mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2014, 16:11 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
o ile pamiętam to po prostu target + odpalanie odpowiednich skilli


Jak 99% pozostałych mmo...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 cze 2014, 16:15 
Cytuj  
mnie sie pamietam bardzo nie podobal combat z TSW. Sama gra super, ale jak gralem (assault rifle + jakas tam ofensywna magia), to przy 2 przeciwnikach na raz na podobnym poziomie ledwo dawalem rade z wykorzystaniem wszystkich skilli + pasywow do hp, a jak dochodzil 3 przeciwnik to trzeba bylo albo spierdalac albo sie zdychalo :(

pewnie wina buildu - choc akurat za moich czasow w TSW to byl bardzo popularny build, ale strasznie wkurwialo.

investigative missions byly za to zajebiste.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2014, 11:55 
Cytuj  
FC zmienia trochę system wydawania dlc. Teraz w osobnych paczkach (sidestories) sprzedaje zestawy ~4 misji, dość rozbudowanych. Na razie wyszły 2 takie packi, pierwszy rozgrywa się w podstawce i są tam misje śledcze, całkiem fajne, 2 w Kaidan, są tam głównie misje action i służy raczej do farmy nowych cekinów. Cena 960fp.
Issue#9 czyli pierwsza część Tokio wprowadza nową zonę, system AEGIS (mobki mają 100% def tarcze, trzeba używać odpowiedniego typu ataku by je zdejmować) i powtarzalne misje story zamiast sabotage/action. Nowa zona jest ciekawa, wielkomiejski krajobraz, wysoki poziom trudności, nowe mobki i npc. IMO bez niebieskich/fioletowych ql10 nie ma się co tam pchać, chociaż większe znaczenie ma odpowiedni deck ze względu na AEGIS. Trochę przypominają się czasy Blue Mountain i corpserunów. Cena to 1200fp i 3000fp za kolekcjonerkę (ubranka, tytuł i curio shield 1k).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 18:31 
Cytuj  
A, minęły 2 lata od premiery to może mały przegląd "jak wydawać kasę" w b2p TSW.

Obecnie w TSW są 3 rodzaje kont
- zwykłe B2P. Gra kupiona i tyle, podstawowy typ.
- member. Rodzaj premium, ale z dobrymi bonusami. Po zapłaceniu ~15€ (lub $. cyferki się nie zmieniają, tylko kwestia rozliczanej waluty. Polska jest w strefie euro. Hura?) dostajemy 1200 Funcom Points (czyli wartość 10€), zniżkę -10% na wszystko w IS, item of the month (vanity item do ubrania, pet etc), 10 Veteran Points (specjalne tokeny do wymiany na wyjątkowe vanity itam,z ale też na przydatny itemek do naprawy gearu i QL10 blue gear), boost do expa 1h z 16h cd.
-grandmaster za 200€ można sobie kupić dożywotnio zniżkę -20% w IS, resztę bonusów jak member i można ustawić autobuy na dlc (dlc można kupować na kredyt).
Co w IS?
Ubrania. w TSW nie mają wpływu na statystyki, wyłącznie kwestia estetyki. Za dodatkową opłatą można kupić ubranie dla wszystkich postaci na koncie, ale tylko dla tych o tej samej płci. Najbardziej wyjątkowym w mmorpg itemkiem dokupienia jest krzyżyk na łańcuszku. Dostępne wzory ubrań są wyłącznie w IS, nie da się ich zdobyć inaczej.
Skórki na broń. Te są dostępne również z grania. Nie opłaca się.
Boosty do SP/AP czasowo podbijają przyrosty ability i skill points. SP szybko można zmaxować, AP to studnia (prawie) bez dna. Nie opłaca się.
PotkiDo zdobycia w grze, dość łatwo.
Character transferPrzeniesienie na inny dimension. Bezsensu.
Character renameZmienia tylko nick, Imię i nazwisko pozostają bez zmian. Nie opłaca się.
Transdimensional BankingPozwala otworzyć okienko banku/marketu w dowolnym miejscu. Raczej się nie opłaca.
Extra gear menager slotDo kupienia w grze. Ciągle zbugowane, ale bardzo przydatne udogodnienie. Nie opłaca się
Kupony na fryzjera/chirurgaRównież do zdobycia z grania. Nie opłaca się.
Mystery boxpudełeczka z losową zawartością do zdobycia w grze. Raczej się nie opłaca.
Content Jak pisałem wcześniej, 2 podtypy.
Sidestories Warto kupić #1 bo jest bardzo dobre jakościowo. #2 jest do farmy Tokio i jako takie jest warte ceny. Raczej.
Issue Issue w dlc zawierają kilka misji, auxiliary weapon, nowy typ tokenów (FC to FC, nie?) za które można kupować stroje i pojedyncze talismany (custom czyli odpowiednik 30 black bulionów czyli jakiś jeden dzień farmy NM dungeonów dla początkującego) i sygnety pośrednie między blue a purple. Sygnety są dość drogie, spokojnie kilka dni farmy /played. Cena to 1200FP, czyli jakieś 10€. Są megapacki itd.
talismany/sygnety/stroje są przypisane do konkretnego issue, więc nawet mając tokeny zebrane w jednym nie da się kupić itamz z innego, nie wykupionego.
ScenarioMożna wykupić dostęp do scenario bez konieczności kupowania issue#8. Farm option.
Żaden z dlc nie jest niezbędny do grania, ale misje z dlc dają fajny exp, losowe sygnety (ostatnia misja losowy blue sig, tu potencjał jest spory) , są ciekawe, dają nowe aux weapon. #9 odblokowuje nową zonę, #8 scenaria do alternatywnego progresu.
Po skończeniu storyline z podstawki warto kupić membera (-10%) i kupić zestaw, albo zapolować na zniżki na steamie (FC raczej niechętnie i bez zaangażowania je wprowadza). W powszechnej ocenie #7 jest najlepszy, #6 jest dość fajny i daje head talisman (z przeciętnymi sygnetami). #8 to alternatywny progres, #5 nie daje tokenów. #9 jak pisałem wcześniej jest dla bardziej zaawansowanych postaci. Ze względu na otwarty system progresu ciężko jest dokładnie wskazać "co jest najlepsze i czy w ogóle". Niemniej 2 lata i wciąż ścisła czołówka najlepszych mmorpg wskazują, że najlepiej kupić wszystko i grać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 18:47 
Cytuj  
Jak bardzo bys nie starał, nie zmienisz faktu, ze ta gra jest w najlepszym przypadku przecietna.

