mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 247
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 07:10 
Cytuj  
gosugamer1 napisał(a):
Szamotula napisał(a):
Co jak co, ale tryb pvp Wowa jako jedyny wszedl na salony powaznego esportu. Deal with it :roll:


Sry, ale instancjowane minigierki/arenki/bg nie liczą się jako jako PvP w MMO - w prawilnym tego słowa znaczeniu, bo mają więcej wspólnego gierkami opartymi na room'ach niż mmo.

No właśnie porównanie do LoL'a jest najbardziej na miejscu, instancjonowane ustaweczki 3v3, 5v5, 15v15 - ni chuja to nie jest PvP w grze MMO.


Od kiedy jest wypisana regułka zasady co mozna nazwać pvp w mmo ? I użycie słowa prawilnym... wow .

Co do skill barów - nie wiedziałem że posiadanie tryliona ikonek na ekranie mówi o tym jak bardzo skomplikowana gra jest. W takim razie wasz znienawidzony wow jest grą dla pro graczy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 07:15 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Kiedy to wyjdzie? W 2017?

Landmark wyjdzie w tym roku. Przypuszczam, ze szybkosc premiery EQN zalezy od tego jak szybko będą pojawiać sie crowd-sourcowane assety i mapy ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 08:26 
Cytuj  
Według mnie ta gra nie jest jeszcze nawet w fazie alpha. Filmiki, które pokazali przygotowali dużo wcześniej. Poza tym same obietnice i pomysły. Prawie jak Kickstarter.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 09:11 
Cytuj  
wracaj do swojego działu o jedzeniu kupy i nie wychylaj się stamtąd już proszę.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 09:52 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
2. Sony Online Entertaiment i F2P... nuff said.


Możesz rozwinąć co mają takiego strasznego w F2P?

Dla mnie oni mają jeden z lepszych systemów, podobny do EVE online. Poszukaj sobie na temat "Krono" w Google, to jest to samo co PLEX w EVE. Ja jestem bardzo zadowolony z przejścia EQ2 na F2P, a płaciłem wcześniej przez lata, póki było P2P. Teraz już nie muszę i wszyscy high levelowi znajomi tak grają.
Jeżeli obawiasz się itemów w IS, to tam z punktu widzenia ogarniętej osoby nie ma niczego, dla low leveli jakieś ciulowe wspomaganie levelowania, które jest po prostu śmieszne słabe, skoro w grze są sposoby, dzięki którym max level możesz wbić od zera w 6-8 godzin. Z punktu widzenia end game to w IS są to tylko i wyłącznie kosmetyczne rzeczy i jak widzę narzekają jedynie ludzie, którzy swoje opinie formułują po 20 minutach grania i zerowym pojęciu o grze.

Jeżeli Twoje pojęcie o ich F2P wyrobiłeś sobie na podstawie testowego EverQuest 2 Extended z 2010 roku, to mogę tylko powiedzieć tyle, że to było właśnie testowe i wycofali się z takich pomysłów w IS jak itemy do zabijania jednym strzałem niektórych trashowych mobów, bo było to narzędzie tylko i włącznie do exploitów, dla kilku spryciarzy (bo nie dla przeciętnego gracza), a innego praktycznego zastosowania nie miało to w ogóle.

Od kiedy F2P jest w prawdziwym EQ2 nie wydałem nic na ich gry, bo zaletą ich systemu jest wspólny portfel dla wszystkich gier i możliwość zamieniania nadwyżek kasy z jednej gry na walutę do IS, którą wydaje się w drugiej. W ten sposób kupowałem dodatki, abonament (na 8 lat do przodu w EQ2), nawet wydawałem na pierdoły w IS, bo osiągnąłem maksymalny limit kasy w portfelu (500$). Co więcej stać mnie było też na opłacanie, na dwa lata do przodu, drugiego konta dla znajomego, który dopiero zetknął się z grą po raz pierwszy. Gdybym wcześniej to zaplanował i nie ładował abonamentu na jedno konto, i byłoby mi to do czegoś potrzebne (np. gdybym był boxerem), to spokojnie z dochodów mojego maina opłaciłbym sobie 6 kont i grał całą grupą postaci. Przy okazji umowy z ProZjeben zrobili mi nawet klona mojego portfela na koncie ProZjeben, właśnie wtedy kiedy był pełen, bo tak chcieli udobruchać rage ludzi spowodowany podpisaniem tej umowy. Może robią błędy, ale widać, że ich support działa potem bardzo dobrze.

