mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 sie 2012, 18:01 
Cytuj  
http://massively.joystiq.com/2012/08/28 ... re-launch/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2012, 23:13 
Cytuj  
Moja już nie pierwsze wrażenie jest takie, że grajac w te gre czuje sie dokładnie tak samo jak w tedy kiedy pierwszy raz włączyłem Guild Wars. Naprawde z trudem jest sie oderować.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 sie 2012, 23:47 
Cytuj  
Doszedlem na 17 lvlu do Ebonhawke (klikanascie deadow po drodze bo troche zlazilem z glownej drogi) gdzie na dzien dobry byle swiadkiem min. ucieczki z wiezienia i zamieszek na ulicach grodu. :)
hehe PvE jest zajebiste w GW2. Super sprawa, tak jak iniside pisze zachowano 100% klimatu jedynki i dodano duzo wiecej. Jeszcze jak sie biega po askalonie to leci zremixowana troche muza z jedynki - MIOD.

No i Dragonbrand robi wrazenie (ten rozowy pas z polnocy na poludnie na mapie - znaczacy droge przelotu jednego z Elder Dragons - Kralkatorrik'a.) - Deathwing wysiada ;)

Pare rzeczy mnie troche boli w tej grze ale ogolnie jest zajebiscie. : )


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1083
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 29 sie 2012, 05:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Moja już nie pierwsze wrażenie jest takie, że grajac w te gre czuje sie dokładnie tak samo jak w tedy kiedy pierwszy raz włączyłem Guild Wars. Naprawde z trudem jest sie oderować.


Mam dokładnie tak samo. Na chwilę obecną GW2, pomimo, że nie jest rewolucją, w 100% odpowiada moim potrzebom. Klimat jedynki zachowany, masa funu w maxowaniu obszarów, pvp rozwojowe i w końcu zdecydowałem się na konkretną klasę po tym, jak mój Norn necrus dorwał 2x dagger do łap, a gra nim nabrała rumieńców.


_________________
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2012, 06:49 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Moja już nie pierwsze wrażenie jest takie, że grajac w te gre czuje sie dokładnie tak samo jak w tedy kiedy pierwszy raz włączyłem Guild Wars. Naprawde z trudem jest sie oderować.


+1


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 78
Dołączył(a): 3.07.2012
Offline
PostNapisane: 29 sie 2012, 08:36 
Cytuj  
Po uczestnictwie we wszystkich BWE i Stress Testach, w dalszym ciagu siedze z nosem w monitorze przyrosniety do krzesla (juz 5 dzien z rzedu od headstartu), takie sa moje wrazenia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2012, 10:18 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
kurde mi sie juz nudzi i to ostro, pogralem pvp i po kilkunastu walkach zachcialo i sie w dote zagrac :)

chyba przez to ze nie ma celu w pvp, wbijanie lvli i zbieranie nowych czapeczek... no nie wiem, jest tez opcja ze to ja juz jestem za stary ;/


Oglądanie doty jest ciekawsze niż współczesne mmorpg. ;) A tak poważnie to przydałaby się nowa jakość w tym gatunku. Tymczasem te gry mają takie same ograniczenia jak 10 lat temu. Arenki, bg, nowe czapeczki. Z jednej strony piszecie, ze to bardzo solidny produkt. Z drugiej pomimo lepszej jakości ma na tym forum znacznie mniej hypu niż poprzednie gry. Chyba nuda w SWTOR wywołała traume. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2012, 11:09 
Cytuj  
Nie wiem, może, ja tam się nie nudzę :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2012, 11:59 
Cytuj  
Makaburi napisał(a):
Po uczestnictwie we wszystkich BWE i Stress Testach, w dalszym ciagu siedze z nosem w monitorze przyrosniety do krzesla (juz 5 dzien z rzedu od headstartu), takie sa moje wrazenia.


:)

Dokładnie. I do tego skalowanie powoduje to, że nic się nie ominie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:17 
Cytuj  
tak sobie śledzę co tam słychać w GW2 z myślą kupna. No i zaciekawiło mnie to, że nie psioczycie na instancjonowanie zon.
Pamiętam kiedy AOC miał premierę to był z tego powodu niezły krzyk, a tutaj cisza, nikt nic nie wspomina o tym...
Przestało wam to przeszkadzać? Obniżyliście swoje standardy/wymagania co do gry ?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:23 
Cytuj  
Farin napisał(a):
tak sobie śledzę co tam słychać w GW2 z myślą kupna. No i zaciekawiło mnie to, że nie psioczycie na instancjonowanie zon.

Było już o tym.
I tak przeszkadza to mi.
Choć taki inside to nawet woli jak są instancjowane zony zamiast seamless world.


Ostatnio edytowano 30 sie 2012, 17:23 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:23 
Cytuj  
Bo zony nie sa instancjowane.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:25 
Cytuj  
Jeszcze trzeba dojść do tego Farin o co ci chodzi, bo już nie pamiętam jak to w AoC było tbh.

O to, że świat jest poszatkowany na zony czy o to, że danej zony jest X instancji ?
Bo tylko jedna z tych rzeczy (w całości) jest w GW2.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:34 
Cytuj  
sula napisał(a):
Jeszcze trzeba dojść do tego Farin o co ci chodzi, bo już nie pamiętam jak to w AoC było tbh.

