mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 490 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 maja 2012, 13:20 
Cytuj  
Przestancie pitolic o bzdurach i powiedzcie czy jest jakas stronka ze skillami do klas, czy cos w tym stylu bo nie wiem czym grac jak juz wyjdzie.

Inżynierem przeszedlem bete i pozniej zaczelo fajnie wygladac, no ale nie wiem, embermage tez fajnie sie prezentuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 maja 2012, 13:21 
Cytuj  
http://www.runicgamesfansite.com/showwi ... =Main+Page

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 maja 2012, 15:58 
Cytuj  
dzieki, choc embermage ma tylko jedno drzewko opisane tam.
no nic raczej w engi bede celowal, po przejrzeniu skilli wszystkich.

Outlander tez spoko sie prezentuje, nawet fajne video zrobili kolesie z tej strony
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... LLzuUMWXbI

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2012, 16:48 
Cytuj  
Dana, jak byś chciał się jeszcze złożyć (szukał kogoś) to ja jestem chętny na ten 4-pak.

Przekonałem się w końcu, przeboleję tą jebaną grafikę. Pamiętam, że w jedynce dałem radę to i tutaj powinienem. Zwłaszcza, że będzie więcej contentu.

Z chęcią wesprę devsów, którzy w kontynuacji swojej gry faktycznie ją rozwijają, zamiast cofać w rozwoju dając lepszą oprawę graficzną.

Może w trójce dzięki temu dadzą mniej komiksową grafikę, np. coś w stylu Borderlands (tylko przykład).


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 23 maja 2012, 16:54 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 maja 2012, 16:53 
Cytuj  
Niby Farin już znalazł znajomych, ale zobczymy.

Grafika jest bardzo ładna, kolorowa i stylowa. Duża różnorodność potworków, nawet w pierwszej zonie. Wszystko ładnie animowane etc.
No i pewnie pójdzie na mocniejszym netbooku, jak jedynka.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2012, 16:54 
Cytuj  
Ok, jak by co jestem chętny.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 maja 2012, 18:40 
Cytuj  
Przed premiera pewnie bez problemu znajdzie sie osob na 2-3 packi. ;]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2012, 18:43 
Cytuj  
Jak juz to bym wolał kupować na PWE, gwarantowny dostęp do bety Neverwinter.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 cze 2012, 00:15 
Cytuj  
E3 - Torchlight 2 Coverage

Poprawiono system skilli. Nie ma już wyłącznie "procentów" są też tiery poszczególnych umiejętności dodających nowe efekty i właściwości.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 21:35 
Cytuj  
Dla osób którym nie chce się czytać: w tym poście rozpływam się na temat TL2. ;)

Postanowiłem w końcu zagrać w betę Torchlight 2 (do pobrania na stronie Skidrow) i muszę przyznać, że gra mi się na prawdę zajebiście podoba. Jedyną wadą jest imo grafika (choć też idzie do niej przywyknąć, trzeba tylko trochę pograć) która jest technicznie nieco w tyle w porównaniu do nowszych produkcji. Nie przeszkadza mi komiksowość, tylko niska liczba poligonów co odrobinę kłuje w oczy. Mam nadzieję, że mody poprawią coś w tej kwestii i że następne części będą już pod tym względem lepsze.

W każdym razie to jest JEDYNA dla mnie wada tej gry. Gameplay jest po prostu top notch i znacznie bardziej rozbudowany od Diablo 3 (nic dziwnego, w sumie core team robiący T2 zjadł zęby na H'n'S gatunku, Diablo 3 pod szyldem Blizzarda robił team którego lead designer ma doświadczenie w RTS'ach - GG).


Od czego by tu zacząć, może od najważniejszej kwestii która w D3 ssie mocniej niż Sasha Grey w swoich gangbang występach - itemizacja. W Torchlight 2 ciekawe itemy dropią nam już od samego początku, na dowód tarcza która dropnęła mi w przeciągu 5-10 minut od rozpoczęcia gry, gdy byłem na 2 levelu: http://img824.imageshack.us/img824/6366/tarcza1.jpg

Za jakiś czas łuk, już na innej postaci (bo testuję sobie wszystkie klasy): http://img837.imageshack.us/img837/6352/luk2n.jpg

Itemy setowe również dropią od pierwszych leveli: http://img40.imageshack.us/img40/6576/set3ki.jpg

Żeby nie było za różowo, dropnąć mogą również niezbyt ciekawe itemki: http://img684.imageshack.us/img684/4742/mists4.jpg

By za chwilę znowu zaskoczyć: http://img687.imageshack.us/img687/7818/mfhelm5.jpg - 40 MF na 14 levelowym hełmie? Nice!

