mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 12
Dołączył(a): 29.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 sie 2002, 05:58 
Cytuj  
Hejka... Taki sobie topic o rzeczach ktore sa dla mnie uciazliwe :smile:
1.Wprowadzić absolutny zakaz współpracy GM-Gracz, w sensie budowy czegokolwiek, przekazywania przedmiotow i takich tam *poza questami oczywiście. Na serwerze istnieja już specjalisci we wszelkich zawodach, a jeśli nie to się tacy wykrztalca, a po co maja się uczyc jak inni wola kupic u gm bo taniej, ladniej i szybciej można u gm kupic?
2.Tylko rzemieslnik powinien moc budowac domy, carpenter dostanie w zamian za to budowe lodzi albo cos, rzemieslnik powinien moc je budowac ze skaly, piasku, drewna, wszystkie ta sama metoda (narzedzia budowniczego i menu – odpuscic kielnie i wiaderko);
3.Ciesla powinien moc pociac drzewo na deski, ale naprzyklad sosne na deski sosnowe, a dopiero jeśli jeszcze raz wskazalby pociecie tych desek niech stana się z nich zwyczajne deski, wydobywanie drewna powinno być naprawione – adekwatna nazwa drzewa do zawieranego drewna, i jak przy kowalstwie tak i tutaj w zaleznosci od poziomu umiejetnosci max wydobycie 7 normalnych desek i 3 desek rodzajowych, np. z sosny może wycinac 50 desek, z czego jedno ciecie daje mu 7 desek normalnych albo trzy sosnowe;
4.Gornik powinien jak i Ciesla moc kopac do wyczerpania materialu w danym miejscu
5.Wielka skrzynia (Large crate) powinna miescic o wiele wiecej wagowo, metale zajmuja mi lwia czesc skrzynki bankowej, bo nie można ich skladowac w sensownych iloscia w wyznaczonym do tego pojemniku... nie mowiac o tym ze w samej skrzyni bankowej miesci się troche malo (kowal z metalami ma kiepsko, podobnie zreszta drwal do puki nie będzie mozliwosci ciecia na deski rodzajowe);
6.Kupcy graczy nie powinni odkladac skupionych rzeczy do banku, albo powinien być w banku plecak kupca, żeby można było tym jakos sensownie zarzadzac, nie bedac magiem nie wyobrazam sobie przenoszenia skupionego drewna czy rudy po to by obracac tym materialem.
Puki co tyle, moze bedzie wiecej :smile: Pozdrawiam Quasar alias Kasall

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 sie 2002, 09:53 
Cytuj  
1. GM juz nie buduja
2. carpenter to stolaz lub jak wolisz ciesla, wiec powinien budowac domy z drewna, to jest po to zeby nie bylo ze thinker ma monopol na wszystkie domy
3. troche nie ma to sensu zeby z desek sosnowych dostawac zwykle deski
4. nie mam zdania
5. patrz wyzej
6. to samo


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________


Posty: 12
Dołączył(a): 29.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 sie 2002, 14:09 
Cytuj  
1. W tamtym tygodniu jeszcze budowali :smile:
2. Hmm, a czemu mag ma monopol na czarowanie?:) a tak musisz sie nauczyc dwoch skilli (trudnych) jesli chcesz byc dobrym budowniczym.
3. w tej chwili z drewna sosnowego dostaje sie zwykle deski co tez jest troche bez sensu. A belek nie da sie tego w banku magazynowac (ograniczenia wagowe).
Pzdro :smile:

*

Posty: 96
Dołączył(a): 15.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 09:20 
Cytuj  
4. Górnik może kopać w jednym miejscu do wyczerpania rudy.
No faktem jest że jak mamy belki w plecaku to mogłyby one być podzielone na rodzaje drewna a nie wszystkie na jedną kupe bo później jak sie coś robi to najpierw powstaje przedmiot powiedzmy z sosny a póżniej z np. z dębu


_________________
"Czerń z czerni powstaje a słowo i myśl w pył się obraca, rodzi się zło nieopisane wśród jęku dusz umęczonych..."

