Dropowoanie itemow w przypadku smierci:
Przez dlugi okres czasu myslalem ze to jest ustawione na tej zasadzie ze w momencie smierci masz np. 2% szansy na dropniecie itemu.
Ale ostatnie "testy" wyszly mi zupelnie inaczej.
Idac na PvP ladowalem sie na FULL (2 sloty wolne zostawialem) itemami (recipesy - takie po 43 ardena) zeby "zminimalizowac szanse dropu" czegos cennego.
I gowno prawda.
Padlem 6 razy dropowalem po: 0,0,2,1,3,0 itemow.
To ze dropuje po kilka itemow na raz nasunelo mi mysl ze moze to nie moze byc "szansa 2% na dropniecie jednego itemu" tylko ze dla kazdego itemu w momenci smierci programik rzuca kostka i ma np. 0.2% na dropniecie ALE KAZDEGO ITEMU jaki mam w plecaku.
Sprzedalem caly stuff, zostawilem tylko bron, armor, ringi i potiony/SS/scrole.
Troche walki, 3 zejscia smiertelne i dropy: 0,0,0.
Dalej nie probuje bo prawie delevlnalem sobie mojego orc monka
ale imho - BINGO.
Nie ma sensu nosic duzej ilosci syfu w plecaku bo to i tak nie zmniejsza szansy na dropniecie czegos cennego.
I jeszcze tip odnosnie PvP z żółtkami:
Jesli widac ze facet nie zna angielskiego i nie kwapi sie do walki to polecam uzycie zwrotu "Wo k@o ni ma"
_________________
Gry MMO sa jak sex.
Gdy są dobre... są bardzo, bardzo dobre.
Gdy są złe... ciągle są lepsze niż nic
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: karol66 dnia 2004-06-17 12:15 ]</font>