mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 15:17 
Cytuj  
tu mam do powiedzenia doozo ale nie wiem do konca jak to dziala bo ro6ert to psuje, ale mniej wiecej zarys przedstawie
kowal bedzie potrzebowal arms lore, aby wykowac lepsze rzeczy
ogolnie kazdy przedmiot bedzie podpisany kto go wyql...
lecz nie bedzie widac, jakiej jest jakosci :razz:
wiec szanujacy sie wojownik, tez powinien miec sporo arms lore, aby go kowal nie oszukal...
w kazdym razie mozna robic nawet bardzo bardzo dobre rzeczy... lepsze niz pod koniec na DZ :smile:
ponadto
nie bedzie mozna sprzedawac vendorom rudy...
przetapianie jest trudniejsze :razz:
ponadto zeby uzyskac czesc metali, trzeba by grudki metalu przetapial alchemik, a niektore mag...
metale beda mialy wlasciwosci.. niektore beda lekkie, niekote ziezkie ale lepiej na nim beda rosly umiejetnosci kowalstwa..
albo w pewnych zbrojach bedzie mozna ...
eee nie napisze :razz:
to tak mniej wiecej, jak napisalem za doozo to mnie ro6ert pobije, jak za malo to dopowie:)
pozdrawiam
Gadget

*

Posty: 55
Dołączył(a): 16.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 15:25 
Cytuj  
Najbardziej podoma mi sie ten kawalek "a w niektorych bedzie mozna...." :smile: Uwazam ze to bardzo dobry pomysl zeby wiadomo kto nie ginol od jednego strzala :smile:

Apropo, jak wam to wszystko wyjdzie bedzie super, ale czy nieporywacie sie z motyka na ksiezyc?

Tak czy siak trzymam kciuki zeby sie wam udalo.
Slimi

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 15:28 
Cytuj  
ja na razie opisuje to co JUZ dziala :smile:
a poza tym.. co dla nas taki ksieszyc? phi... postawi sie portal, zaora i bedzie sie ufojudqw qykoszystywalo do pracy w polu w zmniejszonej grawitacji
Gadget


Posty: 18
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 15:30 
Cytuj  
Raczej chcą stworzyc najlepszy serw w polsce i zapewne to wyjdzie.

*

Posty: 178
Dołączył(a): 15.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 15:47 
Cytuj  
Gadget czyli z tego co widze juz nie ebdzie wojo - kowala ? :smile: bo za duzo skili idzie na jedno ... i na drugie .. ale ciezki bedzie poczatek woja :cool: hm ciekawe zobaczymy poeksperymentujemy zapowiada sie ciekawie :grin:
Pozd


_________________
Here is the Door and there is the Way!

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 16:14 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-02 15:17, Gadget napisał:
tu mam do powiedzenia doozo ale nie wiem do konca jak to dziala bo ro6ert to psuje, ale mniej wiecej zarys przedstawie
kowal bedzie potrzebowal arms lore, aby wykowac lepsze rzeczy
ogolnie kazdy przedmiot bedzie podpisany kto go wyql...
lecz nie bedzie widac, jakiej jest jakosci :razz:
wiec szanujacy sie wojownik, tez powinien miec sporo arms lore, aby go kowal nie oszukal...
w kazdym razie mozna robic nawet bardzo bardzo dobre rzeczy... lepsze niz pod koniec na DZ :smile:
ponadto
nie bedzie mozna sprzedawac vendorom rudy...
przetapianie jest trudniejsze :razz:



Rozumiem ze chodzi o pobudzenie handlu ruda :smile: ale pomysl z calkowitym brakiem mozliwosci sprzedawania rudy vendorom jest chybiony.Z poczatku gornikowi bedzie trudno zarobic na cokolwiek, a w sumie nie gra az tyle ludzi zeby mozna bezproblemowo sprzedac wykopana rude.Moze pozwolic sprzedawac chociaz najbardziej syfiate rudy vendorom zeby na jedzenie mozna bylo zarobic :smile:

