mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 8
Dołączył(a): 25.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 10:50 
Cytuj  
Witam,
Chciałbym zapytać czy spotkaliście się kiedyś z takim algorytmem co to oblicza watrość DKP itemu który wypada..

np: item lvl / slot value + cośtam = item DKP value...
widziałem to kiedyś ale za nic nie mogę znaleźć.
chodzi o to, żeby określać watrość DKP za "wypadnięty" przedmiot.

proszę o pomoc i z góry dziękuję

P.S. mam nadzieję, że dość jasno się wyraziłem, choć sprawa nie jest łatwa.

Pozdr

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 11:02 
Cytuj  
1. sam ustal sobie algorytm wg twojego widzi misie
2. odpal super tajny i nowoczesny program Kalkulator pod winXP
3. podlicz ile dkp musisz wydac na ten item


_________________
Nat is fat

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 11:11 
Cytuj  
EQDKP?

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 11:15 
Cytuj  
shock!

u nas item jest tyle wart ile ludzie chca za niego zaplacic, jak masz punkty i chcesz itemek to sobie bidujesz vs inni, jesli cie puszcza i wygrasz to twoj

moze i nawet zdarza sie, ze sie specjalnie spala graczy, zeby przykladowo pozniej (przy kolejnym dropie) wziasc taniej (a przynajmniej sprobowac wziasc ;P)


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 11:21 
Cytuj  
chyba tyle jest systemów co gildii
u mnie jest tak, że ceny dkp są z góry ustalone, można mieć na koncie ujemny stan dkp, a jesli w rajdzie są 2 osoby tej samej klasy to item dostaje ta co ma więcej dkp na koncia w danej chwili. Ale i tak rajd lider ma ostatnie słowo zawsze


_________________
O.o

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 13:05 
Cytuj  
aEm_ odpowiedz na pm :p


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***

Posty: 726
Dołączył(a): 21.12.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 13:08 
Cytuj  
Robus napisał(a):
shock!

u nas item jest tyle wart ile ludzie chca za niego zaplacic, jak masz punkty i chcesz itemek to sobie bidujesz vs inni, jesli cie puszcza i wygrasz to twoj

moze i nawet zdarza sie, ze sie specjalnie spala graczy, zeby przykladowo pozniej (przy kolejnym dropie) wziasc taniej (a przynajmniej sprobowac wziasc ;P)


Nie do końca to chyba sprawiedliwe. Pewnie sam byś się wkurzył gdyby klient stojący przed Tobą zapłacił 2 zł za bochenek chleba, a od Ciebie pani zaśpiewałaby 20. No ale jak ktoś napisał - co gildia to inny system. Chyba lwia część korzysta z eqdkp i stałych cen za itemy.


Posty: 8
Dołączył(a): 25.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 13:11 
Cytuj  
niebezimienny - odpowiedzialem ^^ sorry wakacje :P

ok jeśli chodzi o ten Value System sprwę uważam za zamkniętą, dzięki za odpowiedzi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 13:14 
Cytuj  
Cardano napisał(a):
Nie do końca to chyba sprawiedliwe. Pewnie sam byś się wkurzył gdyby klient stojący przed Tobą zapłacił 2 zł za bochenek chleba, a od Ciebie pani zaśpiewałaby 20. No ale jak ktoś napisał - co gildia to inny system. Chyba lwia część korzysta z eqdkp i stałych cen za itemy.

Ale to nie tak, raczej jeden bochenek (ostatni) bochenek chleba, pani pyta, kto da wiecej ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 13:45 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):

Ale to nie tak, raczej jeden bochenek (ostatni) bochenek chleba, pani pyta, kto da wiecej ;]


dokladnie, to nie ML decyduje o cenie a sami kupujacy, mozesz wziasc przykladowo trinket z gruula za 15 dkp po roku chodzenia tam(lub rp w naszym przypadku od raid points), lub mozesz wziasc ten trinket jako pierwszy za cos okolo 200 teraz, bo w tych okolicach maja rogale :P

a ze jeszcze ani razu nie dropnal to mysle ze 200 to bedzie minimum do zaplacenia :D

tak wiec to jest tylko i wylacznie twoja decyzja czy chcesz miec looty szybko i drogo, czy wolisz poczekac i brac taniej za to czasami duuzo pozniej

ps. za raid dostaje sie okolo 10-20 rp, zalezy czy to jest farm czy progress raid


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 14:28 
Cytuj  
Najgorszy system to taki co powoduje ze ludzie zbieraja dkp na jeden item i nie zbieraja reszty itemow, wtedy biegaja w crapach i cierpi caly raid.
Najlepiej miec system dkp plus priorytety dla najaktywniejszych, ktorzy jednak za to ze maja priorytet musza chodzic na raidy i ubierac sie czyli wydawac punkty tez musza.
Poza tym chyba dkp w kara/gruul/magh jest bez sensu bo konkretne raidowanie to ssc/the eye i dalej, a sprzet z kara/gruul/magh dozbierasz na zwyklych wyjsciach i z rollem.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 14:49 
Cytuj  
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 3001&sid=1
No to mamy dkp topic! tu sa opisane rozne systemy i nie ma idealnego.
A formuly mozesz znalezc w commentach i opisach niektorych addonow do dkp z tego co pamietam.


Posty: 8
Dołączył(a): 25.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2007, 15:39 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Ale to nie tak, raczej jeden bochenek (ostatni) bochenek chleba, pani pyta, kto da wiecej ;]


Ale ty chyba raczej tak, że 25 kupców wchodzi do piekarni, przedzierając się przez trash chlebaków i koszyczków (czasem wypadnie jakiś precelek albo bułeczka) dochodzą do wielkiego pieca... po wyczerpującej walce wypada chlebek, i wyedy jest Open bid. Ale pytanie brzmi, co z piekarzem? czy on będzie w dodatku jako ten największy? czy trzeba robić z nim rep, coby mieć więcej wypadniętych chlebków?

no nic... Dzięki wszystkim..

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 21 sie 2007, 10:57 
Cytuj  
jedyna prawidłowośc jaką zauważam to odrotna proporcjonalność posiadanego golda do pozyskanego DKP.

Opisze to uproszczonym wzorem :

posiadany gold = 1 / pozyskane DKP

oczywiście można stosować modyfikator Twoich możliwości zarobkowania z farmy i zbieractwa uzupełniony wskaźnikiem chłonności rynku na Twoim serwerze ale to by zaciemniło obraz.

zwróć prosze uwagę, że gdy pozyskane DKP dąży do nieskończoności to posiadany gold zmierza do zera.

[/i]

*

Posty: 60
Dołączył(a): 18.08.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 21:39 
Cytuj  
a co to jest DKP?


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 22:09 
Cytuj  
system rozdawania itemow stosowany przez wiekszosc rajdujacych gildii


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

**

Posty: 499
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 23:55 
Cytuj  
Cichy Zabójca napisał(a):
a co to jest DKP?


DKP? = Dostanę Kiedyś Purpla? xD

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 sie 2007, 01:29 
Cytuj  
Avan napisał(a):
DKP? = Dostanę Kiedyś Purpla? xD

padlem xD


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

****

Posty: 1217
Dołączył(a): 11.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 03:20 
Cytuj  
Cichy Zabójca napisał(a):
a co to jest DKP?


Jezu ellof dalbys juz spokoj :-?


_________________
Śmierć jest czymś normalnym...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.