Mendol napisał(a):
dynamiczne eventy - warhammer, rift, wow
wswsw - daoc (i nie sadze zeby gw2 bylo w stanie podskoczyc).
cross comba - nie robia. niczym sie to nie rozni od reszty mmo.
Nie bylo tego w WoW, RIFT i WAR.
Chain Eventy:
a) Nie resetuja sie same z siebie
b) łącza sie ciąg przyczynowo-skutowky który jest presitant w świecie gry, i może się "cofnąć" do poprzedniego stanu tylko przy udziale (albo braku takowego) graczy.
c) Przyklad z wioska i centaurami jest juz wyswiechtany, ale byl np. przyklad z piratami, ktorzy atakuja zmorza potem wdzieraja sie coraz glebiej w lad i jesli gracze ich nie zatrzymaja, to będa terroryzowac coraz wiekszej obszary swiata, i tak do czasu az gracze ich powstrzymaja. Event nie zatrzyma sie sam z siebie. Podobnie jak gracze odpera atak i dopadna kapitana, to otworzą się kolejne eventy np. odbudowa miasteczke, ochrona i upewnienie się ze nie pojawi sie drugi kapitan etc.
Cytuj:
wswsw - daoc (i nie sadze zeby gw2 bylo w stanie podskoczyc).
Z ta roznica, ze w GW2 jest:
a) cross serverowy
b) będzie tam użyty system chain-eventów.
Cytuj:
cross comba - nie robia. niczym sie to nie rozni od reszty mmo.
Przeczytaj ten blog post wyżej ;p.
Cytuj:
no czytam i czekam az zobacze jak to dziala.
bo wiesz, to samo mialo byc w rifcie, warhammerze. czy nawet dfo.
Na wszystkich pokazach publicznych mozna bylo zobaczyc, ze te eventy dzialaja.
Cytuj:
i tak, nie robi to na mnie wrazenia. bo nie jest to rewolucja, a co najwyzej delikatna ewolucja. co zreszta widac na filmikach z pvp.
Eeee ? Znaczy, ze co ?
Cytuj:
a combosy? naprawde? nadal jest to wciskanie 1,2,3,4,5.
Nie. To sa comba miedzy klasowe. Mag swatia firewall, a warrior moze przez neigo atakowac podpalac wlasne ataki.