mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 02:19 
 
Świat jest bardzo high fantasy, co mi nie przeszkadza. Choć jak zwykle trąci sztampą: Bohater, wrogie siły, główny zły, bo to oczywiście cecha gatunku.

Najbardziej co mi się nie podoba (a raczej co jest najbardziej rozczarowujące) to właśnie Fate karty. Miała być super customizacja, łubu dubu nie wiadomo co, a wyszły zwykłe buffy i do tego zdobywane liniowo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 09:14 
 
jest demko na ps3? orientuje sie ktos?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 09:51 
 
Jest, wczoraj ciągnąłem z EU PSS.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 14:28 
 
Amalur, szczególnie po Dark Soulu wydaje się zbyt łatwy. Postacią po tutorialu wybiłem wszystkich npc 4fun z nudów. Zero jakiegokolwiek wyzwania, łatwiejsze to to od Fable się wydaje po demku. Nie próbuje się kreować na jakiegoś mega zajebistego, ale mnie gry, które nie stanowią żadnego wyzwania - zwyczajnie nudzą ;) No i strasznie komba ograniczone się wydają. Niby rpg, ale to miała być jedna z największych zalet tego tytułu ponoć. Ale za to finishery są całkiem zajebiste.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 16:31 
 
Po DS to wszystkie gry wydaje sie latwe :) To sa zreszta zupelnie inne gry i stawiajace na calkowicie odmienny styl rozgrywki.
Co do poziomu trudnosci, to zawsze masz Hard, poza tym ciezko wyrokowac cos na dluzsza mete odnosnie tego czy bedzie latwo czy trudno, demo to raptem ile, 3, gora 4lvl mozna wbic. Nie wiem tez czego spodziewasz sie po combosach na poczatku gry. Poza tym na 3lvl juz mialem spore opcje. Atak mieczem, przejscie na luk, a potem 2 ciosy ze spella aoe, wszystko w jednej plynnej, dlugiej akcji. A im wyzszy lvl masz wiecej mozliwosci, wystarczy spojrzec na drzewka talentow.
Generalnie nie stawialbym wyrokow po zagraniu godzine w gre, ktora ma contentu na spokojnie 100h+ zabawy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 16:49 
 
@rag - Na pewno kupię. Ale po naciśnięciu start masz move list. Tam ciosy były po 4-5 na broń. Teraz weźmy pod uwagę, że nie koniecznie będę odblokowywał wszystkie (bo nie będę raczej robił hybrydy wszystkiego itd) to tak trochę słabo mi się jawi.

Oczywiście, wiem że to inny typ gry etc - ale po zapowiedziach/trailerach zrobili mi smaka na coś innego ;) A co do poziomu trudności - Jak będę grał normalnie, to nie będę zabijał wszystkich npc itd ofcourse bo RPG to głównie storyline i tak też chce w niego grać.

Ale za zaatakowanie strażnika, wysyłają na mnie trzech innych strażników. Pomijam ten fajny "rage bar", za pomocą którego mogłem wszystko powybijać - Bo to logiczne. Ale spokojnie mogłem turlać się od jednego do drugiego i każdego ciąć daggerami trzymając ich niemal w perma stunlocku.

Do tego, nieistniejąca animacja picia potionów (sprawia że jesteś nieśmiertelny w walce/masz nieskończoną ilość many) jak i to, że po śmierci ressujesz się z full hp na miejscu zgonu - To po prostu są bardzo głupie decyzje na etapie designu, które strasznie ułatwiają rozgrywkę. Wątpię czy "Hard" tutaj pomoże.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 16:57 
 
Demo to stary build, wiele rzeczy może poprawiono. Tym bardziej że premiera dopiero 10 lutego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 20:14 
 
w sumie nie czytalem calej dyskusji, nie mam pojecia jak w tej grze bedzie, ale smieszy mnie "stary build dema/bety" ;d ile raz juz byla taka mowa, a po premierze prawie to samo ;d


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 02:42 
 
http://www.elementalgame.com/journals

Elemental: Fallen Enchantress jak na betę wymiata! (2 crashe w ciągu 5 godz)

Po kolei: Klimacik jest , jest bardziej fantasy od ewom ( jedyny minus jak dla mnie jest to ,że nie ma typowych nacji z MOM>dark elf dwarfs itp, ale z tym moderzy sobie poradzą).

