mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lut 2012, 20:06 
Cytuj  
dzieki.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 12:26 
Cytuj  
Jak tam postępuje beta ? Dadzą radę z OB za 2 miechy ? :)

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 09:20 
Cytuj  
Zakończyli ten etap bety, mam nadzieję że pod koniec miesiąca pokażą co tam wydłubali w międzyczasie. Jak będzie craft i pvp to szanse na ob w rozsądnym terminie są spore.
Na koniec lutego mają znieść NDA dla prasy, może pojawi się więcej info.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 17:28 
Cytuj  
1/ idź na stronę http://www.funcom.com/
2/kliknij gdziekolwiek, byle nie w linka
3/wpisz 33
4/ :)

*

Posty: 89
Dołączył(a): 28.07.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2012, 00:11 
Cytuj  
nie qumam.
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2012, 00:15 
Cytuj  
Fajna tapeta na pulpit, dzięki isengrim.


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2012, 11:43 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
1/ idź na stronę http://www.funcom.com/
2/kliknij gdziekolwiek, byle nie w linka
3/wpisz 33
4/ :)


Rofl ;p


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2012, 18:32 
Cytuj  
Najwyraźniej easteregg rozwija się w ARG. Jeśli ktoś chce zobaczyć "jak to się robi" od strony community to tu jest dyskusja, a tu podsumowanie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:21 
Cytuj  
Oficjalna data premiery 19 czerwca.
http://www.funcom.com/news/the_secret_world_to_launch_june_19_2012
Cytuj:
Among the beta testers surveyed, almost 9 out of 10 say they will play the game at launch.

Cytuj:
More than 750,000 gamers are now registered as beta testers, which is significantly higher than Funcom’s previous MMO ‘Age of Conan’ had at the same point in development. Funcom expects the number of beta registrations to grow significantly in the coming months, as the company ramps up its major PR and marketing initiatives towards launch.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 19:41 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Oficjalna data premiery 19 czerwca.
http://www.funcom.com/news/the_secret_world_to_launch_june_19_2012
Cytuj:
Among the beta testers surveyed, almost 9 out of 10 say they will play the game at launch.

Cytuj:
More than 750,000 gamers are now registered as beta testers, which is significantly higher than Funcom’s previous MMO ‘Age of Conan’ had at the same point in development. Funcom expects the number of beta registrations to grow significantly in the coming months, as the company ramps up its major PR and marketing initiatives towards launch.

Nie było już 'oficjalnej daty' na kwiecień?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 20:06 
Cytuj  
byla, ale przeniesli.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 20:12 
Cytuj  
Nie była oficjalna, "internal date". Bardzo dobrze, że dołożyli 2 miechy, na polerkę akurat starczy.
Jeśli się nie mylę na dniach wychodzi sprawozdanie finansowe dla akcjonariuszy, może znowu liczą na podbicie ceny akcji.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 20:33 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Mechanika działa bez problemów. Ale widać że lokacje nie są ukończone, jest dość dużo placeholderów. Np. w niektórych misjach jako część rozwiązania pojawia się list, książka, czy coś podobnego. Normalnie powinien to być ładny, stylizowany obrazek, a czasem trafia się po prostu zwykły napis "[placeholder]: treść notatki"; na mapie Egiptu też nie nanieśli wszystkich oznaczeń. Seul to stan developerski - są modele kilku npców, ale siedziba Dragonów jest pusta.
Cały czas nie ma systemu curency, cabal, craftu, rankingu w organizacji (stawiam że będą ze sobą połączone, ale to zwykłe domysły). Ogólnie grafika,muzyka,mechanika są praktycznie skończone; content wymaga szlifu, choć jest mocno zaawansowany. Z mniej fajnych spraw, to w tej becie pojawiły się freezy i spadki FPS. Chyba ma to związek z modyfikacją silnika, teraz przy szybkich obrotach świat się lekko rozmywa (w Rifcie jest chyba coś podobnego). Kombinowali też coś z zasięgiem widzenia i wykorzystaniem zasobów. Natomiast z plusów, to klient działa stabilnie, zero crashy.