Itemy można również ulepszyć za pomocą socketables (znacznie bardziej rozbudowane niż w D3) czy zaklinania (trzeba natrafić na odpowiedniego zaklinacza podczas podróży i wyłożyć nieco golda).

W każdym razie czuć ten zajebisty klimat HnS i emocje przy zbieraniu itemków.


Skille postaci są bardzo ciekawe. Podoba mi się np. Embermage na frost/chaos. Inżynier z wielkim młotem czy dual wield Berserker też świetnie koszą. Każda z klas ma swój pasek charge, który po napełnieniu na full daje jakieś bonusy. Mag ma czary za free, berserker biega szybciej, szybciej bije i ma chyba większą szansę na kryta. Inżynier ma podzielony pasek na kilka części i niektóre skille zużywając ten charge zyskują dodatkowe właściwości czytaj: mocniej i efektowniej rozkurwiają. Chociaż to zależy od skilla, trzeba poczytać który skill używa charge i w jaki sposób - nie da się tego wrzucić do jednego wora.


Od początku gry można wybrać poziom trudności, dzięki czemu każdy może dostosować sobie gameplay do własnych potrzeb już od pierwszych chwil. Nie trzeba przedzierać się przez łatwy jak chuj poziom normal, żeby później było lepiej. Aczkolwiek po pierwszym przejściu gry odblokować się ma ponoć tryb, w którym przechodzi się kampanię i są nowe stwory, itemy itd. Zobaczymy w retailu. Ja gram na veteranie (trzeci z czterech poziomów trudności) i zginąłem nie raz.


Druga ważna sprawa w HnS a która w D3 praktycznie nie istnieje - randomizacja lokacji. To co panowie z Runic Games zrobili w tym temacie trochę zrywa czapki z głów. Lokacje są cholernie zróżnicowane, porównałem sobie na 3 postaciach i na prawdę świetna sprawa. Nie można mówić o nudzie w żadnym wypadku.


Trzecia sprawa - przyjemność siekania potworków. Do D3 w tym aspekcie brakuje trochę (choć nie dużo) co nie znaczy, że gra jest słaba. Nic bardziej mylnego, sprawia wrażenie nawet szybszej niż D3, postać od levelu nr 1 biega sobie żwawo i tak samo żwawo napierdala. Skille tylko to potęgują i fun jest jak najbardziej na odpowiednim poziomie.


Czwarta kwestia która mi się bardzo podoba i chodzi w pamięć to muzyka. Matt Uelmen - tyle wystarczyłoby napisać. Mistrz klimatu, znany z Diablo 1 & 2 powraca w świetnej formie. Wykonał na prawdę kawał dobrej roboty z tą samą orkiestrą, z którą nagrywał ścieżkę dźwiękową do w/w produkcji. Bardzo dał radę, muzyka kopie jaja i kopie również to, co można usłyszeć w D3. Moim skromnym zdaniem.

Podobała mi się również zagadka, którą można było rozwiązać podczas podróży (całkowicie opcjonalna) a za której rozwiązanie dostawało się dostęp do kolejnej porcji lootu. Miła odskocznia od siekania na prawo i lewo.


W każdym razie podsumowując - Torchlight 2 jest zajebistą grą, która daje uber fun już w samej becie. Mam ochotę skończyć betę 3 postaciami i farmić itemki. Gra nie cierpi na żadne lagi, na żadne zjebane hitboxy, itemizacja jest cudowna i droprate nie ograniczony pod AH. No żyć nie umierać. W dodatku Devsi wcale nie wykluczają możliwości przeniesienia postaci na retail, choć to zależy ofc od tego jakie bugi wyłapią i jak zmienią grę do premiery. Za 65 zł można wyrwać klucz na keye.pl - dla mnie to jak rozbój w biały dzień na devsach. Gra spokojnie warta full retail price za jakieś 99 zł. Nie mogę doczekać się premiery.