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 16:21 
Cytuj  
Chyba wysle zgloszeni o konto na DZ - piekne Kowal-Alchemik-Mag :grin: piekne zaprawde najlepszy Gadget w UO o jakim slyszalem :grin:
Ale pewnie i tak nie dostane konta :grin:
Ale pomysl qllllll

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 16:24 
Cytuj  
Cytuj:
Chyba wysle zgloszeni o konto na DZ - piekne Kowal-Alchemik-Mag :grin: piekne zaprawde najlepszy Gadget w UO o jakim slyszalem :grin:

tylko slonko moze Ci skili zabraknac :razz:
jak mi przykro :smile:
Gadget

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 16:27 
Cytuj  
Dlaczego skilli ma zabraknac ?
Kowalstwo, alchemia, magery = 300
o ile dojdzie sie do GM
mining, arms lore, meditation = 300
jw
i teraz wybor - albo wresling albo ev int
i jest 700 - co z tego ze nie mozna walczyc - ale mozna robic inne ciekawe rzeczy

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 16:28 
Cytuj  
Cytuj:
Rozumiem ze chodzi o pobudzenie handlu ruda :smile: ale pomysl z calkowitym brakiem mozliwosci sprzedawania rudy vendorom jest chybiony.Z poczatku gornikowi bedzie trudno zarobic na cokolwiek, a w sumie nie gra az tyle ludzi zeby mozna bezproblemowo sprzedac wykopana rude.Moze pozwolic sprzedawac chociaz najbardziej syfiate rudy vendorom zeby na jedzenie mozna bylo zarobic :smile:

ale da sie przetopic, tylko bedzie to trudniejsze...
trudniejsze a nie niemozliwe...
pzdrwm
Gadget

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 16:34 
Cytuj  
Cytuj:
Dlaczego skilli ma zabraknac ?
Kowalstwo, alchemia, magery = 300
o ile dojdzie sie do GM
mining, arms lore, meditation = 300

kowalstwo -100 ( w przyszlosci bedzie rozbite na 2 czesci - kucie zbroi i kucie broni)
arms lore 100
mag 100
evaluate int 100
alchemia 100
taste id 100
mining 100

juz mamy 700
prawda?
okej wszystko ladnie pieknie... ale kto Ci powiedzial ze kowal bedzie mogl byc nawet expertem alchemii? albo alchemik magiem? :razz:
Gadget

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 16:37 
Cytuj  
AHA ! Ale to nie ma nic wspolnego z suma skili tylko z mozliwoscia laczenia umiejetnosci zaloznona na serveze - o tym nie pisales :grin:
To jak alchemik ma robic rude ? bez znajomosci miningu ???

Ps A po ki diabel tasteid ? przeca wiadomo co sie mieli ?

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 16:57 
Cytuj  
Cytuj:
AHA ! Ale to nie ma nic wspolnego z suma skili tylko z mozliwoscia laczenia umiejetnosci zaloznona na serveze - o tym nie pisales :grin:
To jak alchemik ma robic rude ? bez znajomosci miningu ???
Ps A po ki diabel tasteid ? przeca wiadomo co sie mieli ?

nie mowilem o wielu rzeczach :razz:
a jak ma robic rude bez znajomosci miningu? hmn... wiesz.. gornik to ma rude wykopac.. i nie musi sie znac na tym z czym to sie je...
a taste id... wiesz.. alchemia nie zawsze jest taka sama :razz:
Gadget

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 17:12 
Cytuj  
AHA ! ok tasteid zgoda a zreszta niech bedzie moja strata - twoje na wierzchu :grin:
Ale pomysl i tak zajebisty :grin:

*

Posty: 65
Dołączył(a): 18.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 18:04 
Cytuj  
Jak na razie to macie moje poparcie w 100% jesli chodzi o wszystkie zmiany... swoja droga to dziwne byloby gdybym tego nie popieral bo tez nad tym trocjhe pracuje :smile:


_________________
Idzcie i rozmnazajcie sie... niech rosnie nowe pokolenie uo-maniakow.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 00:39 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-02 16:28, Gadget napisał:
Cytuj:
Rozumiem ze chodzi o pobudzenie handlu ruda :smile: ale pomysl z calkowitym brakiem mozliwosci sprzedawania rudy vendorom jest chybiony.Z poczatku gornikowi bedzie trudno zarobic na cokolwiek, a w sumie nie gra az tyle ludzi zeby mozna bezproblemowo sprzedac wykopana rude.Moze pozwolic sprzedawac chociaz najbardziej syfiate rudy vendorom zeby na jedzenie mozna bylo zarobic :smile:

ale da sie przetopic, tylko bedzie to trudniejsze...
trudniejsze a nie niemozliwe...
pzdrwm
Gadget


To po prostu nie zrozumialem tekstu pisanego :smile:

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 09:45 
Cytuj  
Hmm
Bardzo fajny pomysl :]
Tylko mam jedno pytanko.
Czy na nowym DZ maja byc tylko czysto klasowcy czy bedzie mozna np. laczyc kowal-wojownik. Bo taka czysto klasowosc jest troche nudna jak sie osiagnie juz ten najwyzszy poziom w kuciu.
A jezeli nie mozna by bylo laczyc kilku profesjii to ludze chyba zaczna miec po dwie postacie (mi akurat to nie odpowiada bo takie granie dwoma jest jak rozdwojenie jazni).

Chodzi mi o to ze mozna by polaczyc np.
kowal-gornik-wojownik
kowal-gornik-alchemik
Bo jakos inne polaczenia mi nie pasuja do kowala, a juz najgorszym to by bylo:
kowal-mag
kowal-lucznik

P.S. Chyba zaloze nowy topic na temat jakie polaczenia sa klimatyczne, a jake nie naturalne.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...


Posty: 23
Dołączył(a): 2.03.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 15:07 
Cytuj  
Hmm, no wszystko ładnie pięknie :smile: Ale ja chce być właśnie WOJOWNIKIEM-kowalem-(górnikiem). I po pierwsze zaczynam się obawiać o zabraknięcie punkcików na skille (chociarz o to mniej) i raczej bardziej o zarobek :wink:
Eee, a z tymi sztabkami i sprzedawaniem, to jak w końcu będzie ?
A no i jeszcze jedno, jeśli nie umiem przetopić jakiejś rudy, ma za mnie zrobić to jakiś alchemik, rozumiem, że nie może to być NPC ?

*

Posty: 178
Dołączył(a): 15.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 15:27 
Cytuj  
A jak by to wygladalo dajesz NPC rude on ci za chwile oddaje i mowi dziekuje i kasuje troszke zlotych monet.. ? hm no nie wiem troszke smiesznie :smile:
Pozd.


_________________
Here is the Door and there is the Way!


Posty: 45
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 20:36 
Cytuj  
Wydaje mi sie ze nie chodzi o to zeby pozbyc sie wieloklasowosci wogole te ograniczenia nowosci i wogole to hmm i tak nic nie da ... wszyscy dazymy do niby jednego klimatu... przeciez to oczywiste ze moze istniec gorniko-kowalo-mago-wojownik ale to zadkas ... mozliwe jest wszystko ale ... jedno to przesada gramy by bylo nam latwo zabijac... i to wszystko dazymy caly czas do jednego ... a gdzie klimat ... gdzie wszystko ja w sumie nie mam nic przeciwko kowalo gorniko magowi ale ktory zachowuje sie jak nalezy nie teleportuje sie co piec sekund z ruda ... nie szasta kasa .. nie daje jak dobry dziadek najlepszych pancerzy kazdemu kogo spotka bo mu nie zalezy... czy nei powinien cenic swojej pracy... heh moim zdaniem powinni byc tacy kowale dla ktorych pieniadze to nie wartosc wartoscia jest czlowiek.... daja za zaslugi.... za dobroc meskosc ... albo za wyjatkowa okrutnosc (zaleznie od charakteru) zobaczcie jaka daje potege dobra bron i dobry pancerz jaka ona wartosc powinna przedstawiac...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.