Isengrim napisał(a):
2 miechy, na polerkę akurat starczy


Na POLERKE? Lol
Zapowiada sie nie mniej nie wiecej tylko powtorke z AoC.
Zreszta jak ktos oczekuje czegos wiecej po FunCom to ma omamy.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 20:35 
Cytuj  
nie przynudzaj, tylko wracaj jechać po blizzardzie


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 20:53 
Cytuj  
@Kabra (a co, i tak czekamy do piątku na zdjęcie NDA/prasę)
Te placeholdery o których piszę w cytacie, to statyczne obrazki - tak, misje w TSW mają fotki śladów, a nie suchy tekst.
Seul jest w stanie developerskim, ale NPCe są, jak najbardziej. Siedziba każdej frakcji ma salę treningową - tam sprawdza się działanie skili na kukiełkach-zasięg, siłę i tak dalej.Tam można też refundować AP. W Seulu brak kukiełek. I ważnych NPC - ale jest Akma i Pani w Czerwieni.
O crafcie będzie więcej w piątek (polecam ZAM)- to mocno rozjaśni (chyba...) wiele spraw.

Tak z ciekawostek - przy włączonym frapsie nie obserwowałem spadku FPS do stanu "niegrywalny", zresztą każdy może sprawdzić ilość fps w AoC. Wydaje mi się że TSW jest bardziej wydajny (szybciej ładuje zony, mniej wpływa tłok na mapie) niż AoC. Na moim sprzęcie miałem 15-20-40fps na ultra z frapsem, ale gra miała wyraźne problemy z fps przy szybkich obrotach. Bez frapsa powyżej 30, ale mam nadzieję że to poprawią, bo walka jest dość dynamiczna.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2012, 17:59 
Cytuj  
Dzisiaj zdjęli embargo na prasówkę z kolejnej odsłony - tym razem Egipt, ranki, deki i ogólne wrażenia. Tutaj temat zbiorczy z linkami, są też wywiady z nieco większą ilością informacji i uściśleń. Zasadniczo trzeba poczekać do GDC za tydzień, ale można wyłapać parę ciekawych obrazków i informacji.
Stosunkowo najciekawszy jest art na Massively trochę o sklepiku i trochę o crafcie. Ten kojarzy mi się z Perpetuum reverse engineering. I TORem oczywiście, ale tam jest deczko skopany. Szczegółów brak. Autor postnął w komentarzach trochę więcej informacji nieco wyjaśniających część spostrzeżeń.
Jako ciekawostka - wspomniany tutek w metrze jest taki sam dla wszystkich 3 Organizacji, biorą w nim udział poza graczem postacie z cinematiców - Alex McCall, Mei Ling, Rose White. Gracz trafia tam w różny sposób - templar dostaje flashbacka, iluminat zostaje nafaszerowany dragami poszerzającymi świadomość, dragon pewnie mantruje. Dobry sposób na pokazanie charakteru organizacji.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2012, 20:10 
Cytuj  
Jak macie jakieś pytania, to się nie krępujcie.
Pismaki grali chyba na "mojej" wersji (właściwie wszystko się zgadza z moją, tyle że ja byłem za cienki na dungeony w Egipcie - sugerowany rank to 7+) - w mojej mapa to były placeholdery jako opis. Mapa wygląda jak turystyczna mapa Egiptu z przyczepionymi pinezkami pocztówkami na głównych lokacjach.
Osobiście bardzo podobało mi się strzelanie do turbanów natychmiast po wejściu do zony. FC nazywa mapy playzone, w każdej takiej zonie porozmieszczane są locations. Kilka playzone tworzy region - Egipt, Nową Anglię, Transylwanię - te najprawdopodobniej będą dostępne w retailu. Między playzone w obrębie jednego regionu są przejścia "normalne" (loading screen) między regionami tylko przez Aghartęl. Jest item(w becie bez cd) do przejścia do Agharty - animacja jest najlepsza ze wszystkich jakie dotąd oglądałem w mmo. Każdym mmo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 08:23 
Cytuj  
Z jedej strony dobre recenzje, z drugiej wciaz widac brak zaufania do Funcom (w komentarzach). Jezeli znowu cos spieprza, to podejrzewam, ze nastepne mmo moga robic dopiero za ~15 lat, jak wyrosnie nastepne pokolenie graczy, nie pamietajace wczesniejszych wtop;)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 9 mar 2012, 18:37 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... L0EWsddCA#
http://www.youtube.com/watch?v=1DTpkWQD1FA

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 9 mar 2012, 21:14 
Cytuj  
Mogliby animacje postaci nieco urozmaicic.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.