Ok, pokusilem sie o napisanie trzech templatow, zasymulowanie czwartego i tylko
pobiezne okreslenie piatego. Generalnie taki PK team skladalby sie z:
- healer/channelera/summonera (nuker - lightning)
- rogue/barda (ale nukera - magic)
- mage/wizarda (nuker - magic)
- mage/assasina (byc moze x2) (nukerzy - cold)
- rogue/scouta (raczej nie nuker
)
Czyli team 5-6 osobowy wzajemnie sie uzupelniajacy, korzystajaych ze swojej przewagi.
Zalozenie jest takie, ze zadna z tych postaci w 1/1 za dobra nie jest, ale wszystkie
razem sa bardzo trudne do pokonania. Wszystkie postacie oczywiscie R6. Takim czyms
planujemy grac na Chaosie lub Carnage (jeszcze nie zdecydowalismy), w przypadku drugim
do tego teamu dodac mozna tez aktualny team Karola, czyli firepower jeszcze wzrosnie.
-------------------------------
PK TEAM by Theddas
-------------------------------
uwaga1 templaty nie sa jeszcze skonczone - moga byc poprawki
uwaga2 zaden z tych templatow nie ma za zadania stworzyc postaci dobrej w 1/1, wszystko
opiera sie na walce grupowej, wspolnym (de)bufowaniu
etc.
-------------------------------
-------------------------------
HEALER/CHANNELER (high-def template)
irekei
-5 to all stats odjac na poczatek
precise (+5% atr), lucky (+5% defence), brilliant mind, military training (+5% LA)
co zostanie dodac do int lub con
koncowe staty:
MAX int + 35 runka
MAX con
50 SPI, +50 SPI bedzie z buffa barda
reszta w DEX
nic w STR
skille:
LA - max
benediction - 69% (summon)
channeling - max
hammer - 38% (gilded scepter)
block - ile zostanie punktow to wpakowac tu
powery:
GM CON buff (+50)
GM electrocute (lightning nuke)
GM lightning bolt (lightning nuke + lightning debuff)
GM blessed mending (healing) lub GM(20) river of life (BP healing)
GM mantle of stone (+def)
GM stealh (cloak of transparency)
GM lightning resistance buff (sky's vengeance czy jakos tak, +50%)
1 flying
dyscypliny:
commander (dla darmowego grupowego stun break'a)
ewentualnie traveller
ewentualnie bp dla healingu zamiast blessed mendingu
dodatkowe info:
ponad 1500 def w def stance powinno sie dac osiagnac
ponad 1500 atr w precise stance tez
ekwipunek:
wszystko LA +8 def +hp
hood cloth +10 int lub dobry helm +8 def +hp (do wyboru)
gilded hammer (38%) +10 int +150 atr lub +150 atr +5 to all (do zrolowania/kupienia)
-------------------------------
-------------------------------
ROGUE/BARD (nuker!, rogue bo mage nie ma stealtha)
irekei
-5 to all stats odjac na poczatek
precise (+5% atr), brilliant mind, ambidex jesli daggery (jesli staff to nie)
co zostanie dodac do int lub con
koncowe staty:
MAX int + 35 runka
MAX con + jakas runka nie wiem dokladnie na ile starczy
50 SPI, +50 SPI bedzie z buffa
nic w DEX chyba ze zostana punkty (watpliwe)
nic w STR
skille:
LA - ile zostanie punktow to mozna wpakowac tu zeby nosic LA +8 def +hp
daggers - 100% dla dwoch sztyletow +150 atr /lub/ staff - 35% dla quarter staff +10 int
+150 atr lub +10 bardsong +150 atr
bardsong - max
powery:
GM DEX/STR buff (+50 both)
GM SPI buff (+50)
GM INT buff (+50)
GM stealth
GM(20) river of life (BP healing)
GM Dread Dissonance (nuke, magic)
GM Song of Spring (+50% elemental resists chant)
1 Molto Ritardando (aoe snare)
1 Ashton Kai's Irresistible Dance (root)
1 parlando (aoe dot dla reveala)
jak beda punkty (watpliwe) to takze to:
GM Litany of Focus (+50% mental resist)