Jej problem jest fakt, ze ma wszystkie wady MMO, i zadnych zalet tego gatunku.
Wady takie jak:
Niska wartosc produkcji (slaba grafika, słabe animacje, słaby system walki, całkiem statyczny swiat).

Brak zalet mmo:
Duzej ilosci ludzi na jednej mapie, brak otwartego, duzego swiata.

Powiem to poraz kolejny. TSW byloby o wiele lepsze jako single player, albo coop dla 4-8 graczy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 19:41 
Cytuj  
Myślę że nie masz racji.
Grafika jest w zdecydowanym topie, jedna (jeśli nie jedyna) z niewielu mmorpg z tak zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi. Artstyle to kwestia gustu, co więcej w przypadku TSW brak porównania (modern mmo) ale i tak wielokąty na mobkach robią wrażenie.
Animacje? Mi się podobaja, wyglądają naturalnie. Wadą jest mechanika gry i fakt że liczy się cel, a nie wygląd jego osiągnięcia, stąd nieco "szarpany" wygląd. Nie podobają mi się te azjatyckie smugi po ataku np. kataną, trochę wiejskie.
System walki jest prosty do zrozumienia, ciężki do pojęcia. Kluczowe jest zrozumienie że nie ma jednego, najlepszego buidu. Trzeba się adaptować. Tu przyznam wadą jest wciąż zbugowany system zmiany predecków. Jednak cały czas jest swoboda wyboru między facetankiem a bieganiem między telegrafami(czy jak to tam nazwać). Progres opanowania walki jest poziomy, tu nie chodzi o hp mobków, tylko o to jak nie zginąć i bić jednocześnie.
Co do statycznego świata to zgoda , nie czuć postępu postaci. Widać że postać jest tak naprawdę pionkiem i gówno wie o tym co się dzieje. Po 2 latach powinna wiedzieć nieco więcej.
Dużą ilość ludzi na mapie możesz mieć - jeśli chcesz. Przez ostatnie miesiące FC uskuteczniał eventy dla kilkudziesięciu graczy, wystarczyło chcieć brać w tym udział. Chat i kanały tworzone przez graczy są dla wszystkich. Jedyne czego nie ma, to kolejek po quest moba.
Świat jest zzonowany na potęgę, fakt. Ale każda zona jest inna, ma swój klimat. I nie ogranicza się to do "pustynia, ale zielona i z drzewami".

