mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 30 maja 2005, 23:09 
Blizzard zarejestrował w amerykańskim Urzędzie Patentowym nazwe Burning Crusade

http://tess2.uspto.gov/bin/showfield?f= ... =1l3sj.2.1

According to a Korean WoW fansite, Blizzard has registered the name "Burning Crusade".
This appears to be true: Check out the website of the United States Patent and Trademark Office (Trademarks - Search - New User Form Search (Basic) - "Burning Crusade" ). Filing Date: May 3, 2005 .

In this context there is a very interesting quote found in the "in game support" area on WorldofWarcraft.com:
Once Sargeras saw that his armies were amassed and ready to follow his every command, he launched his raging forces into the vastness of the Great Dark. He referred to his growing army as the Burning Legion. To this date, it is still unclear how many worlds they consumed and burned on their unholy Burning Crusade across the universe.
Czy myślicie,że tak się będzie nazywał pierwszy Expansion Pack do WoW'a

Most likely upcomming:

Dungeons:
# Karazhan (mediv's tower)(multiple instances) - Deathwind Pass
# Uldum - Tanaris Desert
# Grim Batol, also Gaurded by elite Dragonkin - Wetlands
# Caverns of time (multiple instances) - Tanaris Desert

Raids:
# Blackwing lair - Inside Blackrock Spire
http://home.arcor.de/rakanishu/WoW/Nefarian.jpg (tnx to Nyxa)
# Necropolis Naxxramas - Inside Stratholme
# Dungeon within Ahn-Quiraj - (South) Silithus
# Dungeon within Hyjal - Hyjal
# Zul'Gurub - Stranglethorn Vale

Zones:
# Ahn-Quiraj - (South) Silithus
# Hyjal - via Winterspring
# Outland - via Dark Portal in The Blasted Lands
# Emerald Dream - Unknown
# Quel'Thalas - via Eastern Plaguelands
# Gilneas - via Silverpine Forest
# Zul'aman - via Unknown
# Kul Tiras - is an island you can see on the map fully zoomed out
# Dalaran - Alterac Mountains

Battlegrounds:
# Alterac Valley (1st) - Alterac Mountains
# Unknown name (2nd) - Aszhara

CTF Battlegrounds:
# Warsong Gulch - Ashenvale Forest

(Instance) Portals unknown perpose:
# Portal in Duskwood in Twilight Grove
# Portal between Old Town and Trade District in channels <SW>(not the one in old town through the door required knight)
# Portal inside mage training hall (when you gone trough the first one)<SW>

Portals Gaurded by elite Dragonkin:
# Ashenvale
# Hinterlands
# Feralas

Possibilities:

New Continent(s):
# Northrend
# Pandaria
# Undermine

Would be fun if? We can visit:
# Islands you can see on the map fully zoomed out
# Mealstrom
# Zone's on the map that we can see but not select
# Old Ironforge (currently in game beneath IF)

Caverns of time:
This will be a "normal" dungeon (collor=Blue Portal). There are 2 Instance Portals who will later on function as dungeons. Maybe inside those will be 1-3 Raid Dungeons/Encounters this we can only know if the dungeon is open.
The door (which everyone mentioned we need to resurect on the other side) is probably a place holder also the name of the door looks funny, another possebility is that this door requires a key to enter like the Onyxia Dungeon: first a door then the accual raid Dungeon.

King of SW:
He does exist in the world at the present time. He can be located on Alcaz Island (Dustwallow Marsh) To enter the "sewer" he is in you need to find a hole in the ground this is not ina building, after you entered this you need to dive to get to him.

Zul'Gurub:
First of all every name that started with zul ended up to be a troll place: Altar of Zul, Zul'Farrak, etc.
Then I suspect this place will have something to do with trolls. Then there is that whole Garubashi lore (or however you spell it) if you read it carefull there are many things that could be there. My favourite and hopefully will be there is 'Neptulon the Tidehunter' you'll need to read the books around the world to find out more of this.

Hyjal:
This is one of the more speculated zones. I suspect this will be just like anyother zone. (Maybe a raiding zone) Where there are Dungeons and/or Raids in. And offcourse some kind of story around it, but we will have to wait for implentation

Outland:
This place will be patched as any1 can see in the movie this zone is fully made by blizzard it's just waiting until they add it.