GM Song of Fortitude (+50% poison resist)
GM Dance of Derrac the Dauntless (group invulnerability)
dyscypliny:
blood prophet (dla heala)
bounty hunter (dla tracka)
commander (dla grupowego stun break'a)
ewentualnie traveller
dodatkowe info:
to ma byc nuker, jego magic nuke bedzie sie stackowal z magic debuffem wizarda (patrz
dalej)
to ma byc glowny dostarczyciel buffow(4!) i resistow oraz calkiem przyzwoity
nuker/tracker
ekwipunek:
wszystko LA +8 def +hp
hood cloth +10 int lub dobry helm +8 def +hp (do wyboru)
sztylety lub laska jak to napisane zostalo wyzej
-------------------------------
-------------------------------
MAGE/WIZARD
irekei
-5 to all stats odjac na poczatek
precise (+5% atr), brilliant mind, ambidex jesli daggery (jesli staff to nie)
co zostanie dodac do int lub con
koncowe staty:
MAX int + 35 runka
MAX con + jakas runka nie wiem dokladnie na ile starczy
50 SPI, +50 SPI bedzie z buffa
nic w DEX
nic w STR
skille:
daggers - 100% dla dwoch sztyletow +150 atr /lub/ staff - 35% dla quarter staff +10 int
+150 atr lub +10 wizardry +150 atr
wizardry - max
warding - max
powery:
GM mystic bolt (main nuke)
GM word of power (aoe stun 9 sek!)
30 hexagram ritual (single target magic res debuff, prereq dla grupowego)
GM sign of glauror (aoe -50% magic res debuff)
1 charm of binding (snare)
GM stealth (cloak of obscruity)
GM Circle of Warding (+60% group magic res buff!)
GM Chant of Insight (+150% group mana buff)
GM(20) river of life (BP healing)
dyscypliny:
blood prophet (dla heala)
commander (dla group stun break'a)
traveller
ekwipunek:
wszystko cloth, najlepiej robe +10 int +15warding/wizardry (nie wiem czy takie sa :>)
lub cos w tym stylu
hood takze taki
sztylety lub laska jak to napisane zostalo wyzej
-------------------------------
-------------------------------
MAGE/ASSASIN
tutaj sie nie za bardzo znam wiec tylko sugeruje co powinien miec assasin przydatny do
tego teamu, ale szczegoly mozna oczywiscie zmieniac
wg. potrzeb
irekei
-5 to all stats odjac na poczatek
precise (+5% atr), brilliant mind, ambidexa raczej nie ma sensu bo bedzie z sundancera
co zostanie dodac do int lub con
koncowe staty:
MAX int + 35 runka
MAX con + jakas runka nie wiem dokladnie na ile starczy
50 SPI, +50 SPI bedzie z buffa
nic w DEX
nic w STR
skille:
daggers - 100% dla dwoch sztyletow +150 atr
shadowmastery - max
powery:
GM shadowbolt (main nuke - cold)
18 hide (prereq)
GM stealth (wymaga 18 HIDE)
1 Steal Breath (snare i dot)
12 blindness (prereq)
GM Plague of Blindness (aoe blind)
GM Slayer's Focus (stun immunity ponad trzyminutowy, personal)
GM Shadow Mantle (single target blokada healingu)
GM(20) river of life (bp heal)
nie wiem czy cos jeszcze ciekawego mozna dolozyc tutaj dla tej druzyny? hm
dyscypliny:
blood prophet (dla heala)
sundancer (ambidex)
ewentualnie traveller
ekwipunek:
wszystko cloth, najlepiej robe +10 int +15 shadowmastery (nie wiem czy takie sa :>) lub
cos w tym stylu
hood takze taki
sztylety j.w.
generalnie moj pomysl na assasina pewnie bedzie do poprawki, nie mam doswiadczenia w
assasinach
-------------------------------
-------------------------------
ROGUE/SCOUT
irekei!
tutaj sie nie podejmuje zbudowania templatu pod taki team
do wyboru sa imho :
- bw scout
- sun dancer scout
- ranger ptaszek scout
.....
wiadomo jedynie ze:
- na pewno GM stealh
- track
- GM pathfinding
.....