Nie widzę powodu, żeby w EQ next, które będzie ich nowym flagowym produktem, mieli robić gorszy system niż w poprzednich EQ.

Kabraxis napisał(a):
Sorry ale target tej gry to max 15latki i (nie myslalem ze kiedykolwiek to napisze) pandy z WoW przy tych postaciach co pokazali wygladaja mrocznie w uj.
Serio jak zobaczylem ryj tej panny a potem tego lwa pierwszy raz.... eheheheh.... A potem jakies kurwa lewitacje podczas skokow....

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

Kolejna gra ktora mogla byc wielka zajabana przez glupie SOE i ich zapatzrenie w najbardziej mainstreamowy akurat tytul... zamiast robic swoje (jest w uj ludzi lubiacych serie Eq za ti czym ona jest atm - dorobic tylko SENSOWNY system F2P i gra sie obroni na rynku spokojnie ale nie kurwa! WoW i Guild Wars2! ) to ja tutaj widze kolejne NGE, tylko ze zaaplikowane jako nowa gra.
Nie ma chyba firmy z wiekszymi kompleksami. Biedaczki.


Takie rzeczy może pisać tylko ktoś kto nie śledził projektu dokładnie i od początku. A już w 2009 roku wiadomo było, że EQ next nie będzie konkurował ze starymi EQ, które będą utrzymywane. Więcej - zaorali pierwszą wersję EQ nexta, bo była właśnie zbyt podobna.

Jeżeli ktoś się spodziewał "korporacyjnej" wersji Darkfalla, to chyba musi zbastować z dawaniem w żyłę.

Z biznesowego punktu widzenia to w ogóle nie ma się czemu dziwić. SOE pewnie by Ci odpowiedziało, że ma dla Ciebie już produkt - graj w EQ1 lub EQ2, ciągle są rozwijane, jak mało które gry na rynku. Ja sam jestem rozczarowany jako fan tychże, ale trudno takie są realia biznesowe, SOE postanowiło powalczyć o to młode pokolenie, do którego ciężko im było dotrzeć i moim zdaniem zrobili świetny ruch. Natomiast jeszcze można liczyć na to, że to jest taki koń trojański, który poda pod infantylną przykrywką trochę ambitniejsze treści, co wnioskuję z obietnic E3, że fani EQ1 i EQ2, nie będą EQ nextem zawiedzeni. Na razie raczej są, więc może jednak nie wszystko wiemy. Z prawdziwym rozczarowaniem wstrzymam się do bety.

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 10:32 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Według mnie ta gra nie jest jeszcze nawet w fazie alpha. Filmiki, które pokazali przygotowali dużo wcześniej. Poza tym same obietnice i pomysły. Prawie jak Kickstarter.


Dokładnie tak jest. Na reddicie można poczytać relacje z rozmów na SOE Live z Devsami i za kulisami przyznają, że to tech demo. Że poza największymi mobami, to wszystkie małe addy w prezentacji po prostu sobie stoją i nic nie robią, bo nie mają żadnego AI, duże moby tylko animują ataki. Cała walka w prezentacji to "smoke and mirrors". Niektórzy chcą już widzieć jak wygląda GUI, a to można pokazać jak ma się działającą mechanikę gry, a oni mają ją na papierze. Prawdziwa gra nie będzie taką rozpierduchą, jak w prezentacji, niszczyć będzie o wiele trudniej, chyba że może dla jakichś napakowanych postaci - ale to też jest dyskutowane, bo przecież nawet nie testowali swoich pomysłów jeszcze. Nie mają więcej modeli postaci, że styl tych pokazanych modeli jest dyskutowany, że pvp jest ciągle dyskutowane. W całej prezentacji chodziło o pokazanie eye-candy dla ludzi, których to bierze, bo ich SOE nie ma jeszcze w portfelu, przetestowanych konkretów nad którymi tutaj dyskutujecie jeszcze w ogóle nie ma.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 11:05 
Cytuj  
lol lion king+komiksy+wow= eq next, jeśli chodzi o grafe


_________________
.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 11:10 
Cytuj  
Meta napisał(a):
Dokładnie tak jest. Na reddicie można poczytać relacje z rozmów na SOE Live z Devsami i za kulisami przyznają, że to tech demo.

