mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 09:50 
Cytuj  
Procesor skleja to tylko do kupy...

Nie wiem czy wiesz ale to procesor adresuje pamięć , liczy AI , karta graficzna ma za zadanie głownie , wypełniać szybko wielokąty dlatego współczynnik fill rate jest podstawowym wyznacznikiem wydajności karty
graficznej . X ma sporo racji , nic tak nie przyspiesza systemu jak dodatkowy ram , ale i tu znowu trzeba dobrego proca który ją zaadresuje
dlatego Xanth tego nie zaniedbał karmiąc swoje 2gb ddr w dualu PIV 2,8
:]

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 09:52 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Podsumowujac RAM jest najwazniejszy - reszte mozna olac.
JA za miesiac moze dokupie 512RAM i wreszcie bedzie 100% komforcik grania :D


Zreszta ostatni moj post dotyczyl procesora a nie ramu :D

Xanth prosze cie czytaj wszystko a nie tylko wybrane rzeczy. ;-)

A taka karta jak napisalem ma taka przepustowosc ze wszystki te tekstury i ruchome obiekty to sie jej mieszcza we wlasnym ramie bez problemu.

Od razu zaznaczam ze nie chce sie klocic

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 09:57 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Xanth prosze cie czytaj wszystko a nie tylko wybrane rzeczy. ;-)

Odnioslem sie tylko do tego tekstu, co nizej cytuje. Myslalem, ze moja odpowiedz jest tak oczywista, ze cytowac nie musze. Coz, kazdy sie myli.

Kabraxis napisał(a):
Jesli bedzie mial np. ta karte:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_13505.html
to nawet mu sie nie spoci.

Zalozysz sie? ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 10:05 
Cytuj  
Powiem jedno panowie OffTopic robicie zupelnie niepotrzebnie.

A Xanthowi chyba sie nudzi. :D

Aldatha napisał(a):
liczy AI

W WOW'ie ?? Jakie AI ?? hihihi
Aldatha napisał(a):
dlatego współczynnik fill rate jest podstawowym wyznacznikiem wydajności karty
graficznej

No i to wlasnie napisalem :D
Aldatha napisał(a):
nic tak nie przyspiesza systemu jak dodatkowy ram
No i to wlasnie napisalem :D
Aldatha napisał(a):

dlatego Xanth tego nie zaniedbał karmiąc swoje 2gb ddr w dualu PIV 2,8
I IMHO przeplacil bo taniej (lub w podobnej cenie) moze miec AMD 64BIT z wbudowanym kontrolerem pamieci (czy cos takiego) co podobno bardzo zwieksza wydajnosc RAMU.

Podsumowujac pisze to samo co wy a sie czepiacie (zwlaszcza Xanth) dla zasady chyba.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 10:17 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
A Xanthowi chyba sie nudzi. :D

Czy mi sie nudzi, czy nie, to nie twoj interes. Offtopicowac tez sam zaczales pierwszy, a teraz masz pretensje, ze ktos prostuje twoje bzdury?

Kabraxis napisał(a):
bo taniej (lub w podobnej cenie) moze miec AMD 64BIT z wbudowanym kontrolerem pamieci (czy cos takiego) co podobno bardzo zwieksza wydajnosc RAMU.

Podobno, to chlop w szpitalu umarl. Sprawdz, zanim cokolwiek napiszesz, to nietrudne.

X.

PS. I daruj sobie idiotyczne PMy, wpierw moze dorosnij, co?


_________________
http://zaginiony.net

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 10:20 
Cytuj  
Sprawdzilem i mam racje :D

Jesli widzisz bzdury tam gdzie ich nie ma to taki i PM'y bedziesz dostawal.

Xanth przyczepiasz sie a nie masz o co.
Robisz to "dla zasady".

