. :)


Moim mainem będzie chyba ranger. Tylko niech te pety naprawdę poprawią. Już dodali fajne synergie w skillach typu - Winter's Bite czyli ranger rzuca toporem w przeciwnika zamrażając go i następny atak peta osłabia przeciwnika. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:36 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Skille broni to według mnie naprawdę świetny pomysł. Oczywiście można psioczyć, że odbiera to trochę zabawy z buildami. Chociaż będą te traity. No i dzięki skillom broni zawsze mamy dobrą podstawę do zrobienia dobrego buildu. Według twórców kombinowania ze skillami jest nie mniej niż w jedynce. Chyba pozostaje im tylko wierzyć. :)

JA nigdzie nie napisałem, że to zły pomysł.
Niech sobie będą. Poprostu chciałbym, żeby skile z jednej broni mógł przypisać innej broni. Ze względów nawzwijmy to wizualnych, chce zeby moj mag chodził z laska a nie sztyletem, ale chce mieć skile ze sztyletu i offhanda na lasce ;p.

Ja poprostu zawsze gram magiami, zawsze maja laske i koniec kropka.
Jak już będzie jakaś beta, to będe spamował feeback za takim ficzerem az mi go dadza tbh ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:44 
Cytuj  
Wątpię, że Cię posłuchają. Naprawdę. Ten pomysł zniszczyłby całą ideę weapon skilli. Taki swap skilli między broniami zbyt przybliżałby je do pozostałych. Będziemy mieć traity. Twórcy mieli swoje powody by system skilli był taki a nie inny. Według mnie z tego co widzę wyszło im naprawdę nieźle. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:50 
Cytuj  
Hmp. Ale to przecież zmiana czysto wizualna,dlaczego by jej miało nie być ? :E Już tyle możliwości customizacji wyglądu dali, że bronie też by mogli tam podciągnąć ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 22:02 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Hmp. Ale to przecież zmiana czysto wizualna,dlaczego by jej miało nie być ? :E Już tyle możliwości customizacji wyglądu dali, że bronie też by mogli tam podciągnąć ;p.

Tylko, że jak ranger ma długi łuk i walczę z nim w PvP to wiem mniej więcej czego się spodziewać. Podobnie z innymi profesjami. To nie jest zmiana czysto wizualna. To grzebanie w mechanice gry. Celem skilli broni jest dostarczenie graczom dobrego zestawu umiejętności. Laska daje elementaliście określony zestaw skilli i tak już po prostu jest i będzie. Bronie w "GW2" to takie gotowe zestawy skilli. System inny od pozostąłych MMO. Skoro chcesz by na przykład pod laskę przypisać skille sztyletu i jakiegoś off-handu to po co w ogóle w takim razie każda broń ma dawać takie a nie inne umiejętności? W tym względzie "GW2" się wyróżnia. Tak samo będzie wyróżniać się pod względem uzyskiwania umiejętności. Po co to zmieniać?


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 06:23 
Cytuj  
Wątpie, zeby mialo to duże znacznie, bo pierwsze pięć skili można i tak poznać, po tym jakiego skila uzyje przeciwnik. Wkocu one i tak są stałe.

Appreance slot na bronie musi być i już!


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 06:58 
Cytuj  
No ale jak wyobrazasz sobie przepisanie skillow z miecza 2 recznego na miecz 1h + pochodnie na przyklad albo na luk? Mialbys klasy ktore moglyby sobie dowolnie bronie ze skillami kombinowac (casterzy) i klasy ktore nie moglyby wcale (reszta) bo maja bronie zupelnie ze soba niekompatybilne pod wzgledem animacji i efektow. Watpliwa sprawa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 07:13 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
No ale jak wyobrazasz sobie przepisanie skillow z miecza 2 recznego na miecz 1h + pochodnie na przyklad albo na luk? Mialbys klasy ktore moglyby sobie dowolnie bronie ze skillami kombinowac (casterzy) i klasy ktore nie moglyby wcale (reszta) bo maja bronie zupelnie ze soba niekompatybilne pod wzgledem animacji i efektow. Watpliwa sprawa.

Normalnie. Ranged skille tylko pod ranged weapon. Już nie przesadzjamy, że pod miecz będzie można skile z łuku przypisać ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 07:19 
Cytuj  
Czyli casterzy wszystko a reszta juz nie bardzo? Tak samo z broni 2h nie przypiszesz skillow do 1h chyba ze znow mowa o casterach. Tarcze tez odpadaja. Nie, nie wyobrazam sobie tego.

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 08:11 
Cytuj  
Iniside masz okres ze tak jojczysz? :) taka jest wizja tworcow i basta :]


Posty: 6
Dołączył(a): 30.09.2008
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 08:50 
Cytuj  
Skiny broni, zbroi będzie można zmieniać transmuting stone - w ramach danej kategorii. Wątpię by to zmienili, ponieważ (odnosi się to do pvp) z tego co do tej pory mówili devsi - to jaką kto bronią walczysz ma być dla twojego rpzeciwnika wskazówką jaką taktykę zastosować. Jeśli ktoś będzie mógł sobie zmieniać dowolnie skiny broni to to nijak się nie sprawdzi.

Nie rozumiem co może przeszkadzać w tej formie gatheringu jaką wybrali? Brak rywlizacji o zasoby?! W części pve gry (a o niej póki co była mowa) devsi robią co mogą by nie było jakiejkolwiek rywalizacji między graczami-gathering w tej też się do tego przyczyni.

Jak to będzie wyglądało w WvWvW zostaje kwestią otwartą-osobiście mam nadzieję, że nie będzie normalnego zbieractwa a tylko DE związane z dostarczaniem surowców swojej stronie-o które trzeba będzie walczyć.