Powiem po raz kolejny. TSW jest dla solo, duo, 5, 50+ graczy. Tylko od ciebie zależy jak chcesz grać. No i od tych, co ewentualnie chcą grać z tobą. Community w TSW jest bardzo ok, miło pogadać, pośmiać się. Jest trochę elityzmu, ale gdzie go nie ma? Grałem jakiegoś randoma z, jak się okazało później, toptopem i koleś był bardzo rozsądny, przetrwał naście wipeów, w końcu w 4 skończyliśmy dunga. Prawie zero spiny.
Na mmorpg.com TSW razem z GW2 od wydania okupują topkę, FF14 też się trzyma. Podobnie na metacrit w ocenach graczy. Popularność nie jest wyznacznikiem jakości. Jakościowo TSW jest bardzo dobra, choć element pvp jest przeciętny.
Ale od PvP są gry do tego stworzone. W kwestii PvE król jest jeden.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 20:22 
Cytuj  
Jedyna fajna rzecza w tej grze był pierwszy teaser ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 20:52 
Cytuj  
Ech, konkret panie, bo były 3 cinematiki i sporo filmików.
Pierwszy był chyba ten i w sumie to wszystko się spełniło, nawet lepiej. Moim ulubionym dalej jest Everything is True
Piosenka siren song to dla mnie najlepszy utwór w mmo.
W TSW byłem wszędzie, zrobiłem wszystko. Mimo to wracam. Myślałem dlaczego, bo to trochę bezsensowne. Nie wiem, podprogowe programowanie, świadomość że to jedna z bardzo niewielu gier, gdzie masz ochotę wykonać Cios Myszki z Gaming-Fu. Złamać klawiaturę o kolano i jej resztki wbić w monitor. Pieprzone demony. Plamy na słońcu. Dosypują nam czegoś do wody.
Lubię gry które stawiają wyzwanie graczowi, nie polegają na zapamiętaniu schematu i powtarzaniu go.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 21:02 
Cytuj  
Co najbardziej denerwuje insengrima w tsw.
https://www.youtube.com/watch?v=iAod_yKQdPg


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 21:11 
Cytuj  
Atherius, wiesz za co Kain Abla zabił? Za opowiadanie starych dowcipów. I nic się nie zmieniło w tym temacie. No może poza "gdybyś milczał dalej mógłbyś uchodzić za człowieka myślącego".
Hura dla nowego działu, jeszcze pięć lat i będzie własny!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 21:16 
Cytuj  
Znam tylko kaina i raziela, ale to chyba nie z tej kreskówki.

-wiecie co się zmieniło w tsw ?
-nie i mamy to w dupie
-ok zatem powiem wam co się zmieniło


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 21:28 
Cytuj  
Zwielokrotnienie osobowości można leczyć, jest nadzieja dla ciebie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 21:37 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Myślę że nie masz racji.
Grafika jest w zdecydowanym topie, jedna (jeśli nie jedyna) z niewielu mmorpg z tak zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi. Artstyle to kwestia gustu, co więcej w przypadku TSW brak porównania (modern mmo) ale i tak wielokąty na mobkach robią wrażenie.
Animacje? Mi się podobaja, wyglądają naturalnie. Wadą jest mechanika gry i fakt że liczy się cel, a nie wygląd jego osiągnięcia, stąd nieco "szarpany" wygląd. Nie podobają mi się te azjatyckie smugi po ataku np. kataną, trochę wiejskie.
System walki jest prosty do zrozumienia, ciężki do pojęcia. Kluczowe jest zrozumienie że nie ma jednego, najlepszego buidu. Trzeba się adaptować. Tu przyznam wadą jest wciąż zbugowany system zmiany predecków. Jednak cały czas jest swoboda wyboru między facetankiem a bieganiem między telegrafami(czy jak to tam nazwać). Progres opanowania walki jest poziomy, tu nie chodzi o hp mobków, tylko o to jak nie zginąć i bić jednocześnie.
Co do statycznego świata to zgoda , nie czuć postępu postaci. Widać że postać jest tak naprawdę pionkiem i gówno wie o tym co się dzieje. Po 2 latach powinna wiedzieć nieco więcej.
Dużą ilość ludzi na mapie możesz mieć - jeśli chcesz. Przez ostatnie miesiące FC uskuteczniał eventy dla kilkudziesięciu graczy, wystarczyło chcieć brać w tym udział. Chat i kanały tworzone przez graczy są dla wszystkich. Jedyne czego nie ma, to kolejek po quest moba.
Świat jest zzonowany na potęgę, fakt. Ale każda zona jest inna, ma swój klimat. I nie ogranicza się to do "pustynia, ale zielona i z drzewami".