EOT

*

Posty: 126
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 16:33 
Cytuj  
Panowie (i moze panie), bardzo sie ciesze, ze macie tak olbrzymia wiedze w temacie kart graficznych, pamieci i ich zastosowaniu w WOW'ie(to nie ironia). Ta wiedza przyda sie wielu osobom, ale hmm..trzymajmy sie tematu. Do offtopiku dodam tylko ze pamiec 512 firmy xyz ni jak sie ma to pamieci 512 firmy zzyxx. Paniec kingstona np. 512 bardzo wyprzedza inne tez 512. To jest naprawde wazne :)

A teraz wracamy do tematu czyli reasumujac:
1. error 132 pojawia sie zupelnie przypadkowo bez wzgledu na to co w danej chwili robisz.
2. wszelkie updaty, upgrady driverow, biosow itp nie pomagaja.
3. wszelkie przelaczniki -opengl i inne tez sa bezskuteczne
4 format, reinstal, pobieranie na nowo klienta to tez strata czasu.
5. Nawet instalacja Javy (bylo o tym na forum US) to kiepski pomysl
6. Zmiana systemu....glupi pomysl

Jedyne co moze chyba pomoc w danej sytuacji to zalozenie szczesliwych bokserek przed odpaleniem gry

Pozdr

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 16:41 
Cytuj  
Szczerze mowiac, od wprowadzenia ostatniego patcha (1.2.1) tez mam dziwne objawy: w windowed strasznie mi "szarpie" na otwartych terenach (nie szarpalo, patch, zaczelo szarpac), w full screen jest ok. Z przelacznikiem -opengl szarpie i w windowed i w fullscreen. 85% wyjsc z gry (albo wyjsc do wyboru postaci) konczy sie "critical errorem" i wyswietleniem okienka do raportowania bugow, oczywiscie crash calej gry w tym momencie.

Stawiam na jakis blad w patchu, ktory "cos" namieszal, miejmy nadzieje, ze nowy patch (1.2.2, ktory byc moze bedzie dzisiaj) poprawi te bledy.

X.

PS. Dzieje sie tak i z modami (cosmosem) i bez, wiec nie jest to wina modow.
PS2. Uzywam 1280x960, w nizszych nie sprawdzalem, ale jesli przed patchem wsio bylo ok, a zaczelo sie w chwili pierwszego zalogowania sie po patchu, to...


_________________
http://zaginiony.net

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 17:28 
Cytuj  
Ty nie strasz, jak ten pacz ma dzisiaj wejść do US to mi kolana miękną...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 17:34 
Cytuj  
roball napisał(a):
Przy instalacji gry pasek zatrzymuje sie w 3\5 dlugosci [aktualnie instalowany plik: texture.MPQ] i na tym koniec.

Zaraz, zaraz. Tez tak kiedys mialem (jak instalowalem) i myslalem ze cos jest skopane. Ale zostawilem instalacje na 20 minut i... zainstalowalo sie, bez zadnej ingerencji ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 17:38 
Cytuj  
No wlasnie mialem identycznie. Ale, daj mu szanse ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

**

Posty: 295
Dołączył(a): 25.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 17:41 
Cytuj  
Dzieje sie tak przy instalacji gry czy patcha?

*

Posty: 126
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 17:58 
Cytuj  
jezeli nie pojdzie to sprawdz sumy kontrolne plikow: tome, tome 2, tome 3 itd. To genialne rozwiazanie techsupportu blizza (to jest ironia). Wiecej na NIEDZIALAJACYM forum eu.
Jezeli dla US dopiero teraz wychodzi pacz 1.2.2 to chyba ciagne Klienta US. Na forum US postow z errorem 132 jest chyba 1000, napewno uwzglednili to w nowym paczu (ah ta nadzieja )

pyzdr

*

Posty: 126
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 18:17 
Cytuj  
podeslal bym ci linka z forum gdzie tech support to wyjasnia dokladnie ale forum lezy i kwiczy. Postaram sie z pamieci.

Po sciagnieciu instalki masz pliki *.mpq. W nazwach maja tome 1, tome 2 itd. Sa to duze pliki bo tam siedzi wszystko wlasciwie. Chodzi o to aby przeorac te pliki programem ktory liczy sume kontrolna. Blizzard podal jakia powinna byc prawidlowa suma ale....jest to na forum a z pamieci nie przytocze bo wyglada to mniej wiecej tak:

FG43789YRJFBH4387RY43978YRFH34987RY3498
...dla kazdego pliku :)

jak wroce do domu to poszukam w keszu, moze sie uchowalo. IMHO to strata czasu.

**

Posty: 295
Dołączył(a): 25.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 18:48 
Cytuj  
Suma kontrolna w 99% dotyczy patcha. Dlatego pytalem roballa czy zawiesza mu sie podczas instalacji gry czy instalacji patcha. Dokladnie chodzi o to ze patch eu rozni sie od patcha us wlasnie suma kontrolna. Instalujac patcha eu na wersji us nastapi zwis bo suma kontrolna sie nie zgadza. Skoro roball ma pelna wersje gry sciagnieta z jednego zrodla suma knotrolna powinna byc dla kazdego pliku zgodna. Ja mialem wersje us gry i "podobno" wersje us patcha. Gra za cholere nie chciala sie spatchowac. Po sprawdzeniu sumy kontrolnej okazalo sie ze patch byl do wersji eu .

