hm... DK gra mi sie calkiem przyjemnie. Na mocniejszego niz warlock to on nie wyglada, ale gra ta postacia to nowosc dlatego pewnie go rollne.
najlepiej gra mi sie specniety na Unholy - po pierwsze ghoul jako pet to swietna sprawa. potrafi stunowac, interruptowac i robi calkiem dobry dps. bez talentow w unholy nie jest petem tylko guardianem (ma swoje AI, nie wydajesz mu rozkazow) i nie mozna go uzywac tak czesto (ghoul ma swoj duration, z talentami w unholy wydluza sie duration i zmniejsza cooldown przyzwania ghula). Oprocz tego unholy to przede wszystkim diseasy, czyli doty. Przypomina to troche melee warlocka, ale nie znaczy to wcale ze diseasy sa glownym zrodlem dmg DK. Przywalic tez potrafi.
Frost jest do tankowania, ale blizzard zapewnia ze kazdy z trzech buildow ma byc mniej wiecej rowny pod wzgledem DPS, wiec nie wiem jak to rozwiaza. Ja frostem gralem tylko chwile i nie podobalo mi sie (jako dps, jako tank - ciezko z ciebie cokolwiek zdjac, do przezywalnosci mialem pare uwag, ale tankowalem bez odpowiedniego gearu a dalem rade, wiec w sumie chyba zle nie jest)
Blood - DPS ale bez peta, potrafi mocno przywalic i odnawiac sobie hp. Byl super jak bloodwormy byly zbugowane, bo dalo sie solowac wszystko majac okolo 2k healed per second.
Co do pvp - DK to raczej pogromca casterow. Interrupt, silence (na sobie i na pecie) anti-magic shell, 50% redukcji dmg taken (w sumie dziala nie tylko na magie, na melee tez) - przezywalnosc duza, mozna castera przyciagnac do siebie.
Zdaje sobie sprawe ze to theorycraft, ale co innego mozna opisac slowami?
Wydaje mi sie ze warriora powinno sie tez skladac bez wiekszego problemu, chocby kitujac go (chains of ice to najlepszy snare w grze).
Duelujac sie z paladynem wychodzilo mniej wiecej 50/50 wygranych/przegranych. Ale paladyn to klasa ktora najwiecej moze zaszkodzic DK'owi.
aha, a propos tej bzdurki
Cytuj:
Czytałem wiele artykułów na temat DK i zastanawia mnie jaką 2-ga profesję , oprócz runeforging polecalibyście dla DK?
Runeforging to nie tradeskill.