O to, że świat jest poszatkowany na zony czy o to, że danej zony jest X instancji ?
Bo tylko jedna z tych rzeczy (w całości) jest w GW2.

Chodzi mi o to drugie.
Po prostu zdziwił mnie fakt, że wtedy sporo ludzi na to psioczyło( w tym chyba z inside-em na czele), a teraz jakoś tak bez echa to przeszło...
No i tak przy okazji zapytam się:
Jakie jest ograniczenie w ilości osób przebywających w "jednym wymiarze" danej zony ?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:37 
Cytuj  
Farin napisał(a):
sula napisał(a):
Jeszcze trzeba dojść do tego Farin o co ci chodzi, bo już nie pamiętam jak to w AoC było tbh.

O to, że świat jest poszatkowany na zony czy o to, że danej zony jest X instancji ?
Bo tylko jedna z tych rzeczy (w całości) jest w GW2.

Chodzi mi o to drugie.
Po prostu zdziwił mnie fakt, że wtedy sporo ludzi na to psioczyło( w tym chyba z inside-em na czele), a teraz jakoś tak bez echa to przeszło...
No i tak przy okazji zapytam się:
Jakie jest ograniczenie w ilości osób przebywających w "jednym wymiarze" danej zony ?

Nie jest instancjowany.
Jak zona jest pełna to wrzuca cie na server overflow (tak zebys nie musial stac w kolejce na serwer i mogl grać).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:43 
Cytuj  
Farin napisał(a):
sula napisał(a):
Jeszcze trzeba dojść do tego Farin o co ci chodzi, bo już nie pamiętam jak to w AoC było tbh.

O to, że świat jest poszatkowany na zony czy o to, że danej zony jest X instancji ?
Bo tylko jedna z tych rzeczy (w całości) jest w GW2.

Chodzi mi o to drugie.
Po prostu zdziwił mnie fakt, że wtedy sporo ludzi na to psioczyło( w tym chyba z inside-em na czele), a teraz jakoś tak bez echa to przeszło...
No i tak przy okazji zapytam się:
Jakie jest ograniczenie w ilości osób przebywających w "jednym wymiarze" danej zony ?

No to tego 'drugiego' nie ma. Tzn. nie ma w takim sensie jak to zazwyczaj jest.

W GW2 wyglada to tak, że nie jest tworzona kolejna instancja danej zony na danym serwerze. Tylko jakby jest tworzona tymczasowa kolejna instancja zony na którą trafiają ludzie z różnych serwerów. Taki misz masz.
Jest on tymczasowy (tzn. jak się zrobi miejsce na twoim serwerze to jesteś pytany czy chcesz się przenieść).
Nie ma też swobodnego przełączania się między 'instancjami'. W ogóle jak jesteś na serwerze to nie masz pojęcią czy danej zony jest stworzona 'tymczasowa' kopia gdzieś.

Także o tyle jest to inne.

Jest tłumaczone to w taki sposób, że nie masz nigdy kolejki na serwer - tylko jeżeli zona, w której jest twoja postać na serwerze jest pełna, to zamiast czekać w kolejce to grasz na 'tymczasowym serwerze i innymi 'czejającymi' ludźmi z innych serwerów dopóki nie zrobi się miejsce na twoim.

Dalej daremne, ale jednak sporo lepsze niż standardowe kopiowanie zon.
Jednak ofc gorsze niż jeden seamless world bez zonowania.


Ostatnio edytowano 30 sie 2012, 17:44 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:43 
Cytuj  
Czyli na dobra sprawe kazda zona ma instancje, ktore sie nazywaja overflow.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:44 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Farin napisał(a):
sula napisał(a):
Jeszcze trzeba dojść do tego Farin o co ci chodzi, bo już nie pamiętam jak to w AoC było tbh.

O to, że świat jest poszatkowany na zony czy o to, że danej zony jest X instancji ?
Bo tylko jedna z tych rzeczy (w całości) jest w GW2.

Chodzi mi o to drugie.
Po prostu zdziwił mnie fakt, że wtedy sporo ludzi na to psioczyło( w tym chyba z inside-em na czele), a teraz jakoś tak bez echa to przeszło...
No i tak przy okazji zapytam się:
Jakie jest ograniczenie w ilości osób przebywających w "jednym wymiarze" danej zony ?

Nie jest instancjowany.
Jak zona jest pełna to wrzuca cie na server overflow (tak zebys nie musial stac w kolejce na serwer i mogl grać).

"To nie jest masło, smarujesz jak masło, kroisz jak masło, smakuje jak masło ale to nie jest masło" Ponieważ zamiast masła nazywa się dupa wołowa i jest przeznaczone tylko wtedy kiedy w sprzedaży nie bedzie masła"...


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:46 
Cytuj  
Aye - w zasadzie tak - tyle, że podane w lepszej formie i przez to bardziej zjadliwe. Choć dalej śmierdzi ;p

Druga sprawa, że w AoC potęgowane to było faktem, że zony szczególnie w tej części gry, która była po premierze - były małe - sporo mniejsze niż te z GW2.

Aha - jaki jest limit? Nie wieadomo. Stawiałbym, że parę setek. 300? 400? 500?


Posty: 38
Dołączył(a): 6.08.2009
Offline
PostNapisane: 30 sie 2012, 17:51 
Cytuj  
A jest jakiś ciekawy endgame poza pvp ?


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.