Polecam, polecam, polecam.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 21:45 
Cytuj  
Mowilismy ze gra jest zajebista ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 21:49 
Cytuj  
:D

Ogólnie to zachęcam do ściągnięcia TL2 i przekonania się na własne oczy, uszy i palce, jak bardzo dobra jest ta gra. Niedużo ponad 800 mb zajmuje + programik Time Stopper by dało się odpalić betę. Problemów większych z odpaleniem nie ma, a funu co nie miara.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 22:10 
Cytuj  
No T2 zajebisty. Lata swietlne przed D3. Tu nawet nie ma co porownywac. KAZDY elelemnt wazny dla HnSa jest zrobiony po stokroc lepiej niz w D3 a sama gra jest dla T1 tym czym bylo D2 dla D1 (jesli chodzi o rozbudowanie i rozszerzenie pomyslow o ogolniej wielkosci gry). Czyli dokladne przeciwienstwo sytuacji D3 - D2, gdzie sequel jest pod kazdym wzgledem ubozszy niz 12 letni prequel lolz.

Spis rzeczy ktore sie zmienia w retailu w stosunku do bety:

Cytuj:
Re-worked the character skill pane arrangements to allow finer distribution of skills without being arranged in the classic 'tree' style. Passive skills are separated and unlock for investment much earlier.
Skills now get additional bonuses at ranks 5, 10 and 15 to reward increased investments.
Lots of individual skill tweaks and balances.
Torchlight I (Diablo 2 style) function-key skill binds are implemented
Skills can now be 'queued' and will execute when the previous attack or skill completes
Ping meter next to each party portrait so you can identify players with latency issues
Loads of bug fixes
Respec is now available throughout the game, and will allow you to respec any of the last three points spent for gold.
Fullscreen Windowed mode added
Additional connectivity fixes
Enchantment effects are now identifiable separate from standard effects in tooltips
Sorting button for player inventories
Merchant inventories are sorted by default
Map opacity now adjustable
Skill sets now swap with weaponsets
Tentative functionality for 'sniffing' cheaters so that you can block them.
Continued work on the finalizing the other acts
Improved some lackluster unique items identified by beta testers.
Increased the amount of health and mana 'stealing' weapons.
Improved the rollover information on equipment to provide more and clearer information.


Muzyka <3:

http://www.youtube.com/watch?v=5alINQ0UhLo - ten jeden kawalek ma wiecej klimatu niz cale Diablo 3 (choc to zaden wyczym w sumie bo D3 nie ma klimatu za grosz)

http://www.youtube.com/watch?v=uS185lxT6bk - so diablo... :) Slychac sample z Tristram Theme - <3

ehhhhh... gdyby ci ludzie zachowali prawa do marki...... chlip :[


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 22:19 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
No T2 zajebisty. Lata swietlne przed D3.


No nie wiem, tutaj mówią co innego: http://www.destructoid.com/diablo-iii-i ... 9923.phtml

;)

Polecam przeczytać, dużo niezłych tekstów.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 22:19 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Muzyka <3


Matt Uelmen przecież, kompozytor z D1, D2, Starcrafta i Burning Crusade.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 22:22 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
No T2 zajebisty. Lata swietlne przed D3.


No nie wiem, tutaj mówią co innego: http://www.destructoid.com/diablo-iii-i ... 9923.phtml

;)

Polecam przeczytać, dużo niezłych tekstów.


Czytalem, czytalem - mialem nawet wkleic w D3 Flames ale roball i reszta RMAHprosow by zawalu dostala wiec po co. :)

Srsly jestem tak wkurwiony na fail D3 (gry na ktora czekalem w chuj lat) i na to ze PoE ciagle jest odsuwane o te dwa miechy (jaki sens grac jak mi wipna postac) ze jak wyjdzie T2 to chyba tydzien od kompa nie odejde. :)
Probuje wyrownac gloda HnSowego modami do D3/TQ ale to juz nie tosamo grac w gry ktore nawet z modami sie zna na pamiec.

Giev HnS!! :)


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 cze 2012, 22:23 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 22:23 
Cytuj  
No ja sie juz nie moge doczekac :) Schaefer mowil z 2tyg temu, ze premiera planowana jest na koniec lipca/poczatek sierpnia tak wiec w najgorszym wypadku dostaniemy TII przed koncem wakacji! Piknie!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 22:26 
Cytuj  
nvm.


Ostatnio edytowano 25 cze 2012, 22:27 przez Dana, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 22:26 
Cytuj  
No to zobaczymy :).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 22:33 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
jak wyjdzie T2 to chyba tydzien od kompa nie odejde. :)


Weź ja dzisiaj cały dzień napierdalam w tą betę. W życiu bym się nie spodziewał, że tak mnie wciągnie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 490 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.