Rozbudowa miast/ekonomia praktycznie udało im sie stworzyć identyko system jaki był w MoM( teraz stawiamy 1 budynek, który daje jakieś bonusy<minusy też bywają>) Przy lev up miasta wybieramy jeden bonusowy budynek ( każde miasto może się specjalizować w czymś innym, być unikalne).

Frakcje (obecnie 12) Każda inna, kązda rasa/frakcja ma inne bonusy i minusy (w porównaniu do ewom bardzo urozmaicili)

Walka: rozegrałem z jakieś 100 potyczek jak do tej pory każda mapka była inna ! Dodali z kilkadziesiąt nowych przeciwników (ale mam nadzieje ,że dojda nowi). Itemizacja , skile i statystyki mają dużo większą rolę niż w ewom. gra na starcie jest uber trudna( 7 razy zaczynałem). Mag prawdopodobnie będzie koksem na wysokich lev ,ale na starcie po prostu mięso armatnie. tzra storzyć hybrydę or pure wojownika. Same tworzenie postaci, duzo bogatsze niż w ewom (więcej skilli, zdolności, traitów, itemów, słabości itp). Zdobywając lev wybieramy jeden trait z 5-6 (są rare,uncommom i common) Tych traitów jest dość sporo (np: +1 do heala co ture, or + 6siły+2 kondycji, or dodatkowy atak,ale oba z -4 do trafienia , podniesienie ststystyki o +3 or next lev w wybranej magi(6-7 szkól magii). Podobny zabieg jest z itemami: są zwykłe dające bonusy , lepsze dające np: odporności jakieś efekt na broń itp (4-6 rodzajów rarity itemów co też jest mega plusem). Kupowanie/sprzedawanie itemow tez poprawione no i mega usprawnili trade/ekwipowanie main postaci oraz championów.

Mapa, którą zwiedzamy nie jest już taka pusta jak w ewom, co parę kroków ruiny, monstra, miejsca z questami, złoża itp. Położyli spory nacisk na rpg w tym tytule, questów jest duzo więcej dających różne ciekawe nagrody (do zdobycia tylko za questy). Pokonani przeciwnicy, poza kasą mogą zostawić item (z reguły crap, ale czasami...)

FE na tym etapie jest dużo bliżej MoM niż ewom. Aczkolwiek do ideału jeszcze daleko ( za mało Fantasy we frakcjach/nacjach, ai przeciwników w posługiwaniu się czarami jest nikłe ) Muzyczka jest nowa i trzyma poziom. Zanosi się na naprawdę dobra grę (beta ma potrwać nawet parę miesięcy).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 03:40 
 
Nice. Z przyjemnoscia spirace jak wyjdzie, muhahahahahahahahah.......

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 07:04 
 
Każdy kto ma Elementala, dostanie to za darmo, w zeszłym tygodniu Elemental był w promocji za jakieś 2$, piracić coś takiego...


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 07:24 
 
Moze to jest efekt przejecia glownego moddera Fall from Heaven (chyba najlepszego moda do CIV).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 09:40 
 
a ta beta to dla kazdego?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 10:10 
 
Narazie tylko dla osób, które kupily ewom w pre orderze ,ale docelowo ma dostać się każdy kto kupil i zarejestrował grę (z czasem). Co do Dereka(Fall from Heaven) to tak te zmiany na plus to jego zasługa.

Z fajnych rzeczy są dodane do każdej mapy tzw wild lands ( obszar na starcie zamknięty po którym szlajają sie kosy + epic questy no i itemzy. Kazdy obszar wild lands jest inny(pustynny, śnieżny, bagienny itp)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 12:22 
 
Perrin napisał(a):
Każdy kto ma Elementala, dostanie to za darmo, w zeszłym tygodniu Elemental był w promocji za jakieś 2$, piracić coś takiego...


