mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:01 
Cytuj  
Chodzilo mi o Ulitilty skills, my bad :) Mmoj Ranger uzywa malej liczby skilli, ale moze to specyfika tej klasy...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:03 
Cytuj  
Utility to będą 24 + 8 elite.
Co i tak praktycznie wgniata w ziemie 98% MMO na rynku (tylko GW1 i TSW mają wiecej).

Akurat w tym przypadku to poprostu doczepiłeś sie na chama ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:05 
Cytuj  
6.5-7 / 10 to nie jest zla ocena.

Ale ja bym nie gral w gre, ktora nie daje mi satysfakcji. Albo tylko z powodu braku alternatywy. Nic osobistego Ragna, moej przemyslenia pozno w nocy. Wciaz nie dotarlem do domu, klepie rendery w robo i nic nie pogralem... nic, zero... /cry


_________________
BF3: hungrymumin

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:11 
Cytuj  
Oj inside, a ty znowu koloryzujesz. W danym momencie masz 3 offhandy zalozone rownoczesnie, ze osiagasz 50 skilli? + co jak co, ale 70% secondary spelli to sygnety(czyli 90% pasywne) + PvP utility, ktore do PvE nie dosc ze nie sa potrzebne, to na dodatek sie nie nadaja do niego.
Prawda jest taka, ze wiekszosc klas to 5 skilli, a secondary weapon jest okazjonalny + na PvE sam weapon swapping nie jest jakis mega zabawny, aby nic spamowac co cooldown.
Zreszta pal pies ilosc skilli. Bardziej chodzi o to, ze ma sie od 1 lvla wszystkie dostepne praktycznie i nie czuje sie jakiegos postepu, tylko ciagle nawalanie tych samych guzikow. W innych grach zawsze sie czekalo - o za 2 lvle dostane to, za 10 lvli dostane to + dochodzily jakies system talentow, ktore zawieraly aktywne skille, czy ciekawe proce itp. Badz co badz to o ile traity w gw sa mocno rozbudowane i mozna niezle kombinowac, to funu z nich zadnego - ot nudne pasywy +increase dmg, +crit chance, +recharge rate itp.

Ja atm mam 26 lvl i dynamic eventy sa ciagle takie same - podnies, zabij, a walki z bossami sprowadzaja sie do jednorazowego wcisniecia jedynki i przegladania internetu. Daje PvE szanse max do 35-40lvla. Jesli nadal bedzie taka nuda to poprostu sobie je odpuszcze i jakos specjalnie zly nie bede bo i tak chce grac w 99% sPvP.
A te questy serduszkowe, gdzie trzeba cos podnosic z ziemii czy wyczyscic/zniszczyc/zapylic ect doprowadzaja mnie do szewskiej pasji.


PS. Jeszcze wracajac do combatu, ilosci skilli i traitow - na PvP to jest odpowiednia ilosc + traity sluza do wprowadzenia indywidualnosc w buildzie. Natomiast jesli chodzi o PvE to dla mnie taki system jest porazka - totalna nuda, tymbardzije ze to Pve mam robic w takiej formie do konca swiata ;). Moze gdyby wyzsze lvlowo weapony mialy jakies modyfikacje do skilli czy cos to bylo by ciekawiej.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:15 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
PS. Ciekawi mnie skad arenanet wytrzasnelo pomysl WvWvW. Nie myslicie, ze ciekawsze by bylo jakies walki gildiowe w obrebie jednego serwera prowadzone na identycznej zasadzie co mamy WvWvW i gildia dominujaca by miala jakies korzysci jak dostep do zony z czyms fajnym itp.
Chcialbym zeby kurde byla jakas chociaz minimalna rywalizacja na serwerze o cokolwiek.