PS> BTW roball warto sprawdzic sume kontrolna wszytkich plikow instalki gry bo byc moze jest to jakis zlepek wersji us i eu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2005, 22:15 
Cytuj  
roball napisał(a):
Przy instalacji gry pasek zatrzymuje sie w 3\5 dlugosci [aktualnie instalowany plik: texture.MPQ] i na tym koniec.


Kumpel mial dokladnie to samo, ten sam plik, dysk przestawal chodzic. Mial tez swiezutki system...
Pomoglo dopiero zainstalowanie ode mnie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 126
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 lut 2005, 22:12 
Cytuj  
update update update !!!

Dziala ale trzeba zrobic troche niecodziennych rzeczy :)
error 132 u mnie pojawial sie na winXP, jak wiecie z watku robilem rozne dziwne rzeczy aby temu zapobiec, nic nie pomagalo.
Wymyslilem takie cos:

Zaistalowalem WinMe
najnowsze detonatory - 66.93 (?)
i ..... gram weekend bez crasha :D
i jeszcze jedna wazna rzecz, nie wiem czemu ale tak jest ze rozdzielczosc musi byc taka sama jak jest ustawiona w grze (czemu? Pojecia nie mam). Jak jest inna (wyzsza) to sie wywala nawet pod winMe.

Jest jeden problem.
W Elwyn Forest (alliance) mimo wszystko sie wywala (b. rzadko ale jednak), wiec mniemam ze jakies GAP'y na mapie sa z bledami. Moze po reistalce gry cos sie zmieni bo pod WinMe gram na zainstalowanej wczesniej grze pod Xp.

Tak czy siak jest olbrzymia poprawa, ten kto ma error 132 niech przejdzie na winMe a najlepiej na Win98.

pozdrawiam i powodzenia

sykko

****
Avatar użytkownika

Posty: 1588
Dołączył(a): 17.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2005, 10:44 
Cytuj  
sykko napisał(a):
[...]

Tak czy siak jest olbrzymia poprawa, ten kto ma error 132 niech przejdzie na winMe a najlepiej na Win98.

pozdrawiam i powodzenia

sykko


może od razu DOS ? :lol:


_________________
Obrazek


Posty: 33
Dołączył(a): 21.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 23:04 
Cytuj  
no dobra :F naczytałem sie tych waszych rad na temat błedu 132 i widze że ludzie którzy tam doradzają się z tym błedem nie spotkali(większość). :F Więc już pędze z moimi wyjaśnieniami. Naczytałem sie róznych forów i na którymś z nich spotkałem się z odpowiedzią jakiegoś łebka z blizzardu w której mówi że błąd 132 jest związany z brakiem pamięci. Z moich doświadczeń (miałem ten błąd w becie i omal przez niego nie qpiłem pełnej wersji WoWa :P) moge doradzić obniżenie taktowania procka i ramu. U mnie wystarczyło obniżyć o 10 mhz i już ten błąd się wiecej nie powtórzył. W pełną wersje gram prawie non-stop przez jakieś 2 tygodnie i błąd sie już nie pojawia. Żadne reinstalki itp. wam nie pomogą.


Posty: 13
Dołączył(a): 22.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 23:54 
Cytuj  
Ja miałem tez kłopt z instalacja,,, ten sam plik..
co pomogło.. przeprowadzenie instaliki tylko na 1 kości RAM. druga 512 spokojnie polezała az nei zainstaluje się wow.
Jeśli wow zaczyan sie wysypywać z tymi błędami w okolicy 131 132.. ja zrobiłem reinstala( pamiętajac o ponownym wyciągnięciu ramu) i wszystko gra od 2 tygodni. Zaznacze za wczasu ze przekładanie ramów do innych slotów nic nie dało, poprostu musi byc 1 kość i basta...

ktos powiedział na oficjalnym forum

tłumaczenie z angielskiego:
"Chyba tylko windows jest bardziej zabugowany niz to"
jeszcze kilka wtop blizza i podpisze sie pod tym obiema rękoma

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.