Po tym failu jakim byl Elemental nie dam za niego drugi raz nawet 2 centow, bo gre kupilem, ale szybko oddalem i stracilem tylko jakies 10$...


Ostatnio edytowano 20 sty 2012, 15:10 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 12:43 
 
http://www.amazon.com/gp/feature.html/r ... 61&ie=UTF8
Bulletstorm za 2$ (z kodem).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 12:51 
 
a ten kod skad?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 13:01 
 
No wom to nie jest dobra gra (z modami jest dużo lepiej, przynajmniej było). Ale , FE musze przyznac mnie miło zaskoczył. 300 tura+ i generalnie nic mi nie podskakiwało, a tu nagle powyłaziły wieksze monstra(packi, draków<po20-30 szt> smoków itp) i zaczeły mi niszczyc miasta. Bitwy(obecnie prawie każda) to czysty miód ala mom (9 oddziaolów z 5-9 jednostkami). Jeśli będa to nadal rozwijac w tym kierunku to naprawdę będzie wypas gra.Tworzenie jednostek/oddzialów tez zostało ulepszone(są standartowe jednostki, niektóre dostepne tylko dla danej frakcji,ale te tworzone samemu wyspecjalizowane to sa koksy. To co mi sie bardzo podoba to wygląd i animacje podczas taktycznej walki.
Opinie innych testerów (wiem większosc to fanboye jak i ja) :
http://forums.elementalgame.com/415302


Oczywiście jest sporo rzeczy do poprawki ,ale i tak gra sie przyjemnie (z 9 godz jak narazie).

http://www.draginol.com/images/FE-Lates ... Vetrar.jpg

Co jest fajne są przeciwnicy zajmujący więcej niż jedno pole(2-6). FE jak dla mnie to taki mix MoM, Age of Wonders i Final Fantasy Factics.

Next grę stestuje na hardzie z max em random przeciwników, powinien być spory hardcore :D To czego nie ma w becie to kampania/kampanie to może być ciekawe (jesli dobrze je zrobią), bo powinna byc mozliwosc tworzenia i dzielenia się swoimi tworami, więc grywalnosć będzie utrzymywana.

Odnosnie bety:
How about those who want to get into the beta?

We will be gradually adding more people to the beta in the coming weeks. Eventually, anyone who bought Elemental: War of Magic in 2010 or earlier will get Elemental: Fallen Enchantress for free. Users who purchased War of Magic in 2011 will get a discount that they can use to purchase Fallen Enchantress and join the beta. For everyone else, we plan to open the doors completely in a few weeks.

We are very excited to hear what you think. There is no NDA on this so you are free to give your impressions (good or bad) as you see fit. We hope you like what we’ve done here. Let us know!


Ostatnio edytowano 20 sty 2012, 22:19 przez warhameron, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 13:26 
 
Mendol napisał(a):
a ten kod skad?

Jak kupowales cos na amaznie w czasie swiatecznej promocji to masz kody przypisane do konta.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 19:04 
 
Przeszedłem właśnie Batmana nowego, jakoś nigdy szczególnym fanem universum nie byłem z wyjątkiem Jokera i Riddlera, w każdym grazie: gra mega.

Grafika jest bardzo ładna do tego gra jest dobrze zoptymalizowana, oprawa dźwiękowa jest ŚWIETNA i doskonale buduje klimat. Walki są wymagające, te z bossami może mniej. Jest to taki semi-sandbox. Gra jest mocno ciągnięta przez fabułę, ale jest też trochę zadań pobocznych.

Sama fabuła bardzo dobra, jak się człowiek w końcu dowiaduje co to ten protokół 10 to myśli sobie: soooooo mean. A potem, jak zaczynają ginąć >niektóre< postacie >zwłaszcza taka jedna< i gra się kończy to robi się autentycznie smutno.

Rzadko kiedy gry wywołują we mnie emocje, ta akurat wywołała, polecam i czekam niecierpliwie na następną część. I liczę na zdecydowanie więcej epizodów z Catwoman (dat ass) którą gra się zajebiście.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.