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Siegrfied dnia 2002-08-17 10:26 ]</font>

***

Posty: 666
Dołączył(a): 22.03.2002
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 14:49 
Cytuj  
Fajny Avatar Quasar :smile: taki , taki.. SeXy :grin:


_________________
Serro Carres rząda dostepu do morza!!!!!

**

Posty: 236
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 19 sie 2002, 00:28 
Cytuj  
1. domki budowane przez graczy nie umywaja sie do domkow budowanych przez winda czy cyana
2. mimo ze namnozylo sie budowlancow doprosic sie o cos trzeba miec boska cierpliwosc, ja takiej nie mam - corp por - i ide do nastepnego :razz:
3. jak juz wyprosisz czas u laskawego pana budowniczego, skolujesz mu drewno (samym im sie nie chce rabac drewna) to jak przywala cene to tylko pozastaje "lol" i corp por
4. jako ze ubilem juz polowe ciesli i tinkerow to niestety pozostaje mi mieszkac w szalasie w lesie :smile:
5. najlepsze rozwiazanie robisz nowa postac 2 dni pakujesz, budujesz i delete a naszym gm carpenterom przyjdzie robic exp taboreciki :smile:


_________________
THC RULES

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2002, 15:54 
Cytuj  
Nosz qwa nie wiem jak jest teraz le czyzby z jednej skrajnosc w druga?...jak zwykle..
Trzeba odpowiednio wyrownac poziom przyrostu skilii dla wysokich wartosci wtedy nie przedmioty z "gornej polki" beda przeznaczone dl anajbardziej wytrwalych uczniow rzemiosla a nie 1 dniowych lamek(no ofence )takie moje zdanie zawsze bylo

*

Posty: 71
Dołączył(a): 25.07.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2002, 17:32 
Cytuj  
mam ten sam problem co jaszcz ,chce sobie zamek zbudowac ,niby ok ale jak przychodzi co do czego to nie ma zadnego budowniczego .co ja mam robic? blagac ich az mi wybudują? niech GM znowu budują domki bo sie chyba nigdy nie doczekam mojego palacu ,zresztą polowa z tych budowniczych pogra tydzień budowlańcem po czym zostanie wojem albo magiem :/


Posty: 13
Dołączył(a): 13.10.2002
Offline
PostNapisane: 16 paź 2002, 06:51 
Cytuj  
Siegrfied

Powiedz mi czy sam wymysliłeś swój podpis czy skądś zaapsorbowałeś wiesz bardzo mi się podoba i chciałbym sobie znaleźć podobny.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 paź 2002, 13:07 
Cytuj  
Zalozyciel tego topicu ma 100% racji w wyszczegolnionych punktach.Odwieczna bolaczka
to to ze nikt nie slucha ludzi ktorzy sie na tym znaja w tym wypadku na rzemiosle.
Troche dobrej woli moze jakies "konklawe":D GM+ odpowiednei grupy spoleczne na ktorym doszli by do porozumienia i ustalil mozliwosci wykonania incjatyw graczy(czesto znacznie ciekawszych)i nadajacych realnosci grze

**

Posty: 482
Dołączył(a): 22.08.2002
Offline
PostNapisane: 16 paź 2002, 15:18 
Cytuj  
Nie Sam , niebedziemy cie słuchać :]


_________________
"Make use... of... me... Sacrifice.... ME!!!!!"


Posty: 33
Dołączył(a): 20.08.2002
Offline
PostNapisane: 16 paź 2002, 17:25 
Cytuj  
ta fajnie, ale na nowym SoA dajcie deedy bo i tak nikt nie zbuduje pozadnej chalpy

***

Posty: 640
Dołączył(a): 18.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2002, 10:55 
Cytuj  
to moim zdaniem bedzie kompletnie bez sensu magowie na SoA beda mogli se robic 1 miasto na tydzien :/


Posty: 33
Dołączył(a): 20.08.2002
Offline
PostNapisane: 29 paź 2002, 20:01 
Cytuj  
no w pewnym sensie masz racje, ale patrzac z jednej strony sprzydalby sie deed a z drugiej nie. bo nie bedzie zaduzo carpenterow albo tinkerow chociaz teraz jest tak ze raczej bedziesz tylko podrozowal w miescie to bedziesz mogl spotkac tylko ludzi

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lis 2002, 15:01 
Cytuj  
Shinji ta ty wez idz... zrob magiczna rude numer 4001..lol
wogule nara

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.