Czyli premiera w 2015-17.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 11:43 
Cytuj  
sony znowu bierze się za robienie gier :lol:
do premiery temat pewnie będzie miał ze sto stron, a i tak po premierze max dwa tygodnie grania dla większości z tego tematu


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:04 
Cytuj  
Więcej konkretów odnośnie tego co tak naprawdę mają i zaraz wypuszczą, czyli Landmark:

Rozpoczynając zabawę każdy gracz będzie mógł zająć pojedynczą działkę, a z czasem powiększać ją o przyległe tereny. Będzie można budować samemu lub zaprosić znajomych do wspólnej zabawy. Poszczególne elementy naszej budowli będzie można zniszczyć albo też zabezpieczyć przez zniszczeniem. Sama działka będzie w wymiarze 3D tak aby właściciel mógł budować zarówno wysokie struktury, jak i zagłębiać się na pewien dystans w ziemię. Ograniczenie budowania wgłąb ziemi ma pozwolić innym graczom na zbieranie surowców, które mogą znajdować się jaskiniach położonych pod daną działką.

Każda działka będzie posiadać opis tak aby inni gracze przy pomocy filtru umieszczonego w grze mogli ją łatwo odnaleźć i obejrzeć. Filtr ma być bardzo dokładny, np. ktoś może szukać niebieskich drzwi do domu albo wysokiej wieży.

Aby wspomóc to wyszukiwanie SOE ma zamiar udostępnić aplikację, której będziemy mogli używać nie będąc zalogowanymi do gry. Za pomocą tej aplikacji będziemy mogli szukać interesujących nas rzeczy i kolejkować je na liście do zwiedzania. Po zalogowaniu do gry będziemy mogli od razu udać na zwiedzanie wyszukanych przez nas struktur.

LandMarkGirl_PoseLandmark będzie oferował także swoim graczom możliwość zwykłego przeżycia przygody poprzez „zabijanie stworków„. Dlaczego? Jeśli będziemy chcieli stworzyć sobie skórzaną kanapę do naszego zamku to będziemy potrzebować skóry, a ona nam z nieba nie spadnie. Owszem będziemy mogli zakupić ją od innego gracza, ale aby zdobyć skórę tak czy siak trzeba będzie zabić jakieś zwierzę w grze…

Gracze będą w stanie stworzyć wszystko co będzie dostępne w tej grze od dekoracji do domów, poprzez okna, szyby, drzwi. Każda z tych stworzonych rzeczy będzie mogła być także rozłożona na surowce.

W jaki sposób Landmark będzie mieć wpływ na EverQuest Next?

W EQN Landmark będzie istnieć wiele kontynentów i tylko na jednym z nich tworząc swoje budowle gracze będą musieli trzymać się stylu Norrath. Na innych kontynentach nie będzie żadnych ograniczeń prócz wyobraźni graczy.

Od czasu do czasu developerzy ogłaszać będą konkurs na stworzenie konkretnej budowli, np. ruin zamku. Wszyscy gracze będą mogli glosować na powstałe budowle, a zywcięski projekt zostanie dodany do EverQuest Next.

Oprócz tego projekty budowli odpowiadające stylowi Norrath, które tworzą gracze w Landmark, będą mogli zakupić gracze w EverQuest Next. Więc jeśli ktoś zbuduje przepiękny zamek, który będziemy chcieli użyć jako Guild Hall, to wystarczy tylko kupić projekt i zebrać potrzebne surowce aby móc go zbudować.

Właśnie ze względu na te powiązania, EverQuest Next Landmark zostanie wydany przez SOE jeszcze w tym roku, tak aby gracze mogli już zacząć pracować nad swoimi budowlami w oczekiwaniu na premierę EverQuest Next.


Źródło: http://babagra.pl/2013/08/everquest-next-landmark/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:13 
Cytuj  
Dla mnie bomba. Bedzie sie czym bawić.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:15 
Cytuj  
heh.. leniuszki. :) Do tego kolejna gra z RMAH, tylko ze skoro ludzi odrzucilo kupowanie itemkow to teraz sie bedzie kupowac domki ze real money.

Fail jak chuj. Malo to ma wspolnego z MMORPG tbh. Wlasciwie nic. Zato sporo ma wspolnego z lenistwem i cash-grabem (procent za robienie niczego).


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:36 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Dla mnie bomba. Bedzie sie czym bawić.