Dzięki rozdzieleniu stron na serwery ArenaNet ma możliwość ustawiania ich według rankingu i parowania tych o podobnej sile. Ograniczenie się do jednego serwera prędzej czy później zawsze kończy się na tym, że ustala się sytuacja, którą ciężko zmienić: a tak można tasować przeciwników, przez co tak naprawdę co dwa tygodnie dostajemy coś nowego.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:25 
Cytuj  
@Szamotula proponuje zebys wbil jak najszybciej 80tke. Wzmocni Twoje odczucia z gry.

P.S. Zarzucasz Iniside'owi, a sam spreparowales bujde na resorach.


_________________
BF3: hungrymumin

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:28 
Cytuj  
Przepraszam co spreparowalem?


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:29 
Cytuj  
Gorzkie żale, jak to ci sie 98% gry nie podoba ale i tak masz zamiar w nią grać. Notabene możesz nie produkować postów na pół strony i tak ich nie czytam. Szkoda mi czasu (;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:41 
Cytuj  
Dokładnie.. przecież tutaj nie ma żadnej rewolucji, wystarczyło pograć w betę, żeby samemu ocenić, że to kolejny themepark a nie "next-gen" cokolwiek to znaczy.
Ja olałem ten cały HS i poczekam na normalną premierę, ale się waham.. z drugiej strony jakbym chciał dopracowanego mmo to mogę poczekać na MOP-sa. ;> Czy będę biegał pandami, czy anime-aurami jeden wuj na prawdę.
Sam nie wiem, dużo os. kupiło, bo inni grają na tej zasadzie i teraz faktycznie żali się na forum, że jednak ta gra nie jest dla nich jakaś wyjątkowa, żeby się chciało grać dalej, levelować kolejnego wirtualnego charka zabijając zwierzaczki, podnosząc ich ogonki i oddając npcowi za serduszka. ;>


_________________
@polygamia

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:46 
Cytuj  
A jest sens sie meczyc?

@Szamotula
http://youtu.be/XSrZlUE0DCY


_________________
BF3: hungrymumin

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:49 
Cytuj  
Niektórzy grają, żeby grać. ;>
Albo traktują obecne mmo jako kolejny tytuł do zaliczenia, coś jak singielki tylko trochę na dłużej wystarczy.


_________________
@polygamia

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:52 
Cytuj  
No moze masz racje. Ja z braku czasu gram juz tylko w to co naprawde mi sie podoba.

Kwestia priorytetow.


_________________
BF3: hungrymumin

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 01:55 
Cytuj  
Ja sie tam nie mecze, jakas frajde mam, masochista nie jestem zeby grac dla samego grania, lol, ale jakby jutro wychodzilo Borderlands 2, Path of Exile czy Torchlight II to watpie czy bym w GW2 gral :)

A co do MoPa, to dostalem sie do bety przypadkiem, odpalilem i po 5min rzygalem juz ta gra, a w WoWa nie gralem ze dwa-trzy lata. Nie, GW2 to przy WoWie jednak przynajmniej powiew swiezosci, ktory nie powoduje u mnie odruchu wymiotnego :)

Powtarzam pytanie odnosnie dungeonow: gdzie sa pierwsze i jakiego lvl wymagaja? I ide spac, a jutro sprobuje zagrac jakims melee, thiefem albo warkiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 02:00 
Cytuj  
Plains Of Ashford - Ascalon Catacombs 30lvl na story modei 35lvl na Explorable Mode (level zalecane, wejsc to tam mozna i na lvl1).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 03:22 
Cytuj  
Damn, jakas grupka francuzow maja 54-56 lvle zaliczajac 100% zon(badz mniej bo troche rzeczy nie dziala/nie ma dojscia).


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 03:46 
Cytuj  
Templair napisał(a):
Pytanie: Wie ktos moze czy mozna kasowac i zakladac postacie pod tym samym imieniem? Musze cos zmienic w mojej postaci i nie wiem czy sie nie przejade ;) ...

T.


