Cytuj:
2002-03-24 14:10, krikk napisał:
Cytuj:
2002-03-23 23:48, Devotus napisał:
W sumie to cala zabawa zaczyna sie juz po uksztaltowaniu postaci
tu sie niestety baaaaardzo mylisz
Dlaczego tak uwazasz? Czy postaciami novice w walce mozna organizowac wyprawy? Czy poczatkujacy kowal moze stworzyc cos naprawde fajnego i byc dumnym ze swojej pracy? Czy sprawia ci przyjemnosc kierownaie swoje postaci - np. maga - ktory po calych tygodniach gry ledwo rzuca troche lepsze czary? Owszem, element rozwoju tez jest bardzo wazny ale traci on sens jezeli jest dluugi i nuzacy tak jak jest niestety teraz. I nie jest prawda ze szybki rozwoj postaci psuje gre, popatrz chociazby na OSI, tam postac mozna uksztaltowac bardzo szybko, niektorzy w jeden weekend robia pare grandmasterow, mimo to ludzie graja calymi latami (AFIK sa tacy co sa tam ponad piec lat) i co wiecej jeszcze za to placa!
Nie mowie ze ma byc na ZS tak jak na OSI, ba nawet jestem temu zdecydowanie przeciwny, ale predkosc rosniecia skilli powinna zostac poprostu podniesiona.
Cytuj:
a co do skili to anatomia rosnie zdecydowanie za szybko, przy 50% w jakas godzine moznaby zrobic moze z 5% (nie wiem dokladnie bo tego nie sprawdzilem, ale rosnie naprawde bardzo szybko)
IMHO to nie jest za szybko, akurat w sam raz, moze nawet troche za wolno bo przeciez trzeba przyjac ze predkosc rosniecia bedzie spadac wraz ze wzrostem umiejetnosci. Wydaje mi sie ze do tych 70-80% kazdy powinien dochodzic bez problemu, bez godzin bezsesownego makrowania itp. Dopiero dojscie do statusu grandmastera powinno byc trudniejsze i dostepne dla wytrwalych graczy ale tez bez przesady, powiedzmy w miesac gry srednio po 2-3 godziny dziennie (i to nie samego kopania czy rzucania czarow non-stop, ) powinno dac sie zdobyc upragniony gm balcksmith czy gm magery.
Pozdrawiam