_________________
fighting for peace is like fucking for virginity...

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 09:29 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Czyli casterzy wszystko a reszta juz nie bardzo? Tak samo z broni 2h nie przypiszesz skillow do 1h chyba ze znow mowa o casterach. Tarcze tez odpadaja. Nie, nie wyobrazam sobie tego.

Ja też nie. Poza tym jak przypisać skill topora Whirling Defense (ranger kręci się wymachując bronią - odbija pociski i rani wrogów) do łuku?!


Zona startowa charr - świetna jakość obrazu i dźwięku:
http://youtu.be/Stfx0Lk0qQ4 :)


12 filmików w dobrej jakości z PvP:
http://www.youtube.com/watch?v=3ngvdrUPJro
http://www.youtube.com/watch?v=mEl1DGXgO5M
http://www.youtube.com/watch?v=enQWRcc3p34
http://www.youtube.com/watch?v=5whShDxLPis
http://www.youtube.com/watch?v=SJWYkcCL-sw
http://www.youtube.com/watch?v=OzjGwF7iqag
http://www.youtube.com/watch?v=DN4qntw-g_A
http://www.youtube.com/watch?v=XiqQA0ICLQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZgcjImjycHk
http://www.youtube.com/watch?v=A2q_6eGRGoU
http://www.youtube.com/watch?v=X5pdf4HZEGs
http://www.youtube.com/watch?v=GzHmzXENwvw


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 09:36 
Cytuj  
Zastanawiałem się nad tym przypisywaniem skillów jednej broni do innych broni przez appearance tab i koniec końców mimo ,że ma to oczywisty plus to jestem przeciwny jednak.

Powinno zostać tak jak jest ,że nie można jeżeli o mnie chodzi.

EDIT: jeżeli będę grał w GW2 (a z tego co wiem , to teraz już tylko zależy od tego jak będzie item shop wyglądał tzn. jak będzie taki jak w GW1 to gram , jak pójdą w kierunku item store z np. Lotro to nie gram).

To chyba zdecyduję się na nekro , elementalistę lub tą nową klasę mesmeropodobną , szkoda tylko ,jeżeli ta ostatnia klasa to będzie mesmer , że nie ma energii(many) i ,że mniej interruptów jest możliwych gdyż z tymi rzeczami wydaje mi się granie tą klasą byłoby sporo ciekawsze.

Edit2:
pytanie:
czy są jakieś ograniczenia rasowo klasowe?


Posty: 6
Dołączył(a): 30.09.2008
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 10:22 
Cytuj  
@ Sula

To że to będzie mesmer zakładają już chyba wszyscy. Sam jestem ciekaw co wymyślili - napewno mesmer nie będzie funkcjonował tak samo jak w GW1 - za duże zmiany w mechanice gry. Nie dziwi mnie ich zwlekanie z przedstawieniem tej klasy - podejrzewam, że testują n-tą wersję tej klasy i zanim nie będą w pełni zadowoleni - spekulacje to będzie wszystko co będziemy mogli zrobić.

edit.

Ograniczeń klasowych nie ma żadnych-każda rasa może grać każdą klasą, statystyki też mają te same. Nie ma racial traitów - są racial skille, do użycia w pve - póki co mało informacji na ten temat było.


_________________
fighting for peace is like fucking for virginity...

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 10:32 
Cytuj  
Ja mam hype na warriora .W wowie od zawsze grałem warriorem.Z tego co czytałem to warrior z ranged weap robi wiekszy rozpierdol od greatersworda czy axa.Dla tego mace 2h nad max dmg i dual wield ( nie zdecydowałem jeszcze jaki rodzaj broni) dla utility i supportu.Gdyby ktoś mógł sie odnieść do sytuacji warriora i wkleił jakis filmik z gry w miare dobrej jakość (Gdzie gra najlepiej jakis devs a nie randomowy retard na pokazach).


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 10:35 
Cytuj  
sula napisał(a):
To chyba zdecyduję się na nekro , elementalistę lub tą nową klasę mesmeropodobną , szkoda tylko ,jeżeli ta ostatnia klasa to będzie mesmer , że nie ma energii(many) i ,że mniej interruptów jest możliwych gdyż z tymi rzeczami wydaje mi się granie tą klasą byłoby sporo ciekawsze.

Edit2:
pytanie:
czy są jakieś ograniczenia rasowo klasowe?


Nie, nie ma.

Ja osobiscie mysle albo o inzynierze albo o rangerze... ale tez czekam jeszcze na ostatnia klase z podjeciem decyzji.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 10:39 
Cytuj  
Hmm z tym brakiem ograniczeń to jednocześnie dobrze i nie dobrze. Dobrze , bo nie będzie tak ,że nie będę mógł jakiejś klasy wybrać wybierając wcześniej rasę ,która najbardziej mi się podoba.
Z drugiej strony jednak mimo ,że lubię mieć dużo opcji i swobody , to jednak jak dziwne komuś by się nie mogło to wydać , ja lubię sensownie wymyślone limity , dla mnie mogą one o ironio wzbogacać grę.


btw. z ras to chyba człowiek , sylvari lub ew. norn - choć z ostatnią opcją mam dziwnie bo z jednej strony lubię w grach zimowe klimaty / rejony / kultury to jakoś Nornowie mnie póki co nie przekonują jednak , coś mi nie pasuję ,z tym ,że nie wiem co :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 10:51 
Cytuj  
Granie miesniem bez szyi? :P

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 11:38 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Granie miesniem bez szyi? :P

Hmm chyba nie o to chodzi , w każdym razie nie tylko. Poza tym , ja często tworzę babki także to też może zmienić trochę postać rzeczy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.