+1

Kabraxis napisał(a):
Do tego kolejna gra z RMAH, tylko ze skoro ludzi odrzucilo kupowanie itemkow to teraz sie bedzie kupowac domki ze real money.



Porównanie możliwości kupna sobie z miejsca wszystkich najlepszych itemów (gdzie celem gry jest zbieranie tych itemów) do możliwości kupna PLANÓW BUDOWY domku, który będzie się po prostu różnił unikalnym wyglądem i niczym więcej (a sam domek to tylko jeden z features gry) jest idiotyczne.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:39 
Cytuj  
Nie jest. I powinniscie sie juz nauczyc ze tam gdzie zaczyna sie mozliwosc zarobku i kupowanie pikseli tam konczy sie zabawa.
Dwa razy do tej samej rzeki sie nie wchodzi razoth.

Pomine juz fakt ze pewnie devsi zrobia dwa rodziaje zamkow za ingame gold na odpierdol sie a 99 rodzajow fajnie wygladajacych bedzie od graczy za $$$. Juz lece kupowac i grac w cos takiego.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:42 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Nie jest. I powinniscie sie juz nauczyc ze tam gdzie zaczyna sie mozliwosc zarobku i kupowanie pikseli tam konczy sie zabawa.
Dwa razy do tej samej rzeki sie nie wchodzi razoth.



Pierdolenie głupot. To samo jest w TF2 i Dota 2 a bawiłem się w tych grach świetnie swego czasu, nie wydając ani centa.

Kabraxis napisał(a):
Pomine juz fakt ze pewnie devsi zrobia dwa rodziaje zamkow za ingame gold na odpierdol sie a 99 rodzajow fajnie wygladajacych bedzie od graczy za $$$. Juz lece kupowac i grac w cos takiego


A moja szklana kula mówi z kolei, że wcale tak nie zrobią.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:47 
Cytuj  
Ale to nie jest TF2 i DOTA tylko MMORPG. Zreszta co sie bede strzepil teraz... przyjde po premierze zeby sie posmiac i powiedziec 'a nie mowilem'. Mam nadzieje ze wtedy tez bedziesz taki wyszczekany. :)

Sorry ale 'been there, done that' i nawet mi sie nie che patrzec na kolejny kroczek ku upadkowi gatunku i branzy ogolnie.
Mam nadzieje ze bedziecie sie cieszyc jak cos takiego sie przyjmie (choc malutka szansa na to) a w TES 6 trzeba bedzie zxaplacic 20 dolarow za paczke tekstur i 30 dolarow za moda dodajacego zbroje - na RMAH czy innym chujostwie.

Tam gdize zaczyna sie kasa tam konczy sie gra.

Koniec, kropka. I wiem ze mam racje.

Cytuj:
A moja szklana kula mówi z kolei, że wcale tak nie zrobią.


To jest Sony - jak poczuja kase i ze moga to zrobia - trust me.

Srsly.. ludzie - dorosli jestescie... skonczcie z dzieciecym hypem i slyuchaniem buzzwordow i wyhodujcie sobie troche realizmu.
To jest nic innego jak kolejny kroczek do doslownej monetyzacji kazdego pikselka w grze video. I to jest chujowe.

Na szczescie przypuszczalnie gra bedzie failem wiec niech sobie robia.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 5 sie 2013, 12:54 przez Kabraxis, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:50 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Nie jest. I powinniscie sie juz nauczyc ze tam gdzie zaczyna sie mozliwosc zarobku i kupowanie pikseli tam konczy sie zabawa.
Dwa razy do tej samej rzeki sie nie wchodzi razoth.

Pomine juz fakt ze pewnie devsi zrobia dwa rodziaje zamkow za ingame gold na odpierdol sie a 99 rodzajow fajnie wygladajacych bedzie od graczy za $$$. Juz lece kupowac i grac w cos takiego.

No w DOTA2 mozesz kupowac setki skinow zrobionych przez graczy i to nie za takie smieszne pinondze (najdrozsze chodza po 40$, TRAGEDIA), dla milionow ludzi, DOTA2 to juz nie jest zabawa, to jest kurwa serious buisness! /facepalm (jakby ktoś nie załpał ironii).
Większosc ludzi robi te skiny dla zabawy. A to, że jakieś grosze tam MOZE przy okazji wpadna, to tylko miły bonus. Ludzi którzy zarabiają na tym setki tysiecy $$$ jest garstka. Wiekszosc czuje sie dumna jak ich item wogole został dopuszczony do sklepu.

