z drugiej strony jak dobry rogue to ma wyczucie i nie odbierze agro, do tego można "napierdalać ile wlezie" bezpośrednio po tauncie, lub bezpośrednio przed tauntem. Na nieszczęście (ich oczywiście) większość używa swoich skilli w momencie jak taunt zniknie i na ~3-4s przed koncem cooldowna, potem zalicza glebę po dwóch hitach i oczywiście jest wina tanka
Generalnie nie overdamagować bez sensu, bo czasami dłuższa walka ale bardziej przemyślana = zerowy czas restu u priesta. HP rogue czy maga zjeżdza bardzo szybko.
duzo zalezy tez od tanka - jak ma protection build to wystarczy (na trudnych mobkach/bossach) by reszta party się wstrzymała przez 5-10s ze swoimi atakami, wtedy jest bez problemu.
Zależy też od rodzaju mobka. Np. dragony bardzo nie lubią tanków (cholera wie czemu) i nie ma problemu z utrzymaniem agro. A np. demona (ten latający głaz naparzający wszystkich jak leci) z MC nikt nie utankuje.