Po wykasowaniu postaci twój nick jest rezerwowany na 24h.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 05:04 
Cytuj  
Szamotula nie pierdol apropos tych skilli w innych grach. Mnie nic tak nie wkurwia jak wlasnie bieganie do trenera co level czy 2 zeby je kupowac.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 05:39 
Cytuj  
Dlatego tez w takim wowie od jakiegos czasu juz nie trzeba chodzic do trenera ;).
Zreszta nie chodzi tutaj o uczenie sie skilli u trenera, a o jakies urozmaicenie, a nie ze ciukasz od 2giego lvla do usranej smierci kilka skilli, ktore na dodatek nie sa jakos mega ciekawe.
Moim zdaniem kazda klasa powinna wygladac tak jak elementalista, albo inzynier - oni maja mase zabawek(moze inzynier nie jest idealnym przykladem bo niektore jego zabawki nie sa przyjemne w korzystaniu, ale wiesz o co mi chodzi) i sporo funowych mechanik.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 06:34 
Cytuj  
Ja się bawię świetnie, mam to czego oczekiwałem, pierwszy raz od bardzo dawna mogę sobie grać swoim tempem a nie "muszę" gnać do end game żeby w pełni korzystać z gry.

Crafting mimo że nie jest jakiś skomplikowany bardzo mi się podoba, sPvP, WvW, PvE , każdy aspekt mi odpowiada, w końcu mam grę gdzie nie muszę mieć wyciągniętych xx barów żeby pomieścić na nich wszystkie skille z czego 60% to i tak skille sytuacyjne.

Jak tylko naprawią kupowanie gemów w store to kupuję dodatkowe sloty na postaci :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 78
Dołączył(a): 3.07.2012
Offline
PostNapisane: 26 sie 2012, 06:44 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
Dlatego tez w takim wowie od jakiegos czasu juz nie trzeba chodzic do trenera ;).
Zreszta nie chodzi tutaj o uczenie sie skilli u trenera, a o jakies urozmaicenie, a nie ze ciukasz od 2giego lvla do usranej smierci kilka skilli, ktore na dodatek nie sa jakos mega ciekawe.
Moim zdaniem kazda klasa powinna wygladac tak jak elementalista, albo inzynier - oni maja mase zabawek(moze inzynier nie jest idealnym przykladem bo niektore jego zabawki nie sa przyjemne w korzystaniu, ale wiesz o co mi chodzi) i sporo funowych mechanik.

Kwestia gustu, mam calkowisie inna spojrzenie na ta sprawe.
Z miejsca w ktorym siedze, to te skille wygladaja wlasnie mega ciekawie.
Kazdy wyglada i sluzy do czego innego i nie o ilosc, ale o jakosc tych skilli, oraz nauczenie sie jak je ze soba najlepiej laczyc i przede wszystkim wiedze, kiedy nalezy go uzyc, a kiedy nie sie w tej grze rozchodzi.

I jakby kazda klasa wygladala jak elemelek, to bym chyba kurwicy dostal przy odblokowaniu i uczeniu sie wszystkich skilli. Ele jest juz oficjalnie najmniej mi sie podobajaca postacia w grze, wlasnie ze wzgledu na ilosc skilli i wymaganej nimi zonglerki (ciagle to przelaczanie attunementow i zastanawianie sie, czy jakis skill z innego attunementa zszedl juz z cooldowna x3) po prostu mnie meczy i powoduje, ze elemelkiem gra mi sie po prostu zle.

Nie dziekuje, tak jak jest, jest dobrze, nowe skille beda zapewne w dodatkach jak sie pojawia nowe bronie i Heal/Utility/Elite Skills.
To, ze naraz ma sie na pasku tylko 10 skilli + 5 na drugiej broni (z wyjatkami typu elemelek), ktorymi sie nalezy przejmowac, i fakt, ze tych wszystkich skilli jest troche mniej, ale sa bardziej wyraziste (imo), jest dla mnie wlasnie jednym z powodow dla ktorych ta gre tak lubie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.