Pierdolisz jak potłuczony. Najbardziej cie chyba boli to, ze sam tego edytora nie bedziesz w stanie ogranac. A inni ograna i będą mogli na swojej pracy (która sprawi im PRZYJEMNOSC) normalnie zarobić (albo przynajmniej dorobić)(TRAGEDIA, Człowiek poświeca swoj prywatny czas na stworzenie czegoś i może na tym zarobić. KOMUNA KURWA WSZYSTKO ZA DARMO DLA WSZYSTKICH!).

Ergo. Przypuszczam, ze tworzenie nowych rzeczy w tym edytorze (i poza nim, jesli jednak zdecyduja sie na mozliwosc uzywania zewnetrznych aplikacji) i potem zobaczenie ich w grze, bedzie lepsza zabawa, niz samo granie w gre.

Aha, zeby juz wogole sie kabfails posrał, to w EQN niemal na 100% bedzie mozliwość sprzedawania włąsnych skinow do armorow i broni. Texture packow i innych rzecz które służą do customizowania wyglądu. Tak jak to obecnie jest w EQ2 (ale tam jest małe community, wiec i nie ma tego za wiele).

No ale pewnie lepiej, zeby w darmowej grze w item shopie sprzedawali miecze +100 do zajebistosci.

Cytuj:
Mam nadzieje ze bedziecie sie cieszyc jak cos takiego sie przyjmie (choc malutka szansa na to) a w TES 6 trzeba bedzie zxaplacic 20 dolarow za paczke tekstur i 30 dolarow za moda dodajacego zbroje - na RMAH czy innym hujostwie.

Bede sie bardzo cieszył, jesli te paczke przygotuje jakiś user. Ktos wlozoyl w to swoj czas, ktory mogl przeznaczyc na inne rzeczy. To i bede mogl mu zaplacic. A jesli nie to, trudno. Od kurwa braku inaczej wygladajacych tekstur nie umre.

Cytuj:
Ale to nie jest TF2 i DOTA tylko MMORPG.

No i ? Dobre pomysły z innych gier (DOTA2), trzeba wprowadzać do innych gier. Dlatego, że są dobre. MMORPG znaczy tylko tle, ze na jednej mapie, jest duzo ludzi. Nie mniej, nie wiecej. Wszystko inne to poprostu utarte schematy myślowe.

Cytuj:
Koniec, ktopka. I wiem ze mam racje.

A na plecach mam hodowle kaktusów.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 5 sie 2013, 12:54 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:53 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Zreszta co sie bede strzepil teraz... przyjde po premierze zeby sie posmiac i powiedziec 'a nie mowilem'.


Mam nadzieję. Chociaż obstawiam, że będziesz jednak przez kilkadziesiąt stron flame'ował ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 12:55 
Cytuj  
D3jviD napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Zreszta co sie bede strzepil teraz... przyjde po premierze zeby sie posmiac i powiedziec 'a nie mowilem'.


Mam nadzieję. Chociaż obstawiam, że będziesz jednak przez kilkadziesiąt stron flame'ował ;)

No jak nie bedzie miał z kim to nie bedzie. Ja w kazdym razie dalszej dyskusji nie podjmuje, bo kabfailsa blizzard ostro w dupe wyruchał i teraz w kazdym item shopie widzi zło wcielone.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2013, 13:00 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Ale to nie jest TF2 i DOTA tylko MMORPG.


A co za różnica czy ktoś kupi sobie inaczej wyglądającą zbroję w Dota 2 od planów pozwalających zbudować inaczej wyglądający domek w MMO?

Bo ciągle nie rozumiem. Meandrujesz tylko, wijesz się jak piskorz produkując płytkie zdania o RMAH, kasie, upadku branży i gatunku, poparte jedynie tym, że zapowiedzieli w grze vanity items które są w mnóstwie innych gier. Czyli krótko mówiąc - poparte niczym.

Kabraxis napisał(a):
przyjde po premierze zeby sie posmiac i powiedziec 'a nie mowilem'. Mam nadzieje ze wtedy tez bedziesz taki wyszczekany. :)


Cytuj:
Koniec, kropka. I wiem ze mam racje.


Dziecinada.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 5 sie 2013, 13:01 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.