Emerald Dream:
In the movie we can see him entereing a portal in feralas but this is not really true he did not enter the Emerald Dream trough this portal because it was simply not working. (in fact in the future this may be completely true that this is indeed the portal to enter the Emerald Dream (and so does the Portal in Ashenvale and Hinterlands)

About the movie:
Some1 stated that he saw Black Morass this could excually be a complete different place then we think first of all we have no real clue where it is except the trees around the demon portal look like the onces in the Swamp of Sorrows. But the rest of this place is unknown to any1 except the maker of the movie.

About my first post:
I never stated any of these changes will ever be seen in a patch, some of this content my never be in the accual game, maybe a add-on for the game(expension). And most likely I think Pandaria will never truly excist because it's not in the lore but in the player lore, meaning some players made it up.

Ostatnio edytowano 2 cze 2005, 10:22 przez solki1985, łącznie edytowano 1 raz

PostNapisane: 31 maja 2005, 07:52 
Trochę dziwna nazwa :) No... ale może się czepiam :) Bardziej mnie interesuje do ilu podniosą lvl cap ? czy będą klasy prestiżowe ? i od kiedy będzie ten dodatek dostępny ?

Ostatnio edytowano 31 maja 2005, 13:31 przez Alekde, łącznie edytowano 1 raz

PostNapisane: 31 maja 2005, 08:02 
levelcup-u jako takiego nie podniosą moim zdaniem. Wprowadzą hero classes które się będzie levelowało przez 10-20lvl i robiło jakieś arcytrudne questy.

PostNapisane: 31 maja 2005, 08:20 
dokladnie tak samo mi sie zdaje jak Markowi
lvl cupu jako takiego nie podniosa raczej, bo by musieli znowu grzebac w kodzie podstawowym postaci i zablokowac talenty
zamiast tego wprowadza to co jest w under development - czyli hero levels, ktore bedzie wyjebiscie ciezko zdobyc - mozliwe nawet ze beda one nie za expa jako takiego a za questy np - i to questy w stylu: zabij ragnarosa i bedziesz mogl zaliczyc here lvl 1 ;)

PostNapisane: 31 maja 2005, 08:31 
Blizzard nie podnosi lvl capów.
A Hero Class pewnie nie będą aż takie trudne :]
Blizzard robiy gry dla zabawy a nie dla cierpiętników.

No i ogólnie fajne info.

P.S.
Alekde liczysz na odpowiedzi na swoje pytania?
Bo jesli tak to niby ską... oni zarejestrowali nazwę dopiero :D

PostNapisane: 31 maja 2005, 08:45 
levelcup ??? to cos z cooking rozumiem?

Dwutlenek zauwaz ze pvp ranki wcale proste nie sa, co musialo wywolac masowy whine oczywiscie.
Ale ze blizzard whinerow sie nie boi to mysle ze hero tez beda wymagajace.
No i bym sie nie zdziwil gdyby to nie byl permamentny status.

#16. No, you cannot get into Dalaran.

PostNapisane: 31 maja 2005, 08:49 
są dwutlenek trudne questy, są dużo trudniejsze niż w innych mmorpgach :P

PostNapisane: 31 maja 2005, 09:44 
Koma napisał(a):
Dwutlenek zauwaz ze pvp ranki wcale proste nie sa

Zgoda, ale za ranki nie musialem dodatkowo placic. Jesli bedzie tak, ze aby skorzystac z dobr niesionych przez dodatek bede musial spedzac w grze koszmarne ilosci czasu to po prostu go nie kupie, bo na cholere mi on?, liczy sie ekonomia.

PostNapisane: 31 maja 2005, 09:53 
Zychoo podejrzewasz, ze ten dodatek to tylko hero classy? Ja sądzę, że znacznie więcej.

PostNapisane: 31 maja 2005, 09:55 
No w zasadzie to pewnie nie. Tu racja. To pewnie kupie i tak :)

PostNapisane: 31 maja 2005, 09:55 
Zychoo napisał(a):
Koma napisał(a):
Dwutlenek zauwaz ze pvp ranki wcale proste nie sa

Zgoda, ale za ranki nie musialem dodatkowo placic. Jesli bedzie tak, ze aby skorzystac z dobr niesionych przez dodatek bede musial spedzac w grze koszmarne ilosci czasu to po prostu go nie kupie, bo na cholere mi on?, liczy sie ekonomia.

