mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1139 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 11:13 
 
Pozwolilem sobie zalozyc nowy, czysty topic jako ze NDA zostalo zdjete. Post away.

Milo by bylo, jakbyscie nie rzucali kurwami co drugie slowo. Wiem, ze niektorzy chca byc bardzo internetowi ale sa pewne granice. :wink:

Beta patchnotes:
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=10360.0


Ostatnio edytowano 18 lip 2008, 11:58 przez cypis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 11:33 
 
cypis napisał(a):
Pozwolilem sobie zalozyc nowy, czysty topic jako ze NDA zostalo zdjete. Post away.

Milo by bylo, jakbyscie nie rzucali kurwami co drugie slowo. Wiem, ze niektorzy chca byc bardzo internetowi ale sa pewne granice. :wink:

Ok. nie bede. Juz mi przeszlo. Przynajmniej do nastepnego patcha.

Anyway na champion sa juz nowe talent caculators. Dla wszystkich klas.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 11:41 
 
Z tych patchnotes najfajniejsze zmiany wg mnie to:

Kod:
Spellpower:

    * All items and effects which grant bonuses to spell damage and spell healing are being consolidated into a single stat, Spellpower. This stat will appear with the same values found on items which grant “increased spell damage and healing” such as on typical Mage and Warlock itemization.
    * For classes which do not heal, they should see no change in the character sheet other than new tooltip wording.
    * Healing characters will see their bonus healing numbers on the character sheet decrease, however, all healing spells have been modified to receive more benefit from spellpower than they received from bonus healing, with a net effect of no change to the amount healed by their spells. Some talents have had to be rebalanced to accommodate this change, but the amount healed will remain roughly the same. In addition, some talents will provide only healing spell power.


Healerzy w koncu nie beda musieli nosic kilku setow itemkow ze soba, ciekawi mnie tylko jak rozwiaza itemizacje (+hit rating na healing gearze itp.)

Kod:
# Windfury Totem is now a flat 20% melee haste totem. All ranks have been modified.


Powolny zgon rng? Jeszcze niech cos z mace stun zrobia *o*

Zmiany druida troche mnie smuca, bo wyglada na to ze w pvp bedzie sie po prostu stalo w drzewku i tankowalo 4 melee na raz.
Feral charge zamieniony z FF w feral jest troche smutne :(.

Co do pve, to zmiany swietne. Kazdy healing spell w drzewku? Mniam.

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 11:53 
 
Czyli teraz healerzy beda ninjowali rzeczy ze spellpower magom i lockom?


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 11:56 
 
Watpie, obstawiam ze dalej bedzie healer i dps loot, bo jakos sobie nie wyobrazam zeby healer bral item z hit ratingiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 11:59 
 
Cytuj:
Healerzy w koncu nie beda musieli nosic kilku setow itemkow ze soba, ciekawi mnie tylko jak rozwiaza itemizacje (+hit rating na healing gearze itp.)

Z tego co czytalem, kazdy caster bedzie korzystal z tych samych itemow, a poszczegolne zmiany (jak np. +xx wiecej do heal), beda przez talenty.
Zmiana dobra, ale imo wpychanie spirit na sile kazdej klasie jest chore :<. Powinny byc dwie wersje itemow jedna z +spi druga bez +spi ale z wieksza iloscia staminy i int.
Wpychanie warlockowi spiritu (ktory ma life-tapa), jest chore glupie i powinno byc karane :<.
Moze daloby sie to przezyc jakby Kindling Soul (10% spirit do spell dmg), zostal w destro, ale tak imo marnowanie statow. Zbierac chyba tylko po to zeby Fel Armor mial zastosowanie (w co watpie,, waptie zeby warlock na 80lvl okolo 800 spirit :P), zeby miec +240spell dmg (tyle bylo przy static + talenty).
IMO pojecie jak healing gear juz nie istnieje :P. Teraz jest tylko caster gear/mele gear no i hunter ale to sie nie liczy imo :P.
No i maja jeszcze wprowadzic dwa specje (tzn. bedzie sie pomiedzy nimi mozna przelaczac bez respeca). IMO dobra zmiana dla shamanow/priestow/druidow i innych poszkodowanych healrow :P.
Cytuj:
Watpie, obstawiam ze dalej bedzie healer i dps loot, bo jakos sobie nie wyobrazam zeby healer bral item z hit ratingiem.

Dlaczego nie ? Dla wszystkich casterow ma byc ten sam loot.
IMO dobra zmiana. Nawet jak healer bedzie mial mi ninjowac dps gear to sram na niego niech ma, i tez sie cieszy :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:01 
 
No ale np trinket z use do spellpower, albo po prostu item z samym spellpower bez dodatkowych statow... healerom bedzie latwiej zakosic rzeczy casterow, nie widze za bardzo powodu dla ktorego poprzedni system musial byc zmieniany.


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:05 
 
niebezimienny napisał(a):
No ale np trinket z use do spellpower, albo po prostu item z samym spellpower bez dodatkowych statow... healerom bedzie latwiej zakosic rzeczy casterow, nie widze za bardzo powodu dla ktorego poprzedni system musial byc zmieniany.

