W Polsce jeszcze nie zadomowila sie mentalnosc, ze trzeba za cos placic.
Przecietna gre single player mozna: wziac od kolegi, kupic pirata, sciagnac warez z netu, albo ... kupic. Na ostatnia opcje decyduje sie najmniej osob, jednak zawsze troche. Czesc z kupujacych jest zachecona przez popularnosc niektorych gierek, badz co badz piractwo napedza interes. Na przyklad, kumpel ma pirata super gierki i bedzie o niej nawijal, jaka to fajna jest, az w koncu uczciwy kolega kupi sobie.
W wypadku mmorpg wybor jest niewielki: kupic, albo kupic i placic potem. Te opcje przerazaja wiekszosc polskich graczy. W efekcie mmorpg slabo sie sprzedaje w Polsce, wiec dystrybutorzy nie maja impulsu do sprowadzania tychze gier. Jesli jeszcze do tego dodac wysoki koszt internetu (relatywnie do USA, czy zachodniej europy), przy niskiej jakosci przeciazonych lacz, to mala jest szansa, ze ktos bedzie dystrybuowal PlanetSide. A jesli juz to pewnie 6-12 miesiecy po premierze.
_________________
I believe in dragons, good women, and other fantasy creatures.
Moja stronka o UO
Updated again: acn.waw.pl/coval<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Coval dnia 2003-05-16 00:26 ]</font>