Powiem po raz kolejny. TSW jest dla solo, duo, 5, 50+ graczy. Tylko od ciebie zależy jak chcesz grać. No i od tych, co ewentualnie chcą grać z tobą. Community w TSW jest bardzo ok, miło pogadać, pośmiać się. Jest trochę elityzmu, ale gdzie go nie ma? Grałem jakiegoś randoma z, jak się okazało później, toptopem i koleś był bardzo rozsądny, przetrwał naście wipeów, w końcu w 4 skończyliśmy dunga. Prawie zero spiny.
Na mmorpg.com TSW razem z GW2 od wydania okupują topkę, FF14 też się trzyma. Podobnie na metacrit w ocenach graczy. Popularność nie jest wyznacznikiem jakości. Jakościowo TSW jest bardzo dobra, choć element pvp jest przeciętny.
Ale od PvP są gry do tego stworzone. W kwestii PvE król jest jeden.


Gdyby nie wiedzial, ze ty wierzysz to co piszesz, to bym pomyslal, ze probojesz trolować. I to dosc slabo.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 21:43 
Cytuj  
Gdybym nie wiedział że bark ci argumentów, to bym zaakceptował twoją wypowiedź.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 21:50 
Cytuj  
Sorry. Po zdaniu grafika jest na zdecydowanym topie, po prostu zwatpilem w twoja poczytalnosc. Albo w fakt, ze grales w cokolwiek innego poza TSW.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 22:04 
Cytuj  
Nie bardzo rozumiem twoją wypowiedź. Obiektywne fakty są dla ciebie nieakceptowalne, czy jak?
Co do drugiej części twojej wypowiedzi - grałem w zdecydowaną większość AAA tytułów wydanych u nas i całkiem sporo bet/alph etc. Jedyne czego nie tykam to max asian style. Nie i koniec. Są granice, których przekraczanie jest marnowaniem czasu.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 22:15 
Cytuj  
@Isengrim
czego oczekujesz od kogoś co pisze takie teksty
viewtopic.php?f=30&p=1145849#p1145849


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 22:16 
Cytuj  
Obiektywne fakty sa takie ze grafika w TSW jest tragiczna.
1. Drzewa ktore uzywaja bilboardow (really, 2014 !?)
2. Brak dynamicznego oswietlenia. Wszystko to statyczne light mapy. I nawet z tym, ta gra działa po prostu słabo na moim GTX 780.
3. Modele postaci/przeciwnikow sa zwyczajnie słabe. Mało detalu, wszystko to praktycznie ten sam mesh ze zmieinonymi teksturami.
4. Słabe efekty. Wiekszosc wyglada tak samo, i jest zrobiona zwyczajnie na odwal sie. Co szczerze mowiac pod Age Of Conan mnie zaskakuje...

Dobra. Koncze te dyskusuje. JEstes znannym fanbojem TSW, wiec szkoda czasu.


Oh wpadł niah i błysnął jak woda w klozecie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2014, 22:41 
Cytuj  
Iniside, mówisz z perspektywy ustawień minimalnych na dx9. Zgoda, tam gra wygląda przeciętnie. Ale samo dx11 i cienie na 1 dają niesamowity zysk estetyczny, grałem tak przez prawie dwa lata i faktycznie, Kingsmouth jest nieco oldskulowy, ale kolejne zony są że japierd..ę. Po zmianie sprzętu, nic wymyślnego, 3k za pudełko, jest jeszcze lepiej. Efekty są słabe, bo takie mają być. Tu nie chodzi o oczojebność, tylko funkcjonalność. W TSW jest wysoki TTK, bo walka z mobami ma mieć znaczenie i błyski tylko by przeszkadzały. Tu liczy się taktyka, a nie naparzanie przycisków.
O małej ilości detali na mobkach to po prostu podsumowanie twojej nieznajomości tematu. Ty je widziałeś? Cycki sukuba mają więcej szczegółów niż całe bosy z innych gier.
Niah wkleił twoją huraoptymistyczną wypowiedź nt. gry która technicznie stoi pokolenie za TSW. To gra, której próbujesz wmówić wady, które posiada zachwalana przez ciebie produkcja. Sprawdź bracie teselację i inne nowinki nvidi w grach mmo. Zgoda, TSW jest pod karty nvidi - ale jaki gracz ich nie używa?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 lip 2014, 05:53 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Zwielokrotnienie osobowości można leczyć, jest nadzieja dla ciebie.


Autyzmu już nie także masz gorzej. ;)


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.