Bo afair maja byc dwa zestawy talentow do dowlnego zmiania sie. Wiec taki healer moze zostac dps bez zbednego respeca.
Poprzedni system byl chory bez healerzy musieli miec dwa zestawy itemow, a klasy hybrydowe to nawet i trzy.. Zreszta co za roznica ? Jak nwypad loot dla healera to i tak nic z tego nie miales ? A jak wypadl dla DPS to healer tez nic z tego nie mial. TEraz bedzie tak samo tylko ze mniej kombinacji.

http://www.mmo-champion.com/index.php?page=767
To mi sie podoba. Bede mogl scrolle dla petow produkowac :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:08 
 
Wczesniej tak sobie dobieralem grupe zeby jak wypadnie moj item to nikt mi go nie zakosi i nie bede musial chodzic na ostatniego bossa w dwugodzinnym instance 17 razy, a teraz bedzie to niemozliwe


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:10 
 
niebezimienny napisał(a):
Wczesniej tak sobie dobieralem grupe zeby jak wypadnie moj item to nikt mi go nie zakosi i nie bede musial chodzic na ostatniego bossa w dwugodzinnym instance 17 razy, a teraz bedzie to niemozliwe

Oj dramatyzujesz za bardzo LO.
Zobaczymy jak to wypadnie dokladniej. Mnie sie narazie najbardziej nie podoba potezny boost spirit.
Teraz tez tak zrobisz. Wezmniesz healera szamana czy ta drota, i lecisz :P. Albo Pale.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:14 
 
Tak sie sklada ze np sword, trinket czy ring to kazdy moze nosic :( No ale faktycznie przesadzam, bede chodzil z grupa znajomych ktorzy nie sa idiotami po prostu. Co do boosta spirit, to dupa, bo znajac blizzarda to najbardziej oberwie sie magowi i na kazdym itemie bedzie +345 spirit.

Aha i co ma znaczyc to LO??


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:18 
 
niebezimienny napisał(a):
Tak sie sklada ze np sword, trinket czy ring to kazdy moze nosic :( No ale faktycznie przesadzam, bede chodzil z grupa znajomych ktorzy nie sa idiotami po prostu. Co do boosta spirit, to dupa, bo znajac blizzarda to najbardziej oberwie sie magowi i na kazdym itemie bedzie +345 spirit.

Aha i co ma znaczyc to LO??

Nic wcisnelem L zamiast srednika :P.

No tak ale nie kazdy sword ma spell dmg. Ale pozytywnie jest to ze mozesz jebnac warkowi sword twierdzac ze ma crit i haste rating :P (bo teraz dla mele i casterow to jeden stat ^^).
Najbardziej to sie oberwalo Lockowi sam zobacz :P. Na talenty & spelle, chlopiec do bicie aktualnie :P.
Powinien dostac Cripple jak trainable albo w Destro tree o!.
Ten spirity moglby byc podzielony na stamine i int. Priest by bral itemki ze spi a lock/mag z int/sta i byloby super :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:21 
 
Gdzie moge zobaczyc nowe skille 70-80? Bo chetnie bym zobaczyl jak sie lockowi oberwalo, hehe


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:23 
 
niebezimienny napisał(a):
Gdzie moge zobaczyc nowe skille 70-80? Bo chetnie bym zobaczyl jak sie lockowi oberwalo, hehe

http://www.mmo-champion.com/index.php?page=680
Nie liczac Haunt ktory jest na samym dole Affliction to klapa na calej lini :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:29 
 
Tak się składa ze obecnie arcane może być najlepszym specem dla magów wiec na buff spiritu nie ma co narzekać.
10% wiecej z talentów
15% na critical rating
Licząc ze na 80lvl, raid buffed,wyciągnie sie spokojnie ~800spirit da ci to ok ~100crit rating + kosmiczny mana regen, który to w przypadku arcane będzie bardzo przydatny.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***

Posty: 529
Dołączył(a): 30.11.2006
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 12:47 
 
iniside napisał(a):
No i maja jeszcze wprowadzic dwa specje (tzn. bedzie sie pomiedzy nimi mozna przelaczac bez respeca). IMO dobra zmiana dla shamanow/priestow/druidow i innych poszkodowanych healrow :P.


jakies zrodlo konkretne?

bo mnie to bardzo interesuje i ze tak powiem ma istotny wplyw na moj ewentualny powrot do wowa ;)


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 13:01 
 
Warrior ma znowu Death Wish w drzewku Fury, a SS w Arms w tym calculatorze.

***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 13:05 
 
goki na razie mowili o tym tylko na wwi i nie wiadomo w jakiej to bedzie formie

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 13:49 
 
A może boost spiritu jest po to, żeby przespieszyć grę? Żeby nie trzeba było po każdej grupie w instansach siadać, pić i zajadać biscuity i inne takie?

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2008, 13:53 
 
a moze po to, zeby szmaciarze byli szmaciarzami, a nie tankami ?? ;P


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1139 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.