Tak zawsze było :]
Jak Ci się coś podoba to kupujesz, jak nie to nie.

Nie ma co mówić o płaceniu narazie. Blizz z miesiąca na miesiąc zarabia solidną kasę. Chyba w tej sytuacji najlepiej jest trzymać graczy przy sobie... moze dodatek będzie darmowy i pewnie nie za szybko :]

PostNapisane: 31 maja 2005, 10:11 
Informacje z e3 :

Podniesie sie level CAP (cap - pokrywka, koniec, CUP - kubek, miseczka). Zostana dodane nowe talenty, prawdopodobnie podniesie sie do lv70. Beda nowe talenty wymagajace 41 punktow, ale jednoczesnie nie da sie miec 21 w innym drzewie :)

TO tyla ;]

Nestor#1522

PostNapisane: 31 maja 2005, 10:16 
i tak nie wierzę ;) Zagrywka jak z koreańskiego MU czy innego H&S-a :/

PostNapisane: 31 maja 2005, 10:48 
Nestor wrzuć link do tych informacji.

PostNapisane: 31 maja 2005, 11:07 
No pieknie by bylo jakby dorzucili jakies tereny qlerskie.
Np te wyspy pomiedzy kontynentami ^^

PostNapisane: 31 maja 2005, 11:45 
Dwutlenek napisał(a):
Nestor wrzuć link do tych informacji.

http://www.graffe.com/forums/showthread.php?t=31818

Nestor#1522

PostNapisane: 31 maja 2005, 12:31 
podniosa raczej cap , swiadczyc o tym moze fakt specyfiki niektorych czarow (mind soothe -dziala na moby 70 lev na najwyzszym mozliwym narazie rank ) , ( mind controll - 64 lev na najwyzszym rank) , po prostu narazie nie ma mobow powyzej 62 lev za wyjatkiem epic bossow , powyzej 62 mob dla 60 bylby juz markniety jako orange (63-64 ) , powyzej 65 mob dostaje 70% na spell/hit gracza 60 lev , jeszcze jakby byl elite to hmm :wink: . Moga zrobic Outland/Northerend jako dodatkowa zone i tam beda biegac mobki 63-70 , wiec co zrobic zeby gracze mogli sie z nimi pobawic - podniesc cap / rank talentow , Arthas / Khel 'thuzzad , Blood elf prince , Illidian - to co moga devsi dodac w tej grze nie starczyloby millenium , nowe instance zawsze to byl majsterszyk w wykonaniu blizz (pamietacie jak weszlo DM w US? , europeje nie mogly sie doczekac piatku kiedy przeczytali recenzje tego instanca autorstwa Marka ) , a jest tyle jeszcze do zrobienia w samym azeroth ( troll instance w stranglethorn , cavern of time , Hyjal , dun bator , Medivh tower )

zaryzykuje stwierdzenie ze blizz moglby tylko wypuszczac nowe instancje i darowac sobie (c)honor systemy i inne takie wynalazki :]

PostNapisane: 31 maja 2005, 12:34 
Not blue not true.

PostNapisane: 31 maja 2005, 12:41 
Dwutlenek napisał(a):
Not blue not true.

A jak chciales miec blue answer z E3 ? ;D

Nie bedzie oficjalnych informacji poki nie bedzie 50-75% projektu zrobione tak zeby poswiecic screenami i jakims filmikiem :) Get a clue :P

Nestor#1522

PostNapisane: 31 maja 2005, 12:51 
Aldatha napisał(a):
jest tyle jeszcze do zrobienia w samym azeroth ( troll instance w stranglethorn , cavern of time , Hyjal , dun bator , Medivh tower )

To troll instance to Zul'Gurub :)

A zostają jeszcze: Uldum (Tanaris), Grim'Batol (Wetlands), Karazhan (Deadwind Pass) , Blackwing Lair i coś tam koło Stratholme (ale nazwy nie pomnę)
No i Silithus 8)

EDIT:
ciekawi mnie co będzie/jest w dwóch bardzo podobnych miejscach:
Seradane (Hinterlands)
Bough Shadow (Ashenvale)

Pilnują tego bodajże dragonkiny to może to legowiska kolejnych smoków ?
Trochę ich w świecie WoW się przewinęło ...

Ostatnio edytowano 31 maja 2005, 12:56 przez zderzaq, łącznie edytowano 2 razy
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona